*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Ansku-82, väännätkö mulle rautalangasta noi kp:t oikein, kun en nyt hoksaa miten se meni :D :ashamed:

JospaKuitenkinVieläYksi, saa tässä pinossa kauemminkin roikkua, kuukauden otsikko vaan vähän hämää =) Vakava aikomus OLI raskautua tässä kuussa, mutta jos ei, niin ensi kuussa nimikin muuttuu taas :kieh:
 
Mulla pitäis viikon päästä pe alkaa menkat. Vielä kerkeen siis testailee tän kuun puolella, vaikka aika hilkulle menee. Vähän kyllä epäilen, että jos ei nyt napannut, niin sit voi kiertoki venyä, koska eka kierto menossa pilsujen lopetuksen jälkeen. Toivottavasti ei ihan hirmusesti veny. :|
Mä oon niin malttamaton, etä varmaan jo ens ke alan testailee... :D Ja sit masennutaan, jos/kun ei näytä plussaa.
 
Onnea Sintsu :heart: Katselin listaa ja tässähän on jo monella h-hetki käsillä. Jännää! Tein eilen aamupissasta Clearbluen testin , musta se oli haamun haamu, mies ei muka nähnyt mitään! Irrotin sen kotelon ja selvä sininen ohut viiva oli, pitäisi tulla paksu, siis siihen testiin tulee se plussa, eli sain vain pystyn ohuen reuna viivan ja super rauhallisen miehen mielestä viivan paikka. Ja että voisinko mitenkään olla hassaamatta omaisuutta näihin testeihin ja tehdä vasta kun kuuluu :ashamed: joo, nenä on super tarkka ja tukossa ja viluinen olo, toisaalta viileät ilmatkin. Niin ja alavatsa todella eloisa, aristava, paineessa.. Yritän testata vasta to / pe mutta muut: Plussauutisia odotellen =)
 
Varanikki :flower:
Jospa sitten kurkistelen aika-ajoin tässä pinossa vaikka fiilikset kyllä ihan maassa(miten niin ihminen on niin hassu että ekasta yrittämästä uskoo raskautuvansa ja kun tulee takkiin onkin ihan maassa...) :ashamed:

Eli olisko se sitten kp1/?ja yk 2

Vuotoa ei kyllä tullut kuin aamulla hiukan,hyvin hiukan...

Voiko muuten oviksen aikaan olla kk-tyyppisiä kipuja ja pientä vuotoa?
Jos se oliskin jotain sellaista B)
Kuinka niin kovasti toivoa ylläpitävä :whistle:

Quukkelille viivojen vahventumista!!!! :flower:
 
Onnea Sintsulle plussasta ja peukut pystyyn Quukkelille.

ON: Täällä mietitään soittaisiko lekurille ajan vaikka perustarkastukseen vai odottelisiko vielä kuukauden tai kaksi. Toisaalta jännään miten ovis tässä kuussa sattuu tai toisin sanoen sattuuko niin että ollaan ukon kanssa molemmat kotona. Ovis luultavasti tuloillaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla (vaihtelee meikäläisellä aika lailla). Molemmilla paljon työreissuja seuraavan kuukauden / puolitoista kuukautta. Yritän olla herättelemästä liikoja toiveita, ettei tule sitten taas rysähdystä alas, jos ei aikataulut satu kohdilleen.
 
Juups, mulla kierto menee pitkästi päälle 40, eli siis ei plussaa elokuussa... Voitpa Varanikki laittaa mulle kierron pituudeks vaikka 44, jos nyt en sitten kuitenkaan taustailemaan siirry; Voinpahan kuormittaa teita murheillani, jos ei muuta, ja hypätä toiveikkaana syyskuun plussiin :)
 
terve!
Täällä ovis meni varmaan ihan ohi =/ alkuun luulin että ovis ois ollut jo alkuviikosta,mutta sepäs tais ollakkin vasta viikonloppuna ja sillon en saanut miestä houkuteltua peiton väliin vaikka kuinka yritin,itellä halut oli ainakin kohillaan :D tissit oli viime viikolla kans kipeät. mies syytti mun yli aktiivisuutta mun lenkkeily harrastuksen aloituksella,käski mun pysyä kotona :LOL: :LOL: mut ihan en oo kuitenkaan toiveita menettänyt plussasta,jospas miehen simpat eläis pitkään ja tuloksena ois pikku tyttö ;) toivossahan on hyvä elää!

onnea hirmuisesti Sintsulle! toivottavasti moni muukin täällä olijoista plussaa!
 
täällä alkaa olla kierto täynnä jos se on pysynyt tuossa 28 päivässä.. menkkamaisia oireita kyllä ollut, viimekas mula alkoi mensut 23. pvä heinäkuuta, joten ennen tuotapäivää en enää testaa, tein kyl jo aikasemmin tässä kierrossa r-testin se oli NEGA mutta luotan siihen et testaillaan vasta kun menkkojen opis kuvitellu alkavan ja luotetaan siihen.. Pelkään sitä täti punaista.. PRKL :headwall: :'(
 
No olihan se sitä itseään eli:
Kp 2/? (ennen synnytystä 28 )yk1(mä nyt lasken näin kun nyt vasta kierto selvä ja "totinen"yritys lähtee käyntiin,sitä ennen menkattomana vaan harjoiteltiin ;) )Eli jospa tässä pinossa sitten pysyttelen vaikkei elokuulle plussaa suotukkaan!
Nyt mahd la olisi joskus toukokuun lopulla ja sehän sopiii!Mies sais ensin olla isyyslomalla ja siihen kesälomat päälle,koko kesä kotona!!!!!!!!!

pirpane ema toivottavasti täti pysyy pois!!!!!!!

UuTeEnNoUsUUn :hug: Mutta niin kauan kuin ei tätiä on toivoa....
 
No niin! Nyt sitten luultavasti olen löytänyt sen suuren O:eek:on! Eli ilmeisesti nyt se ois se ovis mulla! :p Kalenteripäivätkin sopisi siihen, milloin olen sen kaavaillut olevankin.
Mulla on nyt valkovuoto lisääntynyt kovasti ja on semmosta venyvää kirkasta... :x
Ja mahaa vähän pakottelee. Nyt siis kp13.
Toisaalta voisin nämä yhdistää kyllä peittojen heiluttelun jälkimainingeiksikkin... Mene ja tiedä. Mutta olettaisin kuitenkin, että se ois nyt se H (vai pitäiskö sanoa o)-hetki! :snotty: ;)

piprane ema joko testit tuli? Kerro, mitä kuuluu?
 
Piprane ema, huhuu =) Uuteennousuun: mulla oli 24 pvä menkat ja 28 pvä kierto ( jos vielä norm, kun ollut vasta yhdet ) ja myös ihan menkkamainen olo, toisaalta ollut kummastakin alkuraskaudesta eli pe olis testin paikka. Jollen jo hu ota väliaikatietoa ;) Oli aika huonosti nukuttu yö; vanhin heräsi kasvukipuihin, joten kylmää ja buranaa. Vaavi pöhkötti vähän väliä, milloin tutti hukassa, milloin oli puskettu pää päätyyn ja pylly pystyssä jalat ruopien yritettiin vaan kehdon seinän läpi ja hermothan vaavilla menee kun ei pääse eteenpäin! Ja kun yrittäis selälleen kääntää niin tuhdataan varpaitten kanssa, nyt kun ne on löydetty eikä peitot pysy päällä ja taas menee vaavilla hermot kun ei koko jalkaa saa suuhun.. 5 aikaan onkin jo nälkä kuin jo taas vähän ennen 7 kin ja 7ltä pirisee kello kun koululaisen aika herätä.. tuli siinä mieleen ,että vielä yksi vauva tähän.. Varmasti vanhenee 10 vuotta henkisesti että fyysisesti. Sitä saa mitä tilaa :p Ja JospaKuitenkinVieläYksi Ollaan hiukan kuin samassa veneessä, peukkuja ,että pahnan pohjimmainen toukokuussa syntyis :heart:
 



Quukkeli........................DPO11....................................yk1
Hippuli-81..................kp 57/65..............................yk4
Katyana....................kp 35/?................................ yk1
Eva-Q........................kp 33/28...............................
Ainoska......................kp 30/32..............................yk1
piprane ema..............kp 29/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 29/28...............................yk2
Varanikki....................kp 25/28..............................yk4
KS09..........................kp 22/44..............................yk2
kaapo80....................kp 21/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 20/30...............................
HooÄs........................kp 19/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 16/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 15/29................................yk9
Danuli79....................kp 15/28-41..........................yk6
Lilianne......................kp 13/28-32............................
Ansku-82...................kp 12/35...............................yk10
Cladoceran................kp 11/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 10/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 9/31-42............................yk3
marrr.........................kp 7/32.................................yk10
Kylkiluu......................kp 7/??..................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 1/?.......................yk 1




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Sintsu78..................14.8...




 
Alkuperäinen kirjoittaja Quukkeli:
Vaavi pöhkötti vähän väliä, milloin tutti hukassa, milloin oli puskettu pää päätyyn ja pylly pystyssä jalat ruopien yritettiin vaan kehdon seinän läpi ja hermothan vaavilla menee kun ei pääse eteenpäin! Ja kun yrittäis selälleen kääntää niin tuhdataan varpaitten kanssa, nyt kun ne on löydetty eikä peitot pysy päällä ja taas menee vaavilla hermot kun ei koko jalkaa saa suuhun.. 5 aikaan onkin jo nälkä kuin jo taas vähän ennen 7 kin
:heart: :heart: :heart: Nyt mää muistan miks mää sen vauvelin haluan :heart: :heart: :heart:

ONavaton: tippumisolo kolmen päivän sisällä, on vaan semmonen tunne :/
 
Puuh! Kirjoitin rivikaupalla tekstiä ja tsup vain kaikki hävisi ja mihin?! No, lyhyt tiivistys. Nappasin ruokaostoksilla taas yhden halpis tikkutestin ja testasin heti, aamupissaa pitäis käyttää kait, mutta sain haamun!! Tällä kertaa mieskin näki viivan. Hui että jännittää! En uskalla vieläkään täysin uskoa, jospa se oli suutaritesti ja kun menkat alkaa - olo koko ajan päällä. Vain kerran pupuilua hedelmällisellä ajalla, sekin ko ajan ekana päivänä, kun määrätietoisesti ei olla vauvaa "tekemässä" vaan että tulee jos tullakseen asenteella. Olemme kyllä onnellisia nyt :heart: :heart: ja varsinkin kun sais vielä ihan reilun plussan testiin. Haamuja / plussia muille juuri nyt jännääjille: Piprane ema,Ella-83 ja UuteenNousuun !
 
varovaiset onnittelut Quukkeli! meidän halppistesti haamu täyttää lokakuussa 4v,eli kyllä se siitä viel tummuu se sun testi. =)

ite on tiiä oonko lintu vai kala.. jotenkin menkkamainen olo,mutta ei kuitenkaan. jotai nuhaa ollut kans havaittavissa. tissit vieläkin arat, selkää juilii ja ala mahaa nappailee välillä.. en tiiä. toisaaltaan tosi ressaavaa tää vauvan teko/haaveilu, jos ei oo raskausoireita ni sit keksitään oireet.
:D :D :LOL:

kahtelin tuossa listalla olevia nimiä/päiviä ja hoksin,että kohta ois mun vuoro ilmotella teille jotai,aapuva! :whistle:
 
Varovaiset onnittelut Quukkeli! Toivottavasti siitä testiviiva vain vahvistuu. Huomenna taas pieni työreissu, mutta sitten torstai aamuna pitäisi testata. Ajattelin hakea apteekista kunnon testin ja käytän tuon marketti testin sitten varmistukseen.

Mahaa turvottaa, ihan läski olo! :kieh:

Ei muutakuin plussaista elokuuta, vielä on kesää jäljellä...
 
Onko kellään kokemuksia Clinic-merkkisestä liuskaraskaustestistä? Huomasin apteekissa tuollaisia, oli apteekin halvin testi 3,17e/kpl. Tuskinpa noilla ylipäähnsä eroa on ostaako apteekista, marketista vai netistä, vai mitä meinaatte? Mä teen kyllä nettitilauksen nyt. Sen verran oireita kyllä..
 
Ella-83 Enpä nyt osaa tuohon sun kysymykseen vastata, mutta luulis, jotta ainakin kalliimmat testit ovat luotettavampia, kuin halppis liuskatestit...
Mutta siis asiani oli, kun kerta jotakin tiedät noista sylkiovistesteistä, että mitenkähän tämä sitten tulkitaan, kun aamulla näyttää negaa ja päivän edetessä sitten positiivista. Myöhemmällä testatessa olen kuitenkin ollut vähintään sen tunnin syömättä ja juomatta...
Liuskatestit kuitenkin oli negat, mutta ihmetyttää silti.

Quukkeli Varovainen onnittelu =) Mein poika oli haamu toista viikkoa, ennen kuin alkoi vahvistumaan, mutta hyvin sitten kuitenkin kävi. Kyllähän sitä kerkis jo kaikki maailman vialliset testit ja kohdun ulkopuoliset säikkymään, kun viiva vaan ei kunnolla vahvistunut...
Toivotaav teillekin parasta :hug:
 

Yhteistyössä