40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Meillä olis isännän kanssa illalla tiedossa mukava ilta ellei mies sitten ota taas ja väsy iske kesken juhlinnan.Ollaan aateltu että illalla sytytellään kynttilöitä paviljonkiin ja täytetään uima-allas ja samalla muutama juoma otettas sekä grillattas jotain hyvää.
Mun pitää vissiin ostaa niitä ovistestejä että tietää sitten milloin sitä olis parhaimmat mahkut kun tuntuu että ei millään tärppää....mutta kyllä mää vielä sen sitkeen simpan nappaan josta se käärö putkahtaa :p
 
Marza1970, tota, sellasta kameraa ei oo keksittykään joka saisi näkymään siinä kaksi viivaa, mutta mun silmät on tarkemmat ku mikään kamera ja mä nään siinä sellasen haamun, viivanpaikan, varjostuman-oli mikä oli, mutta paranee nyt sitten toivoa, että sais tummeta kansa:D Emmä testaa kun oikeesti vasta joskus vajaan viikon päästä uudestaan. Olishan se jo aika outoakin, jos 6päivää oviksesta alkas sellasta viivaa pukata, että tännekin sen saisin:D Mutta yks kuumeileva hullu tääl on kyllä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Marzalle tervetuloa mukaan tähän upeaan porukkaan. :)

Mä jään taas ittekseni kun mies lähtee kiihdyttelemään kisoihin (tai avustamaan kaveriaan joka kiiihdyttää). Oviksen pitäis onneksi ajoittua vasta ens viikon alkupuolelle, jos se nyt ees tulee. Täytyy koittaa sitten sekä tikuttaa että varmuuden vuoksi heilutella peittoja ahkerasti. Kun vaan jaksais...

Meilllä kävi keskiviikkona perhetyöntekijä juttelemassa josko jotain lastenhoitoapua sais kun tuo mies ei mulle sitä omaa aikaa tajua / viitsi / halua järjestää. Mutta kun tulis vissiiin aika kalliiks, täytyy harkita yksityistä lastenvahtia sen sijaan. Ja ihan vaan siis siksi aikaa että edes kerran viikossa saisin olla tunnin pari ittekseni kun nyt oon 24/7 kiinni perheessä. Kumma miten huono omatunto tulee kun kehtaa ääneen tällasta sanoa. Kun pitäshän näiden omien murujen kanssa jaksaa olla kun kerta on ne väen vängällä maailmaan halunnut tuupata. Vai? Mä koitan kyllä vähän vaientaa huonoa omaatuntoania sillä että mulla nyt kuitenkin on tää adhd liitännäisineen ja ne tekee meidän arjesta hieman haasteellisempaa....
 
Ottis
mur-mur Hih! Sitä sun ukkoas ku mokoma on tehnyt jonkin muistikikan, miten muistaa sun menkat =). Uskon sua, sillä noinhan sen on oltava, ettei mun mies enää lasta halua. Aina olis kyllä pukilla just sinä aamuna, jolloin menkkojen pitäis alkaa päivällä. Viimeksi sanoinkin hänelle, ett hänen hormonitutkansa on sekaisin, kun ei aisti mun ovulaatiota niinkuin sen pitäisi tapahtua, ett silloin nainen on viehättävimmillään. Tai sitten minä vain en ole. Tiedä tuota??

Eilinen ilta meni ihan harakoille, sillä olin niin kiukkunen, etten sitten viitsinyt tehdä yhtään mitään. Kun miehelle pihtailusta sanoin, hän ei suostunut asiasta keskustelemaan, vaan sanoi minun räyhäävän ja lähti yllättäen heittämään keikan vielä illalla, mitä ei totisesti yleensä tee. Siis työt ennen pupuilua, näin meillä.

Onni71 Näinhän se just menee, ett siihen tulokseen tarvitaan miestä, joka ei pihtaile :). Onnea teille :heart:!

Tintti-Tiivari Täällä on ihan ok olla hätähaousu :). Toivottavasti viivaan tulee vielä väriäkin lähipäivinä :heart:!

ON Ihme ja kumma, mutt olin pisulla käydessäni huomaavinani edelleen ovislimoja paprussa :confused:? Onkohan tämä lopulta ovuloimaton kierto?
 
Ottis
Marza1970, tota, sellasta kameraa ei oo keksittykään joka saisi näkymään siinä kaksi viivaa, mutta mun silmät on tarkemmat ku mikään kamera ja mä nään siinä sellasen haamun, viivanpaikan, varjostuman-oli mikä oli, mutta paranee nyt sitten toivoa, että sais tummeta kansa:D Emmä testaa kun oikeesti vasta joskus vajaan viikon päästä uudestaan. Olishan se jo aika outoakin, jos 6päivää oviksesta alkas sellasta viivaa pukata, että tännekin sen saisin:D Mutta yks kuumeileva hullu tääl on kyllä:D
Ellen väärin muista, niin taannoin Jääräpää alias Jääris sai ekan haamulainen dpo5 ja kyllä siitä kierrosta vauva sai alkunsa =).

Morticia Ihan oikein teet, kun haet hoitoapua. Ei äidinkään tarvitse olla lapsissa kiinni 24/7, varsinkaan, kun niillä lapsilla on isukki, jonka pitäisi ymmärtää järjestää sinulle omaa aikaa ja vapaata välillä. Jaksuja sulle :hug:.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Ottis
Marza1970 Kivan kuuloiset suunnitelmat sulla illaksi.

Meillä ei tuollainen onnistu kuin 2-3 kertaa vuodessa, eikä kuitenkaan vain meidän kahden kesken, ett voisi oikein suunnitella jotain kivaa illaksi, sillä mies on aina pe-illat niin omissa menoissaan ja touhuissaan, ett mun on vain viihdyttävä itsekseni ja katsottava mitä ilta tuo tullessaan. Kaikitenkin aika ankeata tämä elämä :(.
 
Mä haluun mun menkat!!!! Oikeesti, voiko mitään turhauttavampaa olla? Tai siis ennemmin ottaisin jotain muuta, mutta toivoni olen sen suhteen jo menettänyt, tänään iltapäivällä jollain liuskalla ihan puhdas nega. Enkä mä mihinkään oloihin taas viitsi enää uskoakaan =( Ainoa toivo on, että tää olisikin joku äärimmäisen pitkä kierto ja mahdollinen ovis olisi ollut vasta joskus paaaaaaljon myöhemmin kuin kuvittelin.

Nyt mä en kyllä aio testata yhtään mitään ainakaan viikkoon :)
 
Ok, no sitten se taitaa olla mun elämäni ensimmäinen! Mulla ei KOSKAAN ole kierto ollut yli 28 päivää =( No milläs mä sitten saan ne menkat tulemaan? Pitääkö mun nyt oikeesti odottaa tässä ties kuinka kauan, vai haenko jotkut Terolutit vai mikä siihen nyt auttoikaan? Ollaan päätetty, että yritystä jatketaan ensi kevääseen ja sitten loppui (toisaalta, onhan sinne aikaa). Ja kun ei se tärppi käynyt noissa edellisissä kierroissa, niin masentavalta tuntuu...
 
Ottis täällä tulossa aiempaa pidempi tästä (ilmeisesti) ovuloimattomasta kierrosta, saas nähdä tuleeko sietämättömän pitkä ;) Kp 28 tänään, ja pari päivää ollut jo menkkajomotuksia mutta ei ole punaista vielä pöksyissä näkynyt. Olemme lähdössä parisuhdeleirille viikonlopuksi :heart: ihanaa :heart: ja ajattelin kyllä pakata raskaustestin mukaan, jos hermo pettää. Miinustahan se sitten näyttää, selvä se, mutta aina on olemassa se 0,000 % mahdollisuus :LOL:

Tein muuten päiväsaikaan testin kp25 ja puhdas nega tuli. Eikä kyllä ole mitään raskausoireitakaan, tosin tämä ihme flunssanpoikanen joka vatsan saa edelleen välillä kivistämään, aiheuttaa välillä myös lievää pahoinvointia. Tai niin siis ainakin ajattelen että se johtuu siitä, ja johtuuhan se! Eli vaikka Lilleriina muuta vihjasitkin, niin tuskinpa siitä raskauden pituisesta taudista on kyse ;) Siitä huolimatta testaan viikonloppuna jos ei punanuttu tule... Eli täällä on muitakin hulluja kuin Tintti-Tiivari :)

Morticia, siitä hyötyvät myös lapset, jos äidilläkin on välillä omaa aikaa! Pois turhat syyllisyydet :) Mutta vähän tekisi mieli potkaista miehiä, jotka eivät itsestäänselvästi omia lapsiaan hoida! :stick:

Ihanata, leppoisaa viikonloppua itse kullekin!

toivottaa Kastis
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Ottis
Kastehelmi Kivaa viikonloppua teille :kiss:. Mä peukuttelen plussan puolesta :heart:. Punanuttu saa painua ihan muualle tai jos ei muuta niin mä suostun pidättelemään sitä muidenkin puolesta, sillä mun kierroillahan ei ilmiselvästikään ole mitään tekemistä raskautumisen kanssa :LOL:, ellen sitten miestä vaihda.

On Mulla on raivostuttava lima kurkussa koko ajan. Ei auta kakominen eikä mikään, sitä ei yksinkertaisesti saa irtoamaan :ashamed:. Sää olis otollinen nurtsin leikkuuseen, mutt taidan laistaa sen nyt, sillä nämä oireet takuulla pahenee, jos vielä hengittelen kovin tuoretta ruohoa kitusiini. Sit toisekseen, vasta maanantaina olen enimmän osan nurtsista leikannut, joten sillä ei oikeastikaan ole kiire. Voisi vaan päästä vähän vähemmällä, jos tekis sen useammin =).
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Marzalle tervetuloa mukaan tähän upeaan porukkaan. :)

Mä jään taas ittekseni kun mies lähtee kiihdyttelemään kisoihin (tai avustamaan kaveriaan joka kiiihdyttää). Oviksen pitäis onneksi ajoittua vasta ens viikon alkupuolelle, jos se nyt ees tulee. Täytyy koittaa sitten sekä tikuttaa että varmuuden vuoksi heilutella peittoja ahkerasti. Kun vaan jaksais...

Meilllä kävi keskiviikkona perhetyöntekijä juttelemassa josko jotain lastenhoitoapua sais kun tuo mies ei mulle sitä omaa aikaa tajua / viitsi / halua järjestää. Mutta kun tulis vissiiin aika kalliiks, täytyy harkita yksityistä lastenvahtia sen sijaan. Ja ihan vaan siis siksi aikaa että edes kerran viikossa saisin olla tunnin pari ittekseni kun nyt oon 24/7 kiinni perheessä. Kumma miten huono omatunto tulee kun kehtaa ääneen tällasta sanoa. Kun pitäshän näiden omien murujen kanssa jaksaa olla kun kerta on ne väen vängällä maailmaan halunnut tuupata. Vai? Mä koitan kyllä vähän vaientaa huonoa omaatuntoania sillä että mulla nyt kuitenkin on tää adhd liitännäisineen ja ne tekee meidän arjesta hieman haasteellisempaa....
Ihuna - älä kuuleppas kanna ollenkaan huonoa omaatunoa:kiss:
..parempi se apu on ajoissa, ennen kuin ihan totaalinen väsy iskee..siitähän ei ole mitään iloa perheelle, pikemminhin - päin vastoin.

Ota ihmeessä apu vastaan, kerta viikossa ihan omaa aikaa hetki, voi auttaa:heart:
..pääsetkö sitten tarvittaessa irtautumaan siitä kotoa poijjes?..se olisi tärkeää.:)
 
Mukavaa tulevaa viikonloppua!:heart: ja pysyköön se akan kutale pois poikkeen ihunien kimpusta!..huuuus, määkkös siitä..:stick:
..ja PLUSSIA tilalle:heart:

Crissy
- miulla oli vähän aikaa sitten pidempi kierto ekaa kertaa..mutta ovis tulikin vasta kp:llä 20 ja päälle..luteaaliaika kumminhin sen 14vrk(siksi luulenhin oviksen olleen ja lämpöjen kohoaminenhin siitä kertoi)..ovista kyllä kroppa yritti normi aikaanhin: Kp10-16 siinä onnistumati.

Kyllä se täti yleensä tulee - k u n sille sopii, on se sen verta p**ka akka:kieh:
(ellei sitten plussa:heart: ja se olishin paljon parempi:))

Toisilla se kierto alkaa juuri tuolleen muuttumaan - yx kax tulee pidempi kierto ja sitten taas normaali perään.

Olisko siullahin ovis tullutkin myöhemmin?..ja siksi tuo kierto venyy..dippailtkos sie O-testejä tällä kiertoa?
 
Viimeksi muokattu:
Tsautsau, ihanaiset:wave:

Ihanan aktiivista jutustelua, TYKKÄÄN!!!

Marzalla kivat kuvat lapsista ja äitylistä:heart:! Oih, kuinka romantic ilta siellä suunnitteila! Toivottavasti onnistuu loistavasti, eikä kultsuusi iske väsy..;)! Siis, enhän mä utelias ole, mutta millanen uima-allas teillä on?? Mua melkeen alko naurattaa, kun aattelin, jos mä laittasin meidän uima-altaaseen vettä yhen illan takia, niin siinä menis päivä ennenku se täyttys(se on semmonen sininen, kovareunanen, aikasta iso kuiteskin, muttei siis mikään OIKEE uima-allas), tai sit toinen vaihtoehto ois semmonen lasten kahluuallas, mutta siitä taitas olla romantiikka aikasta kaukana, kun polvet suussa istuttas, ja vettä noin 20 senttiä:D!

Morticia; hyvä juttu, että tajuat tarvitsevasi omaa aikaa!! Jokainen äiti tarttee henkilökohtaistakin aikaa edes joskus, vaikka ne lapset rakkaita ovatkin.. Itse ainakin olen paljon parempi/mukavampi/rennompi/hyväntuulisempi äiti (sekä vaimokin), kun saa ladata akkujaan silloin tällöin, eikä ees säännöllisesti, mutta tunti silloin tällöin tekee kyllä kutaa!

Tintti-Tiivari! Wauwau wauva! Viivojen tasaista tummenemista sinne päin, ihquu:)!

Kastis; upeen ihanaa parisuhdeviikonloppua sinnekii! Toivotaan, jotta tauti hellittää, ja saatte tykätä toisistanne pitkään ja hartaasti! Ja nuhahan lähtee nu**imalla, kuulemma:vampire:!

Meillä ensi viikonloppu se pariweekendi! Lähdemme mökille ihan kahdestaan, ei edes karvakorva pääse mukaan! Siellä sitten "nakkena" oon koko viikonlopun, ja puen päälleni vasta sunnuntaina ennen kotiinlähtöä:kieh:!

*mur-mur*; palstatohtorilta kysyisin, että mitä noi lyhyehköt kierrot sitten tarkoittaa?? Ku mulla viimeksi vain sen jotain 23-24, ja vuosin ku ois vähintään kaulavaltimo katkaistu? Yleensä ollut aika tarkkaan sen 28 pv kierto?? Joo o, saisin varmaan tiedot googlaamallakin, mutta kun sä oot niin hyvä näissä, ja luen huonot uutiset mieluummin sun kertomana, kuin jonkun lääketieteen julkaisun sanomana:saint:!

Mulla huomennakin työpvä, plääh! Jää viikonloppu vähän lyhyeksi!

Piliä perjantaille, lapsen alut lauantaille ja seksiä sunnuntainakin:D!

Lillis
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Perhis
Mä en oo mur-mur koskaan dippaillu, koska sillä oviksen ajankohdalla ei meiän seksielämän osalta ole merkitystä :) Ja toisaalta ei raskautumisen kanssa ole koskaan ollut ongelmia.

Mutta kovat ovis-kivuthan mulla yleensä on, mutta tässä kuussa niitä ei ole kuulunut. Lievää jomotusta, joten josko olis sit yritellyt onnistumatta =( No, ens kuussa uus yritys.
 
Tsautsau, ihanaiset:wave:

Ihanan aktiivista jutustelua, TYKKÄÄN!!!

Marzalla kivat kuvat lapsista ja äitylistä:heart:! Oih, kuinka romantic ilta siellä suunnitteila! Toivottavasti onnistuu loistavasti, eikä kultsuusi iske väsy..;)! Siis, enhän mä utelias ole, mutta millanen uima-allas teillä on?? Mua melkeen alko naurattaa, kun aattelin, jos mä laittasin meidän uima-altaaseen vettä yhen illan takia, niin siinä menis päivä ennenku se täyttys(se on semmonen sininen, kovareunanen, aikasta iso kuiteskin, muttei siis mikään OIKEE uima-allas), tai sit toinen vaihtoehto ois semmonen lasten kahluuallas, mutta siitä taitas olla romantiikka aikasta kaukana, kun polvet suussa istuttas, ja vettä noin 20 senttiä:D!

Morticia; hyvä juttu, että tajuat tarvitsevasi omaa aikaa!! Jokainen äiti tarttee henkilökohtaistakin aikaa edes joskus, vaikka ne lapset rakkaita ovatkin.. Itse ainakin olen paljon parempi/mukavampi/rennompi/hyväntuulisempi äiti (sekä vaimokin), kun saa ladata akkujaan silloin tällöin, eikä ees säännöllisesti, mutta tunti silloin tällöin tekee kyllä kutaa!

Tintti-Tiivari! Wauwau wauva! Viivojen tasaista tummenemista sinne päin, ihquu:)!

Kastis; upeen ihanaa parisuhdeviikonloppua sinnekii! Toivotaan, jotta tauti hellittää, ja saatte tykätä toisistanne pitkään ja hartaasti! Ja nuhahan lähtee nu**imalla, kuulemma:vampire:!

Meillä ensi viikonloppu se pariweekendi! Lähdemme mökille ihan kahdestaan, ei edes karvakorva pääse mukaan! Siellä sitten "nakkena" oon koko viikonlopun, ja puen päälleni vasta sunnuntaina ennen kotiinlähtöä:kieh:!



*mur-mur*; palstatohtorilta kysyisin, että mitä noi lyhyehköt kierrot sitten tarkoittaa?? Ku mulla viimeksi vain sen jotain 23-24, ja vuosin ku ois vähintään kaulavaltimo katkaistu? Yleensä ollut aika tarkkaan sen 28 pv kierto?? Joo o, saisin varmaan tiedot googlaamallakin, mutta kun sä oot niin hyvä näissä, ja luen huonot uutiset mieluummin sun kertomana, kuin jonkun lääketieteen julkaisun sanomana:saint:!

Mulla huomennakin työpvä, plääh! Jää viikonloppu vähän lyhyeksi!

Piliä perjantaille, lapsen alut lauantaille ja seksiä sunnuntainakin:D!

Lillis
Ihunasti sanottu - "nakkena"..:LOL:
..niin ne kierrot..ne nyt vaan pakkaa lyhenemään/pitenemään aina välistä..ennen, kuin kuin se mummotauti iskee sitten kunnolla!:O..ikäviä uutisiahan nämä-Pläääääh!:kieh:
 
Mä en oo mur-mur koskaan dippaillu, koska sillä oviksen ajankohdalla ei meiän seksielämän osalta ole merkitystä :) Ja toisaalta ei raskautumisen kanssa ole koskaan ollut ongelmia.

Mutta kovat ovis-kivuthan mulla yleensä on, mutta tässä kuussa niitä ei ole kuulunut. Lievää jomotusta, joten josko olis sit yritellyt onnistumatta =( No, ens kuussa uus yritys.
Miusta 2 vaihtoehtoa: ovis oli myöhemmin..t a i sitten oli ovuloimaton kierto - molemmat sopii nyt siihen pidentyneenseen kiertroon.(jos myöhempi ovis, plussan mahkut olisi vielä:heart:)
 
Huomenet vaan kaikille ja meidän ilta meni ihanasti miehen kanssa ja siis meillä oli justiin viime kesänä sellainen iso pata-allas mutta jumalaton täyttäminen ja puhtaanapito siinä oli nyt sitten on pienempi versio kyseessä mutta hommaa on tossakin kun saa haavilla noukkia roskia.
Niin siis kaikki meni hyvin ja meidän 2v on edelleen hoidossa joten kyllä tää oikeesti oli mukava ilta sai olla ihan rauhassa ja nukkua aamulla pitkään..huom pitkään hah hah mies nauraakin että mä en osaa nukkua pitkään.Tuolla se ite nukkuu edelleen ja hyvä niin =) on sekin ollu aika räkäinen.
Kobbarbergin sidukkaa ja manskulikööriä siinä naukkailin ja kävi aika paskasti ku istuin sitte puiselle pihatuolille niin se ei ollu yhteistyöhaluinen se tuoli vaan se päätti kutistaa ittensä kasaan kun istuunnuin..eli sen tuolin päivät on luetut ja mies tietty innostui että mamma on niin humalassa ku tuolikin sortu...perkule että otti päähän :LOL: nooh oikeesti en ees ollu.
Tänään onkin sitten isommilla lapsilla puuhaa meinaan tehä iiiison lettutaikinan niin pääsevät paistamaan lettuja kun niin kovasti niistä tykkäävät.
 
Hei pitkästä aikaa:wave: nyt mut voi kirjailla takaisin listoille,jes. (eli kp 6/26-28.Ikä 39 ja kolmas yhteinen).Ovis tikut on tilattu ja odottavat ensiviikkoa... paljon on tullut uusia ja "vanhatkin" Ottis ja mur-mur ainakin löytyy.en ole käynyt edes lukemassa juttujanne pitkään aikaan joten olen aivan ulkona kaikesta.. kuitenkin kaikille meille plussia toivotaan..

Itsellä on ollut rankka kesä:ashamed:rakas äitini kuoli yllättäin ja sen tiimoilta on ollut yhtä ja toista,välillä jaksaa paremmin ja välillä suru meinaa kietoa otteeseensa,harrastukset ja lapset pitää kuitenkin "järjen" päässä unohtamatta miestäni joka on jaksanut tukea minua.
Nyt olisi aika tälle iltatähdelle ja äitini sanoikin viimeisellä kerralla kun näimme että menisihän tuossa sinulla se kolmaskin lapsi,jospa se sieltä luojanvaltakunnasta meille vielä suotaisiisn..:heart:

hyvää viikonloppua kaikille taspuolisesti:flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*

Yhteistyössä