Alkumetreillä, osa 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karamelli83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänks hertta :) katsoin uudestaan testiä, kun jätin sen huvikseen seisoon..nyt mennynnä jotai 15-20 min testist niin oli se viiva voimistunu..en tiiä, noin ei ehkä sais tehä, mut ..luultavammin ovis siis tulossa ja toi viiva jo alkaa tyydyttään, mut vahvempaa ootellessa;) (hih, täällä hihkutaan jo haaleesta ovisviivasta!)
Täytyypä siis kaataa mies illalla sänkyyn..sille on iskeny flunssa, mut en siltikään anna armoa:D

Heipä hei!

Onpas täällä taas ajankohtainen aihe menossa, eli siivous. Mulla just matot ulkona ja pyykkikone päällä.. mutta jotenkin eksyin tänne, kun pitäis siihen imuriin tarttua! :) Ja tosiaan mies töissä ja jos vanhat enteet paikkansa pitää, niin on mulla pikkasen pinna kireellä, kun sieltä kotiutuu. Mä siis hoidan pääasiassa meillä siivouksen ja sen takia alkaa sapettaa, kun toinen ei oikein mitään tee. No, kyllä sen joskus saa mukaan siivoamaan, mutta sillon se keskittyy viihde-elektroniikan kiillottamiseen (aika söpöä jos näin ajattelee, mutta siinä hetkessä se tuntuu kaikkea muuta kun söpöltä).. :)

Sinililjalle pahoittelut tädin tulosta, mutta uudella meinigillä seuraavaan ovikseen.

Täällä alkaa ovisbongaillut olemaan kuumimillaan, hui kun jännää! Mullakin taitaa ens viikonloppuna olla, ainakin laskureitten mukaan. Mä en oo mitään tikkuja vielä hommannut, täytyy vaan luottaa, että tulee hyödynnettyä vaikka mies on taas viikonlopun töissä. Pitää keksiä jotain kivaa ;)

Jep Herttis, mietin samaa, että ei niillä tikuilla niin väliä tällaisessa tilanteessa, mutta hauska testata kuitenkin.:)

Sinililja, miulla ainakin useasti tosi arat ja kipeät rinnat ennen kuukautisia. Kerran oli viikon verran ennen tätiä niin kipeät, että pystynyt kunnolla edes kävelemään, pienikin liike oli ihan tuskaa. Olin silloin varma että olen raskaana, kävin gynikselläkin. Mutta ei, oli vain tädillä kovempi tuloparaati..

tsemppiä!

Nyt on kyllä tosiaan vilinää täällä, kun kaikilla melkein on yhtä aikaa ovisbongailut tai oirebongailut meneillään :)

Miulla oli tarkotus eilen siivota, mutta olin äitin luona yötä ja tulikin sit hänen ja pikkuveljien kans mentyä sinne rinteeseen. Illalla tuli sit vielä kummipoika kylään.. Jos koittas vaikka ke-aamuna vähän siivoilla, nousis aikasin mattoja viemään ulos, kun ois iltavuoro sillon... Niinpä, tulee varmaan ihan kympillä noustua kukonlaulun aikaan siivoomaan :D No, hyvä se on suunnitelmia olla... Heh!

Ai niissä on Mimona 30 min se aikaraja? Mie en oo tienny/huomannu, vaikka olevinaan ne ohjeet luin... No sithän se on ihan luotettava ja oikee se tulos! Hyvä! Mie kun oon ehkä 10-15 min sisällä kattonu sitä tulosta, niin se on siitä ehkä vahvistunu vielä sit lisää... Oon välillä kattonu nimittäin pidemmänkin ajan päästä, mut en oo kuitenkaan aina ihan tarkkaan kelloo kattonu, että onko nyt kulunu 10 vai 20 minsaa... Mut toivotaan, että viiva siitä vielä vahvistuu ja mie toivon omalle kohdalleni, että ovis on ylipäätään ollu ja vielä tulostakin kun tulis... :) Toivottavasti viivoja näkyvissä myös muilla bongareilla :D

Angelique muuten, muistathan että laskurit ovat suuntaa antavia, joten pupuilu jo ennen viikonloppuakin kannattaa.;)

Onpas niissä testeissä sitten pitkä se 'lukuaika'. Mutta sehän hauskaa, saa jännittää puoli tuntia että noh, vahvistuuko?:D

Muistanhan minä.. ja kyllähän ne siittiötkin muutamia päiviä elelee.. :) Mut me ollaan tosiaan ihan TJOTtailijoita (tai mä oon jo ehkä siirtynyt jo astetta kovemmalle yritykselle =) ), mutta kiva noita laskureita silti tutkailla. Jos yrittäis joka toinen päivä-meinigillä tän viikon ainaskiin.

Eikös täällä ole enää ketään? Mulla kun on taas pitkä päivä.. tai no kuuteen, mutta näin maanantaisin se tuntuu pitkältä.:D

Huomenna ette sitten aprillaile! Mä mä meen niiiin helposti lankaan..tai sitten vedän skeptisyys-asun päälle aamulla enkä usko mitään enkä ketään!:)

Huooh.. Täällä kp31/29. Rinnat edelleen todella kipeät ja nännit myös. Mun mielestä ne on ihan selvästi myöskin oudon näköiset. Oon ihan järkyttävän väsynyt ja otsaan tuli ihan kamala näppyrykelmä, yleensä kun tulee yks tai kaks isoa näppyä ennen menkkoja. Ja noi rinnat, vaikka viime kierrossa keksin varmasti joka ikisen oireen mitä vaan voi raskauteen liittää, en saanut mitään tuntemuksia rintoihin, enkä varsinkaan nänneihin. Eilen myöskin itkin parikin kertaa ja kiukkusin ihan ihme asioista. Nämähän voisivat kaikki olla myös ihan selviä PMS oireita, kuten Sinililjallakin sitten rintojen arkuus lopuksi oli eli ei auta kun odotella. Oon testikiellossa keskiviikkoon, kun mies on reissussa. Halutaan testata yhdessä...jos enään on tarvis. Haluaisin vaan nähdä sellainen selkeän plussan nyt jossain, niin helpottais vähän. On ollut aika vaikeaa keskittyä tänään mihinkään.

En muuten muistanut tuota aprillipäivää. Mitähän kivaa sitä huomikseksi keksisi. :D Joku uusi hedelmöittymisvinkki, syö kalan silmiä ovulaation aikaan... ;) Nooh...ei ehkä ihan menis läpi. :D

Hui hösis! Sullahan on jännät paikat! Miten ihmeessä maltat vain odotella kun tuollaisia oireita?:D

hehheh,tein pari vuotta sitten todella nolon aprillipilan äidilleni..
Se oli kertonut vajaa vuosi ennen aprillia, että oli nähnyt painajaista että mä olen raskaana ja menin naimisiin.:) No, ajattelin sitten, että täähän siis on kauhun paikka äidilleni. Joten aprillina laitoin viestin, että oon raskaana. Se soitti ja itki ja oli että ihanaa voi kulta pieni jne. Olin ihan kauhusta kankeena, että öh, eh, syö silliä..hehheh, vitsi vaan..
Muo hävetti ihan mielettömästi, äiskä sitten olikin kääntänyt takkinsa ja olikin yht'äkkiä odottavainen että koskas niitä lapsenlapsia siunaantuisi..ups.

No, toivottavasti saan pian korvata ja kertoa oikean paikkansa pitävän ilouutisen mummille.:D

Joo, mietin kans miten "hauska" pila olis jos soittaisin huomenna miehelle ja sanoisin olevani raskaana. Sovittiin kuitenkin että tehdään yhdessä keskiviikkona se testi niin se voisi hieman hermostua, plus se on laivalla aikamoisella ryyppyreissulla niin vois fiilis vähän muuttua! :D No, tuo pila olis aika mautonta leikkimistä tällä jutulla kun lapsi olisi kuitenkin ihan toivottu ja ollaan jo sovittu se testi asia. Juhlikoon nyt rauhassa laivalla ja katsotaan sitten yhdessä kun sekin on paremmassa hapessa. :D Ei sillä ettei koko ajan tekisi mieli juosta apteekkiin hakemaan testiä... :D En kyllä silti voi uskoa että olisin raskaana kun tää on eka kuukausi kun päätettiin edes tjottailla ilman mitään ehkäisyjä. Eli ei todellakaan olla harrasteltu JTP. Enkä oo nostellu lantiota ym. Toivon toki kovasti että olisi kolahtanut, mutta kun täällä viimeistää on tajunnut sen kuinka vaikeaa on loppujen lopuksi raskautua, en uskalla yhtään nyt hötkyillä.

No onpas täällä ollut tänään vilskettä!
Vitsi Hössis, kun saisit sinä sen plussan! Sovitaanko kaikki yhdessä niin, että plussataan huhtikuussa kaikki? Mäkin ehdin mukaan samaan junaan tästäkin kierrosta. Hauskasti menee tää ajoitus, sitten kun te jännäätte tädin tuloa, niin mä vuorostani sähellän noitten toisten tikkujen kanssa ja päinvastoin.

Mutta nyt on pakko häipyä hetkeksi vielä ulos, kun on noin mahtavan keväinen ilma!

Jännäyslista:

onnellinen hössöttäjä 30.3
Hertta 12.4
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Heivasin jo itseni suoraan tuonne listan hännille, koska näyttää seuraavakin mahis olla vielä huhtikuun puolella. Huhtijuna, here we come! ;)

En mä mihinkään mennyt, kun keväästä tuli mieleen siitepöly, siitä allergia ja lääkkeet. Pitäisi varmaan selvitellä, mutta ajattelinpa ensin kysellä teiltä. Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa siitä, miten antihistamiinit vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Ei niitä suositella raskaana oleville, mutta heikentääköhän ne esim. ovulaation mahdollisuutta tms.? Mä oon allerginen koivun siitepölylle ja tästä keväästä on lupailtu pahaa allergikoille. Nyt sitten pohdin (myös viime yönä, kun en saanut unta..), että mitenköhän tästä keväästä selviää.. mulla vaihtelee kamalasti, viime kevät oli helppo, mutta edellinen paljon pahempi. Mutta en kyllä haluaisi syödä lääkkeitä, jos niitä on tälle "projektille" jotain haittaa. Pitänee pirauttaa tohtorille.

Mutta nyt sinne pihalle! :)

Jipii, Sinililjakin viel huhtijonoon..jo näyttää jono siltä, että olisi melkonen ihme jos joku ei plussais!

Juu tosta aprillaamisesta..tais olla viime vuonna kun äitini höynäytti minua pahan kerran..soitti, että hänellä ois uutisia..mie et eikai jotain kauheeta oo sattunu?? sit oli vähän aikaa hiljasta ja sit se että: sinä taidat saada pikkusisaren!!?? olin että hä hö siis mitä ja hä?? sit taas vähän aikaa hiljaa ja ..töksäytin viel onnittelunikin ja samaan aikaan mietin, että voiko se olla edes mahdollista, kun muistelin sen jotain puhuneen joskus saapuvist vaihdevuosioireista..sit tuli niin hiljasta, että sen oli pakko sanoo aprillia!! Olin, että hahhaha (enemmän oli järkyttyny kuin iloinen:)
Eipä mua koskaan oo nuin aprillattu, lähes läpi meni..no meni se kyllä ;)

Voi hösseli! Ei ihme jos ajatukset karkailee..kun oireitakin on tuohon malliin että että..siis viel pari päivää että päästät meidät piinasta, melkonen oot ;) :D

Tsaudi gabaudi!

Ihana päivä ollut tänään. Ähelsin äsken meidän kukkapenkin rikkaruohoista ja kuivista lehdistä jne ja haravoin vähän kukankasvupaikkoja muualtakin. Sekä otin vihdoin ulkoa jouluvalot pois.:) Ihanaa kun tulppaaneja jo tunkee mullasta ja niiden vierellä ne pikkuiset kukat aukeavat pikkuhiljaa. Kevät, ah.

Tein sitten äsken ihka ensimmäisen ovistestini. Haalea, mutta ilman tihrustelua hyvin näkyvä viivaha siihen pläjähti.:) Eli kuten arvelin, ovella on, jollei jo mennyt. Onneksi ollaan puuhasteltu pedissä.;)
Hitsi mietin kun katselin sitä hailakkaa viivaa, että joskus katselen sellaista raskaustestistä ja huokailin haikeana ja yritin kuvitella kuinka iso onnellisuuden tunne silloin pumppaa rintaa.:) Välillä on kiva haaveilla enemmänkin, kun sit tätien aikaan ryttää aina pienetkin toiveet hetkeksi alas ettei nega jyystäisi rintaan koloa.

Hymyilyttää. On kiva miettiä kaikenlaista, että mitä jos ja mitä kun..:)

haudi!
Täällä taas ehissä nahoissa! :D Tosin huonojen uutisten kera. Miehen tikin on ja pysyy joten tämäkin ovis jäi nyt sitten hyödyntämättä. Saattaas harmittaa enemmänkin mutta jotenkin vaan tiedän että seuraavasta kierrosta mulla tärppää :D No joo ehkä mulle joku ennustajakin niin sanoin ja uskon ehkä vähän sitä (tai ainakin haluun uskoo koska tammikuu on ehkä paras kuukausi syntyä :D). Mutta sinne siis odotellaan ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin ovis olis juurikin tuolla meidän honeymoonilla eli aika romanttista kuitenkin <3

Täällä onneks kaikilla hyviä ovisoireita ja hössiksellä vähän raskausoireitakin! kyllä ihan huippua! Joku ainakin plussaa ellei sitten kaikki ;)

niin ja niistä ovistesteitä vielä. Mulla on ollut niitä one-step testejä ja parhaan tuloksen mun mielestä just saa joskus 10-15 min päästä. Eli aina kun tikutan niin jätän sen sinne vessaan vähänks aikaa ja alan vasta sitten tutkailemaan tuloksia koska parhaan saa sitten vähän myöhemmin...että sellasta!

Hihhihih. Tunnistin teistä erään juuri. Ei kylläkään tosielämässä tunneta, mutta tiedän sinut kyllä. :D Onnea matkaan vaan ja nopeasti plussia :) myös teille muille. Muuttui tämä vakoilu entistä mielenkiintoisemmaksi kerta heitolla! :D

Ja ei siis syytä huoleen, en aio huudella ympäriinsä, että "SE JA SE YRITTÄÄ MUUTEN VAUVAA ILMEISESTI!" Pitäis varmaan hankkia elämä, eikä vakoilla toisten elämiä. :P

Niin ja mun vauvakuume kyllä pahenee pahenemistaan. Juuri äsken löysin itseni tilailemasta ovistestejä. No maltoin kuitenkin olla tilaamatta, ainakin toistaseksi. Odotan kyllä aikaa, kun voidaan ruveta yrittämään... :>

Toivottavasti en häiritse teitä näillä väliaikaisilla jorinoillani. :)