Moikka tänne kaikille!
Varovasti ajattelin kokeilla miltä tuntuu kirjoittaa tänne puolelle, jonne tasan puolitoista vuotta on yritetty, ja vielä kauemmin haaveiltu...
Oikein kauhistuin kun luin teidän listaa ja iskeytyi tajuntaan kuinka pitkällä te jo ootte ja kaikki melkein samassa vaiheessa! No, toivotaan että saan napattua mahdollisimman monta haaveilijaa mukaani että löytyis sitten samassa vaiheessa oleviakin. Mutta toisaalta te osaatte jo vastata kaikkeen valmiiksi, kun ootte tollaisia konkareita
Sitten selvennyksenä vielä, jos joku on ollut loukkaantunut kun en ole täällä juurikaan käynyt kommentoimassa mitään. Syy nro 1. Ennen lomia mulla oli tosi kiireistä töissä, harvoin jäi työpäivä kahdeksaan tuntiin. Syy nro 2. En ollut kovinkaan vauvakuumeinen, jotenkin pakotin itsestäni sen tunteen pois, ja yritin löytää elämään muuta ajateltavaa. Syy nro 3. Silloin ihan aluksi kun te kaikki tutut muutitte tänne, tuntui pahalta lukea siitä mikä itselle oli niin saavuttamatonta. Mutta tämä meni äkkiä ohi ja syyt 1 ja 2 on kaikista isoimmat.
No, kopsaan tähän mitä kirjoitin meidän puolelle:
Mulla on ihan järjetön teoria, voi kutsua myös täysin absurdiksi ajatukseksi. Mutta mulla tuli mieleen voisiko tää olla alkanut jo edellisessä kierrossa. Se oviksen tikutus mua lähinnä hämää. Kun sain niitä haamuja 6 päivää peräkkäin, kunnes vaan lopetin (eli en tiedä oisko ne jatkuneet
) ja nyt muistan, että vikat menkat oli TOSI niukat (olin ottanut irrotuspiikin ja syönyt luget). No tietty testasin ovistestin nyt raskaana ollessani, ja samanlaista haamua näyttää
Niin että tulipa todistettua tämä huhu että ovistesteillä voi nähdä raskauden
No pian tämä selviää. Senkun pohdin vaan
Ja sinällään mun olemattomat oireeni on vähän liian aikaisin, eli ennen raskaustestiä pohdin että onpa mun kynnet hyvässä kunnossa, ja viime viikolla (ennen helteitä jo) mua janotti ihan kauheasti. Nää molemmat kuuluisi mun käsittääkseni vähän myöhempään vaiheeseen. Spekulointia!
Mutta tää lihominen mua myös huolettaa, jos olisinkin nyt n. viikolla 10 tämän kutosen sijaan, ei ehkä tarvitsisi niin ihmetellä. Ja pari viime viikkoa varsinkin oon syönyt tosi terveellisesti ja välttänyt herkkuja, jolloin yleensä pysyn aika hyvin kuosissa. No, pahoin pelkään että karu totuus on läski, eikä mikään kymmenen solun alkio, mutta hiukan tämä ihmetyttää... Huomaako sitten kun maha alkaa kasvamaan ihan selvästi että jes, tämä on vauva, eikä läskiä? Voi jee mun kysymys näyttää hassulta. No koitan malttaa vielä 11 päivää niin ultrassapa sitten nähdään missä mennnään!