*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Mä sitte sorruin tilaamaan ovistestejä,vaikka kuin yritin etten tilaa :ashamed: Mut jos ne nyt näyttää plussaa ees, ni ainaki opin paremmin tunnistaa oviksen oireet itteltä,jotta moisia testejä ei jatkossa tarvittis |O
Ne tulee huomenna tai maanantaina viimeistää,ja ensviikolla alotanki jo tikuttelun.

Tosiaanki en ole ennemmin edes yrittänyt bongata ovista, enkä sen vuoksi tiedä millaisia oireita oviksen aikaan itsellä tulee, et josko noist tikuist sitte on apua :saint:

Plussatuulia meille kaikille, luulis jo et ekat plussat osuis meiän pinoon pian..ku elokuun puoliväliki jo häämöttää :xmas:
 
Sanelma, perhesuunnitelun sivuilla lukee, että siittiöt elävät ja hedelmöittävä 72h eli 3vrk ja maksimi elinikä on 5vrk (harvinaisissa tapauksissa jopa 7vrk).
Nyt äkkiä vielä varmuuden vuoksi pupuilu... ;)

Täällä kalenterin mukaan katsottuna ovis olis huomenna. Eilen oli kyllä sellaset kivut tuolla alavatsalla ja selässä, että eiköhän sieltä jotain lähtenyt liikkeelle. Limoja en edelleenkään oo bongaillu, yleensä ne huomaan heti. Pupuiltu ollaan su ja ke.
Lapset lähtee tänään mummolaan viikonlopuksi, niin eiköhän sitä tänään ja huomennakin sit vielä heilutella peittoja... :whistle: :p

Just oli mielessä toi sama, että ei olla vielä yhtää plussaa saatu elokuulle! Koitetaas nyt edes joku saada niitä hyviä uutisia. :hug:

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia! :whistle:

HooÄs
 
kp 12 aamulämpö noussut 0.2 astetta edellisistä. Aamulla paksua limaa, sylkitesti näytti hedelmällisintä. Eilen viekottelin ukkoa kynttiläsaunalla turhaan. ärsyttävää jos ukon takia missattiin tämä kierto.
 




Quukkeli........................DPO6....................................yk1
Hippuli-81..................kp 53/65..............................yk4
Ansku-82...................kp 37/35..............................yk8
sintsu78....................kp 31/30-33.........................yk7
Katyana....................kp 30/?................................ yk 1
Eva-Q........................kp 29/28...............................
piprane ema..............kp 25/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 25/28...............................yk2
Ainoska......................kp 24/32...............................yk 1
Varanikki....................kp 21/28..............................yk4
KS09..........................kp 18/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 17/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 16/30...............................
HooÄs........................kp 15/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 12/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 11/29................................yk9
Danuli79....................kp 11/28-41...........................yk 6
Lilianne......................kp 9/28-32............................
Cladoceran................kp 7/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 6/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 5/31-42............................yk 3
Kylkiluu......................kp 4/??..................................yk 1
marrr.........................kp 4/32.................................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...








 
Voi PIIP. Nyt oli sitten kaikista haalein tikku, eli kierto vaan venyy ja nevyy, tai sitten en ovuloi ollestaan :( Vetää kyllä mielen matalaks.
On NIIN typerä taas ootella ja ootella, koska seuraava kierto ja sen ov, jotta vois yrittää ja taas seuraava ja seuraava, kun kierto menee kuitenkin kohta 2 kuiseks :'(

Ja oli kyllä NIIN paljon helpompaa kun ei koko lasta haluais, mutta kun me haluamme!

*Huono päivä, huomaatteko*
 
KS09, ootko tehnyt testit aina suunnilleen samaan aikaan, ja niin että 2h ennen testiä et ole juonut ja rakossa oleva pissa olisi n.2-3h vanhaa? Itse oon ainakin huomannut, että juominen tai alle 2h edellisestä wc- käynnistä vaalentaa sitä viivaa. Pyrin tekemeään testin noin 2,5h wc-välillä ja en juo tohon 2 tuntiin. Yleensä testaan noin klo 11-12 työpäivisin 16-17.
Saa nähdä mitä tän päivän testi näyttää, tarkoitus testata siinä 12 jälkeen.

Varanikki, joo ei romantiikka ole turhaa ja kivaa oli vaikka ei nyt mun taka-ajatukset toteutuneetkaan :D Voi olla että tänään ei ehditä pupuilemaan.. ja toisaalta mä toivon kovasti tyttöä, joten taktikoin mieluummin simpat sisään ennen ovispäivää :saint:
 
Ella-83 Samaan aikaan päivästä oon pyrkinyt tekemään, ja tosiaan yrittänyt olla sen enempiä juomatta tai vessa ravaamatta...

Lämpökin oli tänään vähän koholla, mutta kun ei mulla edes ovista ole ollut... Tarkottanee lienee, ettei tässä kuussa koko ovista olekaan...?
 
Mun kohdalle vois muuttaa kp 2, hanat aukes eilen... Toiveikkaana uuteen kiertoon! :) Olin varautunut siihen että kierrot on aluksi pitkiä mutta tämä olikin vain 32 vrk :) Jospa se siitä lyhenis 30 vuorokauteen mikä mulla on yleensä ollut...
 
Huomenta =) Huomasin vasta nyt että mullahan on dpo 7 ei 6, eli hyvä että näin päin. Tosiaan plussan plussaa ei ole päästy tuulettamaan, jospa loppukuussa ropisee. Luin jostain muusta ketjusta ,että oli plussan saanut dpo 10 paikkeilla, jee siis maanantaina testaan :heart: kp 28 on 21pvä, että täällä jännitys tiivistyy. Alavatsa on tosi ihmeellisen oloinen, mutta se tuntuu olevan teillä kaikilla, joten ehkä se johtuu vaan liiasta tietoisuudesta ja raskauden joka päiväisestä ajattelusta :) Nyt pitää lähteä keittiöliikkeeseen suunnittelemaan keittiötä, kun rakennusprojekti odottaa. 2 lasta, joista toinen 3,5 kk talonrakennus sekä mahdollinen uusi raskaus /vauva.. :whistle: enää puuttuu että otettais koiranpentu :LOL: no ei hässäkkää riittää tässä nämä seuraavat pari vuotta. Onko muita rakentajia/ remppaajia elokuun plussaajissa?
 
:wave: Meillä rempataan =) Keittiö alkaa olemaan valmis, pesuhuone listoja vailla ja sauna ihan alkutekijöissään. Sitten pitäiskin siirtyä lastenhuoneeseen, jotta jos joskus toinen vaavi meille suodaan, saadaan isompi sinne nukkumaan. Oma makkari niin pieni, ettei sinne enää kolmatta sänkyä mahdu.
Sitten voiskin siirtyä vessaan ja olohuoneeseen, ja joskus rakentaa vielä yläkerta :D Eli ikuisuusprojekti tiedossa.
Ja tosiaan poika 5kk, uus vauva haaveissa ja kaksi koiraa jaloissa pyörimässä :p
 
Meillä kans tällainen ikuisuusprojektiremppa meneillään. Huone kerrallaan edetään, joten joitakin vuosia voi mennä ennen kuin kaikki on valmiina. Niin ja sittenhän sitä voikin melkein jo aloittaa alusta uudestaan. Tällä hetkellä kolmas makkari alkaa olla listoja vaille valmis (myös potentiaalinen lastenhuonekin olisi valmis :ashamed: ). Seuraavana varmaan olohuone tai keittiö/eteinen. Toistaiseksi rempasta ei oo kyllä ollu mitään harmia kun on aina voinu rempattavan huoneen oven vetästä kiinni, mut noi yleisemmät tilat onkin sitten haasteellinen juttu.
 
KS09 Wau! :whistle: pistit kyllä paremmaksi =) Tosiaan, elämän ruuhkavuodet, tätäköhän se tarkoittaa ;) Meillä pieni vuokra kolmio nyt ja ahdasta jo nyt. Nyt vauva meidän huoneessa ja ostin sen Leanderin kattoon kiinnitettävän kehdon, ei vie tilaa ja niin kaunis ( ehkä hieman turhake, kun aika lyhytkäyttöinen, mutta kait nyt hiukan saa hömpötelläkin ). Ja JOS haikara kääntyy takaisin, ei se vielä pitkälle ole päässyt, olenpas hauska ;) niin meidän makkari ja vauvat siirtyy olohuoseen ja oh makkariin..että varauduttu on. Onneksi ei vielä minibussia tartte hommata, mutta tila-auto olis kyllä pirun kätevä..taitaa vaan kaikki rahat mennä siihen taloon ja tarkoitus on olla kotonakin vielä pitkään.
 
Jatkanpa vielä, kun odottelen vielä 8v koulusta. Vaikka nuo remppajutut onkin ohi aiheen niin onhan ne ajankulua tähän piiitkäään odotteluun. Nuo ovis tikuttelut kun mulle ihan tuntemattomia, niin ei pysty osallistumaan siihen keskusteluun. Mutta jos mietin omia oviskokemuksia niin: toispuoleinen alavatsakipu nyt selkeä, ei siis pysty edes seisomaan suorassa pariin tuntiin. Ja silloin kun tätä nykyistä vaavia kuumeilin oli kohdunnapukan seurailu suosittua ja kyllä se piti paikkansa, jos menkat alkoi se pehmeni ja kun tulin raskaaksi se pysyi kovana kuin nenä. Nyt synnytyksen jäljiltä en vain enää pysty edes harkitsemaan että yrittäisin sisuskalujani tutkia :x ! niin ja seksiä tekee eniten mieli / tuntuu parhaalta oviksen aikaan, vaikka jos jyystöä 24/7 niin varmasti se signaali häviää :) ja vielä yksi, oviksen aikaan näytät kauniilta! Naurakaa vaan, mutta kyllä! Iho näyttää kuulaalta ja kaikki mustat silmänaluset ovat poissa ja silmät sädehtii, luontoäiti on kiero ;)
 
Tänään ovisitesti näytti aavistuksen vaaleampaa kuin eilen, ja jos lämmönnousu 0.2 astetta riittää ovikseen, mahdollisesti munis on irronnut. Eilen oikeaa munista nipisteli illalla ja tänään selkäkipuja on. Mut tosiaan mulla nipistelyjä yms oireita on pitkin kiertoa nyt ollut..

edit. ja laitettu taas toiveita matkaan ennen ku mies lähti töihin. Nyt voisi olla kyllä hyvä mahku tärppiin :heart: Foolihappoa syön jo ja omegoita, jotta limakalvo olisi hyvässä kunnossa..
 
varanikki Ei mitään hätää.Me ollaan lomailtu niin että itsekkään en pysy noissa päivissä mukana...Joten on se kuitenkin loppu kiertoo nyt :D Tädin pitäis kurvata paikalle tänään tai viimmeistään huomenna ovis testin mukaan...
Toivotaan ettei se tuu!!!!
 
Niin joo mulla menee kuun vikoille päiville mahdollinen testaus mutta mahikset eloplussaan on :whistle: Pitää nyt vielä aamulla lämpö katsoa, että vahvistasko se oviksen olleen. Eilen tosiaan olitummin viiva ovistestis vaikka nega minusta mutta mahdollisesti silti hormonihuippu.
 
Työreissulta palattu ja arvasinhan että siellä onneksi ajatukset hieman hellittivät tästä raskautumisesta. Oireita se ei kuitenkaan vielä vienyt pois vaan edelleen alavatsa kiristää ja rinnat aristavat.

Ensi viikolla pääsee sitten testailemaan siinä tiistai-keskiviikko paikkeilla ajattelin, jos sinne asti nyt jaksaa...

Tsemppiä vain kaikille tähän elokuuhun!

Ainoska
 




Quukkeli........................DPO8....................................yk1
Hippuli-81..................kp 54/65..............................yk4
Ansku-82...................kp 38/35..............................yk8
sintsu78....................kp 32/30-33.........................yk7
Katyana....................kp 31/?................................ yk 1
Eva-Q........................kp 30/28...............................
piprane ema..............kp 26/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 26/28...............................yk2
Ainoska......................kp 25/32...............................yk 1
Varanikki....................kp 22/28..............................yk4
KS09..........................kp 19/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 18/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 17/30...............................
HooÄs........................kp 16/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 13/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 12/29................................yk9
Danuli79....................kp 12/28-41...........................yk 6
Lilianne......................kp 10/28-32............................
Cladoceran................kp 8/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 7/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 6/31-42............................yk 3
marrr.........................kp 5/32.................................yk10
Kylkiluu......................kp 4/??..................................yk 1



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Sintsu78..................14.8...










 
Katyana, minäkin tein eilen markettitestillä selvän negan :hug:
Tosin mulla se oli hupitesti, että sain ottaa siideriä :D Eihän toi testi edes lupaa näyttää mitään ennenkun tädin oletettuna änkeemispäivänä :saint: Nyt mut.. Nyt imuroimaan :wave:
 
Mä kävin kanssa eilen illalla ostamassa testin ja PLUSSA!

Kaikki näyttää taas järjestyvän enemmän kuin ihanasti :heart: Mut on sitä odotettukin.Nyt on niin onnellinen olo flunssasta huolimatta :D Mitään oireita ei ole tuota räkäisyyttä lukuunottamatta.Iltaisin on vähän turvotus olo...
Mieskin sanoi et se arvas.Oli nähnyt toissa yönä unta et meilletulee vauva :heart:

Mulle iskee vaan paniikki hää puvun ostossa.Pitäisköhän se käydä nyt ostaa vai? ku lasketusta ajasta on vaan 2kk:tta meidän häihin...
On kyllä hirmuisesti touhuttavaa vuoden sisään.Vauva, häät, miehen iltakoulu töiden lisäksi...Huh,huh...mut ei se mitään.Mä olen vaan niin onnellinen että en osaa ainakaan vielä noista hirveesti murehtia.

Mä puhaltelen vielä ++++++++++++ :whistle: Ja toivon et teillä on kohta myös iloisia uutisia.
 

Yhteistyössä