Morjens taasen kaikille:wave:
Tää wanha kääpä yrittää taas pikaseen muistaa, mitä piti kullekin sanoman;
-
AinoEmilia Onnea morsmaikku/vaimo, ja ihanaa, yhteistä elon taivalta teille!
-
Sussu; no hitsi, Saa Ja PITÄÄkin tuulettaa!! Wauuuuuuu
-
Ottis; ONNEA uuteen jobiin! Sä ihan selvästi teet jotain pientä pesäeroa olkkariin, veikkaan mä
!
-
Iida-Karoliina; hurjasti tsemiä ja onnea seuraavaan hoitoon, ja sitten myös siihen sijaislapsi-hommaan! Ihan satavarmasti Te saatte lapsen/lapsia, tavalla tai toisella:heart:!
Kaikille muillekin, kauhiasti paljon Onnea raskautumisen kanssa, ja kivat niille, jotka ilahtuneita tädin tulosta, ja tarrasukkia ja enkeleitä Teille, joilla se piskuinen aarre jo sydämen alle pesää rakentaa:kiss:!
).(; Täti-perk*le sukelsi esiin sieltä mökin järvestä, ja kettuillessaan tulikin sitten jo muutaman pvän etuajassa:kieh:! On eukolla pokkaa!! Justiin oli suunnitelma, että kun niin on paljon ukkelini taas töitä paiskinut, eikä paljon olla ehditty ees näkemään toisiamme, niin viikonloppuna sitten otetaan menetetty petiaika takasin
, joten kakka, sanos tää eukko!! Taitaa mullakin jo tuolta vyötärön alapuolelta kuulua ehtookellojen soitantaa, kun näin lyhyt kierto ny sitte oli..vissiin kait 24 vrk!
Mutta eipähän tässä kaikki ketutuksen aiheet sentäs; Musta tuli eilen sitten ihan valokuvamalli!!Eipä muuta vikaa, mutta kun se kuvaaja ja kamera sattus olee poliisin valvontakamera:headwall::headwall:!! Ai tana sentäs, ku ketuttaa!! Mä en oo ikinä saanut ylinopeussakkoa, ja mulla on kortti ollut ainakin 25 vuotta! Eilen sitten ajelin äitikän luo, ja päätinkin jostain syystä ajaa vähän eri kautta ku yleensä; Kehä 3:lla on siellä aikas loppupäässä pitkä pätkä satasen nopeusrajotus, ja niinhän mä ajelin hilkun alle sataa, kunnes räpsähti!! Ja voihan villahousut ja hiton hiivasienet sentäs; tajusinkin samalla sekunnin sadasosalla, jotta *auts*, se satasen rajotus taiskin loppua jo!|O Nyt sitten oottelen kivaa kirjettä postilootaan, ja sitä ylimäärästä lottovoittoa vallankin; jotta kuin perkuleen paljon sekin sakko tulee olemaan:vampire:!!
Jotta tämmöstä tänne tällä erää, toki toi sakkokin sopii justiinsa tähän hyväntahtoiseen olotilaani, joka on aina tädin ollessa kylässä:saint:!
Toivon muille mukavampaa loppuviikkoa ja viikonloppua, pitäkää toisianne hyvänä:hug:!
Lille