Ajatuksista odotukseen 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haha Minni :)

Voi kökkö Rosa, toivotaan että ne arvot pysyis siellä missä pitää. Miks kaikki vastoinkäymiset aina kasautuu yhdelle ihmiselle? Tai siis kahdelle. Tai jopa kolmelle tässä tapauksessa. Sanoo hän, joka on päässyt helpolla kaikesta. Oonkohan mä syyllinen Rosan postin tukkeutumiseen kun laitoin niitä kuvia :/

Juu kiva Sade, laitahan kuvajaista tulemaan :) Mä mietin kans tuota, että oon varmaan ihan pihalla sitte ku se vauva syntyy kun en oo yhtään valmistautunu! Tai koko ajanhan tässä valmistautuu, mutta en mä oo ajatellu vaippa-asioita tai mitään ja mitään ei oo juuri hankittu. Sit mä marisen täällä, että tämmöstäkö tää nyt on ja apuva mitä mää teen. Ajoittain joo siis iskee paniikki, mutta kyllä mä kuitenkin oon aika luottavainen tulevaan. Vähitellen on ajatukset alkaneet kääntymään synnytykseenkin kun ultrakäynnillä kätilö toivotti meidät tervetulleeksi sitten aikanaan synnyttämään. Ja lähipiiriin synty samassa sairaalassa ihan vasta vauva, jota kävin kattomassakin. Oli aika sulonen jötkö :)

Mihin se Amilda on hiihtänyt? Ihan kadonnut koko emäntä. Toivottavasti reissut ynnä muut on menneet hyvin.

Mulla ei toimi aivot. Liikaa töitä, liian vähän kahvia. Tasapaino heittää.
Brogis 22+1

Toivotaan Rosa että arvot pysyy alhaalla ja että kutina ei palaa!
Missäs vaiheessa sä noin pitkälle olet edennyt masusi kanssa :)??! Sullahan alkaa kohta viimoiset 10 viikkoa! Hui, aika tosiaan menee nopeaan!

Jees, Nuki ei sitten tahdo, että äiti ottaa aurinkoa itkuhälyttimen kanssa. Juuri kun olen lyönyt perseeni lepotuolille, alkaa raivoisa itku. Mä luovutin ja tulin sisälle valvomaan -josko ilkeä tutti taas tippuisi. Raivostuttavaa, kun toinen huitoo sen käsillään pois ja joskus oikeasti näyttää kuin se tekisi sen tahallaan, että saa juoksuttaa meitä. Tänään ollut itkupäivä. Kompensoi hyvin eilistä enkelipäivää.

Rosa, toi sun tilanne kuulostaa tosi inhottavalta. Varmaan koko ajan tutkailee ja odottaa alkaako jostain paikasta syyhyämään. Täytyy nyt toivoa, että arvot ei kohoa ja säästyt polireissulta. Onneksi tilanne on ainakin tältä erää rauhoittunut -kutinan lisäksi miehesi suhtautuminen! Sama vika rahikaisella, ei meilläkään mies ymmärtänyt hormoonien vaikutusta. Jos itkin niin silloin helpommin, mutta jos suutuin niin ei hän yhtään myöskään himmaillut. Mä luulen, että Saden mies on tässä, hormoonien ymmärtämisessä mestari!!

Hyvä, että JB:kin sai kaikki kokeet otettua. Koska saatkaan tulokset? Hiivan varmaan jo huomenna?

Maijuliinin tilanne kuulostaa käsittämättömältä. Auttaisikohan pieni painostus sairaalassa? Ei tuollaista odottelua pää kestä!!! Voimia!!

Rousis, mä komppaan Ballerinaa, jonka vauva-arki kuulostaa identtiseltä meidän arkeen Nugeigginan kanssa. Ainoa poikkeus on se, että meillä nukutaan 3-4 h putkeen ja sitten joskus heräilyn jälkeen vaihdetaan vaipat (ei joka kerta), syödään ja taas nukutaan. Valveilla-olo on lisääntynyt, mutta jos ei ole vatsavaivoja, niin sanoisin, että ei se kahtatuntia pitempään ole hereillä kerralla.

Jaahans, vauvan huoneesta ei kuulu ääntä, taidan koittaa mennä ulos.

Tosi hauska toi Minnin laittama kuva =)

maijuliini, ihan uskomatonta!! siis eihän ne nyt voi odotuttaa ikuisesti, ei kai se tee hyvää kropallekaan vaan odottaa kun ei ilmiselvästi sitä tajua itse poistaa. nyt marssit lääkäriin ja sanot että oot odottanut jo niin kauan että olisi syytä tehdä jotain ja piste. Ja kiitos kuvista, aivan ihana poika teillä ja kiva saada sullekin kasvot :)

Brogan, sun kuva yllätti mut, olin jotenkin kuvitellut sut ihan eri näköiseksi..mun masu on aikalailla samaa kokoa mutta laitan tosiaan uudet kuvat huomenna.

Käytiin tänään kelassa kysymässä ja siellä kerrankin oli täti joka osasi selittää ja kertoa. Tosin se pitää vielä töistä mun varmistaa että saanko itse laittaa kelaan ne 6kk palkkakuitit? kun joudun kirjoittamaan siihen lisäksi vielä selvitystä niin en luota että työpaikka sitä osaisi tehdä.

otettiin nyt sitten pohjolasta se vakuutus kun on hyvä ja kaikki muutkin meillä on siellä.

Rosalle tsemppiä ja toivotaan että kutina loppuu!

Nyt on leideille postia. Koittakaahan saada selkoa.

Aika suloinen tapaus tuo poika on, niin reipas ja niin söpö ja sitä omaa tahtoa on ihan hurjasti. Uhmaikää on havaittavissa ja päivät menisi vain pihalla. Nyt onkin kiva ilma, voisihan sitä taas lähteä. Kiitos kehuista :) Voi miten valloittava vaukkeli on Baltsullakin! Aivan ihana :)

Moikka!

Toivottavasti Sade positiivisessa mielessä olit yllättyny :) Juu, sitä kuvittelee aina ihmiset tietyn näköisiksi ja sit onkin ihan äimänä, kun ei ookkaan sen näkönen mitä luuli. Angsteri varmaan kuvia laittaneista on ollut ainoa, josta mun ennakkoarvaus meni lähelle :)

Väsyttää, tarttis mennä goisaan. Mä luen huomenna teidän kirjotukset ajatuksella.

Gott natt.

huomenta, missäs kaikki ovat? laitoin äsken mailia, toivottavasti ei tuki laatikoita..

katseltiin eilen miehen kanssa noita kelan juttuja lisääkin niin miten kellään on varaa jäädä hoitovapaalle?! siis toisen tulojen pitäisi olla aika valtavat että pärjäisi jos tukea saisi maksimissaankin vain sen reilu 400e ja meillä jäisi siihen vajaaseen 300e/kk. Eli täytyy keksiä joku hoitaja vauvalle sitten kun se aika on.

Me aiotaan tänään leipoa miehen kanssa karjalanpiirakoita..en olekaan sitten yläasteen niitä tehnyt. ja varmaan jonkun piirakankin leipaisen, saa nähdä. Päätettiin olla nyt vkoloppu ihan vaan kotona ja sitten alkuviikosta mennään mökille :)

rv23+0

Juu Sade, vastasinki sulle jo :)

Onhan tuo ihan järkyttävän vähän tuo kodinhoidon tuki vai mikäs olikaan nimeltään. Mä saan ihan kohtuullisen hyvin käsittääkseni äitiys- ja vanhempainrahaa, mutta tosiaan alle neljä hunttia kuussa on ihan pirun vähän sitten myöhemmin. Mä oon tällä hetkellä säästänyt vähä toiselle tilille ja aioin pitää ne siellä hoitovapaalle saakka. Otan aina vähä sitten sieltä. Mut onneksi voin tehä vähä tienestejä sitte hoitovapaalla iltasella kerran pari viikossa niin ei oo pakko heti lähteä oikeasti töihin (ja mulla ei ees sitä vakkaripaikkaa ollut!). Mies voi ihan hyvin olla lapsen kans kotona 1 tai 2 iltaa viikossa muutaman tunnin, tuskin tulee traumoja yhdellekään osapuolelle :)

Lähetä Sade mullekin niitä piirakoita, arvaa alkoko haluttaan :D Nyt mä lähen syömään oikeasti.

B

nyt v--tuttaa ja rankasti! siis se 8h ajomatka ei todellakaan ole raskaana viisasti. Nyt sitten on taas pukama =( kestää näköjään sen pari päivää ennenkun tulee..eikä reissu todellakaan ollut tuon pukaman arvoinen :/

ostettiin äsken lämpöpussi kun oli tosi hyvässä tarjouksessa. Eipä olla noitakaan pahemmin katseltu tai vertailtu mutta sellainen on aiottu kuitenkin hankkia kun on kuulemma tosi kätevä eikä tarvi miettiä niin paljoa sitä mitä pukee lapselle jne.

Tervehdys!
Onhan tuo totta että se raha mitä hoitovapaalta saa on ihan jostakin.Mulla on aikomuksena silti jäädä hoitovapaalle.On se lapsi niin pieni laittaa vielä hoitoon silloin.
Työkaveri juuri kertoi että äitiysloman jälkeen kannattaa pitää kertyneet lomat ja sit aloittaa hoitovapaa kun se välissä tuleva raha loma-ajalta on ihan luksusta siihen hoitovapaan aikana saatavaan rahaan.

Mä epäilen että tunsin eilen illalla ekat liikkeet ja nyt tuntuu kans semmosta poreilua.Oiskohan toi ny sit sitä:)

Ikävää,että Sateelle on taas pukama iskenyt:(Ei varmaan kivaa ei..Munkin alkoi nyt tekee mieli piirakoita;)
Täällä on puolestaan vaivana vähän liian matala verenpaine.Koko eilisillan huimasi hieman ja äsken työpäivän päättyessä mittasin paineen niin se oli 105/70.Täytynee mennä kauppaan ostaa lakritsia;)

Hauskaa viikonloppua kaikille!:)

minisun 18+2

Yääh.. Mun kone tilttaa enkä saa tehtyä kaikkia duuneja ja en pääse ikinä kotiin. Joku tietokonehemmo aiko tulla kattoon. Sähköposti ja yks ohjelma ei toimi, tänne kyllä pääsee ;)

Minisunille onnittelut liikkeistä. Kyllä ne tuntemukset nyt varmasti on NIITÄ :) On se villi tunne tuntea ensimmäisen kerran.

Voi Sade, ei muuta kun tarraat pebantheni tuubiin. Ikävä vaiva tuommonen :(

Mulla toissapäivänä loppui vanhempainvapaa ja otin kaikki viime vuonna kertyneet lomapäivät tähän jatkoksi. Saikkua on sitten loman jälkeen äitiysloman alkuun saakka.

Peräpukamat on todella inhat. Ite säästyin niiltä viime raskauden aikana, enkä vielä synnytyksessäkään niitä saanut, mut sitten jotain viikko synnytyksen jälkeen yhtäkkiä pullahti.. Todella todella viheliäinen vaiva. Toivottavasti Sade saa avun niihin kun ne voi hoitaa pois, ettei ole pakko kärsiä.

Kotihoidontuki on tosissaan pieni ja toisaalta en olisi voinut kuvitellakaan että Irkkua vielä hoitoon laittaisin vieraalle, kun sehän on vauva vielä tuollainen 11kk ikäinen. Toivottavasti ensi kesänä saan jotenkin työhommat sumplittua niin ettei lapsia tarvitse laittaa hoitoon ja kuitenkin voisin jotenkuten tehdä töitä.

Käytiin äsken kaupassa niin ensimmäistä kertaa joku tuli kysymään, et onko toinen tulossa. Se oli vieläpä tätini, eli isän sisko. Eiköhän siis isäkin pian tiedä. Tässä vaiheessa on jo se ja sama, että mitä kautta isä saa tietää kunhan joku edes kertoisi. Todella halpamaista, mutta oikeastaan olen iloinen jos joku muu hoitaa likaisen työn puolestani kun en tosiaankaan itse siihen kykene. Pitää sanoa sitten vaan puolustukseksi, että jännitti kertoa kun Irkun odotukseenkin vastaanotto oli niin huono.

Jellybean 28+1

Ei hemmetti tätä konetta! Kiinnostaa melkeen istua perjantai-iltapäivänä ties kuinka myöhään töissä. Murinaa..

Pikkasen hauska juttu tuo, että JB oot kohta jo 30+ viikolla eikä isäsi vieläkään oo tajunnu! Ootteko nähneet usein? Tosiaan kuulee nyt varmasti viimeistään jos kerran täti tuli jutteleen :)

Ei olla taidettu pariin viikkoon nähdäkään, mut oli mulla kyllä silloinkin jo maha. Jos se ois tajunnut niin kyllä se olisi mun siskoilta kysynyt, eli siis päättelen ettei se tosiaankaan ole huomannut.

Karseeta jos Brogan joutuu työpaikalla olemaan kovin pitkään pelkän tietokonehässäkän takia. Vielä viikonloppua vasten..

Moron!

Ihana päivä -Nukkeli on ollut oikea enkuli. Ihanan kiltti. Toivotaan nyt, että loppu ilta ja etenkin yö menee samallalailla. Aamulla mies hoiti vauvaa ja mä kävin nopealla shoppailu reissulla. Taas kävi niinkuin nykyään aina: itselle en ostanut paljon mitään, Nukille lisää vaatteita. Muuten odottajille vielä tiedoksi, että vaikka mä luulin, että mulla on vaatteita hankittuna vähän liikaakin, niin ei vain ollut. Ihan liian vähän oli. Mä en halua pestä vaatteita joka tai edes joka toinen päivä.

JB tosiaan, eiköhän sun raskaus ole kohta isukkisikin tiedossa. Varmaan tätisi soittaa hänelle ja onnittelee toisesta lapsenlapsesta. Siis onko Irkku 11kk? Miten mulla on mennyt ohi? Sä tulit aika nopeasti uudelleen raskaaksi. Mä en tiedä olenko hullu, mutta mullakin on taas vauvakuumetta...

Toi kotihoidontuki on jotain aivan järkkyä!! Ja lapsia pitäisi tehdä ja vielä pidetään hyvänä, että lapsia hoidettaisiin kotona. Mä aion olla kotona vuoden 2009 syksyyn saakka. Melkein puoli vuotta kitkutellaan älyttömän pienellä rahalla. Maksaahan sekin yhteiskunnalle, kun lapset on päivähoidossa. Luulisi kotihoidon kuitenkin olevan edullisempaa, vaikka tukia nostettaisiinkin. Ja toi lapsilisä____100e. Lisäksi lapsiperheitä verotetaan rajusti. Täytyy varmaan muutta Keski-Eurooppaan tekemään lapsia...

Minisunille onnittelut liikkeistä munkin puolesta! Muuten, koskakohan Neilikka liittyy seuraamme?

Irkku oli 4kk silloin kun tulin uudelleen raskaaksi. Luultiin että raskautumisessa menisi pidempään niin ajateltiin alkaa yrittämään ajoissa. Eipä vaan mennytkään. :)

Minisunia en ole muistanutkaan onnitella vielä liikkeistä. Eli onneksi olkoon!

Meilläkin oli tänään hyvä päivä, mitä nyt aamupuuron kanssa taisteltiin vähän. Temperamentti alkaa pikkuhiljaa tulla esiin ja se kuuluisa oma tahto, joten kaikesta tekemisestä on tullut hiukkasen hankalampaa. Yritin myös taas maistattaa hiukan karkeampaa ruokaa tuolle sihtikurkulle, mutta se vaan johti siihen että keräilin kiroillen perunanpaloja lattialta ja seiniltä. Kumma juttu että maissinaksut, omenanpalat, leivänpalat, keksit yms menee kyllä, mutta lusikkaruoka täytyy olla täysin sileää ja kökötöntä tai tulee kaaressa takaisin. Jaarittelen nyt vielä vähän Irenestä. Oltiin juuri kauppaan lähdössä hirveällä kiireellä, että ehditään välipalalle ja päikkäreille takaisin. Huomasin ovella ruskean läntin neitosen housuissa. Vaippa siis oli falskannut. Otin vaipan pois ja siellä oli älytön sinappi-ryyni-ripuli. No nyt on Irkku kuitenkin "löytänyt alapäänsä", eli sitä on niin niin kiva hipelöidä aina kun vaippa otetaan pois. Yritin siis hirveällä kiireellä pyyhkiä pyllyä, ettei se ehdi laittaa käsiä sinne kakkaan, mut kuitenkin se ehti kuopaista kunnon kouralliset ja pyyhkiä ne paitaansa ja mahaansa. Olo on jotenkin epätoivoinen ja riittämätön kun vauva on kakassa yltäpäältä, eikä osaa päättää että jatkaako pyllyn puhdistamista ja ottaa se riski että vauva ehkä keksii haluta maistella kakkaisia sormiaan vaiko ruveta puhdistamaan käsiä vain sen takia että se voi uudelleen sotkea ne. On mulla jännä työpaikka täällä ja haastava työ. :)

JB, älä yhtään vähättele duuniasi, kyllä toi kakkisepisodi kuulostaa ihan aidolta dilemmalta. Jäin ihan pohtimaan sitä.

Nukiiii. Mäkin haluun vauvan. Juuri mietin että olenkohan ostanut ihan liikaa vaatteita, mutta ei niitä toisaalta hirveästi ole. En kylläkään tajunnut kuinka paljon olen kuukausien mittaan ostellut ja sullonut kaapin perälle, kun nyt aloin käymään niitä läpi. Käytännöllisyys on kyllä kaukana, kun olen vaan ostanut sellasia söpöjä juttuja joita en ole voinut jättää ostamatta. Pari kolme (tai 7) mekkoa olen ostanut, kun ne oli niiiiin makeita. Mutta kätevänä rouvana olen pyytänyt ne lahjapaketteihin, eli jos tuleekin poika niin voin antaa lahjaksi ystäville.

Oletteko syöneet rautaa purkista? Milloin lisärautaa pitäisi alkaa syömään? Sain ne veriarvot ja samalla oli otettu hemppa. Se oli 118, eli ihan hyvä (ennen 138). Normin alaraja on kuitenkin 117. Kysyin alanko syödä rautaa, niin terkkari sanoi että syö vaan mutta ei ole vielä pakko. Eli mites muut?

Tänään näin ystävän, joka ei ole yhtään äippäliinityyppinen. Hän käski hankkia Avent Isis rintapumpun. Sanoi, että älä kysy miksi, hankit vaan sen. Kuulemma hänellä kummankin vauvan kanssa ihan must. Tuntee minut hyvin, koska en tosiaan halua keskustella rintapumppujen ominaisuuksista tai rupisista nänneistä terassilla. Mutta että kai sellanen sitten on hankittava? Googletin ja on kyllä epämiellyttävän näkönen vekotin.

Huoh. En ole päässyt sähköpostiini eilisen jälkeen; typerä Luukku. Koitan huomenna taas.

TArkoittikohan sun ystävä tuollaista käsikäyttöistä? Mulla on sellainen ja vähälle käytölle kylllä jäi. Osaksi sen takia että oli sairaalasta vuokralla lypsykone, mut osaksi kyllä siksi ettei siihen saanut millään kunnon imua. Tyhjää vaan lupsutti mokoma. Kyllä sitten kun kunnon imun sai siihen lopulta niin oli tehokas, mut mulle ei auennut että mistä se tehottomuus johtui. Ei se toisaalta maksanut kuin 49 euroa, ettei mikään kallis vehje ollut. Vaivattomin ja tehokkain tietenkin olisi sähkökäyttöinen, mut ne on jo satasen molemmin puolin enkä tiedä viitinkö sijoittaa niin paljoa jos ei sitten olekaan hirveästi käyttöä.

Mä suorastaan haluaisin jo kokeilla lisärautaa, kun olen jatkuvasti niin väsynyt ja se osaksi saattaisi johtua alhaisesta hempasta. Mut mulla on hemppa vielä 120 niin ei neuvola suosittele lisärautaa. Mullakin oli ennen raskautta 138. Viimeksi kun laski 115:een niin aloin ottamaan lisärautaa.

Kraah, kuinka mä vielä olen valveilla?! Mun nukkumaanmenoaika on klo 21.00!

noista pumpuista sen verran et mä hankin ainun medelan (meniköhän nimet oikein) ja siis on käsikäyttönen ja maksaa sen 20-30e ja on todella toimiva... :) eikä siis hinnalla pilattu.. siinä on tosin semmonen vedettävä mekanismi eikä kädellä "puristettava"..

Täällä on oltu päivä pihalla siskolla... toinen viihtyi hyvin mutta nyt ei meinaa nukahtaa ollenkaan... mitähän se miettii... normaalisti on käynyt yöunille jo 10n maissa...
No josko se nukkuis yön sit superhyvin... toivottavasti.. ja mieluiten ilman mahavääntöjä..

Mi-iu ja pikkujätti melkein 2vk..

Pikainen moi tällekin puolelle! (s-postin puolella ilmottauduinkin jo hengissä olevaksi - Angsterin posti lienee täynnä, kun tulee bumerangina takas...)

Huh huh, olipahan lukutaakka! Vedin tuossa teitin kolmen viikon keskustelut läpi... Ihan tyhjää lyö, joten jätän suosilla kommentoimasta. Hirmusti kaikille mukavia kesäpäiviä täältä lähinnä toivottelen. Kiirusta on lomalla pitänyt (siis ei oo juuri aikaa turhalle surffailulle, paitsi nyt kun mies lähti kavereineen baariin) ja vielä näyttäisi sama meno jatkuvan, joten varmaan melko hiljaiseloa pitelen vielä ensi viikonkin. Mutta siis hengissä ollaan (hengissä ja hengissä; jalat alkaa olla kohta jo pelkästä seisomisesta paskana) ja muutenkin vointi on loistava. Kyllä sitä vaan oltiin näköjään niin loman tarpeessa silloin ennen lomia, kun oli niin kiukkunen ja väsynyt. Nyt on paaaaaljon parempi...

Mukavia ja aurinkoisia kesäpäiviä teille kaikille! Palailen paremmalla aikaa... Eiköhän tämä ala olla jo raskaana olevien nukkumaan menoaika.

Mi-iulle vielä hurjasti onnea tyttösestä ja tsemppiä Maijuliinille tulevaan.

Amilda ja olisko rv 27+4

Teretulemas takaisin, Amilda! Minisunkin tuntee jo liikkeitä, onnea!

Mä kippasin just pannullisen kahvia matolle, huoh, taitaa väsymys painaa vaikka nukummekin yöt mallikkaasti. Onneksi mattojen pesu on vielä edessä päin muutenkin tai sitten jää tekemättä tältä kesältä -pesulat on onneksi keksitty!

Aventin käsikäyttöiseen pumppuun olen tosi tyytyväinen, samoin Aventin tuttipulloihin. Pumppailtua tulee ahkerasti, eilenkin pääsin itsekseni bodypumpiin. :)

Lastenvaatteisiin on niin helppo hurahtaa... Eilen saapui tilaamani pakatti: pieni punainen huppari ja farkut syksyn varalle. Lisäksi kävin shoppailemassa ystävien tytölle IIIHANAN mekon synttärilahjaksi. Olin aivan taivaassa päästessäni tyttöjen vaatteita hypistelemään! Ja Angsteri, vauvakuumeilu ei kuulosta hullulle! ;)

Nyt pakkaamaan, lähdemme ristiäisten viettoon vanhempieni luo. Apu järjestelyissä onkin tullut tarpeeseen!

Miten Baltsu saat pumppuun kunnon imun? Mulla joskus auttoi jos kokosin pumpun uudelleen, mutta joskus ei sekään. Tarkistin kyllä, että suppilo on tiukasti rintaa vasten mut silti se vaan louskutti tyhjää. Joskus vähän ajan tyhjän pumppaamisen jälkeen tuli kunnon imu ja harvoin sain pumpun toimimaan heti pumppaamisen alusta. Mulla ei kerta kaikkiaan sytyttänyt että mitä teen väärin ja pumpun käyttö jäi vähälle kun oli sellaista takkuamista.

Mulla on Irkkuli aamu-unilla ja tarkoitus olisi lähteä kaupungille shoppailemaan tänään. Benettonilla oli alessa ihania t-paitoja lapsille, toivottavasti vielä on jäljellä. Sieltä ostin ihanan mamma-kietaisuvillatakinkin itelleni. Mä oon nyt ihastunut tyttöjen lyhyisiin kesämekkoihin, joitten alle voi laittaa röyhelöpikkarit. Irkku on niin suloinen niissä.

pukama katosi sen siliän tien mutta sain tilalle flunssan =( ekaa kertaa nyt raskauden aikana ja kurkku ihan hajalla..ärsyttää näin kuumalla olla flunssassa kun on niin kuuma ilman mitään kuumia juomiakin..mutta mieheltä tän sain kun en tajunnut olla pussailematta sitä, joten ihan oma syyni. Huomenna olisi tarkoitus lähteä mökille, saa nähdä miten jaksan.

Me ei olla vielä hankittu mitään vaatteita, pitäisi varmaan jossain vaiheessa niitäkin alkaa katselemaan.

Minisun, mullahan paineet on aina noita sunkin lukemia alhaisemmat ja välillä tosiaan tuntuu että jalat lähtee alta vaikka makaisikin. Kantsii syödä pari lakua/salmiakkia niin se auttaa ja ei kannata rajoittaa suolan käyttöä ruoissa (ei tietty liikaakaan kantsi käyttää mutta ihan normaalisti). ja onnea liikkeistä =)

Mä oon huomannut että meidän vauvan aktiivisin aika on puoliltapäivin, iltapäivisin sitten on tosi rauhallinen ja illalla nukkumaan mennessä muutaman kerran potkaisee, täytyy toivoa että tuollainen rytmi pysyisi sitten synnyttyäkin.

rv23+1

Nukkeli nukkumassa, joten äiti pääsee vähän ääriryhmäilemään ;) Miten Baltsun ja Minisunin yöt ovat menneet? Vaihteleeko paljon? Entä vauvan valveilla olo -viihtyykö rauhaksiin sitterissä pidempiäkin aikoja? Musta tuntuu, että meidän doris ei vieläkään viihdy pitkiä aikoja valveilla ilman tissiä (kuulostaapa toi TISSI sana juuri nyt hassulta mun korvaani...). Lyhyitä aikoja vain jaksaa olla ja killitellä.

Tänne ei mitään ihmeempiä. Nuki on tänäänkin ollut rauhallinen. Olen siirtynyt mustista karkeista hedelmä karkkeihin ja suklaaseen...

Rosis, on kyllä kekseliäs! Vaatteet valmiina paketissa ;)

Niin ja kiva, että saatiin Amildakin takaisin! Käyn tyhjentelmässä postiani, kun aikaa tulee vähän enemmän.

Yhteistyössä