Tällä sitä ollaan saikulla kotona... Niin vaan iski kaamea kurkkukipu (kaksi yötä jo valvonut tämän takia) ja vetämätön olo, kun loman pitäis alkaa (minäkö tunnollinen?). No, toivottavasti on olo parempi sunnuntaina kun pitäis sinne reissuun lähteä pariksi viikoksi. Ihmetyttää vaan, mikä ihmeen kurkkukipu mulla on, kun lekurilla kävin nieluviljelyssä eikä ainakaan angiinaa ole ja kurkku on oikeesti TODELLA kipeä!
Mä en oo viä päättänyt, koska palailen töihin. Riippuu varmaan pääosin taloudellisesta tilanteesta, et kuinka pärjätään. Olishan se ihan kiva ainakin siksi aikaa hoitovapaalle jäädä, että lapsi olis jo jonkin verran omatoiminen (puhuisi + kävelisi) ennen kuin sen viä hoitoon, mutta siis aika ja tilanne sen sit näyttää. Alustavasti olen ilmoittanut töihin vain äitiyslomani, joka kestää 31.7.2009 ja sen perään tulevat ensi vuoden lomani... Sitähän nyt voi sit muuttaaensi vuoden puolellakin viä.
Brogis, mä olen katsonut joka ikisen niistä Kätilöt-sarjan jaksoista (ja pistänyt miehen katsoon kanssa). Onhan se osittain aika karmivaa katseltavaa, mutta sitähän se synnytys on... Mitään hienostelematta! Sen katselu karaisee, mutta saa myös vastapainoisesti kyllä joka kerta vauvan ulostautumisen jälkeen mut liikuttumaankin. Ens viikon aihe tosiaan oli kyllä jo valmiiksi melko ahdistava, mutta tallennukseen ajattelin senkin laittaa. Tänään tulee FST:ltäklo. 22.20 eilisen ohjelman uusinta...
Mä menen nyt jatkamaan makoilua, jotta pääsen huomenna lähtemään kotikaupunkiini vanhemmille + lauantaina 3-vuotis synttäreille ja kesäteatteriin ja sunnuntaina sit sinne reissuun. Millä ihmeellä vaan saisin jonkun ihmeparannuksen?
Kaikki kikka-kolmoset vastaanotetaan, millä paranen nopeesti...
Häivyn nyt joksikin aikaa siis linjoilta, mutta ihan varmasti käyn teitä lukemassa välillä. (lomllekin otetaan kannettava mukaan, jotta voidaan selailla hostelli-/hotellitilanetta netistä, kun tosiaan tarkotus olis vasta paikan päällä päättää, mihin suuntaan milloinkin...)
Mutta siis mukavaa lomaa kaikille! Ja Mi-iulle tsemppiä synnytykseen...