~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Neuvolassa käyty eilen :) ja hups, raskauden aikana lähtenyt -4,5kg...
Voi olla, että vielä nestehukkaa norosta ja olenhan ollutki pahoinvoinnintakia
aika niukalla ruoalla tai en mussuta rasvaisia välipaloja kuten ennen..
Onneksi on vähän varaa lähteäkin niin ei huoleta.

Sydänääniä ei saatu kuulumaan niin, että minäkin olisin ne kuullut, neuvolan täti kyllä kuuli
nopearytmisen kaiun ja tiesi sen olevan sydänääntä. kaveri taisi olla eripuolelle kohtua juuri..
Tänään kävin verikokeissa seulontaa varten, nt-ultra on 4.2

Kertominen raskaudesta tuntuu vaikealle.. Muutamille työkavereilleni olen kertonut,
että ymmärtävät jos välillä olen todella väsyneen oloinen, mutta pomolle
en. Minulla on vielä 3kk koeaikaa jäljellä ja en tiedä pitäisikö olla hiljaa vai mitä ihmeettä teen...
Eihän raskauden takia kyllä saa irtisanoa, mutta pelottaa silti :headwall:
Ultrat sun muut ovat pakosta työajalla, joten pakko kai on ryhdistäytyä ja painella sinne pomon juttusille..
Omista ystävistäni olen kertonut vain yhdelle. Ehkä entinen km vähän vielä pelottaa taustalla, ja en halua
monille kertoa ja taas jäljestä perua puheita jos jotain tapahtuu.
Omalle äidilleni kertominen tuntuu myös vaikealta. Olen perheen "iltatähti" ja jotenkin äitini on pitänyt minua aina sellaisena ihmisenä, joka ei välttämättä edes halua lapsia ollenkaan.. tai ainakin jotenkin
hänen puheistaan olen saanut tälläisen käsityksen. Ajattelin kuitenkin ultran jälkeen räväyttää
kuvan hänelle ja onnitella mummoutumisesta. Onneksi meidän välissä on jo muutamia vuosia ja
kilometrejä erillään asumista, joten iltatähden napanuora alkaa ehkä pikkuhiljaa katketa ;)
Kenelläkään muulla yhtä vaikeaa tää kertomispuoli? :D

LadyMoon & masuasukas 10+5 <3
 
LadyMoon,mulla on vaikeuksia kertoo raskaudesta kavereille.Jotenkii ei vaan nyt nappaa kertoo kellekkään.Yleensä oon melkeen heti plussan jälkeen kertonu suurinpiirtein kaikille vastaantulijoillekin.Ehkä tuo miehen nihkeä suhtautuminen vie multakin osan tästä odotuksesta pois etten jaksa itekään olla hyvin innoissani : /
ja sit vielä tuo töissä kertominen,en oo vielä ilmottanu mitään.Kait se pitäis jossain vaiheeessa.

Hyi,pahaolo saapui jälleen.Nukuin päikkärit,ei ois pitänyt kun tiiän mikä olotila niistä seuraa! :headwall:

Pikkunelonen 12+1
 
Hei,

Täällä yksi taustailija, joka nyt vasta sai avattua tunnukset tänne (olipa suuri urakka). En tänne julkiselle oikeen tykkää kirjotella ja FB:tä mulla ei ole, mutta tuota kerhoa voisin kokeilla. Tässäpä perustietoja: LA 11.8. Kolmas lapsi, KSKS

Yritänpä samalla laittaa "anomusta" kerhoon pääsystä. Siellä sitten enemmän, kunhan pääsen kärryille mitä siellä on juteltu. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
LadyMoonillahan kivasti painoa lähtenyt :)
Jos mulla on meidän vaakaan uskominen, niin ei mullekaan ole vielä lisää tullut :) Ens neuvolassahan sen sitten näkee.. itse välillä vähän epäilen meidän vaa' an toimivuutta ;)

Kerhon puolella tosiaan on aika vilkasta keskustelua, ja itsekin enemmin sinne kirjoittelen kuin tänne julkipuolelle :)
Joku muu voisi ottaa myös pallon tuosta helmikuun pinosta.
Mulle riittää tuo kerhon puolella päivittely ja joka päivä harvemmin täällä julkipinossa käyn =)
 
Täällä yksi hiljaiseloa viettänyt laittoi myöskin juuri pyynnön päästä kerhoon. Olen tässä yrittänyt pärjätä pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa ja hoitaa työt ja lapset (4 v ja 2 v) ja sen lisäksi ollaan sulateltu uutista, että suunniteltu pikkukolmonen taitaakin tuoda kaverinaan myös pikkunelosen :heart: Eli tosiaan, viikko sitten yksityisellä varhaisultrassa näkyi kaksi alkiota ja kaksi sykettä. Nyt vaan toivotaan että molemmat pysyvät kyydissä, kun varhaista kuitenkin on vielä.

mamacita74 ja jotkut nimettömät toukat 8+5
 
Ja tässä taas uusi taustailija liittyy seuraan. Täytyy myös liittyä tonne kerhon puolelle. laskettu aika mulla ensin oli 2.8, mutta se aikastui np-ultran myötä ollen nyt 28.7.

Mitäs ootte mieltä sovinko mä teidän ryhmään vai täytyykö siirtyä heinäkuisten puolelle? kovasti oon teidän juttuja lueskellut, ja harmittais nyt kyllä siirtyä tonne toisaalle. Mut antaa raadin puhua, jäänkö vai menenkö? :)

Veikkaan että tämäkin menee pari viikkoa yli niinku ensimmäinenkin. Ensimmäisen kohdalla ei kyllä tullut minkäänlaisia supistuksia, ja käynnistäähän se lopulta piti. Luulenpa että oma synnytyspelko (tai pelko kivusta) sai aikaan sen, ettei se lähtenyt itse käynnistymään ollenkaan.

mutta jos mä kelpaan tänne, niin tässä tietoja:

zicilii/28.7/PKKS/2. lapsi/33 vuotta ikää
 
Onnea mamacita74 tuplisa!! Mukava saada kohtalotoverita lisää! :) Minullekki siis tulossa kaksoset eli tiiän varsin hyvin miltä sinusta tuntuu!!

Oon tänään yrittäny miettiä vaunuja. Huh mikä homma!! Sillon ku nuorimmainen oli vauva ni meillä oli brion tuplat ja mua häirihti yhteinen kuomu ja ehkä se pieni kömpelyys. Nyt kahtoin carenan tuplia ja ihastuin bumbleriden vaunuihin! Ovat vaan tajuttoman kalliit!! Amazonista sais tilattua hieman halvemmalla mut ompa tässä vielä aikaa. :)

iltatähteni *2 10+3
 
Peikonsäde tuolta sivun yläreunasta kun katselet löytyy sinisellä suht pienellä tekstillä kerhot linkki (keskustelut, raskaus ym. linkkien alapuolella). Sen kun klikkaat auki löytyy Elokuun mussukat 2013 ja samalla rivillä oikealla on liity painike. Sit kun oot klikannu ootat vaan et sut hyväksytään ryhmään ja pääset kirjautumaan sinne kaksplussan tunnuksella ja salasanalla :)

Iltatähteni tuolla kerhon puolella on myös vaunukeskustelua ollut;)
 
Mä oon huomannu kans hiljentymisen täällä. On mukava lukea facesta juttuja, mutta täällä tulee kerrottua pidemmästi asioita. :) Kerhossa en oo montaa kertaa käyny vielä.

Ultra: Vihdoin ja viimein mekin päästiin nt-ultraan. Kaikki oli hyvin. Toukka vastasi viikkoja 12+4, mutta ei lähdetä laskettua aikaa muuttamaan ennen rakenneultraa. Oli niin hassun näköistä kun mies tuijotti ruutua ihan lamaantuneena pää kallellaan. :heart: Sen jälkeen ei olekkaan puhunut mistään muusta kuin vauvasta. Ilmeisesti silläkin oli epäilys koko asian suhteen.

zicilii: Mun mielestä voit jäädä tähän ryhmään jos oot jo kotiutunu! :) Ei kait me ketään pois ajeta.

Myöhemmin lisää.

Zanizipp ja toukka 12+6
 
Mää en yksinkertaisesti löytänyt tuolta mitään liity painiketta, suljetun kerhon kyllä löysin mutta en vaan sitten osaa sinne pyytää lupaa liittyä, auttakee =)
Laitampa minäkin nyt avaruuskissalle viestiä jospa pääsisin vähän nopeammin myös fb:hen ;)
 
Vempuli tänne kirjoittelijat ajattelivat, että suljettu kerho ois parempi, pystyy juttelee avoimemmin kun täällä monet tunnusti, että etsii tuttuja näistä pinoista niin mikseipä joku tuttu tai ei toivottu henkilökin pääsisi tänne lukemaan,hoksaamaan kuka oot ja levitteleen juttuja esimerkiksi.
Kerhoon ja facebookin ryhmään liittymisohjeet etusivulla!
 
Pyysin myös lupaa liittyä kerhoon. Tuo Liity-painike tuli esiin kun muisti kirjautua sisään pääsivulta (nimimerkki ja salasana). Kirjautumatta minäkään en nähnyt koko painiketta.

Lisätietoja itsestäni annan tuolla kerhon puolella kun en halua täällä julkisivulla kirjoitella.

Kerhoilua odottaen,
Soulmate
 

Yhteistyössä