B
Brogan*
Vieras
Haha Minni 
Voi kökkö Rosa, toivotaan että ne arvot pysyis siellä missä pitää. Miks kaikki vastoinkäymiset aina kasautuu yhdelle ihmiselle? Tai siis kahdelle. Tai jopa kolmelle tässä tapauksessa. Sanoo hän, joka on päässyt helpolla kaikesta. Oonkohan mä syyllinen Rosan postin tukkeutumiseen kun laitoin niitä kuvia :/
Juu kiva Sade, laitahan kuvajaista tulemaan
Mä mietin kans tuota, että oon varmaan ihan pihalla sitte ku se vauva syntyy kun en oo yhtään valmistautunu! Tai koko ajanhan tässä valmistautuu, mutta en mä oo ajatellu vaippa-asioita tai mitään ja mitään ei oo juuri hankittu. Sit mä marisen täällä, että tämmöstäkö tää nyt on ja apuva mitä mää teen. Ajoittain joo siis iskee paniikki, mutta kyllä mä kuitenkin oon aika luottavainen tulevaan. Vähitellen on ajatukset alkaneet kääntymään synnytykseenkin kun ultrakäynnillä kätilö toivotti meidät tervetulleeksi sitten aikanaan synnyttämään. Ja lähipiiriin synty samassa sairaalassa ihan vasta vauva, jota kävin kattomassakin. Oli aika sulonen jötkö 
Mihin se Amilda on hiihtänyt? Ihan kadonnut koko emäntä. Toivottavasti reissut ynnä muut on menneet hyvin.
Mulla ei toimi aivot. Liikaa töitä, liian vähän kahvia. Tasapaino heittää.
Brogis 22+1
Voi kökkö Rosa, toivotaan että ne arvot pysyis siellä missä pitää. Miks kaikki vastoinkäymiset aina kasautuu yhdelle ihmiselle? Tai siis kahdelle. Tai jopa kolmelle tässä tapauksessa. Sanoo hän, joka on päässyt helpolla kaikesta. Oonkohan mä syyllinen Rosan postin tukkeutumiseen kun laitoin niitä kuvia :/
Juu kiva Sade, laitahan kuvajaista tulemaan
Mihin se Amilda on hiihtänyt? Ihan kadonnut koko emäntä. Toivottavasti reissut ynnä muut on menneet hyvin.
Mulla ei toimi aivot. Liikaa töitä, liian vähän kahvia. Tasapaino heittää.
Brogis 22+1