Käskystä, ellinoora

KIITOS teille kaikille tsempeistä ja erityisesti haleja myös kanssakärsijälle Tinnulle! Yritän tosiaan täällä ajatella mukavia ja ottaa rauhassa, töistä tullut vasta yksi viesti, krhmmm...
Teki tosi hyvää nukkua rauhassa pitkälle aamuun ja olen tässä ihan positiivisilla mielin, vaikka eilen kyllä surffailin kaiken maailman keskosjuttuja ja millä viikoilla vauva voi jo selvitä terveenä jne. Ei kyllä saa meidän vauva vielä syntyä, mutta eipä se varmasti mikään akuutti vaara nyt olekaan.
Viime yönä näinkin muuten tosi ihanaa vauvaunta, aiemmissa raskauden aikaisissa unissa olen aina vain ollut raskaana, mutta tässä unessa vauva syntyi (synnytys oli helppo), oli tyttö ja sillä oli nimikin (yksi tytönnimistä, jota olemme harkinneet

).
Mekin tehtiin ekat vaatehankinnat vauvalle tällä viikolla, kolme söpöä bodya tarttui mukaan, kun olivat tarjouksessa... Nyt laitettiin sitten vauvan tavaroille jo ihan oma laatikkokin, kun niitä alkaa pikku hiljaa kertyä. Ihanaa!
Tinnu muuten, muistanko väärin, vai ostitteko te Brio Kombit? Meillä on nuo harkinnassa. Entä muut, mitkä vaunut on (jos joku on jo hankkinut, tai siis doralla tietysti ainakin on) tai mitä olette ajatelleet?
Äitiysvaatteista, olin kans ajatellut, että pärjään h&m:n ja lindexin jne vaatteilla, mutta kun sieltä ei mulle hyviä housuja löytynyt, niin satsasin sitten bebesin elly b-farkkuihin. 80 e taisivat maksaa, mutta ovat kyllä aivan ihanat! Mulla on niissä niin hyvä olla, että en kyllä kadu yhtään. Mun mielestä (ainakin tämän kaupungin) h&m:n äitiysvaatteet ovat olleet kyllä tosi suuri pettymys. Yleensä kyseisestä liikkeestä löydän vaatteita, kun taas lindexiltä en ikinä, ja lindexin äitiysvaatteet taas on olleet tosi kivoja! Tai siis yläosat, housuista nyt en kommentoi mitään. Ai niin ja mun mielestä paras (tai ehkä vasta noiden farkkujen jälkeen) hankinta on ollut myös bebesiltä masutuubi, en tiedä, oletteko törmänneet, mutta jos ette, niin kurkatkaa vaikka www.bebes.fi, sen kanssa kun voi käyttää omia paitoja, ilman että maha vilkkuu ja on tosi kivan näköinen.
Ja dora ei sitten harkitsekaan menevänsä minkään huonekalun alle piiloon, sun kokemuksia on aivan ihana lukea!!
Nyt tämä luku romaania saa loppua mun osaltani, palataan!