Huomenia!
Olipas tullut paljon tekstiä viikon aikana, kun en ollut käynyt lukemassa. =)
Aliisa on oppinu viikon aikana, laskeutumaan istumasta masulleen, nousee konttausasentoon ja hetkuu siinä. Ei vielä konttaa mutta ryömimällä menee kovaa vauhtia. Nousee tukea vasten polviseisontaan ja siitä sillon tällön seisomaan asti.
Mä kun oon tehny tytsylle ruoat ite ja toissapäivänä annoin kokeeks 8kk purkki ruokaa, niin ei suotunu neiti sitä oikein syömään. En tiiäonko ne ne kököt mitkä häiritsi vai se, että ei ollu mamman tekemää. Ei oo ikinää suostunu niitä 4kk purkkejakaan syömään. :/
Lapset lähdössä viikonlopuks mun äidin luo ja sinne olis tarkotus noita purkkeja laittaa mukaan, ettei tarvi mummon ruveta keittelee neidille ruokia. Pitää pyytää että survoo jollain niitä kökkäreitä vähän, jos niin sais menemään.
Sillon tällön oon antanu samaa ruokaa mitä muukin perhe on syöny. Tänään olis vuorossa kalasoppa. =)
Eilen oltiin pari tuntia lasten kanssa ulkona hiekkiksella. Puin Aliisalle kurikset toppiksen päälle ja nautti möyriä maassa. Jaksoi koko ajan olla maassa ja maistella hiekkaa ym.
Meillä kurahousut ja takki on kokoa 80 (Moomin). Ja toppahaalarin päällä noi housut oli just passelit, oli vielä väljyyttä joka puolella.
Turvakaukalosta siirrettiin seuraavaan malliin, Gracon turvaistuimeen, selkämeno suuntaan reilu viikko sitten. Matkustelut menee nyt mukavammin, ku toi istuin on korkeammalla ja Aliisa näkee ikkunasta maisemia.
Mitähän muuta piti kirjottaa...Ei kai mitään tärkeetä.
Aurinkoista ja lämmintä loppuviikkoa mamit ja pikkuiset!!
HooÄs ja Aliisa 8kk1vko