Mäkin luulin, että Lumis on jo lentänyt lomailemaan. Sanottakoon vielä, että todella toivotaan täälläkin, että se kauan odotettu plussa teille testiin tulisi. Mut kyllähän sä sen tiedät sanomattakin
Voi jesus Rosa minkälaiset kahelit saa Suomenmaassa lääkärinammattia harjoittaa. Mikähän funktio tällä nyrkin työntämisellä toosaan mahtoi olla? Kenties lantiopohjalihasten palautuminen?? Huhhui.. No joo, varmasti hyvä vaihtoehto siirtyä yksityispuolelle, jossa voi oman lääkärinsä valita. (Monestihan nuo samat kaahkoilijat tekee muuten myös yksityispuolella, mutta siellä tuppaavat olemaan palveluhenkisempiä

) Mut epäreilua se, että joutuu itse(ja lapsen-) suojelullisista syistä maksamaan hoidostaan. Ja vielä nainen kaiken lisäksi.. Hmm. Mä en tiedä paljonko vaikutusta sillä on, jos soitat ko. lääkärille suoraan, tokihan sekin kannattaa tehdä jahka lomalta palailee, mutta melkein silti kannattais valittaa vielä muuallekin. Juuri sen vuoksi, että hänen toimintamallinsa ilmeisesti lienevät muutenkin oudot, jotenkin ymmärtäis paremmin jos tuo olis kertalipsahdus, inhimillinen erhe (mitä ei toki niitäkään sais sattua, mutta sattuu kuitenki). Nyt nousee mullakin jo savu korvista
Taidanpa lähteä pyörälenkille. Kävely ei kertakaikkiaan sovi mulle, alkaa tuntua vatsassa tosi ikävältä, kovettuu koko vatsa ja lopulta alkaa lonkkia särkeä. Eilen koetin ottaa pari juoksuaskelta ja lopetin saman tien, kun tuntui että viiden kilon sementtisäkki ois heilunut tuossa etupuolella. Harmillista, kun juokseminen on ollut mun rakas harrastus monta kesää. Täytynee tyytyä pyöräilyyn ja punttailuun. Uimista en viitsi harrastaa, koska en osaa uida oikein vaan saan selkäni kahta kipeämmäksi :/ Terkka muuten sano viimeksi, että hetkellisesti saa syke nousta sinne maksimiinkin kunhan pysyy muuten siellä 140-160 tasolla. Hyvä kuulla, kun mä kerkesin jo ahdistua siitä kun alussa ajoittain spinnatessa syke nousi tosi korkealla.
Tämmöttis.
Brogan 19+0

Puolivälin viikko alkoi.