*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Mulla on ollut eilisestä lähtien tissien arkuutta, liekö johtuu alkavista menkoista. Vai oliskoha tärpänny :ashamed: Toki eka vaihtoehto taitaa olla todennäköisempi.

En osaa sanoa, että onko aiemmin ollut menkkoja ennen tissit kipeet,ku tosiaanki viime kuussa vasta lopetin ehkäisyn.. silloin (ehkäisyn aikana) ei ainaakan ollut. Hiivatulehduskin vaivasi viikonloppuna, joka on mulle ihme...koska en ole juurikaan kärsinyt hiivasta aiemmin.
 
täällä voi huomenna julistaa menkat myöhästyneeksi! nyt jo myöhässä normaaliin verrattuna. Tosin, aamulämmöt olivat tänäaamuna laskeneent- onko se varma merkki tädin tulosta ? :'( Aamulla vähän menkkajomotuksia, mutta ei verta. valkovuotoa vain. veriviiru tuli muutamia päiviä sitten. toivekkaana odotellaan, että joko nyt. tietääkö joku siitä, että voiko ovulaatiotestillä nähdä raskauden ? Jotkut sanovat, että se näyttäisi raskuaden jo paljon ennen menkkoja. Testasin huvikseen ja negahan se. eli en taida kuitenkaan päästä vielä odottajiin :(

Tsemppiä kaikille :heart:
 
HooÄs joo, dpo = days past ovulation, eli ovulaation jälkeiset päivät. Ja noin dpo 13-16 yleensä pärähtää mankat, jos ei pieni uusi elämä ole saanut alkua.

Marrr tuo lämpöjen laskeminen kyllä mun tietääkseni viittaa siihen, että täti on tuloillaan. Pidetään kuitenkin peukkuja viimeiseen saakka! Mäkin muistelin tosiaan sitä, että ovistesteillä voisi myös raskautta testailla... Löytämäni linkki kartoi kuitenkin aika hyviä perusteluja, ettei se ihan niin taida olla. Joskin se SAATTAA näyttää jotain, mutta jo ovulaatiotestin tulkinnanvaraisuus (=haamu ei ole mikään tulos) aiheuttaa niin suurta epävarmuutta ettei tulokseen kannata luottaa. Huvikseen voi testailla silti :p (kuten meikä ainakin teki)

Pataässä täälläkin tissit on olleet tosi kipeet viimeiset kolme päivää. Heti oviksen jälkeen oli puolestaan nännit tosi arat... Pillerien aikaan ei mitään tällaisia oireita ollut. Ikinä en oo raskaana ollut, joten en tiedä millaista sitten raskaana ollessa olisi....
 
Kivaa tosiaan kun täällä on sellasia kellä on jännät paikat heti näin elokuun alkuun, pidän peukkuja sulle ella, jos se siit viel plussaks muuttuis! :) peukkuja pystyssä teillekkin lilianne ja cladoceran, kiva sit kuulla kuin testailuissa kävi. Itsellä tällä hetkellä kun ei oo mitään jännättävää(kp2 ), vasta joskus parin viikon päästä rupeen ovista tikuttelee,ku viimeks se oli kp 27 kohdilla, joten odottelen tässä vaan et päivät kulus....
 
Mä nyt iltapäivästä ovitestillä kokeilin onneani, ja ei tullut semmosta viivaa, mikä pitäs jos raskautta näyttäs. Ihan haalean vaalea haamu vain. Ehkäpä mulla oli sit ovuloimaton kierto ovisoireista huolimatta ja siksi menkat oli niin minit.

Mua kyllä aristaa rintoja ja nipistelee ja alaselkä on kipeä, nämä oireet mulla on yleensä ENNEN menkkoja ja sit menkkojen aikana oon oireeton. Sillee onkin outoja nämä oireet nyt.
 
Eihän täällä kärsivällisyyttä löytynyt...Menin sitten ja ostin testipakkauksen...taas :ashamed: :ashamed: .

Ihan olematon, haaleaakin haaleampi viiva siihen tuli kyllä, mutta en todellakaan sitä edes haamuksi lue. Varmasti vain viivan paikka :(

No, odottelu jatkuu... Mulla on tänään kp36/28-32. Tuossa kierron puolivälissä oli semmoinen henkisesti tosi raskas tapahtuma, eli ovis on varmasti sen vuoksi siirtynyt.. kysymys kuuluu, kuinka paljon! Nuo mun laskemat dpot on siitä pvästä, kun mahd. hed. ois voinut tapahtua eli jos se ovis ois ollut kp24 (varmuutta asiasta ei ole).
 
no voi lilianne :hug: toivotaan et se siit viel plussaksi muuttuu. Jos vaik muutaman päivän päästä testaisit uudelleen, vaikka tiedän kyllä että odottavan aika on pitkä. Testasit sä aamulla, oliks se miten herkkä testi? Peukut on sulle pystyssä!
 
Kiitos, danuli peukutuksista! Tein sen testin nyt iltapäivällä, se oli rfsu testiliuska. Kaupasta ostettu, en tiedä herkkyyttä. Paketissa sanotaan, että testin voi tehdä sinä päivänä, kun kuukautiset ovat myöhässä. Siinä oli kaksi testiä, kun vain malttaisin se toisen kanssa odottaa perjantaita.
 
Mulla jatkuu taas vetinen valkkari, mitä oli ennen pikamenkkojakin.. Kuiteskin eilen illalla nega tullut ja tänään iltapäivällä ovistestikin näytti negaa.. Luulisi edes jotain jo näkyvän kuitenkin..
Sit kävi mielessä jos vuoto olikin vasta kiinnittymisvuotoa eli ovis ois ollutkin myöhemmin, mutta mielestäni kiinnittymisvuodoksi olisi ollut liikaa vuotoa? Tai oon ainakin käsittänyt ettei olisi kuin jokin viiru.. Mutta jos tuo olisi ollut kiinnittymisvuotoa, mitä oli su-ti aikana mulla olisikin niin vähän dpo:t ettei testissä näkyisikään. Tuonkin asian takia parempi venailla uuden testin kanssa..
 



Hippuli-81..................kp 45/65..............................yk4
Lilianne......................kp 36/28-32........................
marrr.........................kp 33/32..............................yk9
Cladoceran................kp 31/37-42.........................yk6
Ansku-82...................kp 29/35..............................yk8
sintsu78....................kp 23/30-33.........................yk7
pata-ässä..................kp 23/28............................ yk1
piprane ema..............kp 17/20-28..........................
UuTeEnNoUsUUn.......kp 14/28..............................yk2
Varanikki....................kp 13/28..............................yk4
KS09..........................kp 10/33-36..........................yk2
kaapo80....................kp 9/28-30............................yk4
Ella-83.......................kp 4/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 3/29.................................yk9




Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
 
No niin täällä uusi hieno pino! Laitatko varanikki mut tonne taustailijoihin, kun täällä kuitenkin jatkuvasti ravaan?

Mä tässä oottelen, että tuleeko ne menkat vai ei, mutta ei hirveesti toivoa, kun en tikuilla onnistunut ovistakaan bongaamaan tässä kierrossa ja aikaisemmin en ole tikutellut, joten en tiedä tapahtuuko sellaista lainkaan. Kierrotkin heittää häränpyllyä.

Yritän keskittyä vaan hääjärjestelyihin, etten liika funtsi näitä vauvajuttuja vakkei se helppoo ookkaan. Niin kovasti haluaisin meille sen pienen vauvan ;)
 
Mua nipistelee vasenta kylkeä aika ajoin ja valkkaria tulee reippaasti, välillä myös ovislimaa muistuttavaa.. Vasta on kp4 niin ei luulisi liittyvän ovikseen. Mua vaivaa edelliset minimenkat, että olko ne nyt oikeet vai valemenkat, vai kenties kiinnittymisvuotoa. Ärsyttävää pitää toivoa yllä kun ei kuitenkaan ole raskaana mutta minkäs teet, kaikki outo ja erilainen tuntuu nyt viittavaan raskauteen kun on niin kova vauvakuume!
:D
 
täällä on ollu ihan yrjö olo koko päivän.. ajattelin sitten ostaa niitä ovistestejä ja ostinkin.. :S mutta mutta ei tullu sellasta ns. saman väristä viivaa molempiin, niinku paketissa luki et jos tulee ne kaks viivaa niin 36 tunnin sisään tulis ovis.. mulle tuli se kontrolli viiva ja haamu.. eli onohan se ovis tuloillaan vai mennyt jo? hitto ku ei oikein saanu selville siitä tuote selosteesta.. :S ihan raskautunut olo ollu kyl jo muutamia päiviä ja nettilaskurin mukaan parhaat raskautumispvät olis ollu 4-8pvä eli niinku toissapäivästä lähtien.. toki saattaa heittää ku ei ihan täsmällinen kierto oo...
 
:'( Täällä on nyt sitten kp2. Eilen aamulla ne monsuunisateet sitte alko ryminällä. Eli viivanpaikkahan se vaan oli tuossa mun testissä :'( .
Pitkä oli kierto, mutta se oli kyllä ihan odotettua. Ei vain sitten ollut tarpeeksi pitkä.

 
Lilianne :hug:

Täällä pitäisi olla nyt menossa dpo 15. Lämmöt oli pysyneet koholla, mikä on hyvä juttu. Sen sijaan testi näytti negaa. :/ No, niin kauan kun on lämmöt ylhäällä, niin on toivoa. Suurimmat pilvilinnat kuitenkin karisi täälläkin, taas. Ehkä hyvä niin. Ei satu niin lujaa sitten kun tippuu taas.
 

Yhteistyössä