*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)





Quukkeli........................DPO4....................................yk1
Hippuli-81..................kp 51/65..............................yk4
Ansku-82...................kp 35/35..............................yk8
sintsu78....................kp 29/30-33.........................yk7
Katyana....................kp 28/?................................ yk 1
Eva-Q........................kp 27/28...............................
piprane ema..............kp 23/20-28..........................
Ainoska.....................kp 22/32...............................yk 1
UuTeEnNoUsUUn.......kp 20/28...............................yk2
Varanikki....................kp 19/28..............................yk4
KS09..........................kp 16/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 15/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 13/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 10/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 9/29..................................yk9
Danuli79....................kp 9/28-41............................yk 6
Lilianne......................kp 7/28-32............................
Cladoceran................kp 5/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 4/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 3/31-42............................yk 3
Kylkiluu......................kp 2/??..................................yk 1
marrr.........................kp 2/32................................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...




 
marr :hug: kakka :(

Ainoska, kumpi päivä menossa 23? vai? Mulla taisi mennä sekaisin taas kerran :D :D :D

Muutkin huutelee taas, että täydellisen hallitseva mainio päivittäjä korjaa kaikki uhallaan tekemänsä sotkut
:saint:
 
marr :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon

Itse pohdin täällä limakalvojen ohuutta tai paksuutta. Nyt siis kp 3 ja vuotoa ei käytännössä lainkaan kuten ei ollut myöskään eilen. Kunnon vuotoa kesti siis vain noin puoli päivää kp 1. Tämä tilanne oli myös edellisessä kierrossa, joka oli toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Ensimmäinen vuoto pillereiden jälkeen oli mielestäni ihan normaali. Nyt siis mietityttääkin, että onko limakalvoni liian ohut alkion kiinnittymiselle. Varsinkin kun sitä tuhrua on useampia päiviä ennen varsinaista vuotoa. Onko kenelläkään tietoa tai kotikonstia, millä limakalvoa saisi paksummaksi? Tai mistä siihen saisi apua, saako apua neuvolasta vai pitääkö mennä yksityiselle gynelle? Ja missä vaiheessa kiertoa aikaa kannattaa varata? Ja sanovatko vielä, että yrittäkäähän nyt vielä, jos on kerran vasta yk3? Malttamaton olen ja jotenkin koko ajan pelkään, etten pysty tulemaan raskaaksi (en tiedä mistä olen semmoista saanut päähäni). Varmasti auttaa hurjasti tässä prosessissa stressata tällaisen asian kanssa, vie tunnetusti viimeisetkin onnistumisen mahdollisuudet. Voiko lääkärillä käydä muuten vaan tsekkaamassa, että kaikki on kunnossa, jottein tarvitsisi pohtia tällaisia asioita?
 
VOI EI! Ovistesti näytti nyt niin haaleeta toista viivaa, että vois tulkita kyllä tyhjäks. Tarkottaako tämä nyt sitten, että ovis tuli ja meni ja me missattiin se?! Kiertoki olis sitten vain jotain 22 päivää :( Nyt harmittaa ja meni toivo koko touhuun, taitaa tää kierto jäädä nyt ihan tyhjän päälle ja vauva haaveet siirtyä etiäpäin :'(
 
KS Älä vielä luovuta. Mullakin viime kierrossa näytti kierron alkupuolella haaleita viivoja (aloin tikuttaa aika aikaisin, kun jotain ihme limoja oli jo kp 7 tai jotain) ja sit ei mitään, kunnen varsinaisen oviksen lähestyessä viiva vahvistui taas ja näytti lopulta plussaa (tiesi myös muista tuntemuksista). Varsinainen ovis tuli vasta kp 22. Toivoa siis ehkä vielä on, mutta toisaalta siinä tapauksessa kierto venyy kohtalaisen pitkäksi.

Oletkos lämpöjä mittaillut? Minulla niistä tietää tarkalleen milloin ovis on ollut.
 
Onks noita oviksia pakko testailla?
Ku mä en oo ikinää niitä testiny ja ihmetelly ku porukka testailee ihan villinä niillä.
Mitä väliä sillä on, että tietää just oikean päivän pupuilla? Kylhän ne siittiöt siellä elävät pari päivää ja hedelmöittää jos on hedelmöittääkseen.
Ku en oo kuullu sellasesta tapauksesta ikinää, että on testattu ovis kohilleen ja olis tullut raskaaks just siinä kierrossa...Kylhän suurinosa melkein osaa kalenterista kattoa koska se ovis on. Ja pupuiluksi riittänee se joka toinen päivä. Jostain luinkin, että parempi on jos puuhailee joka toinen päivä eikä joka päivä. Siittiöt on silloin parempi laatusia, kun saavat vähän "muhia" miehessä.
Ku mul tulee tosta testailusta vaan mielee, että sillon vaan petipuuhia kun ovis testi näyttää plussaa. Eihän ne "turhat" petipuuhat kai kellekkään pahaa tee... ;)

Ei ollu tarkotus ketään loukata, ei missään nimessä. :heart:
Oli vaan pakko purkaa, ku oon tota miettiny. :ashamed:

Toivon teille kaikille pikaista paksuuntumista!!! :D

edit. sillon ymmärrän testailut, jos yrittämisen aloittamisesta jo mennyt paljon aikaa. :saint:
 
Itse ainakin tikutan siksi, kun on niin epäsäännöllinen kierto (24-46 päivää ) ettei voi mitenkään laskea kalenterista ennakkoon, ja toisaalta käytännön syistä: ei meillä joudeta pupuilemaan edes joka toinen päivä, joten ovistikku antaa viitettä siitä, millon olisi parhaat saumat hommailla.. Nyt menossa jo yk10 niin haluan tietää paremmin mahdolliset tärppipäivät.

Olisi helppoa jos kroppa pelittäs ja kierto oisi aina sama ja ovispäivä aina vakio, sittenhän tosiaan kalenteri riittäs mutta kun aina ei ole niin helppoa kaikilla... :p
 
Vähän samalla meinigillä Ella:n kanssa, eli kierto on NIIN heittelevä, että toi oviksen bongaaminen auttaa vähän hahmottamaan menkkojen ajankohtaa, ei tarvi aina reissuun lähtiessä varata säkillistä siteitä varuiks mukaan... Ja ovistakaan on vähän hankala arvailla.
Kyllähän se paineita poistais yrittämisestä kun koko kierron vaan joka toinen päivä pupuilis ja toivois parasta...

Ja pieni lisäys; Kyllä me muullonkin harrastetaan, kun vaan oviksen aikaan ;)
 
Mä laitan kans tuostaoviksen bongaamisesta.Mulla saattaa kans heittää viikollakin ajankohta ja aina ei ole edes mitään oireita. Ja kun ei tiiä et milloin se on niin tulee härnättyy miestä "varmuuden vuoksi" ihan vaan vauvan teko mielessä eikä mikään muu :ashamed:
Testit hiukan lyhentävät tuon pakko seksin ajankohtaa...Ollaan jo niiin pitkään yritetty (lokakuusta) et homma ei ole enää hauskaa vaan lähinnä epätoivoista ja stressaavaa...
Siis en tarkoita sekstailua miehen kans.Se on oikein kivaa kunhan siihen ei ole latautunut mitään odotuksia joita minulla on aina oviksen aikaan :headwall:
Raskautumisen kannalta testit ei ole välttämättömiä vaan mun mielenterveyden...
Ku muutenki olen hiukan tärähtänyt aika ajoin :saint:
 
nehän suositteleekin ja just luin jonkun lääkärin artikkelin ovistezteistä.. se suositteli siis ettei kannata alkaa tikuttamaan/testaamaan ennen kun on vuoden odotus takana.. :S mun mielestä se on lähinnä mielenkiintoista ja siksi oon rahojani testeihin laittanut.. :D ne tosin kyllä osaa hämmentääkin mua aika lailla.. millon näyttää tyhjää ja millon "plussaa" haaleena ja millon tummempana.. :D
 
marr :hug: tosi kurjaa.

Mä tikutan ovista kans just siks et kierto on epäsäännöllinen, niin tietäs vähän et millon voi ootella tätiä kyllän ja heilutella peittoja tavallista useammin :) Meillä miehellä on aika stressaava työ enkä kyllä sais sitä koko kiertoa joka toinen tai ees joka kolmas päivä peittoja heiluttelee, niin ollaan sovittu et heilutellaan kun huvittaa, ja sillon jos ovistestit näyttävät plussaa :D

Mulle muute yks gyne sano et riittäs et joka kolmas päivä puuhailee, en tiedä miten hyvä systeemi ois.

Mulle muuten tuli viime kierrossa jossain kp 14-16 paikkeilla lähes selkeitä viivoja ovistestiin, ja sit ne haaleni ja hävis kunnes sit taas ilmaantuivat ja kp 27 sain selkeen ovisplussan, et en kyl tiedä et mikä ihme häiriö munkin kropassa sit oli :)
 
huomentaa.. mä oon kyl ulalla.. kalenterin mukaan mullahan on jo kp 24 :D hohoo.. hieman on menkkamaisia tuntemuksia ollut mutta kyl kaikkee muutakin.. :S ja Ovis testi näytti suurinta plussaa koko kiertoon.. ;) katsotaan katsotaan.. viikon päästä vois jo testailla R testeillä jos ei täti tuu :ashamed:
 
Mä en jaksa enääodotella ovista. Taas aamulla kanamunalimat ja on välillä nipistelyjä kyljissä ja alavatsalla, mutta noita ollut jo melkeen päivittäin menkoista saakka. Aamulämpökin matalalla.
Hyvä että tilasin reilusti (28kpl) ovistestejä niitä kun tähän kiertoon näkyy menevän.. Mun tuurilla sitten tämä on ovuloimaton kierto taas. :attn:
 




Quukkeli........................DPO5....................................yk1
Hippuli-81..................kp 52/65..............................yk4
Ansku-82...................kp 36/35..............................yk8
sintsu78....................kp 30/30-33.........................yk7
Katyana....................kp 29/?................................ yk 1
Eva-Q........................kp 28/28...............................
piprane ema..............kp 24/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 24/28...............................yk2
Ainoska.....................kp 23/32...............................yk 1
Varanikki....................kp 20/28..............................yk4
KS09..........................kp 17/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 16/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 14/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 11/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 10/29................................yk9
Danuli79....................kp 10/28-41...........................yk 6
Lilianne......................kp 8/28-32............................
Cladoceran................kp 6/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 5/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 4/31-42............................yk 3
Kylkiluu......................kp 3/??..................................yk 1
marrr.........................kp 3/32.................................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...






 
Tänään ovistesti tummin tähän asti, mutta vielä negaksi tulkittava nipin napin. Mulla on ennenkin 2-3 päivää ennen reilusti positiivista ollut näin. Toivottavasti ovis on siis tulossa lähipäivinä eikä taas ala viiva haalistumaan.. Selkää kolottaa ja päätä särkee, rinnat aristaa ja kiukustun helpommin kun yleensä, ihan pms oireistoa vaikka vasta ovista odotan..
 
ella toivotaan et ovistesti antas pian plussan, eikä kääntys haalenemaan päin.

uuteennousuun pidetään sulle peukkuja et täti pysyis poissa ja pääsisit raskaustestillä testaamaan.

Tänne ei mitään uutta, ootellaan et aika kuluis ja pääsis sit ovisya oottelee. Niin no tänään alko loma, et jotain uutta siis tännekkin ;)
 
Tänään ollut jonkin sortin ovislimoja havaittavissa, josko se sitten tuliskin vielä... Tosin venyy kierto vaan turhan pitkäks, kun ainakin kolme päivää menee ennen ov, kun testit ei vielä oikein näytä mitään :/ Eli siis kierto on päälle 40 taas =((
 
terve!
Vieläkös soppii joukkoon? =)
Täällä on kans enemmän ja vähemmän yritystä päällä. Esikoinen täyttää lokakuussa 4 vuotta ja kaveri pitäis toiselle saaha. Tutut ja puolitutut on viime kuukausina kyselelet että eikös sitä pitäs leikkikaveri tehä pojalle, eli nyt on alettava tosi toimiin. ;)
onhan meillä ollut aikaisemminkin yritystä, heti pojan syntymän jälkeen meni yli vuos ilman ehkäsyä,mutta eipäs vaan vaavia kuulunut, sit ostettiin talo ja ootettiin että saan vakkari työpaikan ja sitten mä vissiin "urauduin" eli ei joutanut toisen tekoon, mutta nyt on ihan hillitön vauvakuume =) eli tosissaan plussaa metästämäss.
tällä hetkellä kierto on 16/30 eli oviksen aikoja vissiin eletään, tänään on ollut vähän menkkamaista jiulintaa mahassa ja selässä ja semmonen olo että ois kuumetta, ovisko? Kauanko siittiöt elää ilman sitä miestä? pupuiltiin maanantaina,vieläköhän kaverit on elinvoimaisia? =) =) valistakaa viisaat tyhmämpää..

mutta hirmusesti plussa onnea kaikille!!!
 
kiitos kaikille kannustuksesta :) Saisi täti poistua paikalta heti! Olemme lähdössä viikonlopuksi kylpylään ;) Harmittaa, kun täti tuli paikalle ja sekin, että tuo mukanaan aina niin julmetut kivut. olen ihan särkylääke pökkyrässä. saan pian yliannostuksen niistä :|

Ei yhtään eloplussaa vielä :( toivotaan, että jollakin teistä edes tärppää!
 
Näin on, ei plussia vielä tässä kuussa, ja mulla ei ainakaan tulekaan, sillä kierto venyy NIIN pitkäks, tuskinpa muutenkaan :(
Mutta toivotaan, jotta joku muu saa hyvän mielen ja uuden onnen elämäänsä :heart:
 

Yhteistyössä