Neuvolassa käyty eilen ja hups, raskauden aikana lähtenyt -4,5kg...
Voi olla, että vielä nestehukkaa norosta ja olenhan ollutki pahoinvoinnintakia
aika niukalla ruoalla tai en mussuta rasvaisia välipaloja kuten ennen..
Onneksi on vähän varaa lähteäkin niin ei huoleta.
Sydänääniä ei saatu kuulumaan niin, että minäkin olisin ne kuullut, neuvolan täti kyllä kuuli
nopearytmisen kaiun ja tiesi sen olevan sydänääntä. kaveri taisi olla eripuolelle kohtua juuri..
Tänään kävin verikokeissa seulontaa varten, nt-ultra on 4.2
Kertominen raskaudesta tuntuu vaikealle.. Muutamille työkavereilleni olen kertonut,
että ymmärtävät jos välillä olen todella väsyneen oloinen, mutta pomolle
en. Minulla on vielä 3kk koeaikaa jäljellä ja en tiedä pitäisikö olla hiljaa vai mitä ihmeettä teen...
Eihän raskauden takia kyllä saa irtisanoa, mutta pelottaa silti :headwall:
Ultrat sun muut ovat pakosta työajalla, joten pakko kai on ryhdistäytyä ja painella sinne pomon juttusille..
Omista ystävistäni olen kertonut vain yhdelle. Ehkä entinen km vähän vielä pelottaa taustalla, ja en halua
monille kertoa ja taas jäljestä perua puheita jos jotain tapahtuu.
Omalle äidilleni kertominen tuntuu myös vaikealta. Olen perheen "iltatähti" ja jotenkin äitini on pitänyt minua aina sellaisena ihmisenä, joka ei välttämättä edes halua lapsia ollenkaan.. tai ainakin jotenkin
hänen puheistaan olen saanut tälläisen käsityksen. Ajattelin kuitenkin ultran jälkeen räväyttää
kuvan hänelle ja onnitella mummoutumisesta. Onneksi meidän välissä on jo muutamia vuosia ja
kilometrejä erillään asumista, joten iltatähden napanuora alkaa ehkä pikkuhiljaa katketa
Kenelläkään muulla yhtä vaikeaa tää kertomispuoli?
LadyMoon & masuasukas 10+5 <3
Voi olla, että vielä nestehukkaa norosta ja olenhan ollutki pahoinvoinnintakia
aika niukalla ruoalla tai en mussuta rasvaisia välipaloja kuten ennen..
Onneksi on vähän varaa lähteäkin niin ei huoleta.
Sydänääniä ei saatu kuulumaan niin, että minäkin olisin ne kuullut, neuvolan täti kyllä kuuli
nopearytmisen kaiun ja tiesi sen olevan sydänääntä. kaveri taisi olla eripuolelle kohtua juuri..
Tänään kävin verikokeissa seulontaa varten, nt-ultra on 4.2
Kertominen raskaudesta tuntuu vaikealle.. Muutamille työkavereilleni olen kertonut,
että ymmärtävät jos välillä olen todella väsyneen oloinen, mutta pomolle
en. Minulla on vielä 3kk koeaikaa jäljellä ja en tiedä pitäisikö olla hiljaa vai mitä ihmeettä teen...
Eihän raskauden takia kyllä saa irtisanoa, mutta pelottaa silti :headwall:
Ultrat sun muut ovat pakosta työajalla, joten pakko kai on ryhdistäytyä ja painella sinne pomon juttusille..
Omista ystävistäni olen kertonut vain yhdelle. Ehkä entinen km vähän vielä pelottaa taustalla, ja en halua
monille kertoa ja taas jäljestä perua puheita jos jotain tapahtuu.
Omalle äidilleni kertominen tuntuu myös vaikealta. Olen perheen "iltatähti" ja jotenkin äitini on pitänyt minua aina sellaisena ihmisenä, joka ei välttämättä edes halua lapsia ollenkaan.. tai ainakin jotenkin
hänen puheistaan olen saanut tälläisen käsityksen. Ajattelin kuitenkin ultran jälkeen räväyttää
kuvan hänelle ja onnitella mummoutumisesta. Onneksi meidän välissä on jo muutamia vuosia ja
kilometrejä erillään asumista, joten iltatähden napanuora alkaa ehkä pikkuhiljaa katketa
Kenelläkään muulla yhtä vaikeaa tää kertomispuoli?
LadyMoon & masuasukas 10+5 <3