Moiks! :wave:
Hengissä selvitty ekasta työviikosta, just just |O väsyttää....
Muuten ihan hyvä fiilis siitä huolimatta, että
a) alan epäillä, että mulla ei tosiaan enää ole oviksia. Ainakaan tässä kierrossa. Kp 14 (km:n jälkeiset kierrot 22, 21 ja 26) eikä jo monena päivänä dippaamassani tikussa ole näkynyt kuin se yksi viiva.
hih, olen siis kyllä käyttänyt uutta tikkua joka kerta
mutta saattaa tietenkin olla, että näin kokemattomana dippailijana teen jotain muita perustavanlaatuisia virheitä...
b) mies sai nyt sitten kutsukirjeen jonnekin muuallekin kuin hampulääkäriin syyskuun puoleen väliin.
Vähissä alkaa olla tjottailut täällä, mutta juuri nyt asian kanssa ihan sujut. Ja ehkä se ylläri tulee juuri nyt kun selkeästi alan olla tjottailun loppumisen kanssa sujut, who knows?
Toivotaan, jotta pylläri kerkeis yllättää:kiss:
:hug: Halit teille, jotka negoja saaneet, tulisi nyt edes tätikurjake ajallaan jos ei plussaa anna! :hug: sekä niille, joilla onnea, kuin myös niille joilla ollut surua! Halaus on kyllä käypä väline niin moneen, varsinkin niihin paikkohin joissa sanat on jo vähän turhia.... Tänä aamuna kuulin, että yhdellä työkaverilla mennyt kesken jo neljännellä kuulla ollut raskaus :'(
:hug: myös
Lilleriinalle, kurjia moiset salakuvaajat! Itsekin ainokaisen sakkoni saanut juuri tuollaisen tolpan vuoksi. Mokomat eivät poliisilaitoksella edes suostuneet antamaan minulle omaksi kuvaa, josta olin niin paljon maksanut
Onpas oikeasti onnellinen olo ihan vain siitä, että on viikonloppu, huomenna saan nukkua pitkään rakkaani viekussa, eikä ole mihinkään kiire!
mur-mur, täytyypä kokeilla tuota piimää pohjaksi joskus smoothieen. Itse teen nykyään aamupalaksi vähän energiapitoisemman smoothien: avokadoa, banaania, mustikkaa ja/tai vadelmaa, neitsytkookosöljyä nokare, turkkilaista jugurttia, luomuhunajaa makeutukseen. Todella hyvin pysyy nälkä poissa lounaaseen asti! Tosin taitaa olla melkoinen kaloripommi myös
No, ei se ole varmasti sellainen kaloripommi kuin joku: pizza tms "roskaruoka" ei olleskaan - tuossahan on marjoja, jotka ON terveellisiä!=)
(sain toisesta pinosta vinkkinä, tehdä pirtelön: vanilja tai kaakao soijamaitoon)
Ja tänä iltana lisää kaloripommeja: ostin juustoja ja punaviinipullon. Kunhan tuo rakkaani :heart: on leikannut nurmikon valmiiksi, naatiskelemme vähän. Olenkos koskaan kertonut, että minulla on aivan ihana mies...?
juu, juu, tiedetään, ärsyttävää hehkutusta mutta minkäs teet kun SE VAAN ON NIIN IHANA! :heart:
Saa täällä kuule omaa kultaa hehkuttaa täysillä jos se on ihuna
..ja se on hyvä, että puhuu&pussaa
No, totuudessa tuskin hän teidän mielestänne niin ihana olisi, ihan tavallinen suomalainen mies, sillä erotuksella vain, että sekä puhuu että pussaa. Mutta onpa vain minun oma rakkaani, jonka kanssa on niin hyvä olla :heart: Ehkä tähän onneen olisikin ollut vähän liikaa pyydetty, että olisi vielä yhteisen vauvankin saanut..........
Rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja plussatuulia niitä halajaville! Nauttikaa tekin rakkaistanne
Kuin myöskin sinulle:wavemiullahin viinilasi tässä edessä, pikku palkinto)
..painoa on tippunut 5vrk/-500g..hyvä mie:saint:
toivottaa Kastis, tällä tuulella tänään