40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onni, laittaisitko kuvan uudestaan niin päästään ihailemaan plussaa - ainakin täällä tulee vain ilmoitus "Virheellinen liite".

ON: En käsitä mikä pöpö minuun on iskenyt. Eilen illalla oli vielä vatsa niin valtavan kipeä & huono olo, etten hetkeäkään uskonut selviäväni tänään töihin. No, illalla kuitenkin nukahdin otettuani Panacodin, ja aamulla heräsin vatsa lähes kivuttomana! Ja lähdin töihin. MUTTA jo eilen lähti ääni, vaikkei mitään muita hengitystieinfektio-oireita, ja tänään sitten kurkku kipeä ja sellainen olo, että kohtaa iskee vuosisadan lenssu.... Ihan outo tauti.

Kp 26, muuten. Ja viimeksi oli 26 päivän kierto. Saas nähdä mitä nyt tulee...

Lapsosen vanh.ilta odottaa...

Onnea oviksen metsästykseen, miehen kaatoon ja plussatuulosia testailijoille! :)
 
Onpas hienoa, että tänne on rapsahdellut plussia. Sylikaupalla onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin!

Nuita tietoja mur-mur kaipaili. No, tänään on kp17 eli uutta kiertoa mennään.

Väsynyt olen (työt on alkaneet), joten taidan pistää pään tyynyyn. Kauniita unia kaikille ihanille naisille täällä!
 
Viimeksi muokattu:
Moikat:wave:

Onhan taas paljon tapahtunut, niin hyvää kuin huonoakin!

WP; ihanaakin ihanampi kuva:heart:! Kaikkea hyvää Teille suuren aarteen odotuksessa, ja elämässä muutenkin! Elä nyt kuiteskaan olkkariamme hylkää kokonaan, vaan käy meitä ilahduttamassa edes silloin tällöin, jookos?

Onni; tuo tunne on niin tuttu; että ei oikein osaa iloita, paniikkia pukkaa ja hetkittäin jopa toivoo, ettei koko tilanne oiskaan tosi.. Mutta niin se vain menee, että tulee sekin aamu, kun huomaat olevasi onnesi kukkuloilla, ja kaikkihan on juuri niin kuin pitääkin! Toivotaan kaikki ulokkeet pystyssä, että kaikki menee vallan loistavasti, ja teidän Onneli tai Onnimanni kasvaa ja vahvistuu, ja tekee kodin sopivan pitkäksi aikaa sinne sydämesi alle! Hyvin kaikki menee, luotamme siihen:kiss:!

Mrs Bree; pahoitteluni tilanteeseenne! Kyllä on teillekin surua jo annettu ihan liiaksikin asti, toivottavasti lopputuloksena kuiteskin on se ihana pikkuinen perheenlisä:heart:!

Ninni-70; voi auts, kuinka pelottavaa! kaikkea hyvää, uskotaan ja toivotaan, että on vain harmitonta vuotoa, tai jotain asiaan kuuluvaa?... Että pikkuinen jaksaisi kasvaa ja vahvistua syliin asti:hug:

*mur-mur*
; voihan pe*se, sen koneenne kanssa! Niinhän se on, jotta silloin kun vähiten ois pätäkkää mihinkään ylimääräiseen, hyvä jos välttämättömään, niin kaikki koneet laukee:mad:!! Jospa se saataisiin kuntoon kovinkin huokeasti?? Tai sitten vain jotain Tori.fi tmv... selaamaan..

Kastehelmi; koitahan nyt parantua, tai vaihtoehtoisesti potea jotakin, minkä tulos on nähtävissä sitten n.8kk; päästä;)! Sulla sama ohjelma, ku mullakin tänään, vanhempainillassa menikin pari tuntia..

Tervetuloa tänkin tätin puolesta, Marza1970 !

).(; ei mitään uutta täällä! Syksy kun tuli ja koulut alkoi, niin johan oon saanut taas juosta paikasta toiseen..tai no joo, juosta on ehkä hiukan huono sana, kun "juoksen" joka paikkaan autollani:whistle:

Mulla niin tylsä elo nyt, että toivotan vain muille muikeampaa meininkiä, ja naminamia kammarin suuntaan:p!

Lillis
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarialeksandra(41)....kp5/30..................yk yli 1v...2.
tattinen (42)..............kp6/22-28............yk24(2km.)5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)....kp7/30..................yk2........5.
Perhis (44)................kp?/?....................yk9.5v....(n. 11) 3.
AnnaPauliina (41)......kp8/28..................yk5............4.
lippis (43).................kp17/25-28............yk4(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp17/26-31............yk6.......5/1.yht.
Fiialiia (40+)..............kp17/27-30...........yk4............1.
Rominas 42v............ kp19/26-27............yk1....3.
anjamarita (43).........kp22/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp24/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp31/23-26...........yk4.....4.
Hanhimamma (42).....kp36/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp36/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp40/25-27...........yk1......?
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Marza (42v)...............kp21/30................yk2v..3.
Onni-71(41)..............kp32/25................yk2...........?(28.8:heart:)
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia






anjamarita (43).....
dpo7



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Huomenta ja täällä tosiaan mennään nyt rajusti flunssaa kohti.Koululainen meillä on yskässä ja lievää kuumetta olluta ja tyttö taas kovassa nuhassa ja itse siis oon ollut niin väsy kuin vaan olla ja voi.Mies aamulla jo puoli kuusi heräsi ja valitteli kuinka tukkoinen olo on.No se on siis syksy taas tullut.Viime syksy meillä menikin ilman mitään flunssia.
serkun vaimo sai tyttösen ja hän on siis 43v eli ihanasti toivoa tulvillaan tää elämä ja ei tunne itseään ollenkaan vanhaksi vaan kipuna elää :)
Kun olin 34v ja sain pojan hän oli todella vaativa lapsi kaikkine allergioineen ja sairauksineen ja kun taas olin 40v ja sain tytön on hän taas ollut liiankin helppo lapsi.Ei mitään kiukkuja eikä allergioita ei edes korvatulehdusta.Tutti jäi ilman itkuja samoin tuttipullo.Nyt pottaillaan ahkerasti.
Eli ollut kyllä tälle 42v äidille helppoa aikaa joten ei voi kuin ihmetellä että on jaksanut niin hyvin tuon pikkuisen kanssa.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille kuumeilijoille toivoopi Marza ja Petra
 
Kiva kuva Marza! :) Ja huomenia kaikille! Mullakin on Lilliksen tapaan vähän tylsät fiilikset, mutta sitähän tämä arki ja elämä usein on... onneksi on sitten niitä valopilkkuja välissä! Plussauutisia/plussakuvia tai muuten vain ihania hetkiä ;) Nyt tällä hetkellä on vissiin tyytyminen siihen, että pitää olla iloinen, kun se tulossa oleva flunssa ei ole täysillä vieläkään iskenyt - eli ei ehkä iskekään...? - ja pääsen kohta kipin kapin töihin ;)

Tsemppiä päivään jokahiselle! :hug:
 
Ottis
Kastehelmi Tuota sun tautis kuuloista oireyhtymää kuuluu olevan ainakin meilläpäin liikkeellä. Ääni menee totaalisesti. Paranemista :flower:! Ps. pistähän nyt roimat annokset C-vitamiinia kehiin.

Onni71 Hyvin näkyy viivat =). Onnea plussauksen johdosta! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

ON Jeps! Näyttää siltä, ett se eilisaamuinen testi näytti mulle ovisplussaa. Eilen illalla tuntui niin hurjia pistoksia oikealla puolella munisten paikkeilla, ett uskon sieltä muniksen joko jo irronneen tai irtoavan. Tänpäiväinen ovistesti näyttää jo haalosempaa kuin eilinen samoin kuin aamun testi haaleampaa kuin eílisaamuinen, joten uskon, ett noi testit on sellaisia, ett niillä voi myös aamupisusta ovishuipun bongata.

Piliä en ole saanut, mutt miehelle olen jo valmistellut mielessäni puheen, sillä en oikeastikaan enää jaksa tätä joka kuukausittaista katkeruutta pilittömyydestä. Ihan oikeasti tuntuu äärettömän epikseltä, että tuntee ja tietää itsestään irtoavan sen osan, jossa jatkuisi minun elämäni, jäävän ilman pienintäkään mahdollisuutta elämään ja vain siksi, että elän juuri tuon miehen kanssa. Piste.

Plussatuulosia kaikille! t. Ottis kp13
 
Piliä en ole saanut, mutt miehelle olen jo valmistellut mielessäni puheen, sillä en oikeastikaan enää jaksa tätä joka kuukausittaista katkeruutta pilittömyydestä. Ihan oikeasti tuntuu äärettömän epikseltä, että tuntee ja tietää itsestään irtoavan sen osan, jossa jatkuisi minun elämäni, jäävän ilman pienintäkään mahdollisuutta elämään ja vain siksi, että elän juuri tuon miehen kanssa. Piste.

Plussatuulosia kaikille! t. Ottis kp13
Onko kaikki miehet samanlaisia :p Tuntuu kuin ne ei tajua sitä, että nainen voi lisääntyä 1 vrk:n kuussa (jos sitäkään). Silloin on toimittava, kun aika niin sanoo :whistle: Nykyajan miehet ovat pihejä :'(
 
Kastehelmi Tuota sun tautis kuuloista oireyhtymää kuuluu olevan ainakin meilläpäin liikkeellä. Ääni menee totaalisesti. Paranemista :flower:! Ps. pistähän nyt roimat annokset C-vitamiinia kehiin.

Onni71 Hyvin näkyy viivat =). Onnea plussauksen johdosta! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

ON Jeps! Näyttää siltä, ett se eilisaamuinen testi näytti mulle ovisplussaa. Eilen illalla tuntui niin hurjia pistoksia oikealla puolella munisten paikkeilla, ett uskon sieltä muniksen joko jo irronneen tai irtoavan. Tänpäiväinen ovistesti näyttää jo haalosempaa kuin eilinen samoin kuin aamun testi haaleampaa kuin eílisaamuinen, joten uskon, ett noi testit on sellaisia, ett niillä voi myös aamupisusta ovishuipun bongata.

Piliä en ole saanut, mutt miehelle olen jo valmistellut mielessäni puheen, sillä en oikeastikaan enää jaksa tätä joka kuukausittaista katkeruutta pilittömyydestä. Ihan oikeasti tuntuu äärettömän epikseltä, että tuntee ja tietää itsestään irtoavan sen osan, jossa jatkuisi minun elämäni, jäävän ilman pienintäkään mahdollisuutta elämään ja vain siksi, että elän juuri tuon miehen kanssa. Piste.

Plussatuulosia kaikille! t. Ottis kp13

Ottis
..miulla on pidempään jo käynyt mielessä tällainen..

Voisiko olla, että miehesi todella har-ki-tus-ti pänttää juuri oviksen aikaan "piliä"/simojaan - sinähän aina hänelle sen "ajankohdan" kertoilet..ei siis haluasi enää lasta?: /

..miulle vain tullut tällainen tunne..k o s k a..meillä sitä oli ilmassa vajaa 1v. sitten usiamman kierron ajan..ja mies ei koskaan ollut halukas sillon kun miulla "se" aika(ainahin tuntui niin)..ja sitten kyllä oli valmis, kuin "soitellen sotaan" kun ovikset oli ohi(ja miunkaan ei niin tehnyt enää miel)..kurjaa oli..

Pitkilleen en oviksistani olekkaan hänelle enää puhellut, eikä tarvettakaan kun sitä yritystä ei kierrollansa ole juurikaan ollut(0-2x lemmitty)..mutta hän tietää kyllä yleensä, milloin täti on tulollaan.;)

Kerrankin kun suunniteltiin menoja ja mietin ääneen, että: "alkaakohan ne menkat taas just sillon"?..mies kattoi keittiön seinäkalenteria ja sanoi: "ei pitäis alkaa kun vasta silloin ja silloin"..:D..ties ruoja..
 
Viimeksi muokattu:
Ei ne oo kaikki samanlaisia. ;) Mun mies ei pihtaa, joten ilmankos tuota tulostakin tulee. Mutta se ei olekaan suomalainen mies...
..ei tietenkään kaikki miehet ole samanlaisia..ja vaikuttaahan siihen parisuhteen tila ja onko stressiä, väsyä ym..ym..
Miehet kykenee kyllä pan******maan vaikka olisi vähän vaikiaakin/eripuraa parisuhderintamalla - se on yksi keino purkaa paineita.
..nainen(mie esim.)taas ei oikein aina kykene siihen jos puolisin kera asiat ei muutoin toimi..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja täällä tosiaan mennään nyt rajusti flunssaa kohti.Koululainen meillä on yskässä ja lievää kuumetta olluta ja tyttö taas kovassa nuhassa ja itse siis oon ollut niin väsy kuin vaan olla ja voi.Mies aamulla jo puoli kuusi heräsi ja valitteli kuinka tukkoinen olo on.No se on siis syksy taas tullut.Viime syksy meillä menikin ilman mitään flunssia.
serkun vaimo sai tyttösen ja hän on siis 43v eli ihanasti toivoa tulvillaan tää elämä ja ei tunne itseään ollenkaan vanhaksi vaan kipuna elää :)
Kun olin 34v ja sain pojan hän oli todella vaativa lapsi kaikkine allergioineen ja sairauksineen ja kun taas olin 40v ja sain tytön on hän taas ollut liiankin helppo lapsi.Ei mitään kiukkuja eikä allergioita ei edes korvatulehdusta.Tutti jäi ilman itkuja samoin tuttipullo.Nyt pottaillaan ahkerasti.
Eli ollut kyllä tälle 42v äidille helppoa aikaa joten ei voi kuin ihmetellä että on jaksanut niin hyvin tuon pikkuisen kanssa.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille kuumeilijoille toivoopi Marza ja Petra
Kiva kuva siusta ja pienimmästä:heart:
..onko esikkosi 2004 syntynyt - tokarilainen?:)
 
Kiva kuva siusta ja pienimmästä:heart:
..onko esikkosi 2004 syntynyt - tokarilainen?:)
Juu Ville on 04 syntynyt joulukuussa ja tokalla tosiaan on =)
Ja tämä nuorimmainen on syntynyt kesäkuussa 2010 eli reippaat 2 vuotias.
Huomenna taas se päivä kun kaikki 4 lasta tulee viikonloppuna meille ja se on se hulabaloo sitten valloillaan kun tupa täynnä lapsia :D
Silloin meillä on talossa miehen 11v poika ja 9v tyttö ja mun 7v poika ja toki tämä tyttönen 2v =)
Onneksi kaikki lapset tulee hyvin toimeen ja 9v tyttö hoitaa innolla siartaan minkä kerkiää joten meillä ei ole mahdollisuutta pikkuista hoitaa sillä sisko on sen verta onnellinen tuon pienen kanssa :heart:
meillä on pian saunan lämmitys joten iltapala kutsuu ja saunaan meno edessä jos sitten jaksais katsella hieman töllöä kun olen ollut viiime aikoin niin huono katsomaan yhtään mitään että alan muka töllöttään toosaa ja sitten kun on enää 20min jäljellä niin auta armias olen jo siki unessa :|
mutta kaunista iltaa kaikille ja ollaan kuulolla ..Maire
ja sitten vielä minä ja tuo esikoinen Ville esittäytyy
 
Viimeksi muokattu:
Juu Ville on 04 syntynyt joulukuussa ja tokalla tosiaan on =)
Ja tämä nuorimmainen on syntynyt kesäkuussa 2010 eli reippaat 2 vuotias.
Huomenna taas se päivä kun kaikki 4 lasta tulee viikonloppuna meille ja se on se hulabaloo sitten valloillaan kun tupa täynnä lapsia :D
Silloin meillä on talossa miehen 11v poika ja 9v tyttö ja mun 7v poika ja toki tämä tyttönen 2v =)
Onneksi kaikki lapset tulee hyvin toimeen ja 9v tyttö hoitaa innolla siartaan minkä kerkiää joten meillä ei ole mahdollisuutta pikkuista hoitaa sillä sisko on sen verta onnellinen tuon pienen kanssa :heart:
meillä on pian saunan lämmitys joten iltapala kutsuu ja saunaan meno edessä jos sitten jaksais katsella hieman töllöä kun olen ollut viiime aikoin niin huono katsomaan yhtään mitään että alan muka töllöttään toosaa ja sitten kun on enää 20min jäljellä niin auta armias olen jo siki unessa :|
mutta kaunista iltaa kaikille ja ollaan kuulolla ..Maire
ja sitten vielä minä ja tuo esikoinen Ville esittäytyy
Ok:) - meitin poikanen marraskuussa syntynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarialeksandra(41)....kp6/30..................yk yli 1v...2.
tattinen (42)..............kp7/22-28............yk24(2km.)5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)....kp8/30..................yk2........5.
Perhis (44)................kp?/?....................yk9.5v....(n. 11) 3.
AnnaPauliina (41)......kp9/28..................yk5............4.
lippis (43).................kp18/25-28............yk4(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp18/26-31............yk6.......5/1.yht.
Fiialiia (40+)..............kp18/27-30...........yk4............1.
Rominas 42v............ kp20/26-27............yk1....3.
Marza (42v)...............kp22/30................yk2v..3.
anjamarita (43).........kp23/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp25/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp32/23-26...........yk4.....4.
Hanhimamma (42).....kp37/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp37/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp41/25-27...........yk1......?
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp33/25................yk2...........?(28.8:heart:)
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia






anjamarita (43).....
dpo8



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Heipä hei taas ja kiva kun täällä on kuumeilijoita ihan kuvankin kera:)

Minä höpelö en osannut pitää näppejä erossa tuosta raskaustestistä, kun väsyttää ja kuvottaa. Tosin kauhea työuupumuskin tuntuu päällä olevan, mutta siis ovis oli sunnuntaina ja lauantaina touhuttiin, siit tulee nyt sitten jotain 6päivää kuluneeks:D Mutta jos mun silmät ei valehtele, niin oon hahmottavani tuossa testissä ainakin viivan paikan, mikä on varmaan ihan normaaliakin, mutta joku viiva siinä on, muttei punertava, mutta joo, ehkä silmäni sen siihen haluavat väkisin laittaa, mutta kerroinpa nyt tälläsen jutun, että kuinka sitä voikaan olla hätähousu:D
 

Yhteistyössä