40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heips Murut!

Mut voipi heittää sinne taustaileviin!! Tein järkiratkaisun, ja heitin miesystävän pellolle. Mutta toivoa en ole vielä heittänyt vauvasta, eihän sitä tiedä mitä elämä eteen tuo... Kaikkea hyvää teille muruset, ja paljon vauvatuulia!

:flower:

Hanhimamma
 
Perhis: mulla oli eka Donna-testeri. Oli selkeä, mutta patteri loppui suht nopsaan. Keväällä ostin Julian, ei niin tarkka mielestäni, mutta kun oppii, on ok. Ja siihen voi vaihtaa paristot. Tuolla Julialla sain napattua ekat viitteet oviksesta olikohan kp 10, ja CB:n digi näytti plussaa kp 12. Kerran harrastettiin seksiä, tuossa välissä, eli kp 11 ja siitä tämä tärppi.

Myös se tuulimunaan päätynyt tärppi saatiim aikaiseksi tuon sylkitesterin avulla, sattumaa tai ei.

Muoks. kesällä en testaillut millään, kun alkoi jo mennä maku.. sitten vaan sain päähäni kerran kokeilla, ja siitä se ajatus sitten taas lähti ja siirtyi teoiksi :p
 
Viimeksi muokattu:
Perhis: mulla oli eka Donna-testeri. Oli selkeä, mutta patteri loppui suht nopsaan. Keväällä ostin Julian, ei niin tarkka mielestäni, mutta kun oppii, on ok. Ja siihen voi vaihtaa paristot. Tuolla Julialla sain napattua ekat viitteet oviksesta olikohan kp 10, ja CB:n digi näytti plussaa kp 12. Kerran harrastettiin seksiä, tuossa välissä, eli kp 11 ja siitä tämä tärppi.

Myös se tuulimunaan päätynyt tärppi saatiim aikaiseksi tuon sylkitesterin avulla, sattumaa tai ei.

Muoks. kesällä en testaillut millään, kun alkoi jo mennä maku.. sitten vaan sain päähäni kerran kokeilla, ja siitä se ajatus sitten taas lähti ja siirtyi teoiksi :p
Mulla kans ekana Donna ja nyt tilasin Julian. Olin kyl Donnaan tyytyväinen ja ovikset löyty helposti alkukankeuksien jälkeen :)

Toivottavasti Julia on yhtä tarkka ja selkee kuin Donna.
 
Kiitos mur-mur :)

Täällä on nyt ollut vähän vaikeaa pysytellä hyvällä mielellä, vaikka kaikki siis onkin muuten hyvin, mutta kun on vatsa niin kipeä! Ollut kipeä koko viime viikon, ajattelin sen olevan "vain" stressiä. Perjantaina ripuloin, eilen en joten luulin että ohi on menossa, mutta tänään sitten taas... Ja tuntuu ettei edelleenkään ole ohi menossa. Jos huomenna yhtä kipeä, pakko mennä lääkäriin, en pärjää kyllä töissä tässä kunnossa....

Sorry vali-vali-postaus :'(

Plussatuulosia ihquille! :)
 
Heips Murut!

Mut voipi heittää sinne taustaileviin!! Tein järkiratkaisun, ja heitin miesystävän pellolle. Mutta toivoa en ole vielä heittänyt vauvasta, eihän sitä tiedä mitä elämä eteen tuo... Kaikkea hyvää teille muruset, ja paljon vauvatuulia!

:flower:

Hanhimamma

Hei ihuna - vaikea päätäs varmaanhin..muitta ihuna, ettet vaavihaavetta ole haudannut:kiss:..elämä saattaa tuoda eteesi ylläri pyllärin ja pikkisen sen myötä.:heart:
.
 
Viimeksi muokattu:
Crissy - mikä kierronpäivä(dpo)siulla nyt onkaan menossa?
..toivon testiin punaväriä:heart: ja tädille haistatetaan kuule pitkät p**kat!:stick:
..ei kait sekään nyt joka mökkeröiseen kerkeä kun miun luo se on tulossa huomenna.
 
Kiitos mur-mur :)

Täällä on nyt ollut vähän vaikeaa pysytellä hyvällä mielellä, vaikka kaikki siis onkin muuten hyvin, mutta kun on vatsa niin kipeä! Ollut kipeä koko viime viikon, ajattelin sen olevan "vain" stressiä. Perjantaina ripuloin, eilen en joten luulin että ohi on menossa, mutta tänään sitten taas... Ja tuntuu ettei edelleenkään ole ohi menossa. Jos huomenna yhtä kipeä, pakko mennä lääkäriin, en pärjää kyllä töissä tässä kunnossa....

Sorry vali-vali-postaus :'(

Plussatuulosia ihquille! :)
Voi sinua ihuna, mikähän sen masun kipiäksi noin on saattanut?..pikaista paranemista:kiss:
..saa täällä valittaa niin paljon kuin haluaa jos on paha mieli:hug:..ja älä mene tuon kuntoisena töihin, ei ne sieltä työt karkaa minnekkaään.
 
Heipat ihquille:wave:!

Paljonpa on taas tarinaa tullut, kivakiva.. Ainut miinus tieteskin se, ettei tää dementikko muista taas murto-osaakaan, mitä ajatteli kommentoida:snotty:

Kastehelmi! Ihana uutinen! Oon melkein kade sulle! Meiän esikoinen on avoliitossa ihanan, mutta aikasta päättäväisen typyn kanssa, joka on ilmoittanut, että he eivät lapsia tee:ashamed:! Luultavasti ja toivottavasti aika muuttaa tiukkoja mielipiteitä, mutta en uskalla vuosiin vielä aatella heidän ainakaan lisääntyvän.. Ja toki hyvä niin, nyt, koska poikani opiskelee vielä vuosia(on yliopistossa kolmatta vuotta) ja "miniäni" vasta valmistunut.
Mä kyllä hurahtaisin tyystin tuommoisesta uutisesta, ja ostaisin kaikkea mahdollista tulevalle pienelle! Oo kuule joko "Muumi" tai "mamma", mutta mä en sua ainakaan osaa isoäidiksi tai mummoksi aatella; mummikin on nuorekkaampi;)!

Hanhimamma! Lykkyä pyttyyn ja kaikkea hyvää uudessa elämäntilanteessasi! Toivotaan, että jutskat osuu kohdilleen elämässä, ja pikkusta pukkaa...

Mä kannatan myös sitä mahdollista UUTTA, tulevaa pinoa, jossa me vanhat kanat voidaan kotkottaa kaikesta maan ja taivaan väliltä! Itsehän en ees kuulu tähän pinoon, kun en yritä raskautua, kuhan vain leikittelen ja pelkään ajatuksella.. Musta on vaan niin kiva vaihtaa aatoksia aikuistan naisten kanssa tästä huimasta matkasta, jota elämäksi kutsutaan:saint:!

Täällä sataa jo... Koiruuden kanssa ulos, ja aamulla töihin! Ihanaa mennä kolmen viikon jälkeen AAMU-vuoroon!

Lempeitä tuulahduksia kaikkien eloon, haleja :hug:!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
:attn:HEI!

Liv-kanavalla nyt dokkari: "tilauksessa tyttövauva"

..osaatteko ihunat samaistua noihin naisiin, jotka sitkiästi toivovat/yrittävät tyttövauvaa?

..miulla ei ymmärrys riitä..ymmärränhän mie sen toiveen tyttövauvaan jos on ennestään vain poikia..mutta tuossa dokkarissa tuo halu saada tyttö, on pa-kon-o-mai-nen jo..:(
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
No niin, kun suunnittelee, niin pyllylleen menee. Meil oli sunnuntaina sellanen lievän puoleinen väsymystilanne, johtuen siitä, että valvoimme myöhään ystävien seurassa. Koko päivä meni vähän nuokkuessa ja kas mukavaa, kun oli ilta ja pieni "duunaus" mielessä, niin eikös meidän pikkupoika pistänyt uhmakohtauksen päälle, joka parin tunnin päästä alkoi syövyttää aivoja niin paljon, että ei tehnyt mieli tehdä mitään mikä vielä olisi aiheuttanut lisää lisääntymisen: / Niinpä ovispäivä jäi sitten hyödyntämättä ja täytyy tänään toivoa, että vois viimesien sekunttien aikana vielä jotain keretä tuottamaan tai että lauantain simpat ovat pitkäikäsiä ja niistä ois johonkin. Ja jos ei nyt sitten tärpännyt, niin labra mul on 4.9 ja se lääkäri 18.9, että siel sitten selviää lisää kannattaako sitten oikeesti enää raskautuakaan, et jos ne saakin mua aivot johonkin järjelliseen päivänvaloon faktoilla, jotta että olisi suorastaan hulluutta enää lisääntyä.

Silti mä välillä mietin, että miksi se uni näytti sen plussatestin. En nähnyt muuta unta, vaan eteeni tuli se testi ja uni loppu siihen. Parin minuutin uni...omituista.
Tänään kuitenkin ajattelin tuhrata viel yhden testin, että jos se on oikein tulipunainen se testi viiva, niin vois aatella, että siel vois olla jotain menossa ja jos taas hailakka, niin eikös se sitten vähän kerro jo, että ohi on.
 
Hei Riikkaliisa, mukava kuulla siustahin välillä!:wave:

Sitäpä ihmettä miekin enää toivon, ei tässä muuta voi.
..eikä miunkaan mies enää kuumeile, 3 keskeytynyttä raskautta 11kk:n sisään on jo hälle liikaa..: /

Toivon siullehin sitä ihanaa ihmettä tapahtuvaksi - Onnekasta tulevaa v. 2011!!:heart:
Hei!
Minäkin löysin perille, kun "kädestä" pitäen ohjattiin ;)
Kiinnostaa tuo km, vaikka se ikävä asia onkin... kuulostaa kaikenlisäksi kauhean yleiseltä! Kuinka pian raskautumisen jlk km tapahtuu? Yleensähän vkoa 12 pidetään jo suht varmana raskauden etenemisen suhteen!?
 
Hei!
Esittäydynpäs :)
Olen 41-vuotias raskaudesta ja vauvasta haaveileva kahden ison tytön äiti (19 ja 8 veet), tammikuussa tulee itsellä 42, ja sehän on jo kohta......iiiiiiiiiiiik ;)
Olen kuumeillut vauvanhaaveilutiimoilta jo kaksi vuotta, ja vasta nyt, kun eksyin Kaksplussan keskustelu-palstalle alkoi kuumeeni edelleen voimistua ja saada konkreettisemman tunteen. En olekaan ainoa yli nelikymppinen, joka haluaa vielä lapsen (raskausaika on ollut aina mukavaa). Jotenkin tuntuu, ainakin kun täällä Pohjois-Suomessa asuu, että tuoreet äidit ovat kaikki parikymppisiä, hyvä jos sitäkään... Mutta sittenkin tuntuu oikeammalta saada lapsi vanhempana; on jo kokemusta -elämän-, -ja aikaisemmista lapsista; mutta jokaisenhan se on lähdettävä alusta ;)
Lopetin hormonipillerit (ei mini-, vaan uusi hormonikierukkaa vastaava) n.29.7. En edes laittanut pvämäärää muistiin,pöljä minä, ja nyt sitten odottelen ensimmäisiä kuukautisia alkaviksi. Rinnat ovat kipeät ja turvonneet (niin kuin aina ennen kuukautisia), alavatsassa on tuntunut repeilyä nopeasti noustessa... Joten oireet voisivat olla jopa raskauteen viittaavia... Mutta myös alkaviin kuukautisiin.
Olen näillä palstoilla lukenut muiden erinäisistä oireista ja tuntemuksista. Toiset ovat sanoneet, että pillereiden jlk kuukautisia on joutunut odottelemaan useammankin kuukauden, toiset ovat raskautuneet ensimmäistenkään kuukautisten alettua. (No, niin; nyt pitää käydä vessassa, kun tuntuu, että 'ne' alkaa...)
Olen ehtinyt tehdä jo 3 raskaustestiäkin "ihan piruuttani", mutta suuri toivo persauksissa, että JOS KUITENKIN...
Saas nyt nähdä.
 
Tervetuloa Tepias!

Minäpä haluaisin kuunella teidän kokemuksia ovistesteistä. Mullahan ne on niin toiminut, että kun kaksi viivaa on näkynyt, niin het sänkyyn ja kas, raskaaksi on sitten tultu jos on tultu, mutta jos positiivisen ovistestin jälkeen päivän perästä painut sänkyyn, niin ei tartte odottaa raskautumista, ohi on.

Nyt mulla oli eilen klo 10 se ovistesti plussaa. Touhuttiin siis 24h ennen sitä, eli sanoisin, että aika hyvät mahkut ois;) Mutta miksi tuossa lapussa lukee, että jos yrität tulla raskaaksi, paras aika yhdynnässä on 24-48 tunnin sisällä? Eli ei siis heti kun ne plussaviivat on siinä tai ei ees edellisenä päivänäkään?

Mulla ainakin tänään ovistesti näytti enää haalakkaa, ovistuntemuksia ei ole ja jos nyt tänään vaikka möyhittäskin tuol peiton alla, siitä ois sitten jo 30h ja ton lapun mukaan siis PARAS AIKA:O Musta toi on aika epäselvästi laitettu, kun joku voi oikeesti muhinoida vasta sen 24h jälkeen ja oikeesti silloin voi olla jo myöhästä! Ainakin mulla on.
Mitäs muut on asiasta mieltä?
 
vai tarkottaako tuo, että paras aika muhinoida on kahden vuorokauden sisällä. alkaen heti siitä plussatestistä? Valaiskaa viisaammat mua:) Mun mieelstä se EHKÄ tarkoittaa sitä, mutta ton voi muutenkin käsittää, että vasta 24h päästä? miten te tuon luette ja tajuatte?
 
Raportoin tässä vaan, että nega tuli vielä testiin. :/ Mutta ei se mitään, mä olen myöhäinen plussailija. :)

Oireita kuitenkin on. Esim. eilen työpaikan vieressä leikattiin ruohoa ja leikkurin bensanhaju äklötti. Ja haisevat Prisman muovikassit.
Hei Onni71!
Jokos sinulla on onnistanut plussailut?
Minäkin epätoivoisesti toivoisin raskautta (odottelen ensimmäisiä kuukautisia pillereiden jlk, pviä 31, 3 testiä negatiiviset). Hajut ovat käyneet nenään voimakkaammin, rinnat ovat kipeät ja kuumottavat, ja iltaisin erityisen kova nälkä...?
 
vai tarkottaako tuo, että paras aika muhinoida on kahden vuorokauden sisällä. alkaen heti siitä plussatestistä? Valaiskaa viisaammat mua:) Mun mieelstä se EHKÄ tarkoittaa sitä, mutta ton voi muutenkin käsittää, että vasta 24h päästä? miten te tuon luette ja tajuatte?
Mitä minä oon kaikenlaista lukenut, niin oon ymmärtäny, että ovulaatiosta kaks päivää on otollisimmat...!?!
Ja vaikka oliskin ovulaatio, niin eihän se silti takaa varmaa raskautumista, vaikka sattuisikin osumaan kohilleen!
Pitää vielä lisäämäni, että eikös kaikki kehota harrastamaan seksiä niin usein kuin mahdollista (joka toinen pvä), niin on parhaimmat mahdollisuudet... Meillä sitä nyt ei niin usein kuitenkaan tapahdu miehen vuorotyön takia. Minä en jaksa kukkua yömyöhään...
 
Viimeksi muokattu:
Tepias, kyllä kai sitä on sillai sanottu. Minä oon vähän kokenut vaan muuta, kun on niinkin sanottu, että jos limat loppuu, niin ovis oli silloin kun limat esiinty ja kun on kuiva tordelli, niin turha enää silloin yrittää. Minulla ovislimaskat on just kun on ne kaksi viivaa ja sen jälkeen ei enää mitään. Välillä siis mietin, että oudolta tuntuu tuo kaksi päivää.Mutta minä oonkin vähä semmonen, että en turhaan noihin tuijottele, touhutaan kun ehitään, mutta välillä ois kiva tietä enempikin ovismaailmasta;)
 
Tervetuloa Tepias!

Minäpä haluaisin kuunella teidän kokemuksia ovistesteistä. Mullahan ne on niin toiminut, että kun kaksi viivaa on näkynyt, niin het sänkyyn ja kas, raskaaksi on sitten tultu jos on tultu, mutta jos positiivisen ovistestin jälkeen päivän perästä painut sänkyyn, niin ei tartte odottaa raskautumista, ohi on.

Nyt mulla oli eilen klo 10 se ovistesti plussaa. Touhuttiin siis 24h ennen sitä, eli sanoisin, että aika hyvät mahkut ois;) Mutta miksi tuossa lapussa lukee, että jos yrität tulla raskaaksi, paras aika yhdynnässä on 24-48 tunnin sisällä? Eli ei siis heti kun ne plussaviivat on siinä tai ei ees edellisenä päivänäkään?

Mulla ainakin tänään ovistesti näytti enää haalakkaa, ovistuntemuksia ei ole ja jos nyt tänään vaikka möyhittäskin tuol peiton alla, siitä ois sitten jo 30h ja ton lapun mukaan siis PARAS AIKA:O Musta toi on aika epäselvästi laitettu, kun joku voi oikeesti muhinoida vasta sen 24h jälkeen ja oikeesti silloin voi olla jo myöhästä! Ainakin mulla on.
Mitäs muut on asiasta mieltä?
Ehkä tuo PARAS hetki on jokin tilastollinen/keskiverto -huippu, mikä ei tietysti kaikkien kohdalla päde. Itse sain CB:N digitestiin hymynaaman kp 12, ja VAIN kp 11 harrastettiin seksiä. Ja siitä kerrasta r-testiin plussa. Eli pari päivää ennen munasolun irtoamista talleteltiin. Mieluummin simppoja jemmaan jo ennen ovista, on ollut meidän mottomme :D Toki, jos simppojen laatu ei ole kummoinen, ei sekään toimi.

Muoks. kun sen testin mukaanhan se munasolu irtoaa tuon ko. ajan sisällä siitä,kun tulos on plussa. Ei ole siis irronnut vielä testaushetkellä. Ehkä ne on eri herkkyyksiäkin, esim. sylkitestissä näin oviksen lähenevän kp 10, ja digissä vasta kp 12 oli plussa.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä minä oon kaikenlaista lukenut, niin oon ymmärtäny, että ovulaatiosta kaks päivää on otollisimmat...!?!
Ja vaikka oliskin ovulaatio, niin eihän se silti takaa varmaa raskautumista, vaikka sattuisikin osumaan kohilleen!
Pitää vielä lisäämäni, että eikös kaikki kehota harrastamaan seksiä niin usein kuin mahdollista (joka toinen pvä), niin on parhaimmat mahdollisuudet... Meillä sitä nyt ei niin usein kuitenkaan tapahdu miehen vuorotyön takia. Minä en jaksa kukkua yömyöhään...
Munasoluhan ei elä kuin max. vuorokauden, että kyllä kaksi vuorokautta on (yleensä) liikaa. Mutta kaksi vuorokautta ovisPLUSSASTA voisi jollain vielä toimia.
 
Ottis
tattinen Kurjasti täti sua pidellyt otteessaan :'( :hug:.

mur-mur Olen pahoillani, että täti tuli sittenkin :( :hug:.

Tintti-Tiivari Onnea matkaan :), ainakin tallettelut ovat osuneet kohdilleen =) :heart:!

AinoEmilia Peukutuksia :), tulehan sitten kertomaan mitä kuuluu :heart:!

ON Meillä meni eilinen ihan kivasti. Käytiin kansallispuistossa patikoimassa ja sää oli mitä ihanin =). Nyt tarttis jaksaa nurtsinleikkuuseen, mutt olen ihan finaalissa. En ole tottunut näin pitkiin työpäiviin :LOL:..

ONON Eipäs ole tullut pupusteltua ja mua vähän epäilyttää, ett ovis pääsi pe/la livahtamaan ohi, sillä nyt jo valkovuoto hurjan (häiritsevän) runsasta :(.

Kastehelmi Onnea mummoutumisen johdosta :kiss:. Ihana ylläri :heart:!
 
Ottis
mur-mur Mä en osais samaistua pelkästään tyttövauvoihin "erikoistuneisiin" haaveilijoihin, sillä sama kumpaa sukupuolta ottaisin ilolla vastaan vauvan jos vain sellaisen saisin :).

Tepias Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan :heart:!

Hanhimamma Onnea elämääsi mitä sitten ikinä teetkin. Joskus järkiratkaisu on paras ratkaisu.
 
vai tarkottaako tuo, että paras aika muhinoida on kahden vuorokauden sisällä. alkaen heti siitä plussatestistä? Valaiskaa viisaammat mua:) Mun mieelstä se EHKÄ tarkoittaa sitä, mutta ton voi muutenkin käsittää, että vasta 24h päästä? miten te tuon luette ja tajuatte?

Ovistestin plussa, EI tarkoita siis vielä ovulaatiota.(munarakkulan puhkiamista)

Kun ne tasavahvat viivaset O-testissä, on keskimäärin aikaa siihen ovulaatioon 24-48h..
..m u t t a..sanoisin, että n. 12-38h(itselläni ovis aina plussasta, sen 12h sisään)

Jos tasavahvat viivat testissä vaikka tänään, olisi ovis luultavasti seuraavana päivänä ja silloin luulisi vielä olevan hyvät mahkut tärppiin(niin hyvät kun ne meillä "kypsemmillä" enää on n. 10% ehkä..)

..mutta jos olet tyyppiä "ovuloit nopsaan"(niin kuin mie)..on paras aika sattuttaa lemmiskelyt juuri silloin kun tasavahvat viivaset testissä.(ja päivää aiemmin)

Mikäli olet dippaillut O-testejä useamman kuukauden ja kiertosi suht säännöllinen, on testin tummmuminen helpompi aavistaa..m u t t a jos oviksen bongaus jostain syystä vaikiampaa ja kiertokin heittelee kuukausittain..on jo vaikimpi juttu - ei mahdoton kumminkaan.:)

..pitää vain ahkeraan jaksaa dippailla päivittäin!=)(vähintään 2x)


HUOM!
pitää myös muistaa tämä: Siittiöt tarvitsevat ns. "kapasitaatio ajan" ejakulaatiosta - se on vähintään n. 7h..sitten vasta pystyvät hedelmöittämään munasolun.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä