ON Olin muka niin vakaasti päättänyt, etten testaa ennen virallista testipäivääni (ens ke), mutta hiis vieköön,
mur-mur, sinä se yllyttelit ja arvatkaa kuka meni lankaan ja testas tänään pp8 (siis eilen torstaina, koska nyt onkin jo perjantai) negan! No minä.
Koitan lohduttautua sillä, että on vasta niin aikaista. Ja samaan hengenvetoon ihmettelen itselleni miks edes testasin, kun kerran on niin aikaista. No testasin siks, koska mur-mur :vampire:
! Se oli muuten miehen Amerikasta tuoma CB testi... jos ne jenkkiversiot oliski viallisia.
On mulla niitä digisiä ovistestejäkin (nekin jenkeistä), mutta en tiedä haluanko enää testata ennen keskiviikkoa. Oon mielummin masokisti ja piinaan uskomalla joka toinen sekunti, että onni vois olla matkassa, (tai parhaassa tapauksessa kaks Onnia, kun kert kaks alkiota siirrettiin) ja joka toinen sekunti oon sydämestä kylmä ja ajattelen, etten ees halua olla raskaana, koska en rakasta mun miestä :ashamed:.
Ehkä mä käytän kaikki testit sitten keskiviikkona yhdellä kertaa, kun en usko että tän jälkeen enää uuteen hoitorumbaan kykenen.
Mutta kiitos, että te kaikki olette täällä meidän yhteisessä olohuoneessa, jossa voi milloin tahansa piipahtaa ja jakaa vaikeita, harmillisia, iloisia, surullisia, pinkeitä, vinkeitä, kirpeitä, v***maisia, punaisia, sinisiä ja kaikenlaisia asioita viisaiden, hyäsydämisten ja upeiden sisukkaiden naisten kanssa.
PP 8 oireista: Ei oireita. Ei minkäänlaisia. Viimeksi, sillä plussakerralla, oli vaikka mitä ja ei kuitenkaan mitään. Mutta nyt ei ainakaan oo mitään. Joten nega tielt keskiviikkona tulee, uskokaa tai älkää, lyödään vaikka vetoa! Enkä ollenkaan tiedä miten sitten reagoin. Joka tapauksessa tulen olemaan terrified!
Plussaa kaikille kovasti toivon ja puhaltelen halaumuksen kera. :heart: