Ellen väärin muista, niin taannoin Jääräpää alias Jääris sai ekan haamulainen dpo5 ja kyllä siitä kierrosta vauva sai alkunsa =).Marza1970, tota, sellasta kameraa ei oo keksittykään joka saisi näkymään siinä kaksi viivaa, mutta mun silmät on tarkemmat ku mikään kamera ja mä nään siinä sellasen haamun, viivanpaikan, varjostuman-oli mikä oli, mutta paranee nyt sitten toivoa, että sais tummeta kansa Emmä testaa kun oikeesti vasta joskus vajaan viikon päästä uudestaan. Olishan se jo aika outoakin, jos 6päivää oviksesta alkas sellasta viivaa pukata, että tännekin sen saisin Mutta yks kuumeileva hullu tääl on kyllä
Ihuna - älä kuuleppas kanna ollenkaan huonoa omaatunoa:kiss:Marzalle tervetuloa mukaan tähän upeaan porukkaan.
Mä jään taas ittekseni kun mies lähtee kiihdyttelemään kisoihin (tai avustamaan kaveriaan joka kiiihdyttää). Oviksen pitäis onneksi ajoittua vasta ens viikon alkupuolelle, jos se nyt ees tulee. Täytyy koittaa sitten sekä tikuttaa että varmuuden vuoksi heilutella peittoja ahkerasti. Kun vaan jaksais...
Meilllä kävi keskiviikkona perhetyöntekijä juttelemassa josko jotain lastenhoitoapua sais kun tuo mies ei mulle sitä omaa aikaa tajua / viitsi / halua järjestää. Mutta kun tulis vissiiin aika kalliiks, täytyy harkita yksityistä lastenvahtia sen sijaan. Ja ihan vaan siis siksi aikaa että edes kerran viikossa saisin olla tunnin pari ittekseni kun nyt oon 24/7 kiinni perheessä. Kumma miten huono omatunto tulee kun kehtaa ääneen tällasta sanoa. Kun pitäshän näiden omien murujen kanssa jaksaa olla kun kerta on ne väen vängällä maailmaan halunnut tuupata. Vai? Mä koitan kyllä vähän vaientaa huonoa omaatuntoania sillä että mulla nyt kuitenkin on tää adhd liitännäisineen ja ne tekee meidän arjesta hieman haasteellisempaa....
Ihunasti sanottu - "nakkena"..Tsautsau, ihanaiset:wave:
Ihanan aktiivista jutustelua, TYKKÄÄN!!!
Marzalla kivat kuvat lapsista ja äitylistä:heart:! Oih, kuinka romantic ilta siellä suunnitteila! Toivottavasti onnistuu loistavasti, eikä kultsuusi iske väsy..! Siis, enhän mä utelias ole, mutta millanen uima-allas teillä on?? Mua melkeen alko naurattaa, kun aattelin, jos mä laittasin meidän uima-altaaseen vettä yhen illan takia, niin siinä menis päivä ennenku se täyttys(se on semmonen sininen, kovareunanen, aikasta iso kuiteskin, muttei siis mikään OIKEE uima-allas), tai sit toinen vaihtoehto ois semmonen lasten kahluuallas, mutta siitä taitas olla romantiikka aikasta kaukana, kun polvet suussa istuttas, ja vettä noin 20 senttiä!
Morticia; hyvä juttu, että tajuat tarvitsevasi omaa aikaa!! Jokainen äiti tarttee henkilökohtaistakin aikaa edes joskus, vaikka ne lapset rakkaita ovatkin.. Itse ainakin olen paljon parempi/mukavampi/rennompi/hyväntuulisempi äiti (sekä vaimokin), kun saa ladata akkujaan silloin tällöin, eikä ees säännöllisesti, mutta tunti silloin tällöin tekee kyllä kutaa!
Tintti-Tiivari! Wauwau wauva! Viivojen tasaista tummenemista sinne päin, ihquu!
Kastis; upeen ihanaa parisuhdeviikonloppua sinnekii! Toivotaan, jotta tauti hellittää, ja saatte tykätä toisistanne pitkään ja hartaasti! Ja nuhahan lähtee nu**imalla, kuulemma:vampire:!
Meillä ensi viikonloppu se pariweekendi! Lähdemme mökille ihan kahdestaan, ei edes karvakorva pääse mukaan! Siellä sitten "nakkena" oon koko viikonlopun, ja puen päälleni vasta sunnuntaina ennen kotiinlähtöä:kieh:!
*mur-mur*; palstatohtorilta kysyisin, että mitä noi lyhyehköt kierrot sitten tarkoittaa?? Ku mulla viimeksi vain sen jotain 23-24, ja vuosin ku ois vähintään kaulavaltimo katkaistu? Yleensä ollut aika tarkkaan sen 28 pv kierto?? Joo o, saisin varmaan tiedot googlaamallakin, mutta kun sä oot niin hyvä näissä, ja luen huonot uutiset mieluummin sun kertomana, kuin jonkun lääketieteen julkaisun sanomana:saint:!
Mulla huomennakin työpvä, plääh! Jää viikonloppu vähän lyhyeksi!
Piliä perjantaille, lapsen alut lauantaille ja seksiä sunnuntainakin!
Lillis
Miusta 2 vaihtoehtoa: ovis oli myöhemmin..t a i sitten oli ovuloimaton kierto - molemmat sopii nyt siihen pidentyneenseen kiertroon.(jos myöhempi ovis, plussan mahkut olisi vielä:heartMä en oo mur-mur koskaan dippaillu, koska sillä oviksen ajankohdalla ei meiän seksielämän osalta ole merkitystä Ja toisaalta ei raskautumisen kanssa ole koskaan ollut ongelmia.
Mutta kovat ovis-kivuthan mulla yleensä on, mutta tässä kuussa niitä ei ole kuulunut. Lievää jomotusta, joten josko olis sit yritellyt onnistumatta =( No, ens kuussa uus yritys.