*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)




Quukkeli........................DPO3....................................yk1
Hippuli-81..................kp 50/65..............................yk4
marrr.........................kp 38/32..............................yk9
Ansku-82...................kp 34/35..............................yk8
sintsu78....................kp 28/30-33.........................yk7
Eva-Q........................kp 26/28...............................
piprane ema..............kp 22/20-28..........................
Ainoska.....................kp 21/32...............................yk 1
UuTeEnNoUsUUn.......kp 19/28...............................yk2
Varanikki....................kp 18/28..............................yk4
KS09..........................kp 15/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 14/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 12/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 9/24-46............................yk10
HayLina.....................kp 8/29..................................yk9
Danuli79....................kp 8/28-41............................yk 6
Lilianne......................kp 6/28-32............................
Cladoceran................kp 4/37-42............................yk7
pata-ässä..................kp 3/28.................................yk2
Katinka-82.................kp 2/31-42............................yk 3
Kylkiluu......................kp 1/??..................................yk 1



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...

 
Suapikos tähän pinoon liittyä? :D Kolmatta lasta kuumeillaan ja kp 29 olis meneillään, yrityskierto 1. Kierron pituudesta en ole varma, menkat vasta alkoivat kuukausi sitten edellisen synnytyksen jäljiltä ja jää nähtäväksi, kuinka pitkä tästä kierrosta tulee... Vai onko niin ihmeellisesti päässyt käymään että olis salamatkustaja jo kyydissä :D Ovulaation olin bongaavinani pari viikkoa sitten... Menkkaoireita olis jonnin verran eli painon tunnetta alavatsalla ja kipeytyneet nännit.

Sellaasta :)
 
Kuinka kauan spermaa voi tulla ulospäin? Pupuiltu viimeksi 2vrk sitten ja aamulla tuli venyvää kirkasta limaa, ovulaatiolimaa vaiko miehen tavaraa? :snotty: Alavatsalla myös jänniä tuntemuksia kuten selässäkin ja nännejä mvähän aristaa koskettaessa.
 
Ella-83, me myös viimeks su pupuiltu ja tänään aamullakin vielä tulee venyvää kirkasta vessareissulla. Tosin, mulla on kyllä oviskin hiipimässä. Tiiä sit kumpaa/mitä limaa tuolta alarööristä nyt tulee. :x :D

Muutenkin on alavatsalla ollu sunnuntai illan jälkeisistä jomotteluista lähtien sellasta jomottelua/vihlontaa/kramppailua/menkkamaista kipua. Varmaan/toivottavasti enteilee loppuviikkoista ovulaatiota. =) Tai sit jotain vielä parempaa, mitä tosin epäilen SUURESTI... ;)
 
Minäkin voisin liittyä joukkoon tähän, vaikka elokuussa tuskin minun osaltani plussaa näkyy. Nyt on nimittäin kp2/31-42, yk 3 (esikoinen haaveissa). Lisäksi ukko on työmatkoilla viikot ja itsellä sattuu elokuussa monta työmatkaa viikonlopuille. Suunnattoman mäihän tarvitsisi, että sattuisi ovis kohdillleen niin että ollaan molemmat kotona.

Viime kierto oli hiukan erilainen kuin ennen ja venyi taas 39 päivää. Erilainen siinä mielessä, että normaalisti täti saapuu siinä dpo 14 kohdalla ja sitä ennen tuhrutteee viikon. Nyt tuhrua oli dpo 3-8, sitten ei mitään, ennenkuin tuhrua dpo 15-17 ja täti kurvasi kylään vasta dpo 18. Myös rinnat oli arat, jota en ole huomannut aiemmissa kierroissa ennen menkkoja, sen sijaan ovisoireisiini lukeutuu hyvinkin vahvasti. Joten tiedä häntä oliko täti myöhässä stressin takia vai liekö ollut aikainen km.

Tällaista siis täällä.
 
Ella, ei kai sperma ole venyvää :x Ovislimaa veikkaisin kyllä minä, mut en taida olla sun miehes tavaran asiantuntija :D :D :D

marr ovi lukkoon ja täti pysykööt poissa |O |O

Ja lisäänpä uudet listalle, tervetuloa vaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
:D Olisipa ovikseen liittyvää, mutta tosin on vasta kp 9. Parin tunnin päästä teen ovistestin.
Nyt kun tuoreessa muistissa vielä on, niin mulla oli ENSIN se sitkeä lima joku aamu, toisen kerran päivällä, sitten alkoi lorinalla valkkari ja siinä seassa sitten muutaman päivän ajan siimahäntiä, muttei venyviä :D :D Sitten tuli nänskypipi ja nyt enää alavatsalla vissiin liiasta pöläyttelystä johtuvaa aristusta.
 
Ohhoh, kylläpä se kierto viilettää etiä päin. Spois kyllä sen ov:n kohta ilmaantua, ettei venyis ylettömän pitkäks tämä kierto :/
Testi tehty taas, ja ehkä aavistuksen näytti tummempaa viivaa kuin viimeks. Varmaksi ei voi sanoa, kun ei ole enää mitään mihin verrata :( Noh, huomenissa taas ja jos edelleen näyttää TOSI haaleeta, ni antaapi olla; eipä sitä koko kuukautta viitsi vain testailla.
 
Varanikki Mulla oli sitkeitä limoja kp3 heti minimenkkojen jälkeen mut ajattelin että ne kuuluis vielä menkkoihin. Sitten kp 5 alkoi lorisemalla tulla valkkarii, sillon tähän asti tummin ovistesti vaikka nega. Mulla aristaa nännit vähän koskettaessa, tätä joskus oviksen aikana tai heti jälkeen. Mulla vaan oireet vaihtelee kierrosta toiseen sen verran, ettei mikään ole varmaa..
Puoli tuntia vielä nii pääsen tikuttamaan.
Aamulämmön muistin ottaa tänään 36.31 perustasoa.
 
Laskeskelin että jos kierto kestää 28 pvää, niinkuin ennen vanhaan, niin nythän jo kp 18 menossa. Pian pääsee testailemaan. S-kaupoissa myydään superhalpaa testiä, 2 kpl pkt 4e plus risat!Se on alkeellinen; pissaa täytyy ottaa pieneen muovikippaan tietty määrä ja sitten tikku tietyn verran upotettuna kippaan, mutta se sopii hyvin kun tietoisesti liian aikaisin alkaa testailemaan. Siltähän eivoi välttyä =) Alavatsa tuntuu oudolta kuin painoa ja sellaista lämmintä loimotusta kuin myös rinnoissa.. tänään olen kuitenkin menossa siihen papaan kierukkaa varten. Aika ristiriitaiset tunnelmat.

Kylkiluu: Kuinka pitkä ikäero tulisi jos heti käy tärppi? Meille tulisi tasan vuosi, parhaassa tapauksessa samat syntymäpäivät. Ja tunnetko olevasi hyvin palautunut synnytyksestä? Lantionpohjalihakset olivat lääkärin mukaan harvinaisen hyvässä kunnossa jälkitarkastuksessa, mutta itse huomaan että pitkä oleilu kyykyssä tuo inhottavan paineen alapään seudulle, liekö löystyneet nivelet. niin ja painoakin vielä reilu 10 kg jumittunu kantoon :whistle:

 
Jotain kp 23/32 tai sellasta. Tuntemuksia edelleen välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hiukka niin kuin ois ollu eilen hieman huonoa oloa. Myös välillä tuntuu että tulis kauhea nälkä ja sit ei mitään. Hengästynkö?

Ensi viikolla työmatka niinkuin tälläkin viikolla, mutta tuli mieleeni jos siellä hiippailisin apteekkiin testiostoksille. Ja vois vaikka rauhassa testatakin, kun ei ole perhettä siinä pyörimässä ympärillä. Minun on helpompi käsitellä hetken pettymyksiä/iloja yksin ja sitten hakeudun miehen lohdutettavaksi/ilon jakajaksi.

Tervetuloa uudet mukaan!

Ainoska
 
Quukkeli, jos nyt heti olis tärpännyt, ikäeroa toisen ja kolmannen välille tulisi 1v10kk. Mutta tuskin tästä kierrosta on tärpännyt, tein näet just malttamattomana r-testin ja tyylipuhdas nega oli. Eli menkkoja odotellessa, alkais nyt vaan pian ettei venyis kierto hamaan tulevaisuuteen...
Mä imetän tuota kuopusta vielä ja häntä yrittäessä kävi ilmi, että mä taidan olla niitä, jotka ovat lähestulkoon mahoja imetysaikoina. Minkäänlaista ehkäisyä ei ollut käytössä esikoisen synnyttyä, menkat esikon jälkeen alkoivat 1v1kk synnytyksestä, kuten tälläkin kertaa ja raskauduin yk 6, heti kun imetys oli lopetettu. Saas nähdä käykö näin tälläkin kertaa :) Imetystä tuskin lopetan vielä ainakaan muutamaan kuukauteen, vauva saa tulla jos on tullakseen :)
Niin, tuntuu kyllä siltä että oon täysin toipunut kuopuksen syntymästä (syntyi sektiolla avotarjonnan vuoksi). Lantionpohja on lääkärin mukaan tosi hyvässä kunnossa :)
 
Tais nyt meikäläisellä olla ihan väärä hälytys sen typerän prisman testin kanssa... Eilen siihen sain taas haamun ja nyt se tuli siihen saman tien. Kaverikin sen näki joten ei johtunu nyt mun vauvalaseista :p Tänään sitten tein first signalin ja tulos oli ihan selvä nega. Mahassa ja alaselässäkin on nyt kyllä menkka oireita siihen malliin että varmasti ne sieltä tulee. Meillä on ollu yritystä 2,5 vuotta johon sisältyy hoitoja ja yks KU. :( Hermo mulla menee ja saa nyt kyllä yrittämiset mun puolesta jäädä.
Toivotan SUPER PLUSSIA TÄNNE KAIKILLE :) :heart:
 
Mä olen jo niin sekasin noiden ovistestien kanssa.. testasin viikko sitten kun oletin et ovis olis ollu tulossa, mutta tulin siihen tulokseen että se oli jo mennyt kun testit näytti haaleeta, pari päivää haaleiden jälkeen ei näyttänyt mtn.. silkkaa negaa vaan.. ja oireitakin oli sillon aikasemmin.. nyt siis kp 19 ja tein "huvin" vuoksi uudestaan ovistestin kun on ollu sellasia "menkkamaisia" oireita ja nyt siinä taas näkyi viivaa.. tosin ei tummaa :D mulla on siis kaks ovista tässä kierrossa (vitsi
:LOL: :LOL: )
 
^^ mulla on ollut muutamassa kierrossa pariin otteeseen o-testi plussalla, kerran kp 13 ja sit taas kp 23 mutta verikoe kerto etten ollut ovuloinut edes. Joskus siis hormonit heittelee, ja varsinkin jos ovista ei ole ollut, voi pukata uudestaan hormonipiikkiä.

Ja näyttäähän ovistesti loppukierrossa plussaa jos on raskaushormonia, että sekin on aina vaihtoehto ;)
 
mulla ne ovis testit näyttää loppukierrosta ihan mitä sattuu, mut ei kuitenkaa vahvaa viivaa, eli plussaa... Ja nyt on jo muutaman päivän näyttänyt haaleeta viivaa, mutta ei ole tummentunut :( Mutta kyllähän niissä ohjeissakin sanotaan, että se on ovis vaan jos on yhtä tumma tai tummempi kuin se kontrolli viiva. Oliskin kaks ovista yhessä kierrossa :LOL:
 
kaikista plussa tuulista ja toiveista huolimatta täti kurvasi eilen rytinällä paikalle ja minä tipuin alas. taas kerran. eli nyt kp 2 ja yk 10 lähti käyntiin.. tuntuu pahalta tuo 2 numeroinen luku. no toivolla uuteen kiertoon.
 

Yhteistyössä