Heips moiks pitkästä aikaa!
Lueskellu oon teän juttuja, mutta laiskotuttanu kirjottaa..no nyt jotain pientä.
Selän takia oon ollu saikulla viikon. Selkä vaivaa lähinnä töissä ja pitkään istuessa. Oikean lapaluun alta menee isolihas jumiin ja alkaa särkemään. Kotona selkä ei juurikaan vaivaa, joten on ollu ihan kiva saikkuilla, kun on kuitenkin voinut tehdä kaikenlaista.
Saikun jälkeen pidin viikon loman, kun mies on ollut kaks viikkoa lomautettuna. Päätettiin sitten loman kunniaksi tehdä jotain kivaa ja ajeltiin viime viikolla Vaasaan Tropiclandiaan. Oli kyllä ihanaa köllötellä kylpylässä, syödä ravintolassa ja nukkua hotellissa. Pientä luxusta arjen keskelle. Vaasasta ajeltiin sitten pohjoiseen miehen vanhempien luo muutamaksi päiväksi. Matkalla haettiin pinnansänky ja jotain muuta pientä tarviketta Haaparannan Ikeasta. Ajatella, et sama sänky n. 30? halvempi kuin Suomessa ja patjakin oli 11 ? halvempi. Kruunun kurssi siis alhainen tällä hetkellä, joten kandee hyödyntää jos Ruotsin suunnalla liikkuu.
Selkä kesti autossa istumisen kohtalaisen hyvin. Välillä piti venytellä ja pysähdellä, mut ei mitään isompaa kipuilua onneksi. Se olikin sitten tämän kesän viimeinen pitkä autoreissu.
Äitiyspakkauksen hain keskiviikkona. Mä kyllä ihan tykkäsin siitä (-09). Ainoa mikä oli mielestäni ihan hirveä oli se ruskea/persikka pusero ja persikan väriset housut. Niitä tuskin tulee käytettyä. Haalarikin oli ihan kiva, nätimpi kuin kuvissa. Toppalakin mallista en oikein pitänyt.
Meillä on hankittuna nyt kaikki muut paitsi sitteri ja rintareppu. Onko kellään kokemusta Fischer Pricen
tärinäsitteristä. Tai jostain muusta tärinäsitteristä? Onko se hyvä ja kannattaako siitä maksaa vähän enemmän kuin tavallisesta?
Mies lähti eilen golfreissulle ja tulee huomenna. Mä päätin sit tehdä kans jotain kivaa ja kävin tossa vähän aikaa sitten laitattamassa kulmat ja ripset sekä otin lisäksi intialaisen päähieronnan. Voi vitsit, että oli ihanaa! Mä niin rakastan, kun joku hiplaa ja hieroo
Tulee ihanasti kylmiä väreitä.
Saatiin tänään sälekaihtimet ikkunoihin. On kyllä ihanaa, ettei aurinko enää porota suorilta sisään, kun viime aikoina on ollut aika kuuma täällä kämpässä.
Outiko: Hyvä, että selvisit säihkähdyksellä miehesi "katoamistempusta". Miehet kyllä osaa ton homman hyvin. Meilläkin mies on joskus sanonut olevansa hetken ylitöissä ja tullut kotiin joskus viiden tunnin päästä. Opetetaan kaikki miehille mitä tarkoittaa "ILMOITTAA ITSESTÄÄN"
Kikka kiva, kun olitte miehesi kanssa yhdessä ostoksilla.
Kiellettey ja ajatar: ihania kuvia!
Rimprenssa ja Leppis 29+2