Ai ai kun alkoi tehdä mieli sekä
Marzan suppilovahveroita (voissa paistettuna
) että
mur-murin lettuja hillolla.... täytyy tyytyä ruisleipään kun ei nyt noita ole saatavilla
onlydreamille tervetuloa ja surunvalittelut! :hug:
Täällä näköjään ollutkin porukka tänään hissukseen. Meillä oli antoisa parisuhdeleiri, tuli sekä hyviä uusia näkökulmia että todennäköisesti myös vähän lisää painoa, sen verran hyvät ruoat oli
ON: Olen nyt vallan ihmeissäni tämän kiertoni suhteen. Torstai-illasta asti odottelin menkkoja alkavaksi. Huvikseni tein to-iltana ovis-testin, jossa ekaa kertaa näkyi selkeä toinen viiva. Ensin ajattelin että mitä jos tuo tarkoittaakin raskautta, ja googlasin vähän asiasta. Kävi ilmi että yhtä lailla voi tarkoittaa että kuukautiset ovella... eli näin sitten päättelin olevan, kun täsmäsi olonkin kanssa. Eipä tullut hetkeksikään mieleen, että voisi todellakin näyttää tulevaa OVISta! Lauantaiaamuna tein varuiksi r-testin, odotetusti nega. Olo oli itse asiassa lähinnä helpottunut tällä kertaa
Kun täti ei vielä tähänkään mennessä ole tullut, olen alkanut pohtimaan, josko torstai-illan viiva olisi kuitenkin tarkoittanut tulevaa ovista! Silloin oli kp27. En tikutellut pe enkä la - kun ei siis tullut mieleenkään, että olis voinut ovis olla - mutta tänään leiriltä tultua dippasin. Hyvin haalea vaalea viiva tuli, eli voipi olla että pe tai la on ollut tasavahvat viivat.
Olen ihan kypsynyt tarkkailemaan kehoani mahdollisen raskauden varalta! :/ Luulin jo la-aamuna, että tein elämäni vikan raskaustestin, mutta jos se täti ei pian tule (nyt kp 30) niin näköjään parin viikon päästä saa vielä ainakin yhden tehdä.
Teille muille toivottelen plussatuulia, vaikka itse olenkin tällä hetkellä kypsynyt koko juttuun
Voimia itse kullekin tulevaan työviikkoon! :heart: