Huijaus! Siis ei oikea huijaus, mutta kotiin tultiin eilen. Oltaisiin saatu jäädä sairaalaan, mutta valittiin sitten näin. Siis mä arvasin, ettei ne supistukset olleet tarpeeksi kivuliaita, mutta ajatelkaa, että kotona oli supistuksia 5-7 min.välein ja kun mut lykättiin siihen koneeseen, niin ne väheni 10 minuuttiin. Sama peli jatkui tänään ja yöllä. Supistukset paheni kotona illalla ja tein meilkein kuolemaa ja jouduin jo laittamaan lämpöpussiakin selkänpäälle ja hengittäminen oli vaikeaa. Nyt aamulla sama on jatkunut. Kirjotin jopa supistustenvälit ylös, mutta nyt ne näyttää taas harvenevan ja muuttuvan. Välit on kahdessa tunnissa muuttuneet 6 minuutista 10 minuuttiin ja voin taas paremmin. On tää outoa...Ehkä meidän Nesko ei halua syntyä perjantaina 13 päivä.... Mutta siis onko tää normaalia? Mä kuulin eilen, että yksi meidän tuttu, joka synnytti tällä viikolla meni sairaalaan hyvin lievien supistusten takia ja hänellekin sanottiin, että voi jäädä tai lähteä kotiin. Hän sitten jäi ja synnytti siitä 20 minuutin päästä. Siis mä en ymmärrä....
Nyt tuli omaa napaa, mutta muuta ei mun päähän nyt mahdu....