Tintti-tiivari Suuria ja syviä kysymyksiä olet mielessäsi pyöritellyt. Ei se mun mielestä ole itsekästä vielä yhtä vauvaa toivoa ja siitä haaveilla, vaikka niitä muitakin lapsia jo olisi... Elämäähän tämä on.
bugsy Jäi tosta edellisestä: Onnittelut ihanista ultrakuulumisista :heart:!
anjamarita Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!
Lilleriina Huh, hurja tuota sun tätiä ku nyt noin laittoi lorotellen
.
Kastehelmi :hug:. Surullista tosiaankin laskea viikkoja, kun raskaus on päättynyt ennen aikojaan :'(. Olen pahoillani. Mulla on vaihteeksi töissä yksi työkaveri nyt viikolla 20 ja on vähän haiku seurailla hänen masunsa kasvua, vaikka totta totisesti hän on onnensa ansainnut eikä raskautensa ole minulta pois
. Silti sitä vaan edelleenkin jotekin toivoo, ett elämä olisi mennyt toisella tapaa..
Kurina Hyvät luvut sulla np-ultrasta. Onnittelut :heart:!
iikk! Mä tunsin piänen syyllisyyden kirpaisun, kun luin, ett lopetettuasi kahvin juonnin kokonaan, tulit sitten heti raskaaksi, sillä sen ekan ja ainoan kerran, kun olin raskaana, olin minä jo parinkolmen kuukauden ajan rajoittanut kahvinjuontia radikaalisti ja uskoin/ uskon sillä olleen raskauden alkamiseen vaikutusta. Nyt juon kahvia taas kuin ennenkin ja varsinkin töitten alettua liikaakin. Paljon on muitakin paheita, joita vois karsia, ett mahikset parantuisivat, mutt mä oon ka jotenkin ajatellut, ett vauva tulee jos se meille/ mulle suodaan ja ettei siihen elämäntavat vaikuta, sillä näyttääpä noi narkkikset ja huumehörhötkin vauvoja saavan
. He eivät tosin sit enää ajattelekaan miten elämäntapansa vaikuttavat kehittyvään sikiöön, mutt takuulla heittäisin kahvinjuonnin wegs, jos olisin raskaana, en sillä tätä kirjoittele
..
Mutt nyt tarttee taas mennä yhteen palaveriin ja sit lähdenkin puskille, jos ei ala ihan akkoja taivaalta satamaan. Eipäkuei. ku pitäähän mun ensin keittää mehuksi eilen poimimani marjat, mutt tän päivän ehkä hiukkasen kunnianhimoisenakin tavoitteena on saada edes sangollinen punaherukoita huomiselle keitettäväksi. Mieluummin keittäisin kerralla enemmän, mutt näyttää, ettei näillä keleillä saa kerralla niin paljoa poimittua, ett voisi toimia viimeisen päälle 'taloudellisesti' ku ei tuosta ukosta ole poiminta-apua. Eilenkin lähti kyllä kotipaikalleen mukaan, mutt puskilla kävi tasan suuhunsa marjat poimimassa :stick:.
Palaillaan ja plussatuulosia :heart:!! t. Ottis (kp5)