Ajatuksista odotukseen 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olipa ihana kuulla Neilikastakin pitkästä aikaa! itsekin käyn ihan turhan harvoin teidän puolella..

Mulla vähän jo masu näkyy mutta jos pidän ryhdin hyvänä niin ei ulkopuoliset huomaa, oudolle ihmiselle näyttää varmaan vaan vähän pömppömahalta. Lähipiiri kyllä jo huomaa ja iltaisin kun on turvonnut niin näkyy varmaan kaikkialle.

hmph, rupeaakohan sitä ollenkaan raskausaikana nukkumaan aamuisin pitkään? siis kun mieli tekisi mutta tulee niin hirveä nälkä=paha olo jos ei herää ennen klo9 että ei auta mikään. Mies vielä nukkuu ja mä yritän keksiä tekemistä että en täysin pitkästyisi..

Angsteri, jokohan olet synnyttämässä kun et ole vielä ilmoittautunut?

Lumis, menikö tilitys ohi nukkumalla vai vieläkö on huono olo?

Saa nyt nähdä millaista ilmaa lupaavat juhannukseksi, kun jos on tosi huono niin ei sitten lähdetä pohjoseen vaan jäädään vaan kotiin.

rv17+1

En olisi uskonut, että tämä yrittäminen on niin vaikeaa... Vaikka ajattelinkin, että voi mennä kauankin eikä tule välttämättä ollenkaan, en silti pohimmiltani uskonut, että meille kävisi tällä tavalla. Yhtään ei sovi ajatella, millaista olisi olla raskaana tai vauvan kanssa. Torjunnalla mennään. Pitäisköhän vetää tänään kännit? Torjunta ja alkoholi... Terveitä selviytymistapoja :)

Angsteri lähetti aamuseiskalta tekstarin, että tositoimivassa ovat sairaalassa ja että supistukset on tosi rajuja. Että Nukin odotetaan syntyvän tänään!!! (Olin äitini luona yötä, joka nukkui samassa huoneessa missä oli netti, niin en päässyt laittamaan heti Angstun terveisiä)

Kiva kuulla Neilikasta ja Minnistä!!!Kumpikin rouva painelee siellä ulkomailla sateenvarjodrinksujen kera, ihanaa.

Mä olen viikoista ihan sekasin, en tajunnut että Juhannus on jo ensi viikolla. Joten mieshän on töissä koko juhannuksen. En osaa päättää lähdenkö ilman miestä mökille, siellä on isäni ja veljeni ja heidän ystäviä. Olis vaan niin tylsää istua kotona yksinään jos on kaunis ilma. Toisaalta jos kaikki muut on kauheessa kännissä mulla tulee koti-ikävä omaan tyhjään kotiini.

Lumis, liittyykö sun p*ska olotila pelkästään tähän yrittämiseen? Tarkotan, että onko muuten kaikki ok? Se on kyllä uuvuttavaa tuo kahden viikon sykleissä eläminen. Kuukautisten jälkeen odottaa ja laskee ovista eikä pysty muuta ajattelemaan, oviksen jälkeen toivoo ja toivoo 2 viikkoa ja sitten taas tulee pettymys ja vitutus. Ja taas 2 viikkoa uutta kautta niin oviksen aikaan on jo ihan ylikierroksilla. Ja se pakko-ovis-seksi on kyllä ihan omaa luokkaansa myös.

voi että, vai on Nuki jo varmaan maailmassa, mites Angstiksen laskettu aika, joko se oli? *raapii hämmentyneenä päätään*

Lumis, kovasti haleja!! niin tuttu tunne! siis itsekin olin mukamas valmistautunut siihen että voi mennä kauankin mutta silti ajatteli että tuskin nyt meillä kun ollaan nuoria ja terveitä ja kun kavereilla niin nopeasti tärpännyt. Eihän sitä kukaan oikeasti ajattele että omalle kohdalle osuu vaikeudet. Meillä nyt onneksi clomeilla saatiin tulos aikaiseksi suht nopeasti vaikka 9kk tuota sykli-pakkoseksi-odottamista kestikin. Jälkikäteen tuntuu lyhyeltä mutta silloin tuntui niiiiin pitkältä.

Ainoa vinkki jonka mä voin antaa on että kannattaa käydä lekurissa mahdollisimman pian tarkistuttamassa että munasarjat toimii ja että miehellä on tavaraa koska ei olisi kiva huomata kuten yksi tuttuni 1,5v yrittämisen jälkeen että ei ovuloinut koskaan. Heilläkin clomit sitten toimivat lopulta.

hurjasti Angsterille onnea jo etukäteen! ottikohan se lääkkeensä vai ei, siis innolla synnytyskertomusta odotellen että saiko sairaalassa kivunlievitykset. Mi-iun jälkeen tuleekin sitten pitkä tauko ennen seuraavia synnytyksiä kun vasta lokakuussa on seuraavat. Me jäädään sitten Broganin ja minisunin kanssa tänne eikä ketään enää kiinnosta meidän kertomukset kun muut ovat jo hoitopuolella..hmph. Toivottavasti nyt Lumis ja kumppanit ehtivät ennen sitä tänne pitämään meille seuraa :)

mites ne kesätreffit Turkuseen?

Hei me tullaan sitten kaikki tuolta lapsettomuus puolelta tänne pitää teille sade, brogan, minusun seuraa!!! joku jossain kohtaa mietti, et mihkä ketjuun sitä kirjottais jos raskautuis, mä ainakin tulisin tänne, vaikka te muut oottekin jo paljon pidemmällä. Mut en mä osais alkaa kirjottaa muille. Teille on niin paljon helpompi avautua ja muutenkin kirjotella niitä näitä. Mä kirjottelen vaikka mun mahana kasvusta "ajatuksista koululaisiin" jos ei muu auta. Njih!

Ihanaa viikonloppua teille äitylit!!

Ja Angsterille ja Angsterin miehelle valmiiksi onnea !!!!

Hih, tuli tuosta pimmun kirjoituksesta mieleen, että kirjotellaankohan me täällä sitten joskus Ajatuksista armeijaan ketjussa.. ;) Eh. Kiva kuulla Neilikastakin! Sade tiivisti tuon mahan näkymisen aika hyvin, täällä ihan sama juttu.

Oi kun jänskättää Angstiksen perheen puolesta. Ihanaa, että Nukkeli saapuu viimein, ihan selkeesti tyttö kun odotuttaa itseään.

Toivottavasti Lumiksen mieli piristyy. Ja tosiaan, toivottavasti Ajatuksissa ketju hyppää tänne kokonaan kohta.

Siihen yrittämiseen joo... Vieläkään ei ole aika avautua, mutta mieli on jo parempi. Olen ollut pelaamassa koko päivän, oli hyvä irtiotto.

Voi, mitenhän lie angstiksella mennyt!

Kiva Lumis että on parempi mieli. Mutta avaudu täällä tai mailissa, kun/jos siltä tuntuu. Sitä varten myö ollaan.

Pimmulle tsemppiä niihin outoihin hormonipuuskiin joita hoidot aiheuttaa, toivotaan että hoidot auttaa myös siihen mihin ne on tarkotettu. Jännään kovasti miten hoidot etenee.

Sade, mulle kävis treffit melkein koska vaan, olis ihana nähdä. (Ja muistattehan, että jos olette tulossa tänne päin, niin meiltä saa aina yöpaikan.) Vain heinäkuun tokan viikonlopun olen Helsingissä ja kesäkuun viimeisenä viikonloppuna mennään häihin. Jännää. Miehen ystävät, joita en ole kuin kerran tavannut. Ne on isot ja erikoiset häät, ja mua jänskättää. Kutsussakin luki nätisti että ei kiitos lapsivieraita, että juhlitaan aikuisten kesken. Mietin ääneen miehellekin että dissataanko mua kun mulla on ei-toivottu vieras mekon alla... En halua olla ilonpilaaja tän mahani ja limpparilinjani takia, toisaalta on kiva laittautua kunnolla ja juhlia. Mutta mä olen niin yksinkertainen, etten oikein tiedä miten juhlitaan pelkällä pommacilla....

Kunpa Angsterista pian kuuluisi jotain. Tosin voipi olla hänellä muuta ajateltavaa. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.

Kyllä nää viikot etenee, eilen lähti 24.viikko käyntiin!

Jospa Lumikukan mieli paranee pian. Hyvä kuitenkin, että oot jo vähän piristynyt.

Angsteri on jo varmaankin väsyneenä ja onnellisena pikkunykerö kainalossa.

Me bongattiin eilisen lehdestä juuri sopiva talo meille. 5 huonetta ja keittiö kahdessa kerroksessa järven rannalla, kohtalaisen suurella tontilla. Hintakaan ei ollut mahdoton. Ihan hyvässä kunnossa ja muuttovalmis, mut sitten joskus voisi remppaa tehdä ja muokata vähän enemmän mieleiseksi. Jätin välittäjälle yhteydenottopyynnön niin jospa maanantaina kuuluu jo jotain. Oon ihan täpinöissäni, kun se olisi niin unelmatalo.

Muutapa tänne ei sitten kuulukaan. Kuta kuinkin kokonaan valvottu yö takana ja pitäisi jostain kehittää virtaa että selviää tästä päivästä.

voi että, jännää... mitenhän angsterilla mennyt:)

Nämä oli eilen koko päivän talolla hommissa (tai no mä kyl sit illal istuin vaan ja katoin telkkaa ku ei enää jaksanu ja pystyny) ja kun tultiin kotiin 11jälkee illal.. (miehet testas saunankin..) niin mies valitteli mahaansa... siinä se sit rupes oksuntaa ja ripuloimaa, ja mä välitin kiitokseni meijän iskälle joka oli pari päivää sit ilmeisesti tartuttanu tautinsa kun siellä oli kärsitty jo viikko kyseisestä taudista...
iskä siinä sit soitti viel mulle ja mä en voinu ku nauraa.. raukka parka tuo mun mies kun kertoi hirveellä paineella laatanneensa ja mä sanoin että nyt se varmaa tietää jotain mun raskauspahoinvoinnista.... ensimmäiset 20viikkoa joka aamu ja sitten jopa muutaman päivän välein... ja nyt näin lopussa niin reilu viikon välein...
kuhan ei vaan nyt muhun tartu toi tauti..

ja nyt joku sai musta kamalan kuvan ku vaan nauran miehelleni... :P mut se oli niin koomista eilen illal ku väsyneenä tultii kotiin.... ei se enää naurata kun raukka on ihan pipi :/

Mi-iu rv 36+5

Kuulostaa upealta JB:n talolöytö! Ei muuta ku kimppuun vaan jos kerran hintakaan ei ole mahdoton.

Ihana pieni pojankoltiainen on Ballerinalla. Ja äiti itse näytti niin kauniilta ja onnelliselta :) Voi kun pian saisi tämän oman pakkauksen syliin, huoh.

Tiistaina sitten neuvola, piiiitkän odotuksen jälkeen. Toivottavasti on muutakin kuin paino, hemppa, verenpaine ja pihalle. Mä luulen että nyt taas kuunnellaan sydänääniä. Lääkäri koetti silloin saada kuulumaan, mutta eipäs osunut oikeaan kohtaan. En ole siis edelleenkään kuullut niitä ääniä kertaakaan vielä itse.

Onko Rosan kipuilut helpottaneet?

Voe että, Nukiiiii tervetuloa maailmaan! Angstulle ja miehelle tsemppiä, vaikkakin taitaa Nukilainen olla jo tuhisemassa sylissä :) Voi liikkistä!

Ihana keromus Balleriinalla, silmät vetistyivät myös täällä... Onnea hurjasti vielä kerran ihanasta pienestä prinssistä!! (saa lähettää mullekin kuvia, ois kiva nähdä pikkuista!! :) )

Täällä ei mitään uutta..ovis oli ehkä tänään, en tiedä koska en tikuttanut mutta kipuilut saatoivat tarkoittaa sitä. Mulla alkaa piina viikot huomenna, olen hakenut uutta duunia ja odotan puhelua sieltä ensi viikolla tai sitä seuraavalla viimeistään.. Pitäkää tytsyt peukkuja! :)

Mites se meidän kesäreffi?? Oisko ideaa pitää se Turussa heinäkuussa? Tahtoo taas nähdä teitä, ja Neilikkaa en edes ole vielä tavannut!! :)

Iloista viikkoa kaikille!

Erica.

Ericaaa! Muistan kuinka halusit jo aikaa sitten vaihtelua ja uusia tuulia työn suhteen, joten hienoa että hait uutta paikkaa; peukkuja pidetään! Pidän puolet peukuista tosin oviksen suhteen. Vaikka tiedänkin kuinka ristiriitasta siitä sitten tulee jos kummastakin pamahtaa positiiviset uutiset, mutta se on sen ajan "murhe". Tiedän että ymmärrät mitä tarkotan. Juu, ois kiva nähdä. Mulle passais heinäkuu milloin vaan paitsi toka weekend.

Jellybeanin talo kuulostaa täydelliseltä! Järven rannalta! Mäkin haluun...

Brogis, hienoa kun pääset neuvolaan viimeinkin kuulemaan sydänäänet! Millä rv:llä sä nyt oletkaan?

Kauheeta kun en pysty ollenkaan olemaan ajattelematta Angsteria ja Nukia. Tiedän, ettei me sovittu että ilmottaa kun Nuki saapuu, ja tiedän että syntymän ja etenkin synnytyksen jälkeen on muuta puuhaa ku näpyttää tekstareita... Mutta haluaisin vaan niin kovasti tietää että kaikki on hyvin.

Mulla kipuilee vasen "alakylki" edelleen, jos jatkuu huomenna niin menen tiistaiaamuna antamaan virtsanäytteen terveyskeskukseen tai YTHS:lle. Muuten menisin jo huomenna, mutta on kiire aamu, enkä viitsi se aamupissa käsilaukussa hölskyen hoitaa hommia ennen labraan pääsyä.

Mukavaa viikkoa!
Täällä 24.viikko

Tuli mieleen, jos Turussa treffit pidetään, että jos joku haluaa yhdistää vierailuun ylenpalttista hulinaa tai rock´n rollia, niin Ruisrock on heinäkuun eka viikonloppu (jo), ja sitten on DBTL kaupunkifestarit elokuun ekana viikonloppuna, jolloin on paljon konsertteja keskustassa ja jokirannassa. Mutta mulle passaa siis mikä weekend vaan paitsi 11.-13.7.

Pikainen huomen. Täällä onkin nyt kiire viikko, kun kaikki jää lomalle juhannukselta, myös minä, ihanaa :D Pitää vaan kaikki asiat hoitaa tällä viikolla niin kiirettä pitelee.

Rosa on ollut myöhään liikenteessä. Sama täällä, odotan niin kovasti että Angsterista kuuluu jotain. Kaikki on varmasti oikein hienosti, mutta sitä on niin malttamaton että haluaa kuulla jokaikisen käänteen :) Nuo Rosan kipuilut kuulostaa tosi omituisilta. Saisivat jo loppua pian.

Peukkuja Ericalle työn saamiseen myös täältä! Ja siihen ovikseen myös. Toivottavasti napsahtais tuplapotti heti kerralla.

Toivottavasti mi-iun mies voi jo paremmin. Ymmärrän kyllä pienen vahingonilon sisälläsi ;) Eikös ole muuten kumma, että sitä ei itse vain kertakaikkiaan jaksa enää samalla tavalla tehdä asioita, kuin ennen raskautta. Tarkoitan tuota teidän taloprojektia, kun sanoit ettet jaksanut enää lopussa tehdä mitään. Tuossa on ollut mulle yks kriisin paikka myös, koska mä oon aina ollut se joka jaksaa siivota ja jaksaa käydä kylässä ja lenkillä ja pestä pyykkiä jne. Nyt ei vaan jaksa ja piste. Tää väsymys on ajoittain niin kokonaisvaltaista että sitä vaan kaatuu sänkyyn. Toinen kriisinpaikka alkaa olla tää mun maha ja muuttuvan muodot. Täähän hittolainen näkyy jo koko ajan, mä en saa tätä enää piiloon mitenkään! Paitsi työvaatteiden alle ;) Mä en oo yhtään sellanen, että osaisin ylpeänä kantaa tätä vatsaani ja näyttää kaikille että oon raskaana. Ainakaan vielä, voi olla että sitten kun maha vähän vielä kasvaa ja useampi tietää asiasta niin se ei enää haittaa. Mut ahdistaa paljon se kun puolitutut huomaa tän ja tulee huomautteleen.

Tämmösiä, nyt työn kimppuun!

Brogan 16+5 (mitä ilmeisimmin?)

Myös täältä vielä kerran hirmusti onnea Ballerinalle ja miehelle pikku poitsusta ja tervetuloa kotiin! Ja kiitoksia tunteita herättävästä synnytyskertomuksesta - kovin nopeeta oli toiminta teillä. Sulonen poitsu ja äitikin näytti niin iloiselta ja hehkeältä, et varmasti kaikki oli sen arvoista... KOiitos ihanasta kuvasta!

Angsterikin päässyt viikonloppuna Nukin hakureissulle, joten taitaa sielläkin olla jo pieni tuhiseva nyytti kainalossa. Jospa tänään kuultais jo fiiliksiä sieltäkin suunnalta. Eiköhän Angsteri kuitenkin pidä meidät ajan tasalla tuon Rosiksen välityksellä...

Ihanalts kuulostaa tosiaan tuo JB:n asunto löytö. Tällä ei voi kun uneksia järvenranta taloista. Toivottavasti pääsette tänään sitä katsomaan ja tarjousta tekemään...

Rosa mulla on kanssa ollut ihan järjettömiä alavatsakipuja. Välillä öisin herään siihen kun pistää jostain ihan hirmusti. Itse en vielä ole niistä hirmuista paniikkia ottanut, kun jotenkin olen kuvitellut, että kaiken maailman alavatsakipuilut yms. on ihan normaaleja koko raskauden ajan, kun kohtu kasvaa vauvan kasvun myötä (näin siis mulle sanottiin neuvolassa). Mutta jälleen tänä aamuna, kun tultiin töihin ja kun kääännyttiin, jarrutettiin yms. mikä ei oo "tarpeeksi" tasaista kyytiä, niin johan taas vihlas niin perkuleesti, et alko jo miettiiin, et onkohan kuitenkaan ihan normaalia?
Eli jos sinne omalle gynelle meinaat, niin kovasti täällä odottelen sun lääkärikuulumisia, et onkokaan tämä enää normaalia vai pitäiskö sitä itsekin lekurille raahautua...

Mukavaa viikonalkua jälleen kaikille. Mullahan tämä melko hiljainen palstailu jälleen jatkuu, kun sijaisharjottelija tulee taas niskaan huohottamaan kasin maissa... Mutta mukana ollaan ja taustalla eletään, vaikken aina kerkee ehkä kirjoittaan...

Amilda rv 22+0

Ciao,
Kesätreffit kuulostaa kivalta! Tosin kauhulla ajattelen miten vaikeaa on löytää kesäviikonloppu joka sopii edes jollekin porukalle... Muistaakseni Minni on tulossa tänne jossain vaiheessa, joten voisi olla hyvä idea lähteä rakentamaan aikataulua sen pohjalta. Odotellaan kunnes viidakon valtias saapuu takaisin informoimaan.
Mukavaa viikkoa kaikille!

Ärsyttää kun joudun perumaan huomisen lääkärineuvolan. Ei kerta kaikkiaan saa autoa mistään, kun meillä meni ruostesuojaukseen ja saadaan vasta juhannukseksi takaisin. Äitikin on just silloin työvuorossa. Irkkuakaan en saa kenellekään hoitoon, kun kaikki on menossa. Eikä sitä edes voisi mukaan ottaa, kun on ultra ja sisätutkimus ja olisi epätodennäköistä että lapsi sen ajan viihtyisi hiljaa yksikseen.

Mä jo mielessäni sisustan ja laitan pihaa. Vaikkei olla vielä edes käyty siellä talolla. Tiedän pari muutakin lapsiperhettä, jotka etsii täältä taloa niin vähän huolettaa että jos ehtii mennä.

Tuli kunnon tilitys miehen isästä, mut leikkasin sen pois ja laitankin meilinä..

Jellybean 22+4

Ihanaa nähdä Neilistä, Pimmua, Ericaa ja Minniä tällä puolella :)

Neiliksen kysymykseen suunnilleen sama vastaus kuin Sadeltakin. Pikkuisen pömpöttää, mutta vain sen näköisesti, että olisin ollu ruoka-aikaan kotona. Tai istunut terassilla vähän liikaa.

Ericalle peukkuja työasioihin ja tietysti raskautumiseen :)
Ja muillekin tasapuolisesti :)

Angsterin raporttia odotellessa... :)

Voi että kuulostaa ihanalle tuo JB:n taloehdokas! Usklallatko laittaa linkkiä meiliin? *talokuumeinen*

Täällä paistaa aurinko piiitkästä aikaa :)

Mullakin on heinäkuu aika varattu. Tyhjää olisi toistaiseksi vain viimeisenä viikonloppuna. Hiisi kun kesä on niin lyhyt, niin kaikki tekeminen pitää mahduttaa niin tiiviisti.

Ostettiin vaunut. Paljon kalliimmat, mitä olin alunperin ajatellut, mutta on ne ihanat :)
Puuttuiko joltain muulta vielä vaunut? Jos haaveilette emmaljungista, niin nyt myydään tämä mallisto loppuun, seuraava mallisto tulee vasta syksyllä myyntiin. Osa väreistä on jo loppu.

Uh, tämä viikko pitäisi painaa töissä oikein urakalla, sitten voi vähän hengähtää.

20+2

Yhteistyössä