mur-mur Kyllä mä tossa jotain näen =). Toivottavasti säästit/ säästät sen viimeisen testin aamuun tai sit sinne maanantaille. Peukkuja ihan satasella :heart:!
WP Kiva, ett päänsäsrky meni ohi. Mä huomasin tässä yksi päivä, kun on taas töissä tullut juotua enemmän kahvia, että mulla tulee kahvista pää kipeäksi ja eilisestä lähtien olenkin jättänyt kupittelun taas pelkkään aamukahviin, sillä ilman kahvia en totisesti lähde käyntiin
.
Onni71 Dippaisit nyt kuitenkin
. Peukkuja, ett plussa tulis testiin :heart:!
ON Ollut pitkä ja tylsä ilta, kun sain mehut keitettyä jo päivällä eikä ole illalla ollut mitään tekemistä
. Ukon kanssa käytiin kävelyllä ihan mun selkäni vuoks, ett se vähän vetreytys ku tuntui niin jäykältä. Kummasti sitä on tottunut taas touhuamaan siihen malliin, että jos on iltakaan ilman sen kummempaa tekemistä, ett sitten on ihan helisemässä ittensä kanssa ku ei töllöstäkään tule mitään mielenkiintoista. Ja väsyttäis kyllä, mutt ku ei osaa rauhaantua nukkumaan :ashamed:.
Mutt nyt, pyllyn pesulle ja huomenna uudet kujeet. se on kp7 eli vois katella miten onnistuis miehen kaato. Hänelle viime viikonloppuna pidin sellaisen saarnan pihtailusta, ett taisi vähän jo kuunnellakin. Varsinkin, kun kieltäydyin hyvin päättäväisesti seksistä ja ihan siihen vedoten, että en saanut viimeksi simppasia ajoillaan. Tosin pupuilla olisi ollut ihan fiksua, sillä olishan siinä tullut vanhoja simppasia jo ajettua alta, mutt tehty mikä tehty ja vaikka en oikeastikaan yleensä pihtaile, tuntui mieheen kolahtavan puhe paremmin, kun tunsi konkreettiseti (pili pystyssä) miltä se tuntuu, kun ei saakaan mitä tahtoo ja kovasti tekis mieli =).