*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Huoh, ei menkkoja vielkää näkyvissä... tänäänkin aamulla vessareissulla tuli tummaa valkovuotoa. Alkais jo ne ni loppuis tää piina...ja pääsis alottaa uuden kierron nopeemmin. Menkkajomotusta oli eilen ja tänäänkin, tissit edelleen kipeät... |O
 



Hippuli-81..................kp 46/65..............................yk4
marrr.........................kp 34/32..............................yk9
Cladoceran................kp 32/37-42.........................yk6
Ansku-82...................kp 30/35..............................yk8
pata-ässä..................kp 25/28............................ yk1
sintsu78....................kp 24/30-33.........................yk7
piprane ema..............kp 18/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 15/28..............................yk2
Varanikki....................kp 14/28..............................yk4
KS09..........................kp 11/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 10/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 8/29................................ yk 1
Ella-83.......................kp 5/24-46............................yk10
HayLina.....................kp 4/29..................................yk9
Danuli79....................kp 4/28-41............................yk 6
Lilianne......................kp 2/28-32........................



Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...


 
Sanonpa nyt sit jo ihan suoraan että muistakaa AINA mun päivityksien jälkeen huudella oikeat rivit, niin korjailen sitä mukaa kun täällä käyn. Ja joku muukin saa päivittää jos haluaa, ei todellakaan tarttee minua puolta päivää odotella :D

Oma napa, ovisoireilu vähäisempää, liekö mennyt justiinsa se juna ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Sanonpa nyt sit jo ihan suoraan että muistakaa AINA mun päivityksien jälkeen huudella oikeat rivit, niin korjailen sitä mukaa kun täällä käyn. Ja joku muukin saa päivittää jos haluaa, ei todellakaan tarttee minua puolta päivää odotella :D

Oma napa, ovisoireilu vähäisempää, liekö mennyt justiinsa se juna ;)
mulla 25/28 :xmas:
 
täällä ei mitään merkkejä tädin tulosta. Ei sitä näy... 2 päivää myöhässä. Tavallaan jo 4. ei kipuja, ei ärtyisyyttä, ei sitten mitään ! Eilen testi kuitenkin nega. Testaan huomenna tai sunnuntaina uudestaan. Onneksi työt, lasten parissa alkoi niin saa muuta ajateltavaa :D
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Vielä joitain tuttuja nimiä täällä ja paljon uusiakin näköjään. Aina ajoittain olen käynyt lukemassa teidän kirjoitukia. Täällä ei kesä eikä palstatauko ole plussaa tuonut. Nyt menossa jo yk 10 ja sovittu miehen kanssa, että jos ei tässä kuussa tärppää, niin haetaan sitten lähete tutkimuksiin. Ei tosin tässä kesän aikana olla erityisemmin yritetty, mutta ei siitäkään ole ollut apua :) Vauvakuumekin alkaa jo olla häviämään päin. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vähemmän sitä vauvaa enää miettii. Kesäkuun menkat tosin oli sen verran myöhässä, että kerkesi jo toiveet herätä, mutta niin ryminällä tulin sitten alas, että en ole paljoakaan halunnut enää asiaa ajatella. Mut voisi vaikka laittaa tuonne taustalle, niin voisin välillä käydä kirjoittelemassa kuulumisia. Lukemassa niitä käyn kuitenkin :) Mukavaa viikonloppua kaikille!
 



Hippuli-81..................kp 47/65..............................yk4
marrr.........................kp 35/32..............................yk9
Cladoceran................kp 33/37-42.........................yk6
Ansku-82...................kp 31/35..............................yk8
pata-ässä..................kp 26/28............................ yk1
sintsu78....................kp 25/30-33.........................yk7
piprane ema..............kp 19/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 16/28..............................yk2
Varanikki....................kp 15/28..............................yk4
KS09..........................kp 12/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 11/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 9/29................................ yk 1
Ella-83.......................kp 6/24-46............................yk10
HayLina.....................kp 5/29..................................yk9
Danuli79....................kp 5/28-41............................yk 6
Lilianne......................kp 3/28-32........................



Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
 
Juu vois kait sitä tänne mukaan kuumeilemaan tulla. Nyt siis pikkukakkosta lähdetty yrittämään ja tilanne tämä kp19/32 ja yk 1.
Esikoinen pian kaksivuotias ja kiva olisi pikkuveikka tai sisko saada hälle ensi vuoden aikana, jottei ikäero kovin suureksi pääsisi.
Ainoska
 
Tänään aamulla oli lämmöt laskeneet ja oletettavasti tämä kierto siis jäi edeltäjiään roimasti lyhyemmäksi, mikä otettakoon hyvänä merkkinä. Muuten ottaa niin päähän, ettei oo ennen nähty. :|

Ella Oliks sulla ne edelliset menkat siis muuten normaalin tuntuiset, paitsi et niukat? Ootko lämpöjä seurannu?
 
Cladoceran, ne edelliset oli kyllä mitäänsanomattomat menkat: su oli tuhrua, ma rusehtavaa vuotoa vähän, ti taas pientä tuhrua, ja ne oli siinä.. Lämpöjä en ole nyt seurannut ollenkaan kun meni hermo siihen aiemmin kun lähinnä sahasi lämpö vaikka kuinka oikein koitti ottaa.. Dpo13 tein negan r-testin (10 herkkyys). Mä nyt tikutan ovista sekä katon sylkitestillä myös miten satun muistamaan.
 
testi nega, tätiä ei kuulu... :( itkettää ihan. Ainiin verikoe tulokset molemmilla normaalit (mulla tosin pienet punasolut, kuulema raudanpuutet), miehen siemenneste lähtee keskiviikkona tutkittavaksi. Huono vointisuutta pitkin päivää ollu monta päivää :(

Plussaonnea kaikille, toivotaan että elokuussa plussataan... Mulla tosin taitaa olla toivo jo menetetty. Ihmeen pitkä kierto! yleensä 30 päivää... harmitus!

:hug: kaikille sitä tarvitseville! :heart:
 
Hei! Kokeilen huolitaanko minua joukkoon mukaan? :ashamed: Kas kun en oikein tiedä toivonko plussaa vaiko en! Esikko on jo tokaluokkalainen ja kakkonen vasta 3 ja puoli kk vanha. Ja kuten otsikossa lukee, niin menen kaikesta huolimatta ensi vkolla papa-kokeeseen sillä jos menkat alkaa kuun lopulla laitan kierukan ja sitten taitaa meidän lapsiluku olla täynnä. Mutta yhdet menkat takana, eilinen tulinen oviskipu, josta ei voi erehtyä ja pupuilu juuri kaksi päivää ennen ovista, jotenkin tuntuu että tärppi on käynyt! Ja kyllä haluaisin vielä kolmannen, pienellä ikäerolla mutta jospa se haikara voisi sen tuoda :) Elikkä raskaus ja varsinkin synnytys ; en jaksaisi yhtään. Miehestä vielä yksi vauva olisi tervetullut. No, tämä kuukausi ratkaisee paljon, tulee pitkä ja jännittävä loppukuu! Niin taustaa sen verran, että olen aina raskautunut heti, mulla kun tuo ovis on niin kivulias, että se on kuin huutomerkki, että nyt peitot heilumaan =) , joten yk 1 ja dop 1. Vahvoja plussia kaikille elokuun jännittäjille !!

terv. Quukkis
 
Mä taidan kans tänne liittyä kuumeileen :) kp24/28 Rinnat on super kipeet niin ettei mahallaan kärsi nukkua. Mahaa vihloo välillä, mut taitaa tässä toivoessa olla enemmän psyykkistä toi mahakipu :ashamed:
Plussa onnee kaikille!!! =)
 
Cladoceran :hug:

Ella sul on kyl kadehdittavan aikasin ovis, toivotaan et testi näytti oikein ja puuhailut osuu kohdilleen :)

Quukkeli tervetuloa joukkoon! Sulla on tulossa jännittävät ajat!

Ainoska tervetuloa sullekkin! Toivotaan et pian tärppäis! Saitko tästä kierrosta oviksen bongattua?
 



Quukkeli........................DPO1....................................yk1

Hippuli-81..................kp 48/65..............................yk4
marrr.........................kp 36/32..............................yk9
Ansku-82...................kp 32/35..............................yk8
pata-ässä..................kp 27/28............................ yk1
sintsu78....................kp 26/30-33.........................yk7
Eva-Q........................kp 24/28...............................
piprane ema..............kp 20/20-28..........................
Ainoska.....................kp 19/32...............................yk 1
UuTeEnNoUsUUn.......kp 17/28...............................yk2
Varanikki....................kp 16/28..............................yk4
KS09..........................kp 13/33-36.........................yk2
kaapo80....................kp 12/28-30..........................yk4
HooÄs........................kp 10/29...............................yk 1
Ella-83.......................kp 7/24-46............................yk10
HayLina.....................kp 6/29..................................yk9
Danuli79....................kp 6/28-41............................yk 6
Lilianne......................kp 4/28-32........................
Cladoceran................kp 2/37-42...........................yk7



Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
 
danuli79 Ei se ovis vielä ole päällänsä silti. Ja todellakin jos ovis olisi kp 10-15 paikkeilla se olisi hieno juttu mun historialla.. Mutta joo tähänpäivään: sylkitesti näytti nyt hedelmällisintä kuviota, tosin ei niin vahva mitä sain viime kierrossa kp10. Iltapäivästä tikutan sitten, näkee onko vihva vahvistunut eilisestä. Että ei kannata kadehtia kun tuskin mitenkään aikaisesta oviksesta on kyse vaikka merkkejä on.
 
^^ Noniin.. Ovistikku näytti taas vaaleampaa viivaa. kp5 tuli tummin viiva ja eilen tosiaan unohdin katsoa ajallaan, silti aika tumma viiva mutta negoja noi molemmat edeltävät siis on ollut.
ps. Varanikki, ota mut taustalta pois kun oon listallakin ;)
 
On se kumma jos ei tässä kuussa plussa pärähdä.. Pupuilua 3 päivää peräkkäin kun muksut olleet hoidossa :D Monelle tossa ei ole mitään ihmeellistä, mutta normaalisti meillä tahti on tyyliin 1-2krt/vko.. En tiiä oisko ukollakin vauvakuume koventunut kun huomannut, ettei se raskaus ihan helpolla alakaan, reilu kuukausi ni vuosi on oltu ilman ehkäisyä.
 

Yhteistyössä