40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä niin, ihan saman olen todennut, että itse olen raskaaksi tullut ennen ovista kun ns. oviksen aikoihin tai sen jälkeen. Varsinkin kun on se viimenen limapäivä, niin silloin on natsannut.
Nyt sitten vois sanoa, että heijaa heijaa vaan, kun hommelit tehtiin päivää aiemmin. Täytyypä toivoa, että natsas!

ja oikeestiko "mur-mur" ne nyt sit alko?:( Voi kerpele:(
 
Mitä minä oon kaikenlaista lukenut, niin oon ymmärtäny, että ovulaatiosta kaks päivää on otollisimmat...!?!
Ja vaikka oliskin ovulaatio, niin eihän se silti takaa varmaa raskautumista, vaikka sattuisikin osumaan kohilleen!
Pitää vielä lisäämäni, että eikös kaikki kehota harrastamaan seksiä niin usein kuin mahdollista (joka toinen pvä), niin on parhaimmat mahdollisuudet... Meillä sitä nyt ei niin usein kuitenkaan tapahdu miehen vuorotyön takia. Minä en jaksa kukkua yömyöhään...
Ovulaatiosta(munarakkulan pukeaminen)2 päivää, alkaa olla JO liian myöhäistä..munasolu elää puhkiamisen jälkeen vain 12-24h: /..mutta ovulaatio plussasta 1-2päivää, olisi vielä mahkuja.:wave:

Ovulaatiotesti näyttää juuri sen LH-huipun ja antaa näin ollen vinkin, että aikaa on talletella simoja 1-2vrk ennen munarakkulan puhkeamista.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä..itselläni on 3 ns. "limottelu" päivää..ja juuri se kolmas, on se ovulaatiopäivä.

Ottiksella taisi olla limoja usiampikin päivä..yleensä ovulaatio tapahtuu juuri viimosena lima päivänä..miten voikin sana "lima" olla vähän ällö:$
..olisko - "liukkaripäivät" parempi;)
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaista vielä..täti tuli tänään, Kp25/dpo14 niin saa**nan ajallaan:vampire:..miulla aina tuo 14vrk luteaaliaika..mutta kierto on lyhentynyt: 28-->25..heittelee noiden välillä.

..pitänee syömään rientää, tänään tutustuminen poikasen kouluun.:wave:

Plussatuulosia tänne ihunille!:heart::heart::heart:
 
Ovulaatiosta(munarakkulan pukeaminen)2 päivää, alkaa olla JO liian myöhäistä..munasolu elää puhkiamisen jälkeen vain 12-24h: /..mutta ovulaatio plussasta 1-2päivää, olisi vielä mahkuja.:wave:

Ovulaatiotesti näyttää juuri sen LH-huipun ja antaa näin ollen vinkin, että aikaa on talletella simoja 1-2vrk ennen munarakkulan puhkeamista.
Ajattelin, että tää kierto meni TAAS ohi, mutta toivoa saattais siis vielä olla, kun tänään sain ovulaatioplussan ja miekkonen tulee huomisiltana työreissusta kotiin?? Ei muuta kuin saman tien kimppuun... :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ehtoota, tänään aamulla kotiuduin sairaalasta. Raju verenvuoto alkoi perjantai-illalla. Minut kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan. Menetin älyttömästi verta ja nyt se pieni sitten tuli pois. Päätimme tuossa ruokapöydässä Liamin kanssa, että yritämme tämän syksyn vielä uutta pienokaista ja sitten se on ohi meidän kohdaltamme. Meillä on kohta (tasan kuukauden päästä) Stella-neidin :heart: synttärit 3v ajatelkaa. Olen täällä myös tuon ajan viihtynyt. :)
 
Voi MrsBree:( Millä viikoilla olit? Saitko verensiirtoa? Tuo niin kuulosti vähän kun omalta tarinalta, mullahan oli raju keskenmenovuoto, joka ei loppunut ja aloin menettää tajuuntaani. Oli soiteltava ambulanssi ja suoraan sairaalasta sitten kaavintaan, jossa verenvuotoa ei saatu loppumaan ja sen 5l yhteensä sitten lähti mun mehuja..ei tuota omaa verta sitten oikeastaan jäänytkään yhtään:( Nyt on sitten 4.9 aika paljon kokeita, hyytymiskokeet, laaja verenkuva, kilppisarvot yms katotaan ja sit parin viikon päästä siitä on lääkärille aika, että sit kuulee tuomion tai syyt tai löytyykö syytä ollenkaan miksi näin kävi.
Ainoastaan mulle on jäänyt sellanen pelko, että tuota en haluisi enää ikinä kokea. On hemmetin pitkä aika olla raskaana ja sen aikana ei puhettakaan, että voisin olla joskus yksin, ilman, ettei olisi kännykkä viekussa. Teen raskasta työtä ja yleensäkin, jos vuoto alkaa vaikka maitokaupassa, olisi se noloa ja kamalaa, jos vielä lapset olis paikalla. Mä en ikinä haluisi kokemaan tollasta keskenmenoa, siksi mua pelottaa raskautuakin ja toivoisin , että läkäri löytäisi jonkun syyn, ettei ainakaan mahdollinen tuleva keskenmneo olis noin raju. Kuka sitä nyt sitten voi tietää, ei kukaan:( Välillä siis tuntuukin ihan sikaperseeltä tää oma kuume, kun kyseessä on vähän terveysriski...että onko tässä mitään järkeä? kai luotto lääkäreihin on niin kova, että ajattelen, että en kuole vaan kyl ne nyt mut saa hengissä pysymään. Jeps jeps:whistle:......:headwall:....
 
Laittelen teillekin miun tämänpäiväisen dippauksen..kun jäi niin vaivaamaan - oliko yritystä, vaiko ei..

..tämä tuli 5min sisään..ja oli hävinnyt melkeinpä näkymättömiin 30min. päästä..
(veskissä, lavuaarin reunalla nappaistu kuvanen..ja vielä kamerahin heilahti, siksi testi noin reunassa)

En tuollaista viivaa ole koskaan saanut muulloin PC: testiin, kuin tärpin ollessa kyseessä...ja eräänkin kerran tullut reilun 3v aikana dipattua..satoja, satoja testejä..

Dippasin siis viimeiks dpo10 myöskin 25mIU/ml herkkyytä olevalla testillä ja siinähän viivanen hieman punersi - nyt siis dpo14..vuoto kiihtyy ja selkää repii, päätäkin särkee - lämmöt tasan 37C:$

Jotenhin tuli niin surku enämpi jos oli yritystä:'(..muuta tavan R-oiretta ei ollut ilmassa kuin: kaukean kova väsyy..niiin ja lämmöt dippasi hieman alaspäin v a s t a dpo12(yleensä aina dpo10 negakierrolla)

Oli se yhden hetken yöllä tuntunut vatsakramppi ja selkää särki hetken..mikähän dpo se oli?..pitääpä tarkistaa..

((muoks))dpo11 oli päivällä tätsy kipuja..mutta tämä oli kyllä ihan yön kähmyröissä ja sellainen kova kramppi masulla ja seljän puolelle, kävin sitten tupekilla ja se meni tosiaan 20min. sisään olhi....ja luulen, että se oli dpo7(dpo8 puolella oikiastaan)..

On tämä uskomatonta, tämä ihmislapsein mieli..nyt kun mie olen melkeinpä 100% varma, että yritystä oli..
..mietinhin..jos s i t t e n h i n vielä yrittäis..ei ei ja EIIIIIIIII!!!!!|O..miten miun on näin vaikia hyväksyä tämä asia????...:ashamed:

Ehkäisyähän en käyttöön kuitenkaan ota, ne eivät miulle käy(tulppariski)
..tosin..eipä ole varsinaista raskaaksitulon yritystäkään olunna vime kuukausina, kuin 1-2krt/kierrollansa(jokin satunnainen kerta enempi)..ei mitään sexi hurjasteluja vietelty ei..oi-ki-as-taan nekin lemmiskelykerrat useimmat, menneet ilman talletteluja..ihan vain nautiskeltu muuten miehen kera toisistamme.

Näin yön kähmyröissä päätettyä: en ota enää tästä paineita..mennään nyt näin ja roikuskelen(ehkä)täällä pinossa kun tämä niin ihuna..t a i jos pistäis uuden pinon pystyyn meille..
~~kuumia aaltoja~~ -"so what!" pino..:D
 
Viimeksi muokattu:
MrsBree =( Voimia ja tsemppiä mihin ikinä ratkaisuun päädyttekin.

Täällä testattu taas selkeä nega aamuyöllä. Nyt kp 28 tai 29. Enpä tiedä minne ne menkat on nyt kadonneet. Raskauteen en enää edes usko, ennemminkin johonkin suuren luokan hormonihäiriöön =( Kyllä testit aina tässä vaiheessa ovat positiivisen jo näyttäneet...tai niinä kertoina kun olen näin aikaisin liikkeellä ollut.

Kierto on muutenkin ollut outo. Ei selkeitä ovisoireita, tasainen lievä jomotus vain munasarjojen kohdalla. Viime viikolla useana päivänä selkeitä menkkaoireita hormoninäppyineen kaikkineen, jotka katosivat. Viime yönä muniksia tuntui taas lievästi jomottavan. Olen suoraan sanottuna pihalla.

Testata aion vielä kerran ehkä viikonloppuna, mikäli menkkoja ei näy. Muutoin varmaan pistäydyttävä lääkärin pakeilla.
 
Sopiiko teidän joukkoon mukaan?? Olen siis äippä vuosimallia 70 ja ennestään minulla on poika 7v ja tytär 2v ja kuume aivan hirmuinen.Niin valtavasti vielä tahtoisin tuntea vauvan tuoksun nenässäni ja pitää pientä kääröä kainalossa.
Hitsi tuota kiertopäivää mietin että osano ees taas laskea....mut yritän hetkinen.....
en mä osaa eli auttakaas kun mulla on alko menkat tän kuun 8.pv ja kierron pituus on sen 30pv niin mikäs se silloin onkaan :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
Vielä..itselläni on 3 ns. "limottelu" päivää..ja juuri se kolmas, on se ovulaatiopäivä.

Ottiksella taisi olla limoja usiampikin päivä..yleensä ovulaatio tapahtuu juuri viimosena lima päivänä..miten voikin sana "lima" olla vähän ällö:$
..olisko - "liukkaripäivät" parempi;)
Näin juuri, mulla saattaa limapäiviä ennen ovista olla sen 6-7 päivääkin, mutta tiedän oviksen olevan lähellä, kun ns. limatulppa irtoaa. Sitä ei voi olla huomaamatta :).

ON Just ovistestin dippasin, kun niitä tänään postissa sain. Tilasin niitä Perhoset-nimisestä firmasta eli aivan outoja ja uusia minulle, mutt sanoisin, että ovisplussa tulee joko huomenna tai ylihuomenna. Olen ollut jotenkin nihkeä miestä petiin vokottelemaan, mutt toivotaan, ett noi testit antaa vähän puhkua siihen hommaan =). Limoja on nyt ollut tavallista vähemmän, mutt havaittavissa kuitenkin vielä eilen ja tänäänkin. Miestä pitäisi siis tänään vähän pehmitellä :).


mur-mur Olen pahoillani tädin tulosta :'( :hug:.

MrsBree Olet hurjan reipas :hug:. Voimia sinulle menetyksen johdosta ja pikaista toipumista :kiss:. Ihanaa, että suunnitelmat teillä tulevan varalle heti selvillä. Toivottavasti Stellan synttärien suunnittelu ja järjestäminen antaa iloisia ajatuksia :heart:!

Ippis Sulla on hyvät suunnitelmat. Onnea sen toteuttamiseen :heart:!

Marza70 Aina mahtuu joukkoon yksi innokas kuumeilija. Tervetuloa :flower:!
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Ottis
Marza1970 jos sulla on menkat ollut 8.8.2012, niin sulla on tänään kp21/30, ellen ihan väärin laskenut. Ts. Sulla on tädin tuloon 9 päivää tai sit hyvällä tuurilla sama aika plussaukseen, jos pupuilut osuivat kierron puolivälissä kohdilleen =).
 
Sopiiko teidän joukkoon mukaan?? Olen siis äippä vuosimallia 70 ja ennestään minulla on poika 7v ja tytär 2v ja kuume aivan hirmuinen.Niin valtavasti vielä tahtoisin tuntea vauvan tuoksun nenässäni ja pitää pientä kääröä kainalossa.
Hitsi tuota kiertopäivää mietin että osano ees taas laskea....mut yritän hetkinen.....
en mä osaa eli auttakaas kun mulla on alko menkat tän kuun 8.pv ja kierron pituus on sen 30pv niin mikäs se silloin onkaan :ashamed:
Kiva kun sinähin löysit pinomme - TERVETULOA!:wave::heart:
 
Ottis..ainahin tuossa hieman muokatussa kuvasessa, mie näen aavistuksen väriäkin..


..no, se oli ja meni..ja nyt lusitaan tämä täti p**ka tästä pois poikkeen..melkein seljässä asti oli aamullahin vuotoa!:O
 
Viimeksi muokattu:
Aamuyöstä kirjoitettua:

Niinhän se on mur-mur, enemmän tulee surku jos yritystä ollut.... hali :hug: Ja tämä ihmisen mieli on kyllä niin uskomaton, tai ainakin tämä NAISEN mieli ;) miten voi ajatukset vaihdella hetkestä toiseen, ja jo tehdyt päätökset horjua sopivan hetken tullen... miten voi olla ristiriitaista! Komppaan tosi paljon tuota ~~kuumia aaltoja~~ -"so what!" pinoa :)

Istun täällä aamuyön pimeydessä. En ollenkaan haluaisi olla hereillä, en. Haluaisin nukkua syvää unta kullan viekussa, ja varsinkin haluaisin tämän vatsakivun ja huonon olon pois! Argh. Eiköhän tämä nyt vain ole pitkittynyt vatsatauti, mutta varsinkin näin aamuyön tunteina mieli kuvittelee vaikka mitä. Ja näistä kuvitelmista positiivisimpia ovat ajatukset siitä, että olisinkin raskaana... vaikka sekään ajatus ei kyllä kirvoita mitään hiphurraa-huutoja tällä hetkellä. Nyt nimittäin muistan taas selkeästi, miten karmeaa kuukausitolkulla kestävä raskauspahoinvointi voi olla...

Kävin jo vessan kaapitkin tutkimassa josko sieltä olisi joku unehtunut r-testi löytynyt, mutta ei. Olis saanut rauhan loppuyöksi kun testiin olisi piirtynyt vain yksi viiva, niin kuin siihen tietysti ovuloimattoman kierron päätteeksi tulee. ARGH! :headwall: Miten voi olla, että vaikka järki sanoo etten ole raskaana en, niin jostain syystä taas pitäisi sekin asia varmistaa???!!!!!

Lisää turhautumista: avasin välilehteen toisen pinon, ajattelin kerrankin oikein kunnolla kommentoida teidän ihqujen kirjoituksia - kun tässä nyt kerran hereillä ollaan eikä toivoakaan unesta - niin eikös sielä tullut tyly ilmoitus HUOLTOKATKO... niinpä, ei kai kenenkään tähän aikaan pitäisi olkkarissa ollakaan, vaan omassa petissä nukkumassa! Saas nähdä miten tämän postauksen käy kun Lähetä-nappia painan...

No, muistin ja tämän ainoan näkyvän sivun varassa mennään. Ainakin Ottikselle ja Lilleriinalle kiitokset mummo-onnitteluista.

Iippikselle tsempitykset talletusyritykseen, Chrissylle plussatuulosia aamun testiin ++++

Tepiakselle tervetuloa! Ja voisi sanoa että myös tervemenoa :) eli toivottavasti pääset pian odotuspalstalle!

Hanhimamma, hienoa että osasit tehdä ratkaisun! On se valintojen tekeminen tässä elämässä usein haastavaa... Toivottavasti elämä tuo mukavia ylläreitä :)

Itselleni toivoisin tällä hetkellä sellaista ylläriä, että saisin vielä unta, ja heräisin aamulla terveenä.... tämä päivä vielä sairauslomalla, mutta huomenna pitäisi jaksaa töihin mennä, eikä se ole yhtään kivaa puolikuntoisena :/

No, pientähän tämä on, jos ja kun ohimenevää on. Aamuyön tunteina kaikki vain saa mustemman sävyn :ashamed:

Toivottavasti te muut heräätte levänneinä ja energiaa täynnä uuteen päivään! :heart:

PS. Tämän siis kirjoitin viiden kuuden välillä aamusta. Mutta en saanut lähetettyä, ilmoitti huoltokatkosta. Ja samaa huoltokatkosta ilmoittanut koko päivän, kun olen yrittänyt sivuille... outoa, kun nyt näen että muut ovat päässeet kirjoittamaan koko päivän....

Maha edelleen kipeä :( juuri varasin uuden lääkärinajan huomiselle, vaikka aamusta onkin pakko mennä ainakin käymään töissä.

Tervetuloa myös Marzalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä