Kiitos eilisestä myötätunnosta! Onneksi olo on jo hieman parempi... Nokka vuotaa vielä, mutta sitä järjetöntä särkyä ei oo enää
Joo, on tuo mun työmäärä kieltämättä mennyt jo hieman yli äyräiden, mutta kuten huomaatte, otan myös välillä omaa aikaa (palstailuaikaa) töiden välissä. Teen sen, minkä kerkeen ja sillä hyvä. Kyllä kaikki täällä tietää, mikä helv*tti mulla on irti näiden töiden kanssa täällä, koska tosiaan toimin omien töiden lisäks sijaisena yhdelle äitiyslomalaiselle (joka ei saanut ulkopuolelta sijaista - säästö kun alka S:llä) ja nyt sit pari kuukautta enemmän ja vähemmän tehnyt lisäksi yhden sairastajan (veritulppa tms. jalassa) hommia vielä siihen päälle. Työt tulee jotain kuukausi myöhässä tällä hetkellä, mut kyllä tässä jaksaa painaa, kun pitää välillä nettitaukoja ja kun tietää, että kohta pääsee itsekin äitiyslomalle

Toivottavasti mä saisin tähän pian jo jonkun oppiin. Näitä ei ihan kuukaudessa opeteta...
Hurja on ollut eilinen päivä myös Broganilla! Tai ainakin piiiiitkä... Huh! Voimia ja jaksamisia sinneniiii.
Hienoa, että Sade on saanut kerrottua anoppilaan. Kiva juttu!
Olis se kyllä niin kiva, kun saisi itse nuo isovanhemmat valita, mut aina ei onni käy yksiin. Mustakin tuntui, ettei miehen isä (ovat eronneet) ollut jotenkin yhtään kiinnostunut koko vauvasta, vaikka sen eka lapsenlapsi onkin. Toki sanoi silloin kun kerrottiin, että tosi mahtava juttu, mut siinä kaikki. Ei kyselyitä - ei mitään... Tai sit vaan me raskaustuneet otetaan jotenkin liian vaisusti noi kommentit, kun itse on ihan ihmeissään ja tohinoissaan tän vauvan tuloon vuoksi ja kaikki asiat kiinnostaa... Vaikka pakko myöntää, en osaa oikein vielä ajatella konkreettisesti sitä, että musta tulee äiti. Jotenkin tuntuu vieläkin niin kummalliselta tuo tilanne. Ja varsinkin minulle, joka vielä 3 vuotta sit vannotti elävänsä elämänsä ikisinkkuna ja ilman lapsia.
Mä oon kanssa kattellu noita säkkituolisittereitä. Musta ne on jotenkin hirmu mukavan tuntusen olosia. Ainoo, mikä niissä mietityttää, et kuinkahan helppo sitä on liikutella paikasta toiseen. Vaikka voihan sen ihan kotikäyttöönkin vain ostaa... Mutta jos Ballerina meinaat ostaa tuon, niin sit tuut kertomaan kokemuksia siitä, kun vauva on päässyt sen "koeajamaan"...
Orelle mahtavaa äitiyslomaa!!! Ja muille mukavaa ja (toivottavasti) aurinkoista viikonloppua!
Nyt on kyllä painuttava niitä töitä puurtaan... Plaah!