Olipas tullut paljon juttua teiltä viikonloppuna ja eilen, kiva oli lukea! Paljon onnea Lellulle plussasta, kiva että sieltä talviyrittäjistä tulee lisää väkeä tänne odottajien puolelle. Sinulla on Lellu sitten laskettu aika varmaan joskus lokakuussa?
Paljon onnea myös Äityli78:lle tätiytymisen johdosta! Minähän kanssa tätiydyin tuossa pari viikkoa sitten kun sisko sai tyttövauvan. Kävin taas viikonloppuna tyttöä katsomassa ja on kyllä niin suloinen... Paljon nuo vauvat kyllä ihan parissa viikossa muuttuvat, nyt oli tytöllä tullut jo enemmän omat kasvonpiirteet esiin.
Minustakin meille on muodostunut tästä tosi mukava keskusteluporukka, hyvässä hengessä keskustellaan eikä mitään kyräilyä ole ollut ollenkaan. On mukava kun samat ihmiset joiden kanssa haaveili plussasta on hengessä mukana raskauden etenemisessä!
Täällä on vointi ihan hyvä, tänään lähti 22. viikko käyntiin. Välillä meinaa kyllä hermo mennä kun tuntuu, että illalla varsinkin ramppaan pissalla ihan jatkuvasti ... Illalla varmaan on paikat turvonneet enemmän tai jotain, kun tuntuu sellaista painetta tuolla alavatsalla ja melkein heti kun on käynyt pissalla tuntuu, että on mentävä uudestaan. Onneksi päivällä on helpompaa eikä tarvitse ihan niin usein rampata vessassa.
Ymmärrän hyvin ellinoora, että välillä ei jaksa niin ajatella toisen oloa vaan tarvitsee tukea itselleen näin raskaana ollessa. Itse olen huomannut, että välillä olo on itsellä niin kurja ja hermot kireällä, että puran turhan helposti sitä pahaa mieltä viattomaan mieheeni

. Onneksi hän on tosi ymmärtäväinen eikä ota sitä itseensä, mutta pitää yrittää muistaa että hänelläkin on välillä stressiä työstä ja muusta, että minulla ei ole yksinoikeus kiukutteluun

. Välillä vaan tuntuu että on jotenkin yksin tämän raskauden kanssa, kun mies ei joudu kärsimään kaikista krempoista mitä raskaus mukanaan tuo. No toisaalta, olenhan minäkin etuoikeutettu kun esimerkiksi tunnen vauvan potkut ja ylipäätään saan synnyttää meidän yhteisen lapsen! Täytyy pitää se mielessä.
Hyvät viikon jatkot teille kaikille!
Valo 21+1