Mä yritän vähän kirjoitella taas. Päivällä kävin lueskelemassa, mutten ehtinyt kommentoimaan mitään.
VV06 Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon:flower:
vilmav2 Pidän sulle peukut pystyssä, että kaikki olisikin kunnossa. Olisi ihanaa, jos asia onkin noin että hedelmöitys on tapahtunut oletettua myöhemmin ja vuoto olisi harmitonta. Ainakin kauan sulla on oireet jatkuneet sen vuodon jälkeen!
Mua on vaivannut myös järkyttävä
väsymys! Onneksi mies on ollut kotona ja mä oon saanut aamuisin nukkua pidempään ja oon nukkunut päiväuniakin pojan kanssa. Tänään on ollut vähän pirteämpi päivä, on käyty luistelemassa ja äskenkin vielä jaksoin tehdä pizzaa meille iltapalaksi
Mä kerroin eilen mun vanhemmille tulevasta vauvasta. Isä oli onneksi ihan iloinen, mutta äiti oli aivan paniikissa kuten arvelinkin. Se päivitteli, että voi hyvänen aika, ei kai, kuinka te selviätte kolmen noin pienen kanssa ja kuinka rahallisesti pärjätään ja muuta typerää. En tiiä sit innostuuko se alkujärkytyksen jälkeen kuitenkin :/ Muille sukulaisille ei paljon edes kiinnosta kertoa, kun uskon että suurimmalta osalta on tulossa samanlaista kommenttia. Omille veljille ja siskolle ja isovanhemmilleni aion vielä itse kertoa, ja muut saa sit huomata kun vatsa kasvaa
Joku kyseli vielä aiempien lasten syntymämittoja: Meillä on tyttö syntynyt 8/05, rv 41+6, 4060g ja 52cm, poika 11/07, käynnistettynä rv 40+3, 3540g ja 50cm.
Nyt lähden lapsia nukutteleen
:wave:
RangaTanga rv 7+4 :heart: