Ajatuksista odotukseen 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olipas taas yö..heräsin klo1 ja oli ihan hirveä pahoinvointi..istuin sitten puoli tuntia vessassa niin vähän helpotti :( mutta se siitä ajatuksesta että olisin tänään lähtenyt toimistolle asti..eli etätyöt saa jatkua..

tuosta synnytyksestä..meillä mies hokee koko ajan että kaikki mahdolliset puudutteet sitten ettei mun tarvi kärsiä, mutta mä itse haluaisin vähän enemmän aktiivista, siis just se amme avautumisvaiheessa jne. ja ihan sama mitä niin mä en aio siinä puoli-istuvassa asennossa synnyttää ja piste. Toi on mun ainoa etukäteispäätös koska se ajatuksenakin ahdistaa jo ihan uskomattoman paljon. En silti tajua tuota tyyppiä joka kehui että vaimo veti luomuna, ei se mun mielestä ole mikään jee-juttu, siis kukin tyylillään ja jokainen synnytys on yhtä arvokas!

mä luin eilen että noi neuvolalääkärit onkin yleensä vaan yleislääkäreitä. ja mä kun luulin että ovat jotain erikoistuneita. Tuli heti mieleen että haluanko antaa sellaisen ruveta painelemaan vatsaa jne, jos vielä tekee jotain haittaa...mutta on yksityisten hinnat sen verran suolaisia että ehkä sitä vaan nyt kiltisti menee sitten neuvolaan.

Lumis ja Erica, kovasti peukkuja teille, olisi ihan mahtavaa jos saataisiin teidät molemmat tälle puolelle nyt ihan lähiaikoina!

vitsit kun tekis taas mieli jäädä saikulle, olo niin oksettava..mutta toisaalta ei nyt taas viitsisi kun en pomolle halua vielä pariin viikkoon kertoa..plaah..täytyy vaan yrittää jaksaa.

missäs Saana luuraa?

Voimia Sateelle pahoinvointiin!Kuulostaa tosi inhottavalta.Hae ihmeessä sairaslomaa jos tuntuu että et pysty töitä tekemään.Mä toivon että en joutuisi tässä alkuraskaudessa sairaslomalle kun täällä arvattaisiin heti mistä on kyse,oon muutenkin semmosen tehotarkkailun alla;)Tänään bussissa hajut otti kovasti nenään,piti alkaa ajattelemaan vaan kaikkea muuta.
Juu ihan tavallisia yleislääkäreitä ne neuvolalääkärit on!Terv.keskuksen lääkäreitä he ovat mut monet ovat hyvin asiantuntevia kaikista ennakkokäsityksistä huolimatta.Ikävää että Rosalle tuli tuollainen nuori lääkäri.Mutta se on valitettava totuus et lääkärit alkavat olla yhä nuorempia ja kokemattomampia kun pulaa on ihan joka paikassa..

Ihanaa Minisun kun meillä on tuollainen asiantuntija täällä =) ja kävinhän minäkin silloin alussa yksityisellä niin on sentään joku ihan kunnollakin katsonut. ja eihän sitä tiedä vaikka olisi tosi kiva lääkäri.

En tajua bulimikkoja, siis mulla oli niiiiiiin paha olo että halusin oksentaa mutta puoli tuntia jouduin yrittämään enennkuin lopulta tuli..en vaan tajua sitäkään että jos on paha olo niin miksi ei sitten tule suosiolla ulos?! vedin sitten äsken vähän ranskalaisia niin pitäisi nyt jaksaa pari kokousta ja sitten taas keksiä jotain syötävää..en vieläkään ymmärrä miten joku voi käydä toimistossa/töissä..

haluisko joku avata uuden ketjun`?

Yhteistyössä