Alkumetreillä, osa 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karamelli83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sunnuntaita kaikille!

G: Me siivoillaan kun näyttää siltä,yleensä n.kerran viikossa. Ja meillä vähän vaihtelee, että kumpi tsemppaa toisen siivoamaan jne. Monesti on kullä mies yllättänyt, jos on päässyt aiemmin töistä, että onkin esim tiskannut tai imuroinut. Eilen sevaihtoi lakanat kun söin alakerrassa aamupalaa. Si taas välillä mä puuhastelen ja se rentoutuu. Eli meillä on aika tasainen tää siivousten jako.

).( En ole vieläkään tikutellut, ollaan kuitenkin pupuiltu nyt la ja su ja fiilikset ja oireilut kyllä viittaavatkin jo ovikseen. Tai olen aika varmakin että ovis on ihan ovella, ellei jo täällä. Sovittiin kuitenkin jo etukäteen, että jos vaan fiiliksiä niin pupuillaan ensi viikollakin vähintään joka toinen päivä.:) Eli en tiedä tikutankokaan(sanahirviö) edes. Tänä viikonloppuna ollaan juteltu paljon vauvoista, käytiin yhdessä lastentarvikeliikkeessäkin huvikseen katselemassa. Suunniteltiin millaisia vaunuja hapuillaan itsellemme.:)

Hösis,testaahan jo uudelleen! Olen ihan jännittynyt!:) Voi sinililja, tätikö sitten saapui paraatin kera? Uusin voimin uuteen taistoon, kevätaurinko auttaa!

Liisaleena,hauska uni! Joko sitten tikutit, että oliko merkki?

No toivottavasti se ovis on vasta tulossa, kun ei niitä oikein viivoiksi voinu sanoa..ja tahtoo kunnon viivat:).. pupuiltu on parin kolmen päivän välein..et kai tsänssit silti on.. en tiiä mut tuli vaan semmonen tunne, että täs kuus ei tärppää..en tiiä mist moinen, mut toivottavast osottautuu vääräks..

miten sinililja? joko täti tuli kunnolla kylään vai jäikö pelkäksi tuhruksi? ja entäs hösseli? testailetko milloin uudestaan?

vois kaivaa jännäyslistaa kohta, kun jääny jo niin kauas ettei pysy enää mukana jännäilys;)

Alkumetreillä, osa14

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista:

onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4

Huomenta!

Minä tikutin huvikseni ovista sen kananmunaunen takia, mutta negaa näytti. Että se siitä tulkinnasta :D Menkkojen mukaan laskettuna mulla onkin ovis vasta tulollaan tällä viikolla. Alan ens kierrossa pissailemaan tikkuun ihan säännöllisesti, niin jos saatais sitten jotain tulosta aikaan. Huomatkaa, kuinka vähän uskon tärppiin tässä kierrossa :) Nyt on tosin seksielämä ollut yllättävän vilkasta, toivottavasti jatkuu samaan malliin. Miehelläkin on vauvakuume noussut ihan uusiin lukemiin, se bongailee kaupassa ja uimahallissa isoja mahoja ja näyttää mulle lehdistä vauvan kuvia :)

Huomenta!

Jännäyslista:

onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3
Hertta 12.4
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4

Eilen ei tikkuun tullut enää mitään viivaa, joten kyl se ovis tais olla pe 28.3, kuten laskuritkin veikkas. Laitoin itteni nyt siis tuohon jännäyslistalle (laskin varoilta 15 vrk oviksesta) ja päivä ois siis 12.4. Huih, jännittää kovasti :)

Mites Sinililja ja Hössöttäjä? Mikä tilanne? Testauksia?

G: Meillä mie kyllä siivoan pääosin. Mies kyllä hoitaa tiskit suurimmaksi osaksi ja ihan oma-aloitteisesti :) Ja välillä laittaa pyykkejä kaverina kuivumaan. Oon sen verran tarkka imuroinnista ja vessanpesusta ainakin, että jälki on oltava tarkkaa, eikä mitään "kuhannytsinnepäin"-sutimista, joten ihan omasta tahdostani ne hoidan mielelläni itse. Mutta mies kyllä auttaa aina tarvittaessa missä vaan, kun vaan apua pyydän :)

Kävinpä muuten eilen pitkästä aikaa laskettelemassa! Oli kivaa. Viimeksi oon rinteessä ollu 8-10 vuotta sitten :D Meiltä kun ajaa lähimmälle rinteelle vaan 10-15 min. Pitänee käydä vielä ainaki kerran tänä talvena.

Hertta kp19/30-32

Meinaatko tällä viikolla Liisaleena tikuttaa sen oviksen? Mut eipä sitä periaatteessa tikkuun tarviikaan bongata, jos vaan seksiä on riittävästi, että tärppimahiksiakin sit on ;)

Tervehdys!
Mäkin aloitin eilen oviksen pongailun.Haaleaa viivaa näytti.Mutta äsken vessassa käydessä tuli semmoista venyvää:)Täytyy iltapäivällä taas tikutella..Itse odotin sitä kyllä vasta loppuviikolla mutta katsotaan...

Eli taitas ovis joka tapauksessa olla tulossa tällä viikolla :) Hyvä juttu! Siullakin varmaan kierto tasottuu ihan tästä ekasta kierrosta. Onks siulla Minisun mikä kp nyt, kun lasketaan ekasta vuotopäivästä? Miullaki tuli venyvää kamaa viime viikolla sillon alkuviikosta (olikohan tiistai), mut sit testailun perusteella+laskurien mukaan ovis oli vasta pe. Näyttääköhän ne limat aina noin ajoissa sen oviksen? En oikeen osaa oireita tulkita, kun en silleen niitä juurikaan tähän asti oo tunnistanu ja tietty en niitä oo edes tarkkaillu ennen tätä yritystä...

Huomenta!
Kyllähän se täti sieltä tuli, kp 2 menossa ja komeasti!
Mutta yllättävän vähän mua tällä kertaa harmittaa. Vaikka sain aikaiseksi aika komeat valeraskausoireet, niin silti oli koko ajan sellainen olo, että ei onnistunut. Ja ehkä sitten hyvä näin, koska mun miehellä oli se typerä toive siitä, ettei vauva syntyisi ihan jouluna. No nyt se tulee sitten 4.1. ;) Ehkä tuo kevätsää piristää ja harmitus jäi sen takia vähän vähäisemmäksi. Eilen jumpasta tullessani kävin ostamassa greippejä, aion puristaa mehun lisäksi niistä aitoa greippimehua! Eli kovat käytössä tässä kierrossa! Tikkuarmeijakin tuolla jo odottelee eli täältä tullaan tammivauva!! :)

Tsemppiä teille oviksen kanssa, mulla alkaa nyt tää tylsä vaihe.. Mites Hössöttäjä? Saitko sä sitten se vikan maalisplussan?

No eiku tsemppiä vaan Sinililja uuteen kiertoon ja tammivauvan yritykseen :) Toivottavasti ei täti viihdy kauaa... Tylsä vaihe alko täälläkin... Ei jaksas millään ootella :(

Harmi sinililja:(Mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon vaan..
Täällä tulis kans nyt laskureiden mukaan la:ksi 25.12,kiva kiva..
Mulla on tänään kp 13,eli kun tuli ekat limat.En ole myöskään ennen tunnistanut ovista mutta viimeksi tuli tollainen samanlainen lima ja silloin ovistesti näytti ekan kerran vahvaa viivaa,sillon oli kp 16.Ja siitä eteenpäin se näytti vielä parin päivän ajan vahvaa,kunnes himmeni.Viimeksi se näytti jo kp 15 jonkin verran tummempaa viivaa ja seuraavana päivänä vahveni kunnolla..Mutta katsotaan kuinka käy nyt..

Heipsistä

voi höhlä täti! no paljon potkuja uuteen kiertoon, Sinililja!
itse viel epäilen tuota greippimehu hommaa ainakin omalla kohdalla, kun sehän auttaa limoihin niin miten sitten endolaisilla joilla tavallaan on liman ylituotanto? tuottaako se lisää sitä limaa? en uskalla ainakaan itse mennä juomaan ennenkö tutkailen asiaa.. (kuvittelee, että limaa alkais pursuaan joka tuutista;) Toisaalta limailu on rajoittunut oviksen tienoihin ja siitä vähän edespäin eli toivon, että tuol alhaal ois ihan normaalitoiminta..no juu tulipas jauhantaa:D

Kolmas tikutuspäivä eli oottelen kello yhtä, että näen mihin suuntaan tää ovis oli sitten menossa...voi olla etten malta ja kuseksin tikkuun jo tuntia aikases

Hertta alkaa sit bongaileen taas oireita ajan kuluks;) sitähän ne kaks viimestä viikkoa tehdään :)
Nyt toivon, että tässä kierrossa tulis ees jotain oireita, kun niitäkään ei oo pariin kuukauteen näkyny:/ ois jotain jännättävää sit

Jeah :D Jos hedelmöitys ois tapahtunu oletettuna ovispäivänä 28.3, niin mitähän oireita sitä ois olevinaan jo tullu tässä parissa kolmessa päivässä?... *miettii kuumeisesti... Joo-o! Ei passaa vielä kehitellä mitään, hulluks ehtisin tulla jo viikossa :D Pitää vasta vkln jälkeen alkaa kehittelemään oireita, sithän niitä jotain vois jo tullakin :) Koitan malttaa...

Joo, en mäkään oikein tiedä tuon greipin vaikutuksista, mutta pitäähän sitäkin nyt kokeilla. Voi kyllä olla ettei into riitä ihan koko kahden viikon ajaksi. Punaviini sen sijaan kuulostaa hyvältä!

Niin, koittakaahan lyödä minut tuossa oireiden kuvittelussa ;) Oikeasti ihmettelen sitä rintojen arkuutta, mistä hitosta se tuli?? Vai onko todella mahdollista, että ne olisi mukamas normaalistikin noin arat ja en vain olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota? En kyllä usko.

Mutta se kevät taitaa vihdoin tulla, jee! Mä aina piristyn tässä vaiheessa kevättä, alkukevät menee sellaisessa koomassa.. tai ainakin tässä vaiheessa mulla on kamalasti kaikkia suunnitelmia, toteutus on sitten eri asia.

Heipuli!

Voi Sinililja, toivotaan että se miehesi tammivauva-toive sitten toteutuu!:) Ajattelen miten paljon voitte saada sitten jouluna vauvalahjoja jo valmiiksi!;)

Hertalla alkoi virallinen oireiden bongaus-aika. Huijui!:D Jaathan sitten bongauspäiväkirjasi meidänkin kanssa?;)

Meitä on kyllä monta kun bongailee ovista ihan tässä samoihin aikoihin. Jännittää! Mietin jo etukäteen että montakohan plussaa saadaan huhtikuussa tälle ketjulle, iik!:D

Ajattelin illalla tikuttaa kun pääsen duunista. Toisaalta, me kuitenkin aiotaan pupuilla tällä viikolla vähintään JTP, mutta kokeilen silti huvikseen. Ihan kyllä näillä main se on, limat ja muut oireet vaikuttaa ihan siltä.:) Ja pupuilukin houkuttaa, muutenkin kuin vauvanyritys-puuhana.;) Hihhih

Jep, miepä sit raportoin aina, kun jotain oiretta ilmaantuu :) Mut koitan vaan pysyä niissä OIKEISSA oireissa ja jättää kehitellyt pois... Tuntuu, että ne vaan tuottas huonoa onnea :)

Toivottavasti Karamelli bongaat sen oviksen! Vaikka kuten aiemmin kirjotinkin, niin eipähän sillä tikussa olevalla viivalla silleen merkitystä ookkaan, jos kuitenki seksiä on tiuhaan ;) Mut onhan se kiva nähdä se viiva tikussa, niin se sit vielä antaa lisävarmistusta, et ovis oikeesti on tapahtunu ja tsäänssejä on sit entistä enemmän :)

Voi vitsi, on kyllä huippua, kun tuo jännäyslista on noinkin pitkä! Vieläköhän siihen sais jonkun nimen lisää? Puuttuuko joku? Pakko tulla kyllä tuommosesta listasta monta plussaa :)

Lydia, Fiona ja Maijuliini näyttäs olevan nimilistalla henkilöitä, joita ei oo pitkään aikaan näkyny... Huhuuuuu!!! Missä ootte? Tulkaa kertoo kuulumisia!

En ainakaan mie muista heitä ihan äskettäin "nähneeni"... Virkistäkää miun muistia, jos oon väärässä :) Miun muistista kun ei oo takeita...

Hertta sie vissiin käytät niitä one step ovis testejä niin tuliko sulla mitään niihin kun ovis oli jo mennyt? viivan paikkaa, haamua tai haílakkaa viivaa? sain taas testiin semmosen tosi haaleen viivan..äh eli en tullut vieläkään viisaammaks..

Juu, niitä miulla on ollu. To tuli vahvin viiva mitä ylipäätään niihin nyt sain (mut sekin haaleempi mitä kontrolliviiva), pe vähän haaleempi mitä to (ovis oli siis kait sillon pe), la ei tainnu näkyy oikeestaan mitään ja eilen ei sit yhtään mitään.