Ajatuksista odotukseen 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on Angsterilla jännät paikat. Vieläköhän tulee kotiin vai jää sille tielle.

Tämä odotus taitaa mennä melko pitkälti "rutiinilla". Kyllä mietitään yhdessä et miltäköhän vauva näyttää tms, mut neuvoloihin en enää ota miestä mukaan vaikka ekasta oli lähes jokaisella käynnillä mukana. Kaikki tavaratkin on valmiina niin ei niitäkään tarvitse miettiä enää. Onko Sade etsinyt nettikaupoista housuja? Vaikka siellä päin taitaa samat valikoimat olla kaupoissakin. Eri asia täällä kun ei lödy kuin h&m ja lindex lähimmästä kaupungista niin oon netistä suurimman osan vaatteista tilannut.

Jee, toivottavasti Angsteros synnyttää :) tsemppiä!! (Vaikka ethän sä nyt enää tätä viestiä näe)

Kertokaa mullekin, jos löydätte netistä hyviä äitiysvaatteita.

Sade, mä ostin Mama Liciousin slimmit tummat farkut Bebesistä, joista tykkään paljon. Ne on ohutta farkkua. Huomasin että yhdet farkkucapritkin siellä on, en sitten tiedä millaset päällä. H&M:n farkkuihin verrattuna ne on kätsyt kun on vyölenkit eli voi pitää vyötä ettei ne valu (maharesorin alapuolella).

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=23_81&products_id=2086

Toivotaan että Angsteroksella kaikki hyvin!

Hyi ällö, mulla on tänään ollut vihertävää valkovuotoa. Voi olla että se on vain merkki jostain tulehduksesta, mikä oliskin ihan pieni vaiva ja lähtis antibiootilla. Nämä puukotus-kivut on myöskin vaivanneet taas. Onneksi on aamulla se lääkäri. Ja onneksi aina juuri kun epäilys valtaa mielen niin tunnen terävän potkun mahasta, ihan kuin hän tietäisi että pohdin juuri onko kaikki siellä hyvin.

Good night, fat darlings!Paitsi Lumis on toistaseks pelkkä Darling.

Heipsan ketjuun....!

Voi, miten ihanaa!!! Angsteri on siis jäänyt laitokselle eilen, kun ei ole ilmottautunut!! Taitaa Nukista tulla perjantai 13. lapsukainen ;) Onneks eivät ole taikauskoista porukkaa...
Mites, meinaako Lumis tänään pitää Angsterin kanssa tehdyn lupauksen ja laittaa siemenet tänään kylvölle? Vai joko homma on paketissa? Hirmusti plussatuulia sinnenii...

Täällä on ollut töissä koko viikko yhtä hässäkkää ja tuo tuleva sijainen koko ajan niskaan hengittämässä, joten eipä ole paljon viitsinyt työaikaan sivuille tulla käymään. Toki olen iltasin kotona ja aina välillä töissäkin käynyt teijän kuulumiset ja kirjotukset lukeen, etten vallan pimentoon joudu.... Kovin on levotonta ollut ;) Hihii...

Jokohan saadaan tänään Balllerina kotiutuun ja kuulla kuulumiset sieltä? Entä jotain kautta (Rosa?) Ansterista jotain...? Jännäks menee...

Mukavaa & aurinkoista perjantai 13.ta täältä kaikille!
Viikonloppu tulee.. Jee!

Niin... Ja Rosan lääkärikäynnistä olis kiva kuulla? Itselläkin välillä ihan järjettömiä alavatsavihlasuja ja olis kiva kuulla, pitäiskö tässä vallan huolestua...

Huijaus! Siis ei oikea huijaus, mutta kotiin tultiin eilen. Oltaisiin saatu jäädä sairaalaan, mutta valittiin sitten näin. Siis mä arvasin, ettei ne supistukset olleet tarpeeksi kivuliaita, mutta ajatelkaa, että kotona oli supistuksia 5-7 min.välein ja kun mut lykättiin siihen koneeseen, niin ne väheni 10 minuuttiin. Sama peli jatkui tänään ja yöllä. Supistukset paheni kotona illalla ja tein meilkein kuolemaa ja jouduin jo laittamaan lämpöpussiakin selkänpäälle ja hengittäminen oli vaikeaa. Nyt aamulla sama on jatkunut. Kirjotin jopa supistustenvälit ylös, mutta nyt ne näyttää taas harvenevan ja muuttuvan. Välit on kahdessa tunnissa muuttuneet 6 minuutista 10 minuuttiin ja voin taas paremmin. On tää outoa...Ehkä meidän Nesko ei halua syntyä perjantaina 13 päivä.... Mutta siis onko tää normaalia? Mä kuulin eilen, että yksi meidän tuttu, joka synnytti tällä viikolla meni sairaalaan hyvin lievien supistusten takia ja hänellekin sanottiin, että voi jäädä tai lähteä kotiin. Hän sitten jäi ja synnytti siitä 20 minuutin päästä. Siis mä en ymmärrä....

Nyt tuli omaa napaa, mutta muuta ei mun päähän nyt mahdu....

Aloin nyt jotenkin huolehtimaan siitä oviksesta... Eilen oli aika vahva viiva ja tänään myös. Vahvempiakin olen tosin saanut. Keskiviikkona bongasin ne ovislimat ja alkuviikosta panetti eniten. Eilen pistettiin homma tulille. Oltiinkohan myöhässä? Arvasin, että tässä käy näin, kun aloin leuhkimaan helposti bongattavalla oviksella.

Vitsailtiin siinä eilen seksin jälkeen, että entäpäs jos se onkin niin, että en vain osaa hedelmöittää sitä munasolua :D Pitäiskö lähteä johonkin koulutukseen.

Tuli eilen yllätysvieraita juuri oltiin aloittamassa. Olisivat tulleet viisi minuuttia myöhemmin, niin olisivat yllättyneet aika lailla... Meillä ei ovet ole lukossa, kun olemme kotona...

Hyvää viikonloppua bebet!

Huomenta! Mun lääkäri on vasta kympiltä. Hyvä että on, viime yönä heräsin monta kertaa kipuihin, ihan kuin olis veitsi mahaan työnnetty. Näin unta että sota puhkes ja (Suomen) lotat hiipi metsästä kun olin pelaamassa tennistä (en pelaa tennistä) ja puukotti mahaan, vaikka yritin huutaa että olen suomalainen mutta puheeni oli pelkkää mongerrusta. Ne sotajoukot oli 4-vuotiaita kauhukakaroita jotka ammuskeli aseilla kuin ne olis ollut leikkipyssyjä.

Voi että kun jännittää Angsterin puolesta. Onkohan siellä jo onnellinen perhe vai onko Angsterilla synnytys edes vielä meneillään. Jos hän tekstaa, niin kerron heti. Mäkin kaipaan Ballerinan kuulumisia, mutta ymmärtäähän sen että on tosiaan muuta puuhaa kun vauva viimein syntyy.

Lumis, saitkos eilen munaa?

No todellakin saat nyt keskittyä siihen omaan napaan! :) Voi harmi, ettei ne supparit sitten voimistuneet. Vielä. Mutta hitaasti ja varmasti se synnytys käynnistyy. Nuo on koko ajan kuitenkin niitä avaavia supistuksia, jotka valitettavasti voi kestää kauankin. Ennen kuin siis päästään tositoimiin. Mut kyllä se Nuki viikonlopun aikana sieltä tulee, eikös juu? :)

Hyvä että Rosalla on lääkäri tänään niin ei tartte yksinään miettiä, että mitä ihmettä.

Mulla on taas purnattavaa, mutta kirjoitan mailia kunhan ehdin.

voi harmi Angstis että joudutkin vielä odottamaan. Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta että tolleen voi vaihdella supistukset. Toivotaan nyt että lähtö synnyttämään ei olisi kuitenkaan niin kovin kaukana enää!

Rosa, ne farkut mitkä ostin lindexiltä niin niissä on myös vyönlenkit ja on muutenkin tosi ihanat. Oon nettikauppoja katsonut mutta en haluaisi maksaa 100e housuista joita käyttää nyt vaan pari kuukautta..täytyy varmaan katsella lisää kunhan on aikaa, kai nyt capreja vähän halvemmallakin saisi.

rv17+0

All right, Angstis. Toivotaan nyt parasta. Kerro vaan kaikki fiiliksesi, sulla on tosi jännät paikat. Nyt kun synnytys on lähellä, onko sun pelko muuttunut? Vois kuvitella että haluaa vaan jo homman hoidettua, vai onko kipupelko lisääntynyt? Millä fiiliksillä mies on?

Lumis, hyvä että saitte hommat hoidettua. Kai te tänään vielä koitatte opiskella? (Ellei ovis ollut jo, ja tänäänkin oli vahva viiva, niin ovis voi olla vasta 12-48 tunnin päästä. Kannattaa nyt tehdä ihan kaikkensa, muuten harmittaa parin viikon päästä.)

Sade, mä ostin siis kummatkin mammahousut huuto.netistä käytettynä, halvat ja tosi hyväkuntoiset. En mäkään viitsinyt maksaa niin paljon, kun ne on tosi kalliita ja kesähelteillä ei tarvitse edes farkkuja eli pidän lähinnä tunikoita.

Hyvä Lumis, kun sait oviksen hyödynnettyä! Tuskin olitte myöhässä. Kyllähän halut tulee yleensä ennen varsinaista munasolun irtoamista.

Voi noita Rosan kipuiluja! Muistahan kysyä sitä vihertävästä valkovuodotakin varmuudeksi, kun kyseessä voi olla jokin tulehdus tai sitten pikku Rosiksen kakkaa. Ei sitä kai tuossa vaiheessa tule, mutta nyt esim.mua on käsketty olemaan tarkkana, ettei tule mitään vihreää, kun se saattaa olla Nukin sitä itseensä.

Juu, Brogan kyllä tää on tosiaan ihmeellistä. Mistä sitä sitten oikeasti tietää, että pitää lähteä. Eilen illalla kivut oli oikeasti helvetilliset, mutta kai ne antoi vain osviittaa siitä mitä on odotettavissa. Ehkäpä sitten Nuki haluaa syntyä Lumiksen ehdottamana Kielon ja Pihlan päivänä tai jotain...

FARKUISTA (Sori mä nyt sotken koko ajan. Siis ostin Bebesistä yhdet uudet Mama Licious-farkut. Sitten ostin huuto.netistä yhdeltä myyjältä kahdet farkut, H&M:n ja Mama Liciousin farkut yht.hintaan 20e, jotka oli vielä paremmat kuin ne uutena ostetut.)

Rosis, en mä tiedä onko mulla enää pelkoja. Lähinnä mun pelot kohdistuu nyt siihen, että osaanko mä lähteä oikealla hetkellä sairaalaan. Nyt varmaan odottelen niin kauan, että olen siinä kunnossa, että mut kannetaan sinne. Miehellä samoja fiiliksiä. Tosin sen mielestä olisi jo eilen täytynyt lähteä uudestaan, kun se katseli mun supistusten aiheuttamaa kiemurtelemista... Ja toisaalta ei viitsisi lähteä ihan viime tipassa, että saisin sen helkutin epiduraalin.

Mä oon Angstis kuullut sellaisen ohjeen, että sitten kun tekee mielä purra ovenkahvaa niin voi lähteä :) Mutta menet heti kun siltä tuntuu, jos tuntuu ettei kotona pärjää tai muuten tuntuu siltä että on mentävä. Toivotaan, että menis vaikka ne vedet niin sais varman merkin lähteä.

Tai heti jos kerrankaan on suppareiden väli sen viis minuuttia niin mun mielestä voi lähteä ihan hyvällä omalla tunnolla. Toki aiemminkin siis jos siltä tuntuu. Luota itseesi, hyvin se menee. Toivottavasti Nesko syntyy tänään, musta olis ainakin ollut kiva synty perjantai 13. päivä :D

Entä se sun verijutskapiikki? Eli oletko ollut ottamatta sitä nyt että saat epiduraalin? Voiko siitä olla jotain haittaa kun et ota sitä? (Tajuaako mun puheesta enää kukaan mitään)

Hyvä vertaus toi ovenkahvan pureminen ;) ! Mutta eilen meidän kotiuduttua musta tuntui juuri tolta, mutta en sitten tiedä. Supistusten välithän on kivuttomia, joten ne ainakin hämää mua. No, se tästä aiheesta... mitäs te olette touhuilleet? Sade ainakin oli löytänyt äitiysvaatteeita. Onko Saana onnistunut tekemään löytöjä? En tiedä muistanko oikein, mutta etkös säkin pohtinut mistä puljuista niitä löytäisi?

Yhteistyössä