Moiks!
Tuntuupa hurjalta, kun puhutte jo kiinteiden aloittamisesta! Tosin kun tää meidän neiti syntyi vasta syyskuun puolella, ei oo vielä ees 3kk... en oo vielä ees ajatellut kiinteitä, niin pitkään kun vaan pärjätään pelkällä maidolla, sillä mennään. Se on niin helppoa ja vaivatonta, pääsee ite paljon helpommalla
ehtii sit puolvuotiaanaki alottaa kiinteät. Tosin esikolla alotin jo 4kk iässä, kun ei pelkkä maito enää riittänyt.
Meillä neiti kakkii monta kertaa päivässä. Alkuun oli joka vaipassa kakat, nyt on jotain 2-4 kakat/päivä.
Meillä kestoillaan, vaipan vaihdan n.2t välein plus aina jos kuulen, et kakka tulee. Joskus ottaa ne 4t päikkärit, sillon on tietty pidempi vaihtoväli. Välillä on vaippa ihan kuiva, neiti tykkää tehä pissat hoitopöydälle. Sen sais varmaan jo opetettuu lavuaariin (joku sillon odotusaikana laittoi linkin kokonaan vaipattomuudesta) jos vaan itellä olis tarpeeks viitseliäisyyttä... ei olla viel jaksettu... vaippoina meillä on taskumallinen sisävaippa, minkä sisään laitan froteeta imuksi ja sit vielä kuori päälle. Hyvin on toimineet. Öisin käytän kertiksiä, ettei tarvii yöllä vaihtaa vaippaa.
Facebookissa en oo vielä vastannut kenenkään ystäväpyyntöihin. Ei oo mitenkään henkilökohtaista, älkää suuttuko, mä vaan en haluu sinne 500 ystävää, vaan sellasii, joiden kanssa oon oikeesti kaveri, siis ihan oikeessa elämässä, netin ulkopuolella. Vaan siellä ne ystäväkutsut odottaa, jos muutan mieleni =) .
Ja jee, meille ois näillä näkymin tulossa vauva tai kaksi keväällä!! Koiravauvoista on kyse.. tänään juttelin kasvattajan kanssa, vähän aikaa sit on astutettu meidän edesmenneen (jäi auton alle) koiran äippä ja jos tulee pentuja, ne ois just passelisti mun ja pojan synttäreiden aikaan luovutusikäsiä... ja jos jäi tyhjäks, meidän koiran sisko astutetaan sit... aivan huippua!