Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan jännitys! 🙈🙄🤷🏻‍♀️
Niin varma etten ole raskaana mutta toivoisin, että olisin raskaana. 🥹🙏🏻❣️
Tällä hetkellä oireet vähäisiä; vv:tä holahtelee välillä ja olo on melko ”märkä”, lieviä menkkajomoja on ollut dpo6 alkaen aina välillä ja tissit turpeat, välillä vähän arat.
Lämmöt normit mut iltasin paleltaa ja niin, väsyttää ihan tosi paljon mut se varmaan johtuu vaan hullusta työmäärästä. 💪🏻🙄🥹🤷🏻‍♀️
Siis niin samat fiilikset. Varma olo siitä, että ei oo raskaana mutta silti toivoo että olis💗 huomenna ajattelin testata ja on kyllä lähes 100% varma olo että nega sieltä tulee😔 niin monta kertaa tän saman käyny läpi.. toivon niin että siellä ois tärpänny, ainakin kuulostaa hyvältä nuo oireet❤️✨

Siis niin samat fiilikset. Varma olo siitä, että ei oo raskaana mutta silti toivoo että olis💗 huomenna ajattelin testata ja on kyllä lähes 100% varma olo että nega sieltä tulee😔 niin monta kertaa tän saman käyny läpi.. toivon niin että siellä ois tärpänny, ainakin kuulostaa hyvältä nuo oireet❤️✨
Kiitos. ❣️
Saas nähdä kuinka meidän käy mut muakin pelottaa, et nega tulee. 🥹🙄🤷🏻‍♀️

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Sella- ★ 10/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Nilla94 ★ 06/24 ★ 1.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lillis1983 ★ 01/25 ★ 3.
@louwer ★ 01/25 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@Vilsu95 ★ 05/25 ★ 2.
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2.
@Dumpperi22 ★ 08/25 ★ 1.
@jeshan ★ 10/25 ★ 4.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Piimis ★ 11/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

27.2.2026 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 21/25-28
@Jazmyn kp 30/28-30
@jeshan kp 42/27-28
@Adelae kp 5/29-30
@Rilja kp 11/32-36
@Menna90 kp 42/30
@viivaviivi kp 15
@Piimis kp 22/30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@Menna90 DPO 26
@Jazmyn DPO 11
@EKarolina DPO 10
@viivaviivi DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25
@Käpyseni ★ 04/25 ★ 2. ★ 05/25
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. Yhteinen) ★ 05/25
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8. ★ 05/25
@ISLI ★ 02/24 ★ 4. ★ 05/25
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 05/25
@Niisq ★ 05/24 ★ 2. ★ 06/25
@Kultakataja_ ★ 04/24 ★ 1. ★ 06/25
@JasmiRubiini99 ★ 06/25 ★ 1. ★ 06/25
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1. ★ 06/25
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2. ★ 06/25
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6. ★ 07/25
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2. ★ 07/25
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2. ★ 08/25
@Haaveilua ★ 08/24 ★ 1. ★ 09/25
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1. ★ 10/25
@Possukka33 ★ 08/25 ★ 1. ★ 11/25
@påtta ★ 9/25 ★ 2. ★ 11/25
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2. ★ 12/25
@Eloja94 ★ 08/24 ★ 1. ★ 12/25
@Beehive27 ★ 10/25 ★ 3. ★ 01/26
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. ★ 01/26
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen) ★ 01/26

Vihdoin perjantai ja alkava maaliskuu piristää jotenki ku kuulostaa ihan eri tavalla keväältä ku helmikuu 🤩 tästä aloituksesta vois kuvitella mut jotenki pirteenä mut oli pitkästä aikaa ihan järkky yö 😵‍💫 lapsi heräs puolen yön aikaan ja menin sit nukkumaan sen huoneeseen, neljän jälkeen heräsin hiessä ihan hirveeseen painajaiseen ja sit ahdistuneena pyörin ennen ku sain unta, viideltä tuli lumet alas katolta ryminällä ja kuudelta kello herätti sit. Mut positiivista et lapsi ei oo kipee, yöllä ku heräs nii joi pariinkin kertaan vettä ja hiipi ajatus mieleen et nouseeko kuume mut toistaseks ei ainakaan 🤞🏼

Positiivista myös et ens viikko on vihdoin se kun ovis sieltä toivottavasti saapuu 🤩 toivottavasti osuus hyvään saumaan ja saatais miehen kanssa hommat maaliin asti pari kertaa 🤞🏼

Teitkö @EKarolina testiä tänään? 🫣

Listalla muuten @Menna90 ja @jeshan on aika isot kiertopäivät, vieläkö pidetään listalla vai miten?

Ovulaation aikaan verta ?

Siis äsken vessassa köydessä tuli haaleaa vaaleanpunaista verta paperiin... ov oloa on vasemmassa muniksessa ollut vähän tänä aamunakin.

Lh huippu oli keskiviikkona päivällä kp 13 ja kipuja ke illalla -to kp 14aamupäivä ja tänään pe kp 15 vähän aamulla.

Mulla ei oo KOSKAAN ollut verenvuotoa ovulaation aikaan niin olen nyt ihmeissäni mitä tästä ajatella.
Ajallisesti kävisi munasolun irtoamiseen.

Voisko se olla sitä ?

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
🙈🫶Vihdoin perjantai ja alkava maaliskuu piristää jotenki ku kuulostaa ihan eri tavalla keväältä ku helmikuu 🤩 tästä aloituksesta vois kuvitella mut jotenki pirteenä mut oli pitkästä aikaa ihan järkky yö 😵‍💫 lapsi heräs puolen yön aikaan ja menin sit nukkumaan sen huoneeseen, neljän jälkeen heräsin hiessä ihan hirveeseen painajaiseen ja sit ahdistuneena pyörin ennen ku sain unta, viideltä tuli lumet alas katolta ryminällä ja kuudelta kello herätti sit. Mut positiivista et lapsi ei oo kipee, yöllä ku heräs nii joi pariinkin kertaan vettä ja hiipi ajatus mieleen et nouseeko kuume mut toistaseks ei ainakaan 🤞🏼

Positiivista myös et ens viikko on vihdoin se kun ovis sieltä toivottavasti saapuu 🤩 toivottavasti osuus hyvään saumaan ja saatais miehen kanssa hommat maaliin asti pari kertaa 🤞🏼

Teitkö @EKarolina testiä tänään? 🫣

Listalla muuten @Menna90 ja @jeshan on aika isot kiertopäivät, vieläkö pidetään listalla vai miten?
Ihanaa kyllä, että talvikuukausista on pian selvitty! 😍 🫶 Ja tulispa plussia nyt ensi kuussa viimeistään! 🙏🙏🙏🙏

Mä en oo vielä tehny testiä. En haluis tehdä ja nähdä sitä negaa.. 🙈😥😍 Koska en millään usko näkeväni mitään muuta. Ehkä teen huomenna aamusella? Se olis dpo11..

Siis äsken vessassa köydessä tuli haaleaa vaaleanpunaista verta paperiin... ov oloa on vasemmassa muniksessa ollut vähän tänä aamunakin.

Lh huippu oli keskiviikkona päivällä kp 13 ja kipuja ke illalla -to kp 14aamupäivä ja tänään pe kp 15 vähän aamulla.

Mulla ei oo KOSKAAN ollut verenvuotoa ovulaation aikaan niin olen nyt ihmeissäni mitä tästä ajatella.

Voisko se olla sitä ?
Hmm, mulla ei oo tainnu tulla mut eikös sekin oo ihan mahdollista muistelen? :unsure: 💕 Ei se oikein voi kiinnittymisvuotoakaan vielä olla.. Sanokaahan nyt viisaammat! 🙈:love:

• Tykkää
Reactions: viivaviivi

Voisko se olla sitä ?
Mä muistelisin lukeneeni että voi tulla oviksen aikaan verta just pikkusen

Voisko se olla sitä ?
Mulla on monessa kierrossa ollu oviksen aikaan veriviiruja limojen seassa tai sit just sellasta vaaleenpunertavaa pyyhkiessä. On normaalia 💗 ja voi tosiaan johtua munasolun irtoamisesta. Mulla tätä tulee välillä jo muutama pv enne ovista ja sekin vissiin normaalia

Ihanaa kyllä, että talvikuukausista on pian selvitty! 😍 🫶 Ja tulispa plussia nyt ensi kuussa viimeistään! 🙏🙏🙏🙏

Mä en oo vielä tehny testiä. En haluis tehdä ja nähdä sitä negaa.. 🙈😥😍 Koska en millään usko näkeväni mitään muuta. Ehkä teen huomenna aamusella? Se olis dpo11..
Tsemppiä testaukseen💗✨ Itekkään en ois sitä negaa halunnu nähdä, mut jos positiivisesti ajatellaan niin nyt se odottelu ja miettiminen on ohi ja tiedän etten oo raskaana😂 ku joka päivä sitä miettis et jospa kuitenkin.

Vuotoa tosiaan oli vain parilla cessa käynnillä aamulla ja aamupäivällä vain pyyhkiessä. Mitä selasin nettiä niin ovulaatiovuoto joka tulee munasolun irrotessa et se vähän vuotaa nestettä ja verta munajohtimeem tai sit et estrogeeni ku laskee jyrkästi ovulaation tapahtuessa/ jälkeen eikä oo viel keltarauhanen hyvin toiminnassa ni siksikin voi vuotaa. Li hormonien vaihtelu.
Ja sekin on siis ovulaatiovuoto.

Toisaalta mietin myös et jos ei ovista tapahtunut ja siksi vuotoa kohdusta ku ei tuu keltarauhasta... mut sit kai se jatkuisi tai sitä esiintyisi enemmänkin

En tiedä pitäiskö viel pistää pikku uimareita sinne jos sattuu et irtosi aamulla niin sehän on n 24 h elinkelpoinen .... siel on pian sellane armeija odottamas että pakenee takas munasarjaan😂😂

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Tein töiden jälkeen testin ja taas viivanpaikka tms. 🥹🤷🏻‍♀️ Ei ehkä pos mut ei varma neg. Pitänee toistaa testi loppu- tai alkuviikosta. 👍🏻 Ootan menkkoja ens ke tai to. 🥹❣️
Voi että , jännittävää..toiv olis pos🙏🙏 testaatko one stepillä? Mulla ei mitenkään riittäisi kärsivällisyys edes alkuviikkoon , saai loppuviikkoon. Testaisin jo tänään uusiksi ja eri testeillä. Tai viimeistään huomenna . Vaikkakin tää testausinto on laantunut ja maltillistunut niin josjokin jäisi epäselväksi tulisi viivanpaikka niin testailisin koko aika . Nyt toivotaan parasta 😍

Yhteistyössä