Ekaks neidin 3,5 kk neuvolakuulumiset:
Pituus: 62 cm
Paino: 7420 g
Pipo: 41,2 cm
Jäntevä tyttö! Vatsamakuulla nojaa kyynärvarsiin, kääntyy selinmakuulla kyljelleen. Tarttuu leluun ja vie suuhun, ääntelee ja hymyilee vastavuoroisesti.
Eli meilläkään ei vielä käännytä mahalleen, vaan koko ajan kyljelle. Siitä kyllä on kova yritys, mutta ei vain pääse masulleen. Joku aika sitten neiti kääntyi monta kertaa selältä mahalle, mutta siihen päivään se jäi.
Mulle tui raskauskiloja peräti 24 kg ja niistä on edelleen jäljellä 6 kg. Ei taida ikinä lähteä, siltä ainakin tuntuu! Vielä olis yhdet farkut, jotka ei mahdu jalkaan. Kauhea pömppömaha on vieläkin :kieh:
mammaliini83: :hug: ja paljon voimia tilanteeseesi.
Onko kaikilla jo kuukautiset alkaneet?? Kaikkien kolmen edellisen aikana heti jälkivuodon perään tuli menkat. Jotenkin outoa, kun yt niitä ei kuulu eikä näy ja raskauden mahdollisuutta ei ole. Ainakaan ei ole oireita
Meikäläinenkään ei katoa täältä mihinkään :wave:
Niiskuneiti26: Mä en oo koskaan vauvoja röyhtäyttänyt ja nyt meillä on lapsosia jo neljä. Ehkä ihan vastasyntyneenä jonkun aikaa röyhtäyttelin sillon, kun jaksoin enkä ole sitä sen koomin kokenut tarpeelliseksi!!
Joulu ja lahjat: Jouluvalot on jo ikkunoissa ja ne tuo iltaan ihanaa valoisuutta ja sit vielä kynttilät olohuoneeseen niiden lisäksi, niin ai kun on romanttista

Yleensä meillä poltetaan sillon kynttilöitä, kun lapset on nukkumassa, mutta heidän ollessa paikalla osaavat kyllä niitä varoa. Joululahjaostoksille olis tarkoitus mennä huomenna!!! Muutamat paketit ostetaan/lapsi ja Camilla saa ehkä pari pakettia ja muualta saavat myös lahjoja jonkin verran.
Oon lasten kanssa lähdössä viikonloppukylään perjantaina. Ihanaa päästä välillä pois kotoa tän arjen keskeltä. Mulla kun ei ole ystäviä joiden luona vois kyläillä tai kuka tulis meille :ashamed: Meen sitten sillon tällön tätini luo muutamaksi päiväksi.
Tatjana80 ja Camilla 3 kk 3 vko