*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Onnea sintsu!! :flower: Mulla ovistesti plussa tänään mutta tänään ja eilen aamulämpö ollut jo vähän korkeemmalla kun sitä edeltävinä päivinä.. No joka tapauksessa hedelmällinen jakso on käytetty hyvin hyödyksi :D
 
ONNEA SINTSU!! :flower:

Kunpa saataisiin vielä lisää plussia tähän kuuhun! Teillä Sintsu kuulostaa olevan ne "kuuluisat ruuhkavuodet" meneillään, niin kuin meilläkin. Kyllä niistä selviää, pääasia että nauttii koska tämä on selkeästi (ainakin omasta mielestäni) elämän parasta aikaa.

Nyt mm-kisojen pariin. (Marketti testi polttelee laatikossa ja ajattelin varmistaa sitten apteekin omalla jos sattuu plussa tulemaan/tätiä ei kuulu.) Mutta siis vielä aikaa tätin tuloon tai poisjääntiin.

Ainoska
 
Onnea sintsu :flower: ihanss ensimmäinen plussa elokuulle, toivottavasti niitä ropisee kohta kasapäin lisää!

Itse kävin tänään ostamassa ovistestestejä ja huomisesta ois tarkotus ruveta tikuttelee, saan varmaan tikutella useamman viikon jos samalla tavalla käy ku viime kierros, mutta toivon et kierrot rupeis hiukajn lyhenee, toi 41 päivää ku on niin pitkä!

Itse lähden huomenna sukuloimaan ja palailen ensi torstaina, jolloin täällä sitten viimeistään, toivon et siihen mennessä täällä on plussia sadellu!

plussatuulia++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Kyllä lämpöjen perusteella nyt olisi jopa dpo3 mutta positiivisen ovistestin sain vasta eilen. Toki testeissä vaikuttaa näytteen vahvuus ym tekijät. Mä tikutan vielä tänään, että mitä se sanoo. Sylkitesti näyttää ei-hedelmällistä.
Nännejä nipistelee, mikä alkoi ennen ovisaikaa jo.
 
Onnea sintsulle plussasta! =)
Mä kyllä voisin siirtyä taustailemaan, sillä fakta on, etten tässä kuussa plussaa tee, se on ainakin 100 varma. Katsotaan sitten ens kuun ryhmässä, jospa alkaisin taas aktiiviseksi...
 
Huonoa oloa pukkaa joka voi johtua myös alkavasta migreenistä. Nyt kun tarkistelin kalenterista niin tänään kp 28/32 tarkkaan ottaen, että jos joku viissii listaan oikaista kun en itte tumpelo osaa.
Viimeiset kuukautiset oli siis 19.7 eli neljä viikkoa sitten. Ratkaisun hetket siis lähestyy...
Jänskättää kyllä. Työasiat vain mietityttävät myös ja välillä on todella pahalla päällä.
Kait se tästä.

Ainoska
 




Quukkeli........................DPO9....................................yk1
Hippuli-81..................kp 55/65..............................yk4
sintsu78....................kp 33/30-33.........................yk7
Katyana....................kp 33/?................................ yk1
Eva-Q........................kp 31/28...............................
piprane ema..............kp 27/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 27/28...............................yk2
Ainoska......................kp 28/32...............................yk1
Varanikki....................kp 23/28..............................yk4
KS09..........................kp 20/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 19/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 18/30...............................
HooÄs........................kp 17/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 14/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 13/29................................yk9
Danuli79....................kp 13/28-41...........................yk6
Lilianne......................kp 11/28-32............................
Ansku-82...................kp 10/35..............................yk9
Cladoceran................kp 9/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 8/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 7/31-42............................yk3
marrr.........................kp 6/32.................................yk10
Kylkiluu......................kp 5/??..................................yk1



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Sintsu78..................14.8...












 
Sintsulle onnea =)

Mua JÄNNITTÄÄ oma tulos ihan kauheesti, mutta testaan vasta aikaisintaan keskiviikkona |O
Menkkamaisia kipuja kyllä on vaikka muille jakaa, että tätiin olen varautunut kyllä tässä kierrossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä..
 
Sintsu ihanaa!! Onnittelut elokuun ekalle plussaajalle :flower: :heart: Toivoa tulee tännekin, kun yhtä kauan yrittäneillä tärppää. Välillä meinaa itsellä mennä usko, vaikkei vielä oo kauaa yritettykään verrattuna moneen muuhun.

Ja Ella sulla on kyllä tähtäämistä ton oviksen ajoituksessa! Nyt näyttäs kyllä vihdoin olevan h-hetki käsillä. Hyvä, että on tullut hyödynnettyä. :) Nyt sitten peukut pystyyn ja tarrasukat kehiin!

Mä en tiedä kannattaako mun tässä kuussa ees ovista testailla... Se taitaa nimittäin ajoittua ei ens mut seuraavalle viikolle (jos kierto samoissa kun edellinen), jolloin oon koko viikon poissa kotoa työreissulla. Ovis taitaa siis mennä sivu suun... Ehdin jo toivoa sikaflunssaa meidän taloon, ettei tarttis lähtee :LOL: Ehkä tyydyn lämpöjä tarkkaileen ja sit jos ei oo noussu ku tuun reissusta takas, ni alkaa armoton jumppa makkarin puolella. B)
 
Hei. Oltiin sit ulkomailla joten en päässy päivittään heti tippumis uutisia. Mahtava oli matka vaikka täti kurvasi lähtöpäivänä paikalle. Ei hidastanu tahtia ku menkat kesti sen kolme päivää. Loppu kuusta on sit se lääkäri joten kattoo mitä setä sanoo meidän vauvatoiveille. Toiveikkaita ollaan. Onnea ja tsemppiä kaikille!
 
Onnea Sintsulle plussasta.. nyt sitten vaan rauhassa 9kuukautta odotusta edessä ;)

Mulla alkaa olla kierto aika täynnä jos se nyt on edes kohdillaan.. välillä aikamoisia alavatsa kipu puuskia, mitä lie.. ennakoivatkohan tädinntuloa.. Hemmetti :ashamed: nooh, jos ei ala tätsää näkyä niin testiä tyestiä.. josko sitä ennättäis plussata tän kuun puolella.. eikös se ollu pinon idis ? :D
 
Olisiko tämä minun pinoni,sallinette? =)
Useamman läpsen äiti täällä hei :wave:
Lupa annettu vielä yhdelle,joukon viimeiselle ihanuudelle.
Ongelmana ettei kk kierto palannut sitten viimeisen synnytyksen :eek: mutta kuvittelin ovislimat ponganneeni ja ne myös hyödynnettiin.Eli ilman ehkäisyä pelattiin to ja pe ja kovasti toivoa elättelen että olisikin niin hyvä mäihä että tärppi kävisi ;) ;)
Nyt on lämmöt olleet 37+ ja muutenkin "olo kuin omenalla,punaiset posket ja siemeniä sisällä" :LOL:
Testata voisin aikaisintaan 28.8 joten elokuulle voisi ehtiä...

Niin tai näin,kuume ja jännitys ihan hirmuisen kova!Ihan iholla kihelmöi kun mietin asiaa :heart:
yk 1 olisi siis nyt!Ja dpo 2!


 
Höh,lyhyeksi jäi ilo ja jännitys sekä tässä pinossa piipahdus :(
Nyt vuotelen verta,ihan vähän vasta mutta kuitenkin :(
Taisi nää limavuodot ennkoida niitä ekoja menkkoja eikä ollut oviksesta kyse,eli se siitä sitten!
No olipa meillä tuolla petipuolella aktiivista ja mukavaa ;) Ehkäpä tästä sitten jatketaan hyvillä mielin :heart:
Mutta nyt kiitos ja kumarrus,pikavisiittiläinen poistuu häntä koipien välissä(miten sitä voikaan näin väärin kehoaan tulkita,vaikka kokemusta on :ashamed: )Kaikille paljon positiivista mieltä ja onnea plussauksiin!
:wave:
 
Sintsua piti tulla onnittelemaan plussasta! Onnea kovasti ja tsemppiä odotukseen! :heart: :heart:

ON: Olen nyt yrittänyt pitää hiljaiseloa taas tämän palstailun kans, kun ei ole ollut oikeen mitään kirjotettavaakaan. En minä enää eloplussaa kerkeä saamaan, mutta mukava täällä on lueskella teidän muiden kuulumisia ja jännäillä. Itsellä alkaa ovisaika olemaan käsillä nyt, jos vaan tämä flunssa ei sitä siirrä sitten. :snotty: plussatuulia puhaltelen kaikille teille muille! ++++++++ :whistle:
 
Heräsin aamuyöstä kun alamahassa tuntui painetta, ei ollut ummetusta tai ilmaa. Mä nukun vatsallani yleensä, nyt en voinut ton paineen takia. Nännit on TOSI arat. Aamulämpö edelleen näyttäisi, että ovis on tapahtunut. Lämpöjen perusteella nyt olisi dpo 4 elän nyt sen mukaan.
Minusta tuntuu, että nyt onnisti. Mutta onhan ennenkin tuntunut tältä ennen tätiä.
:snotty:
 



Quukkeli........................DPO10....................................yk1
Hippuli-81..................kp 56/65..............................yk4
Katyana....................kp 34/?................................ yk1
Eva-Q........................kp 32/28...............................
Ainoska......................kp 29/32...............................yk1
piprane ema..............kp 28/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 28/28...............................yk2
Varanikki....................kp 24/28..............................yk4
KS09..........................kp 21/44............................yk2
kaapo80....................kp 20/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 19/30...............................
HooÄs........................kp 18/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 15/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 14/29................................yk9
Danuli79....................kp 14/28-41...........................yk6
Lilianne......................kp 12/28-32............................
Ansku-82...................kp 11/35..............................yk10
Cladoceran................kp 10/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 9/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 8/31-42............................yk3
marrr.........................kp 7/32.................................yk10
Kylkiluu......................kp 6/??..................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 1/?.......................yk 2




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Sintsu78..................14.8...














 

Yhteistyössä