Alkumetreillä, osa 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karamelli83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva, että jaksatte kuunnella munkin höpinöitä, vaikka ne ei nyt kovin positiivisia ole olleet viime aikoina. Täällä on vaan niin kivaa porukkaa, etten millään haluaisi jäädä kokonaan pois. Kiitos ihanaiset kaikille tsempeistä. Lämmittää kummasti mieltä :-)

Alkuraskaus ei tosiaan mulla ole alkanut kovinkaan mukavissa tunnelmissa. Koko ajan oksettaa ja väsyttää sekä aika ajoin tulee huoli pikkuisesta, että onko hänellä kaikki hyvin, kun mä en nyt niin hyvin voi. Meillä on np-ultra huhtikuun puolivälin jälkeen, joten sinne asti pitäisi sinnitellä. Toivon mukaan paha olo olisi jo silloin poissa. Tosin ajattelin käydä ultrassa ennen tuota np:tä ihan vaan varmistamassa kaiken olevan hyvin.

Katsoin uudestaan tuota teidän listaa ja hauskaltahan se näyttää. Voi vitsi, että meillä riittää jännittämistä :-) Oon satavarma, että plussia tulee, joten jouluvauvoja odotellessa :-)

Huomenta!

).( No eihän se viiva voinu hitto vieläkään vahvistua... :( Toivottavasti nyt vkln aikana vahvistuisi tai voihan se olla, että ei tuon vahvempaa viivaa tulekaan. Mie vaan odotan yhtä vahvaa viivaa mitä sillon ennen plussausta oviksesta sain... Eilen oli kyllä ihan selkeesti havaittava viiva, mut haalee kuitenki. Ei suurennuslasilla kuitenkaan tarvinnu kattoa... Eli tikutus jatkuu vaan.

Onkos täällä muuten ketään sit huomenna linjoilla? Oon huomenna töissä ja tuun varmaan jo 6-7 maita... Ihan satavarmasti täällä vaan notkun, joten toivottavasti ei tarvii monologia pitää koko päivää :D

Niin, parastahan se ois, että sais ittensä pidettyä kurissa sen testauksen kanssa, mutta helpommin sanottu kuin tehty :) Mie tiiän kyllä itestäni, että en maha pysyä aisoissa, mut siinäpähän kärsin seuraukset sit, jos puihin menee. Tai ainaki päällepäin koitan olla coolina, mut sisäisesti salaa sit pompin riemusta ja juhlin itekseni... Ja sama sit toisinkin päin, et jos menee pieleen, niin päälle päin oon suht coolina, mut sisällä on hirvee myrsky, itku ja raivo... Ehkä noin se on aika pitkälle menny miulla tän km:nkin suhteen. No, se on tainnu nyt jo suurinpiirtein helpottaa, kun tällä hetkellä v*tuttaa vaan nuo ovistestit, joihin ei millään suostu sitä vahvaa viivaa tulemaan! Oon toiveikkaana kyllä joka päivä, että jospa vaikka tänään... :)

Että tämmöset fiilikset tänä aamuna ;)

Hertta

Huomenia!
Harmi hertta kun viiva ei oo vahvistunut.Millä tikuilla sä oot kokeillut?Onko ne samoja millä sait viimeks viivan?Ku joillakin ei kaikissa tikuissa näy mitään..
Mullekin pitäs tänään postissa tulla ovistestejä,tilasin niitä kasettimallisia..

Oon tehny niillä kotitesti.fi-liuskamallisilla (testipusseissa lukee One Step). Niillä tein viimeksikin ja hyvin toimi. Jos se viiva ei tuosta enää vahvistu, niin sit on vähän hankala arvioida millon ovis on. Ei se testiviiva kaikilla välttämättä tulekaan yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva, oon vaan jostain lukenu sellasiakin kokemuksia..

Huomenta! Täällä on nyt sitten kp28/29. Ovulaatio vaan tais heittää häränpyllyä tässä kierrossa, niin en osaa vielä jännittää huomista, enkä edes sunnuntaita. Nyt tuntuu taas kaikki menkkahirviön oireet olevan kadoksissa, mutta äkkiäkös ne toisaalta sieltä taas tulee.On vaan yleensä tullut jossain vaiheessa sellanen "oon maailman rumin ja lihavin ihminen" -vaihe ja itä ei oo kuulunu. Mutta jos ne heitti kunnolla häränpyllyä, sehän voi olla että tätyli tulee vasta keskiviikkonakin eli oireilulle on aikaa. Oma napainen olin taas heti aamusta. :D

Hertta, oon kanssa kuullut ettei kaikki saa vahvaa viivaa ovistestistä missään vaiheessa ja ovat silti raskaaksi tulleet. Nyt vaan siis hyödyntämään asiaa... ;)

Hauskaa perjantaita!

Jep niinpä, tarraudun sitten siihen oljenkorteen... Hyödynnetty on ma+ke ja sit vielä ois tarkotus kaato tehdä tänään+su, niin hyvin menee ;)

Hyvin sattunu siulla OH, että kp28 on just tänään 28. päivä :) Ja huomenna on sit kp29/29 ja 29. päivä! Noin hauska päiväsattuma, niin mie ite en kyllä vois olla testaamatta... Joo-o, mie taas täällä höyryän, kun just oli puhetta siitä, että kantsis malttaa kunnolla odottaa sitä testausta... Mutta jospa se merkkaiskin raskautta, kun ei tuttuja oireita olekaan saapunut... Toivotaan parasta! bdbdbd

Tsaudi ja haudi!
Mitäs tänne?
Mulla yhä jatkunut outoa vatsa-käyttäytymistä, vaikka olisi juuri syönyt niin huutava nälkä kurnii mahassa melkein 24h! Koko yönkin kurisi ja heräilin siihen kun tuntui jo pahalta kun niin nälkä, vaikka tarkoituksella söin paljon illalla, jeepä jee.

Ihanaa kun aurinko paistaa. Kun kävin syömässä, ulkona kissa sanoi mulle mau ja siristi silmiään. Nyt pitäisi tehdä vielä toimistohommia, mutta aurinko vetäisi ulos nauttimaan ilmasta. Tutkin jo kovasti puita, onko tullut silmuja. Kotona talon kyljessä oli jo muutaman kukan nuppu, keltaista, lilaa ja valkoista. Kesä tulee, ihan kohta, kesä tulee.

Haaveilen kovasti, että jos kesällä olisi jo asukki masussa, kuinka istuisin sen kanssa rannalla ja antaisin tutustua järven ääneen. Makoiltaisiin riippumatossa ja kuunneltaisiin heinäsirkkaa. Kastuttaisiin lämpimässä kesäsateessa ja naurettaisiin kun isi ajaa nurmikkoa.

Aurinko paistaa, ihmiset hymyilevät, radio laulattaa. Ihan lähipäivinä aion bongata ovikseni.:)

Vo ikun ihanan positiiviselta kuulostat karamelli!! :D Meillä taas sataa räntää, mutta kyllä se kesä sieltä tulee! Mie oon kans haaveillu kesämahasta, ja millaisia ihania mekkoja saisin pitää :)

:) ihania noi karamellin haaveet! Mutta noinhan asiat on meidän kaikkien kohdalla kesällä! Ei mitään haaveita, vaan todellisia suunnitelmia.

Hössiksellä on jännät paikat! Toivotaan ettei sitä "olen kamala"-päivää tule ollenkaan.
Ja Hertalla on ihan hyvä oljenkorsi, roikutaan siin' siis :)

Tuo testaaminen oli kyllä minullakin mielessä aamulla, mutta en tehnyt. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa tädillä saapua maisemiin. Mun hienot oireet on kyllä nyt katoamaan päin, nyt vaan kauhulla koko ajan odotan, koska ne menkkaoireet ilmaantuu.. toivottavasti ei tuu ollenkaan. Toinen tissi on vielä kipeä, eikös se ollut jollain merkki raskaudesta? Luotan siis siihen ;) Ja aamulla tuli kamala kiire ja jouduin ottamaan leivät evääksi töihin, niin oli kyllä kamala olo, kun tänne asti pääsin. Mutta johtui varmaan siitä syömättömyydestä. On tääkin touhua, kaikki pitää analysoida mahdollisina raskausoireina.. Ei oo helppoa meidän elämä! ;-)

Mutta onneksi tulee kevät!!! Ihanaa aurinko, kun olet kaivautunut esiin!! Pysy siellä, jookos?

Sama täällä! Oon selaillu kaikkia kuvastoja, ois ihana sit joskus tilata sieltä kaikkia äitiysvaatteita ja kun nykyisin on hirveesti niitä tunikoita, niin nehän menee täysiään äitiyspaidoista!

Täällä kans yks joka on ihastellut äitiysvaatteita.Kokeilin joku aika sitten kaupassa yhtä tunikaa(ei mikään äitisyvaate)mutta en kertakaikkiaan voinut ostaa sitä kun en voisi pitää sitä koska kaikki luulisivat että olen raskaana ja yrittäisin vain piilottaa mahaa..Ku yleensä en juurikaan tunikoita pidä..Enkä sit viittinyt kaappiinkaan ostaa kun ei tiedä koska semmoiselle mahan piilotuspaidalle on tarvetta;)Toivottavasti pian!
Täälläkin paistaa aurinko,kivaa:)

Mä oon myös miettinyt samaa enkä ole sen takia ostanut itselleni oikeastaan mitään uusia vaatteita tänä keväänä, kun elättelen toiveita, että saisi kohta ostella mammavaatteita. Tätä menoa rahaa säästyy näköjään enemmänkin..

Hih, ihan sama täällä Minisun! Löysin tosi kivan tunikan, mutta se näytti mun päällä niin äitiyspaidalta, että en voinut ostaa sitä. Ja jos oikeasti olisin raskaana, niin jäisin varmaan heti siitä kiinni, jos tunikan päälleni laittaisin, sillä en niitä muuten käytä.

Juu ja sama juttu täälläkin :) Miulla on kyllä itseasiassa yks tunika, ostin sen tammikuussa. Sellanen ruskea, jossa hopeita, kimaltavia poikkiraitoja. Ostin sen vähän niinku ns. bile-paidaksi, mut en sitä enää kehtaa missään pitää, kun on tullu just sellanen fiilis siitä, että kaikki luulee miun sit olevan raskaana, kun sellanen tosiaan mahanpiilotuspaita päällä oisin... Voihan olla, et ei kukaan luule yhtään mitään ja että omiani vaan kuvittelen, mut itellä on sellanen inhottava olo, että enpä nyt kehtaa sellasta paitaa pitää, kun ei oo vielä mitään syytä mahanpiilotukseen...
No, kovasti odotan kyllä sitä aikaa, kun voin päälleni sen paidan laittaa ihan nimenomaan piilottelutarkotuksessa ;)

Huh huh, mulla on ollut niin tiivis työpäivä tänään, että nyt kun vihdoin sain vähän hengähtää, niin en kykene enää tekemään mitään.. Olin täällä jo puoli kasilta ja siitä saakka on menty tukka putkella.. Mutta nyt katosi vire. Mitenköhän saan raahattua itseni vielä yhteen tapaamiseen? Voisiko joku tulla vähän potkimaan?

Mutta toivottelen jo tässä vaiheessa mukavat viikonloput!
Mun pitäisi vääntää yksi essee viikonloppuna eli luultavasti notkun myös täällä odottelemassa kirjoitusvirettä.. ;)

Kävin lukaisemassa teidän ketjun viimeisimpiä kuulumisia tuolta isompien pesueiden puolelta ja oli ihan pakko kommentoida että karamellin tektistä tarttui mielettömän hyvä fiilis :}

Hyvää viikonloppua, älkää minusta välittäkö :D

Mitämitä, kukan nuppuja jo Karkin pihalla! Ihan epistä, meidän pihalla on vaan puoli metriä lunta. Yöllä oli satanut varmaan 10 senttiä taas lisää. Onneksi aurinko nyt paistaa ja viikonlopuksi on luvattu lämmintä - jospa meidänkin kukkapenkit sieltä pikkuhiljaa paljastuisi :)

Minäkin oon katellut äitiysvaatteita sillä silmällä... Tällä kertaa jos raaskis ostaa enemmänkin kuin yhdet housut :D Tai no oli mulla toisetkin, mutta ne ei loppuajasta enää sopineet. Oli lämmin alkusyksy, käytin hameita jotka jäi mahan alle. Kattelin h&m:n kuvastoa, mutta en voinut tilata mitään, kun en osannut päättää tilaisko niitä äitiysvaatteita vai ihan tavallisia.

Nyt on tosiaan nuo tunikat varmasti käteviä. Jos nyt ostais jo yhden, niin ehkä ihmiset tottuis eikä heti luulis mun peittelevän mahaa... Oon tosin miesvaltaisella työpaikalla, ei täällä varmaan kukaan huomaa liian aikaisin. Ei ne muutenkaan huomaa yhtään mitään, tätä on testattu :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Niinpä, miten voi olla kukkia jo näkyvissä?! Meillä kans lunta niin paljon, että kohta ei taas nää keittiön ikkunasta pihalle!!!

Mutta viikonloppuja teille! Mie palaan vielä huomenna linjoille, duunipäivä, plaaaah...

Heippa!

Hertta *painelee taas vaihteeks hirmusta kyytiä kotiin tikuttamaan, että josko se viiva tänään vaikka vahvistuisi... :D

Huomenta!

Onks täällä ketään? Tulkaahan pian kaveriks höpisemään... Ei jaksa nuo työt hirveesti kiinnostaa :)

).( Taitaa miun ovis olla jo mennyttä... Eilen tuli haaleempi viiva tikkuun mitä toissapäivänä. Joko ovis on siis menny, tai sit se on tulossa ja nuo tikut vaan sekoilee... No tiiä noista, mut on vähän semmonen fiilis, et se meni jo. Sitä mahakipua kun oli tuossa viikolla ja alkuviikosta oli limat sen oloisia, niin niistäkin vähän vois jotain päätellä... Taidan tikuttaa vielä varalta tänään ja huomenna, mut sit varmaan jo luovutan... Eli jos ovista ei enää ole näkyvissä, vois kait sitä jo jännäyspäivääkin alkaa miettimään ;) Mut katon siis vielä tän vkln!

Siis aivan hirveesti väsyttää... Silmät on ihan turvoksissa ja meinasin nukahtaa rattiin ajaessa... Läksin kotoo vähän kuuden jälkeen. Alunperin oli tarkotus tulla kuuteen, mut en millään jaksanu nousta tarpeeks ajoissa... Zzzzzzzzzzzz...

Hertta kp17(?)/30-32

Huomenta!
Mies vetää sikeitä kankkusessaan, joten mä hiivin tänne, kun en jaksanut lukea hesaria..

Hertta, sun ovishan on ilmeisesti joka tapauksessa hyödynnetty, että ei muuta kuin odottelemaan.
Mulla on nyt jo vähän sellainen olo, että täti olisi tulossa :( Erikoinen huono olo on ollut pari päivää, mutta nyt aamulla tuntui jo tutumman oloisia tuntemuksia tuolla vatsassa, höh. Yleensähän mulla menee niin, että lauanataina alkaa vähän tuntumaan ja sunnuntaina sitten rouva itse saapuu paikalle. Paitsi viimeiksi, jolloin lykkäsi tuloaan tiistai-aamuun saakka. No, ei voi mitään. Odotellaan vielä.
Mun rinnat on kyllä taas tosi arat, on tää kyllä erikoista, mistä noi oireet oikein tulee? Vai enkö vaan ole aikaisemmin kiinnittänyt niihin mitään huomiota? Sekin tuntuu vähän oudolta.

Ulkona näyttää aika lupaavalta, aurinko paistaa jo nyt. Pitäisi varmaan lähteä kävelylle, mutta odottelisiköhan tuon ukon heräämistä? Sinä voi kyllä vielä kestää.

Sinililja kp 27/28-29

Mustakin tuntuu, että hertan ovis oli ja et ehtinyt vain saada huippua tikkuun..Nyt vain odottelemaan tulosta;)

Mulla alkaa tikuttelu tänään.. en voi enää sitä lykätä päivääkään, kun toissapäivänä alko "limailu"..eli toivottavasti ei viel menny ohi:)..mut nekin päivät on jo hyödynnetty jos silloin ois jo sattunu;)..Joko karamelli alkaa bongaileen niin päästään yhtä aikaa tekeen tutkimuksia?

Täällä on semmonen tuiske ja viima..ja pitäs jäälle lähtä..hyrrr..

Kiva, kun tulit Sinililja miun seuraks tänne :)
Ulkona tosiaan on niin nätti ilma, että ärsyttää nyt sisällä vaan kökkiä... Paitsi, että täällä on ainaki kauhee tuuli!

Joo, voi olla, et se ovis meni jo (saattoi huippu olla eilen, kun to sain kuitenki ehkä selkeimmän viivan, vaikkei ollut läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva), mutta onneksi on hyödynnetty JTP ;) Eli nyt vaan odottelemaan ainakin tuonne 11.4 asti.

Oireet vaikuttaa siulla Sinililja kyllä hyvältä! Millon meinasit testata, jos ei tätiä näy?
Jännät paikat on kyllä :)

Mie arvelin tänään lähtee käymään äidin luona, kun töistä pääsen. Käväsen ensin vaan kotona koirat ruokkimassa. Pitäs varmaan huomenna pitää sit siivouspäivä, kun taitas olla hyvä ilma tulossa. Missähän välissä sitä ikkunatkin sais pestyä? Aivan kauheessa kunnossa ovat... Ulkona on metrin hanget, niin ei vielä ihan onnistu ja ei tietenkään pakkasella pysty pesemään... Kiva ootella vielä jotain kuukaus lumien vähenemistä, että pääsee ikkunan pesuun, kun nyt just on tulossa aurinkoisia ilmoja, niin kyllä varmasti kaikki paska näkyy auringonvalossa... *huoh...

Hertta

Haudi hou ja heikun keikun!

Runo ei ollut mielessä kun aurinkoisisa ajatuksiani kirjottelin, hassua että se on kuitenkin vähän runovivahteikas.:D

Herttis, hienoa että mahdollinen ovis on hyödynnetty, saat liittyä jännäysketjuun.:)

Mimona, kandee varmasti jo tikutella jos limailutkin alkaneet. Mulla ei ole, joten en vielä tikuttele. Aion kyllä varmuudeksi kaataa miehen sänkyyn ainakin joka toinen päivä.:D

Juu, ne kukan nuput olivat jo ennen lumia ja siihen kohtaan paistaa koko päivän aurinko, joten se kohta sulikin ekana, niin että nuput jälleen esillä, tai kohta jo varmasti aukeavat. Varhaisen kevään kukkia. Ihania.

Kissat herättivät jo seiskan aikaan aamulla, katselin sitten rimakauhua ja rakkautta nauhalta. Se on kyllä legendaarisen hauska ja nokkela ohjelma.

Nyt pitäisi jaksaa tiskata..ohhoh.