ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Heips!

Lähden lauantaina kukonlaulun aikaan Leville. Ajattelin siis tehdä maaliskuun pinon jo huomenna. Viikon verran olen lomalla, joten päivitän listaa viimeistään 8.3. Mutta uskon, että hankkiudun koneelle lomankin aikana. =) Mulla on 7- ja 9-vuotiaat pikkusiskot, jotka tykkää käydä Levin toimintakeitaalla pomppimassa pomppulinnassa yms. Siinä samassa rakennuksessa on tietokone käytettävissä. Ihanaa päästä rentoutumaan! B) Rinteessäkin meinasin käydä, mutta vain sinisissä. Tuo lasketteluhimo, kun on niin veressä, että en pysty olla menemättä rinteisiin. =)

Mandy ja nappula 17+3
 
4d-ultrasta meillä on kans 4-d laitteet.niskapoimu-ultra tehdään ihan vaan 2d:nä,mutta rakenneultra tehdään osittain 4d:nä ja 4d-kuvia saa kotiin kanssa =)

tervetuloa uusille

painosta mulla ens maanantaina neuvola,niin kerron sitten paljonko tullut lisää :D meillä kotona ei oo vaakaa..

ihana kun enää saa vain lukea täältä kaikkia hyviä uutisia :heart:
toivotaan,että niin jatkuukin! =)

ajatar&vempula 16+5
 
Meillä oli tänään jännä päivä. Tänään saatiin vastaukset siitä istukkanäytteestä. Eli vauvalla on se sama geenivirhe ku mullakin, mut se ei vaikuta mihinkään. Tiedetään nyt sitten vaan että se on jos joitan ilmaantuu. Down ym vammoista ei ollut mitään merkkiä. NIIN JA VAUVA ON POIKA! =)

Liikuntaa en harrasta oikeestaan yhtään. ja kyllähän sen tässä ruhossa huomaa.. mut yritän nyt olla kiltti ja syön maltilla. Ens viikolla on seuraava neuvola. :)


aniit ja totisesti taneli 14+6 :) :heart:
 
Ihana, kun täällä on niin aktiivista kirjoittajaväkeä :)
Aniit onnea pojasta =)
Oon yrittänyt nyt kiinnittää liikuntaan enemmän huomiota, mutta toi sohva vetää kyllä kovasti puoleensa.. Töistä oon pyrkiny kävelemään joka päivä kotiin, matka on n. 4 km. Bussiin oon kyllä nyt tän viikon sortunu. Uimassa oon nyt kuukauden käyny (kerran viikossa) kaverin houkuttelemana. Siinä mun liikunta. Varsinkaan nyt ei huvittais yhtään kävellä tuolla räntäsateessa ja kun liukastakin on.
Mä täytin tammikuun lopussa 22.
 
Liikunnasta pakko tunnustaa että täällä on yksi sohvaperunaksi taantunut.. :ashamed: Pitäis ja pitäis mutta ei vaan saa irti muutakun ne pakolliset koiran lenkitykset ja satunnaisesti duuniin kävelyt.

Painoa on tullut nyt 3kg lisää koko aikana.

Liikkeistä olen kans nyt tuntenut lähestulkoon joka ilta viikon ajan liikkeitä ja pieniä potkuja silloin tällöin. Lähinnä täälläkin iltaisin sängyssä tai sohvalla köllötellessä. Istukka on takaseinässä, tuli sekin kysyttyä jo Np-ultrassa :)

HankinnoistaMitäs te muut olette jo hankkineet pikkuiselle tulokkaalle?
Mä repäsin eilen ja ostin vaunut ja turvakaukalon Vantaan babycentteristä kun sain hyvään hintaan. http://www.babytown.fi/products/407 <----- tuollaiset yhdistelmät ja Oran kaukalo.
Tilattu on jo pinnis, sitteri ja hyttys-suoja vaunuihin. Hoitopöytä vaihtoehtoja mietitään vielä. Mutta nyt on jo suurimmat ostot tehty, eikä mun tarvii enää niistä stressata! :) Tavarat on hyvin säilöttynä varastoon.

Voi kun olis jo kevät! Täällä lunta ihan pirusti ja kylmää. Keväästä ei tietoakaan. No kai tässä saa vielä odotella tovin. Rakenne ultraankin on mulla vielä kuukausi aikaa. vasta 30.3 No äkkiä se aika loppu peleissä menee.

Citilda ja kurpitsa 14+5
 
Huomenta vaan kaikille !

Hankinnoista Mä en oo vielä mitään hankkinu, vaikka mieli olis kyllä tehnyt jo kaikkea ostella.
Ollaan kuitenkin muuttamassa tässä lähiaikoina kun isompi asunto vaan saadaan, niin järkevämpää on vasta sitten hankintoja tehdä kun päästään pois täältä pienestä yksiöstä.
Meillä kun ei edes ole oikeastaan ollenkaan säilytystilaa..
Vaatekaupoissa kun olen kierrellyt niin aina oon kyllä eksynyt sinne vauvojen vaatteiden puolelle, ja kauheesti oon jo suunnitellu mitä vauvalle sitten ostan..
Mutta kun tuo rakenneultra on vasta 19.3 niin en vielä viitsi ostella mitään vaatteitakaan, koska kuitenkin jotkut vaatteet ovat pojille ja jotkut tytöille.
En siis todellakaan pue vauvaa vaaleanpunaisiin jos on tyttö, tai vaaleansinisiin jos on poika, mutta kullä joistakin vaatteista silti näkee että ne on tarkoitettu selvästi jommallekummalle.
Onhan sitten tietysti sellaisia "neutraalejakin" vaatteita mitkä sopivat kummalle tahansa..
Mutta kyllä tässä nyt vielä kuitenkin on aikaa niitä vaatteitakin ostella.
 
Hankinnoista Me ollaan ostettu hoitopöytä ja sitten vaatteita on jo melkoinen pino. Suurinosa on ostettu kirpputorilta ja huuto.netistä. Sitten meillä on turvakaukalo. Niin ja oon ostanut myös yhden tuttipullon ja tutteja :D

Onko täällä muuten muita jotka eivät halua tietää lapsen sukupuolta etukäteen? Tuntuu, että kaikki haluaa sen nykyään tietää, mutta me ei kyllä haluta. En koe sitä mitenkään tarpeelliseksi ja haluan että sukupuoli on yllätys.

Tänään lähdetään viikonlopuksi rentoutumaan kylpylään. Vähänkö hienoa. En varmaan kyllä enää kehtaa laittaa bikineitä päälle, kun toi maha on jo aika pallo :D Pitää etsiä kokouikkari, jos vaan mahtuu vielä päälle.

Ai niin, miehen ja minun työpaikat säilyivtä, onneksi. Ei tullut kun muutama irtisanominen töissä.

Outiko 18+2
 
Outiko onneksi saitte pitää työpaikat! :)

Sukupuoli se jääköön mun puolesta arvoitukseksi. Mun mies olisi vissiin halunnut tietää mutta mä en.

Oma ikä on vauvan laskettuna päivänä 26 vuotta!

Aniit kiva että istukkanäytteessä kaikki oli kunnossa!

Hankinnoista en ole vauvalle vielä hankkinut mitään. Itselle muutaman Espritin vaatteen. Jos vaikka parin viikon päästä lomalla sitten kerkeäisi.

Onko kellään muulla sellaista tunnetta että on ihan loppu? Mä olin töissä eilen niin väsynyt että itkemään olisin voinut rueta. Työt ja koulutejtävät painaa, nytkin oon tehnyt tehtäviä koko aamun ja sit illaks töihin. Päätä särkee, selkää ja niskaa särkee ja olo on huono. No kai se helpottaa kun stressi hieman helpottaa. Enää kaksi koulutehtävää.

Tulipas valitus! Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille!

Päksäkkä 16+3

 
Se on sitten toinen neuvolakerta takana! (Johan tässä ollaankin viidennellä kuulla menossa...) Olipa kivaa kuulla sydänäänet! Vähän niinkuin olisi salaa vakoillut pikkuista. Painoa oli tullut omasta mielestäni liikaa (kolmisen kiloa yhteensä), mutta ei siitä mitään sanomista tullut.
Outiko kyseli sukupuolen selvittämisestä; me ollaan ajateltu, että ei haluta tietää etukäteen. Tai ei se mitenkään ehdoton juttu ole, mutta on kivaa, että jotain jää yllätykseksi. Enkä mä osaa ajatella, että sillä tässä vaiheessa olisi mitään merkitystäkään.
Hankinnoistakin joku kyseli. Mä olen pyhästi päättänyt olla hankkimatta mitään ennen kesää, ettei mene ihan hamstraamiseksi (itseni tuntien...). Ehtiihän noita tarpeita sitten haalia kirpputoreilta ja muualta. Voi kyllä olla, että rakenneultran jälkeen itsekontrolli pettää ja jotain tulee hankittua, jos kaikki on ok. :D Täällä odotusaika-puolella oli muuten loistava ketju, johon oli koottu kaikkea, mitä vastasyntynyt tarvitsee, mutta ehkäpä muutkin ovat sen löytäneet. Tuollainen tieto on esikoista odottavalle kullan arvoista!
Hiukkanen + tyyppi 17+3
 

Yhteistyössä