ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mandy81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitkästä aikaa minäkin täällä. Tässä välissä ehdittiin käydä Budapestissa neljän päivän lomalla ja rakenneultrakin on nyt takana. Melko varma tyttölupaus saatiin. Kepeksiä ei näkynyt. Vaavi piti kyllä jalat niin tiukasti ristissä, et kätilö näki haarukkaan vaan kerran. Mennään vielä 4D:hen jos saatais varmuus asiaan. Kaikki siis oli pienellä hyvin. Kätilö sanoi, että vauvalla on siro pää, helpottaa sitten synnytyksessä:)
Tekstiä oli tullu loman aikana niin paljon, etten millään pystynyt lukemaan kaikkia juttuja.Jotain jäi kuitenkin mieleen. Maha kutisee aika paljon. Johtuu ihon venymisestä. Seuraavaa lääkärikäyntiä ei ole mulle vielä varattu. Pesen vauvan vaatteet ennen käyttöön ottoa. Ennen plussaa poltin silloin, kun otin alkoholia. yhtään en ole plussan jälkeen polttanut eikä edes tehnyt mieli, kun muutenkaan ei ole ennen mitään nikkiksiä koskaan ollut. Lähinnä huono tapa vaan ollut tuo baarisauhuttelu. Toivottavasti huono tapa ei palaa vauvan syntymän jälkeen. Tsemppiä kaikille tupakan kanssa taisteleville!

Nyt en enää muista muita juttuja. Jatkellaan taas myöhemmin.

Möhkis ja Leppis 20+6

Täällähän on kevät!!!

Aamupäivällä jo kun lähdettiin hakemaan uuden asunnon avaimia niin ulkona paistoa aurinko ja oli 4 astetta lämmintä.
Täytyy nyt vaan toivoa ettei enää kylmene tästä kun huomattiin miehen kanssa että ei mahdu enää takki kiinni.
Kauan yritin saada vetoketjua vedettyä kiinni, mutta sitten luovutin kun mies sanoi ettei sitä voi väkisin laittaa kun miehen sanojen mukaan "vauvahan olisi sitten ihan puristuksissa", ja kyllä oli paljon helpompi olla kun vaan laittoi takista vyön kiinni ja jätti vetoketjun auki.

Huomasin kun käveltiin bussipysäkille että kauheasti alkoi supistelemaan siinä matkalla.
Ei siinä kävellessä vielä pahemmin sattunut, mutta sitten kun päästiin bussiin istumaan niin sitten sattuikin :(
Miehelle kyllä vakuuttelin ettei mitään hätää ole, ja tavallaan kuuluu asiaan tuollainen pieni kipu.
Se kun meni heti ihan hysteeriseksi ja oli jo soittamassa ambulanssia kun pelkäsi että vauvalla on joku hätänä.

Miäkin oon palannut Rimpsessan tapaan Budapestista ja rakenneultrassa käyty :) Myöhästyin sieltä joku 15 minuuttia, kun kone oli 22.30 illalla vasta Helsingissä, ajettiin kaverin kanssa sitten hänen luo yöksi Kouvolaan ja siitä aamulla ajelin Lappeenrantaan ultraan kello kymmeneksi. Mies oli siellä odottelemassa kun itse ultrattava kurvaa paikalle :D

Sukupuolta ei haluttu tietää, en tiiä oisko saatu näkyviin. Ei ite ainakaan kyllä tajuttu yhtään :) Beibe veti unta palloon lähes koko ultrauksen ajan, vaikka normaalisti kyllä temuaa. Ois ollu kiva nähä kun se ois hommaillu jotain! Hetken ajan sätisteli, ilmeisesti kesken unien ja sit taas nukahti...
Muuten tässä kaikki mennyt mukavasti, kaikki oli ultrankin mukaan oikein hyvin ja niinkuin pitääkin. Kaikki menee hämäävän hyvin!

Onnea muuten Anna333! Ihania kuvia :) näytätte niin rakastuneilta. Meillä perjantaina The Day... :)

Tuli muuten tosta Kikan jutusta mieleen, kuinka sitä välillä unohtaa tuon mahan. Eilen illalla laitoin pitkästä aikaa yöpaidaksi sellaisen lyhyen spagettiolkain topin. Ihmettelin, että miten tää tälleen on kutistunut kun ennen tää oli pitempi ja ihan lörppö mahan kohdalta.. joo ei tainnu olla toppi joka oli muuttunut.. :)

OnSiisKevät ja beibe 21+2

Kiitos tervetulotoivotuksista! =)
Palstalaiset tuntuu aika tutuilta, kun oon seurannut tätä tosiaan alusta asti. Ulkona on mahtava ilma, ja olipa ihana käydä ulkoilemassa!
vilmav2:lla oli hurja kokemus, varmasti säikäytti. Onneksi kaikki vauvalla hyvin.
Lääkäristä, seuraava mullakin n. kuukauden kuluttua.
Oon itse ihan pihalla kaikista tulevista hankinnoista, mitään ei oikeastaan ole valmiina. Vaunuista on keskusteltu jo aikaisemmin, mutta kysyisin silti että mitä pidätte hyvien vaunujen kaikkein tärkeimpänä ominaisuutena? Olis kiva tietää, kun en vaunuista ymmärrä juurikaan.

t. SpringSummer 21+2

vilmav2 Hui kauheeta, onneksi vauvalla oli kaikki hyvin. Toivottvasti sun omakin olo helpottuisi *hali*

Onnea tyttölupauksesta Rimprenssa ja La vida es un destino poikalupauksesta.

Vaavitar Meillä on sillei kanssa, että 3kk:n ajan saa normipalkkaa ja sitten siirtyy vasta Kelan rahoille.

SpringSummer
Ostettiin vaunut jonkun aikaa sitten ja mulle oli tärkeetä, että ovat yhdistelmävaunut heittoaisalla ja pehmeällä kantokopalla. Lisäksi koska liikun paljon jalkaisin, niin halusin että ovat hyvät sekä kaupungilla liikkuessa että lenkillä.

Tänään pääsee saunomaan, ihanaa. Meillä ei ole omaa saunaa niin odotan aina tiistaita, kun on taloyhtiön yhteinen saunavuoro :)

outiko 22+6 ( 120 päivää jäljellä muuten laskettuun)

Ihana päivä :) aurinko paistaa ja keväinen olo. Lähden kohta puoliin kävelemään, jos saan itseni revittyä tästä ylös. Sen verran jo ulkona kävin (koulua lukuunottamatta), että juoksin jäätelöauton perässä, kun se ehti juuri lähteä kun pihaan pääsin lomapakon kanssa. On mullakin pakkomielteet... :D Sitten kuulin tutun melodian jossain lähistöllä ja ravasin sinne, ja onneksi oli jonoa, niin sain ostettua mitä halusin .. :p

Nyt myös sovin yhden koulukaverini kanssa, että menemme crossing tunneille kokeilemaan ensi viikolla. Jos vähän ryhdistäytyisi eikä päästäisi itseään täysin repsahtamaan, niin kuin neuvolantäti vähän epäili, että tällä menoa ei hyvä seuraa :D Uinnin mahdollisesti yritän myös aloittaa kun muutamme.

Zinnie 22+4

Tervehdys!

Täällä on paljon ihmiset ultrassa käynyt ja nyt olen minäkin! Olo on mitä onnellisin.
Meidän pieni ei jättänyt mitään arvailujen varaan.

:laugh:

Painoarvio oli 374g ja pää-perämitta ~17cm ( jos oikein ymmärsin).
Liikkeet + (aamutorkku kuten äitinsä)

Kätilö oli mitä ihanin taas kerran. Ei voi muuta sanoa kun hyvää palvelua.

Ouska ja tästä eteenpäin varmaankin Väinö Artturi rv20+6 :heart:

Yhteistyössä