40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Kiitos jälleen kerran totuuden sanoista :kiss:. Kyllä mies yritti yöllä sanoa, ett se on mennyttä kun asiasta yritin puhua, mutta silti kismittää olla tässä ikäänkuin 'varalla', kun herra odottelee löytävänsä jostain paremman. Ja totta on tuo, että vaikka osaan olla hankala ja pirullinenkin, niin loppujen lopuksi minä olen vähän liian kiltti, ainakin tuolle miehelle.

ON Loin lumet kitipihalta ja ukko tuli hetki sitten kotiin. Oli luonut mökiltä lumet ja aivan kuten aavistelinkin, aikoo sinne tänään saunomaan. Toisaalta muakin pikkasen kiehtois, mutt jos vaakakupissa on rauhallinen koti-ilta niin taidan valita sen.

Tänään pitäis aloittaa Clomifen jos tässä vielä aiotaan vauvaa puuhastella. Siinäpä sitä miettimistä. Illalla ajattelin sen ottaa jos otan. Just join lasillisen greippimehua, joten sen kanssa Clomifenia ei ainakaan kannata ottaa.
 
Mahdotontako: Iltasi ja aamusi lemmenhetket kuulostavat ihanan lupaavilta! :heart:

on: Mua sapetti ihan suunnattomasti (närästystä mielen päällä vieläkin) kun mies makasi vaan koko hitsin illan, (minun haettua koirat turvasta ilotulitteilta kesämökiltä) soffalla ja valitti ku väsyttää. Nippanappa suostui raahautuun saunaan. Loppu ajan tuijotti telkkaa ja vaikka kuinka kovasti yritin jutuskella kaikenlaista, niin näki ettei kiinnostanut pas***n kuunnella, saati jutella.
Meiltä jäi siis uuden vuoden kuoharit skoolaamatta, uudet vuodet toivottelematta, ja raketit, ne jotka alkuillan ammunnoista jätettiin puolta yötä varten, jäi ampumatta.
Lemmenleikkejä en edes ehdotellut (vaikka olin niin suunnitellut) kun näki jo kilometrin päähän ettei varmasti olis kiinnostunut asiasta.

Että silleen... yksinäistä oli ja pettynyt fiilis, kun jotenkin olin ajatellut romanttista kahdenkeskistä vuoden vaihdetta leppoisessa tunnelmassa.Höh!
 
Voi Rominas ystävä rakas, lämmin:hug:..

Niin miullahin oli hieman yksinäinen olo kun mies ei ollut virkeämpi:(..me naiset aina suunnitellaan niin kovin ja sitten kun asiat ei sujukkaan, on pettymys TOSI karvas:ashamed:

:attn:En kuiteskaan syyttele naisia, miehetkin voisi todellahin opetella sen vuorovaikutuksen jalon taidon - ei vain sitä, että vastataan kun kysytään!!

..sie et varmaankaan dippaillut aamusta?!..
Peukuttelen d:)b edelleen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Iso lämmin hali sinullekkin!! :hug: Samassa veneessä siis eilen oltiin.

En dippailut tänään. Aamulla kun poikaselle maitoa lähdin hakeen viiden maissa, mielessä kyllä kävi ajatus mutta sitten päätin että olkoot. Ja pönttöön lirutin.
 
on: Mies tuli noin 4 tunnin kestäneestä harrastuksestaan puhtia täynnä, ja ilmoitti menevänsä nukkuun kun väsyttää... Puhti siis lopahti samalla sekunnilla kun ulko-oven avasi.
Mitähän tuolle salaa alkas syöttään että "hieman" virkummaksi muuttus...?? Salaa sen takia, ettei sille kirveelläkään saa vitskuja alas meneen. Aina joku vika... Jos on Pirkka monivitamiiniporetta niin pitäis olla Beroccaa, tai multi-tabs on liian isoja jne... seli seli selityksen päälle.

Mua ärsyttää, välillä enempi ja välillä vähempi, kun tuo marisee väsytyksestään kokoajan. Väsynyt olen minäkin mutta en siitä numeroa tee.
Sohvalla istuu ja valittaa. Sitten kun sanon, että mee nukkuun jos väsy, niin ei passaa kun tahtoo seurana olla tms. Mitä prkl seuraa se on kun kuurona ja mykkänä tököttää sohvalla?

Nyt kun tuo päikkäreille meni niin marina alkaa samantien ku ylös nousee... Marina siis siitä kun tulikin nukuttua ja yöllä ei sitte nukuta ja aamulla taas väsyttää. HUOH!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Leivoin tässä äskettäin pipari-pähkinamuffineja-Nam:p

Kokeilin uusia silikonisia muffinssivuokia, piru kun savusivat uunissa ja säikähdin jo, että sulavat:O
..mutta ei kummiskaan, kestäväthän ne korkeitahin lämpötiloja. Uututtaan ilmeisesti savusi ja kun unohdin vielä voidella vuoan:whistle: näin suositeltiin ekaa kertaa käytettäessä.

Hyviä ja muhevia kuiteshin muffineista tuli ja kaffet kohta keitän.=)
helppo ohjekkin oli kun kaikki ainkekset vain kulhoon ja hyvä sekoitus!
..lisäilin itse sitten piparkakumausteen ja pähkinäsekoitusta..
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako Onnea talletuksista sinne.
Meillä oli aikas monivainen ilta enkä jaksa sepustaa siitä. Lopulta kuitenkin lemmittiin ja simpat nyt tallessa. Illalla kanssa alamasussa vielä nipisteli liekkö ovis tuloillaan oli. Tänään ei tunnu nyt mitään, ehkä turvottaa mutta joulun syömingeistä vois se vielä johtua..Nyt päätin että hedelmiä ja vihanneksia enemmän ruokavalioon ja herkkuja vähemmän niin eiköhän se siitä ala pino normalisoitumaan ja kukaties putoamaankin siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi että Rominas, kuuostaa hyvinkin tutulta!!
Miun mies Ei vain suoraan aina valita - kulkee naama pitkänä ja myrtsinä, pahantuulisena:vampire:

Väsy on, mutta ei kuiteskaan osaa mennä makuilleen ottamaan pikku tirsoja esim. työpäivän ja syönnin jälkeen, kamppailee oikken unta vastaan!!

Olen monasti sanonut, että "ota hyvä mies pikku tirsat, mie herättelen 15-30 minsan päästä sitten"..hänen on turha pelätä, että yöunet siitä kärsisivät, nukahtaa yleensä heti kun pää osuu tyynyyn!
..nyt on tosin jo alkanut valittelemaan huonounisuuttaan - heräilee yöllä, eikä saa sitten heti uudestaan unen päästä kiinni. Lääkärillä käyntiä suosittelellut olen, vaan kun on ihminen NIIIIIIN jäärä, ettei mene!!..***tana!!!!:mad:

Olisko hällä tuollainen Bööööörnautti sitten jo tulollansa!??
..keväällä alkaa kyllä yleensä helpottamaan kun valoa päin mennään..ja eihän hänkään nuor poikanen enää - helmikuussa 39v..vaan ei vielä vanhuskaan!!
..ylipainoakaan ei ole, joka väsyttäis mitat: pituus/paino 187/83

I-K hieno juttu, että simot on paremmassa tallessa-Plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täältä taustalta jälleen (joskus tuossa ainakin kuukausi sitten pistin viestiä oviksen pongaamisesta). Mur-mur, nuo uniongelmat. Kannattaa tosiaan suosittaa miehellsi lääkärillä käyntiä. Minua ovat auttaneet pitkävaikutteinen melatoniini. Vuosia oli ongelmia nukkumisen kanssa, vaan nyt saatan nukkua jopa 8 tuntia heräämättä. On se vaan ihanaa! Tosin kun oikein stressi vaivaa, ei melatoniini enää riitä. Suurimmaksi osaksi kuitenkin olen saanut nukuttua hyvin.

Oikein hedelmällistä vuotta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Rominas, niin olin minäkin eilen illalla ja viime yönä yksinäisempi kuin nyt kun olen oikeasti yksin. On ihan epistä odottaa saavansa toisesta seuraa, kun tämä sitten touhuaakin ihan omiaan, niinkuin mun mies silloin kun on humalassa. Viime yönäkin kuunteli valtavilla kuulokkeilla omiaan, ettei vain kuulisi sanaakaan siitä mitä minä sanon, se on loukkaavaa. Ja sen aikaa mitä oli kontaktissa, mies raivosi mulle, joten oli todella romanttista. Koskaan ennen en ole uudenvuoden yönä ollut niin yksin, nyt ei ollut edes Pojua seurana :'(. :hug: sulle ja parempi fiiliksiä tälle illalle!

mur-mur Tsemppi:hug: sinullekin sinne väsyneen miehen kanssa temppuamiseen. Meillä mies laittoi tänään ruoan ja meni sen jälkeen maaten. Huuteli ettenkö tule kanssaan huilimaan, mutt en vaivautunut edes vastaamaan. Minä olen kai vähän samanlainen kuin sinun miehes, etten osaa päivällä maata. Mun pitää olla todella väsy, ett menen päivällä maaten, sillä unta en kuitenkaan saa ja sitten väsyttää aina vain enemmän. Me ihmiset ollaan erilaisia.

Minä aloin täällä viiniä naukkailla, kun olen yksikseni. Mies voi hyvinkin tulla takas kotiin, sillä sanoi käyvänsä saunassa mökillä eikä näytä ottaneen lääkkeitä mukaansa, mutt vähät välitän. Saan minäkin olla joskus humalassa kun hän on tolkuissaan. Osaisinpa vain häiritä häntä vastaavasti kuin hän minua, mutt olen siihenkin ihan liian hissu ja kiltti luonteeltani.

I-K Ihanaa, ett simppaset tallessa. Niin pitääkin olla. Ja nyt mä peukutan kaikin mahdollisin raajoin, ett sieltä pikku ylläri tulisi parin viikon päästä :heart:! Oletko ovistestejä tehnyt?? Voi ku nyt kaikki kävisi parhain päin :heart:!

Voi hitsi, olin unohtaa Clomit? Voiko niitä ottaa jos on naukkaillut lasin viiniä?
 
Ottis rentoudu vain ja nauti viiniä, et sie kuiteskaan perskännejä vedä!!:D..humallut silleen arvokkaasti nääs:p

Mitä mie kuukkelilla tietoa Clomeista&alkoholista ettin, ei ole lääkärit kieltäneet nauttimasta, kunhan kohtuuden muistaa.:rolleyes:..Juuuh ja siehän muistat;)
 
Viimeksi muokattu:
Miun mies läksi lenkille raittiiseen, 11 asteen pakkaskeliin, jospa sieltä reipas ja noheva ukkeli tulis takaisin ja illasta hieman..tsippadippadai..
..ja silleen, tiedättehän..


Taitaapi mur-murille olla Oili tulossa kohta vierailulle kun alkaa niin hyrräämään taassiissa:p ja mieshin näyttää niiiiin mukavalta..
 
Viimeksi muokattu:
Hei Ihanaiset ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti!

Meillä meni rauhassa uusi vuosi ja lempeäkin sain oikein "olan takaa" illasta. Joten vähän erilaista kuin teillä :D
Oltiin kolmistaan ihan kotosalla, mitä nyt naapurien kanssa (tai rouva oli yövuorossa töissä) käytiin ampumassa raketteja, kun lapsoset vielä olivat hereillä. Ja sitten puolenyön aikaan miehen ja naapurin miehen kanssa juotiin kuoharit. Ja sit sen jälkeen makuuhuone jo kutsuikin...

Mur-mur: minulla mies on yksityisyrittäjä ja tekee pääsääntöisesti 12-16 h päiviä arkisin. Voit kuvitella, että minulle jää vain jämät, jos niitäkään töiden päätteeksi... Ja kun nyt olen päivät kotona ja iltapäivästä pojan kanssa kaksin, niin olisi kiva saada miehen huomiota tai tehdä jotakin mukavaa tai lähteä jonnekin viikonlopusta, mutta ei, mies vaan lököilee (tai sitten tekee näitä omakotiasuja ihanuuksia, eli remppoja) ja yrittää saada voimia palautumaan. Juu-u, ottaa täälläkin aivoon usein.
Sitten vielä kun ollaan totuttu vuosien varrella tekemään paljon yhdessä asioita, niin ei oikeen osaa yksin (tai siis lapsosen kanssa) lähteä tekemään ilman miestä mitään isompaa. Kuten reissuun lähtöä tms.

Tähän otan varmaan uuden suunnan nyt tänä vuonna. Lähden alkuvuodesta, kun saadaan pojan korviin putkitus kuntoon, reissuun hänen kanssaa vähäksi aikaa, vaikka mies ei pääsisi mukaan...

Jee, yksi asia sai varmistuksen tänään aamusta. Mun kaukana asuva (ainokainen) sisareni tulee ensi tiistaina toisen lapsensa kanssa Suomeen, lapsen terveyttä tarkistamaan ja lähinnä tutkituttamaan. Kun asuvat kehitysmaassa, niin siellä terveydenhuolto ei ole mikään pro-laatuinen. Ihanaa, vaikka ollaankin virtuaalisesti lähes päivittäin yhteyksissä, niin on se kiva saada halittavaksi. Ja lapsikin on meidän pojan kanssa hyvää pataa, vaikka näkevätkin tosi harvoin, niin saan vähäksi aikaa pojallekin serkun seuraksi!

Mulla on nyt 2 päivää mennyt ilman suklaata! Ihanaa, hyvin alkoi sokerista vierotus. Sain myös ruokavaliota hieman terveempään suuntaa ja pyrin lautasmalliin, vähällä hiilarilla. Viiniä menee tosin ainakin vielä viikonvaihteen, siitäkin pitää vierottua oikein olan takaa. Menee meinaan pullo päivässä, mies juo ehkä lasillisen, mutta loput lurin yksikseni pitkin päivää :(

Eipä kai muuta, kuin lepuuttamaan päivän lumitöiden aiheuttamaa väsymystä. Ja odottelemaan, että tuon pikkuisen miehen saa petiin, niin voisin taas kellistää isomman miehen (kun taas jaksaa näin parin vapaan perään huomioida minuakin). Ja oilihan se taisi meillä eilen vierailla, ainakin perjantaina aamupäivästä oli toinen munis kuin tulessa...
 
Ottis Ovis testejä en ole tehnyt. Viimeisen täällä käynnin jälkeen menin miehekkeen vierelle sohvalle ja vasemmalla muniksen tienoilla tuntui selvä kipu. Noin selvästi harvoin tuntee oviksen.
Sanoin ihan miehellekkin että varmaan lähti munis liikenteeseen nyt.
Vähän jänskättää, vaikka olenkin pessimisti että vois onnistua, mutta 2vk päästähän tuo selviää.
Voi Clomin ottaa vaikka on lasin viiniä juonut.
 
Sarppav, voi kun ihanaa kun siulla ollunna siellä Ailavjuuuuta ihan roppakaupalla!:heart:
..siullahin mies tekee TOSI pitkää päivää..voi surku meitä:(

Onnistunutta miehen kellistystä siulle!!=)
..ja onpa mukava kun saat siskosi ja lapsosen sinne vierahille:heart:

Vapaiden aikaan miunhin mies on reippahampi noihin sänkypuuhinkin sitten..ja ensiviikolle kun ovista odottelen,(5-6.1) on miehellä vapaita 4 ja 6.1 - Yeeees!:D

..nyt sellanen kutina, että talletustilin jo saat-tai-sin avata:rolleyes:..saa nähdä..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur mulla kans samanlainen aina väsynyt mies!illat istuu ja tuijottelee tyhjyyteen tai koneelle:mad:Koita siinä sitten raskaaksi päästä kun toinen nukahtaa illalla ennen kuin pää tyynyyn osuu ja aamuisin ei onnistu kun tuo juniori huolehtii ettei kahdenkeskistä aikaa juuri ole:|

Muutenki tänään taas kaikki ärsyttänyt tai aamu oli ihan mukava,käytiin kolmestaan ulkoilemassa kun oli kerrankin niin hyvä ilma.iltaa kohti vaan kerännyt ukkospilvia mieleen kun isäntä alkoi ulkosaunan lämmitykseen ja sitähän tietysti pitää vahtia kaljan kera koko ilta:kieh:
Sen verran itsekkin sitä lämmittäneenä tiedän ettei se sieltä mihinkään karkaa vaikkei kiukaan vieressä koko iltaa nyhjäiskään!
Juniorikin ollut tavallista sinnikkäämpi nukkumis taistelussaan joten pinnaa on taas kysytty:headwall:

Ottis Nautihan sinä vain rauhassa vaikka useampi lasi viiniä,olet sen kyllä ansainnut:hug:
 
muumimamma-72 voihan surku, että siullahin siellä pinnaa kirisellyt: /
..se kumma tapa monilla miehillä tuo salassa juominen?..jokin siinä viehättää.

Otappa siekin lasillinen kun pikkisen lapsosen saat unten maille, rentouttaa se hieman.=)

..mies tuolta huutelee suihkun jälkeen: "I` am ready"!!..täytyypi nyt mennä..;)
 
mur-mur Olit oikeassa;),kahden saunajuoman ja HYVIN lämmitetyn saunan jälkeen tuo ukkokultakin näyttää taas huomattavasti mukavammalta:whistle:
Taitaa vaan nuo clomit hermoa kiristellä:)

ottis pisti silmään tuo sun kirjoitus ettei clomeja voi ottaa kun oot greippimehua juonut,niin miksei ne sovi yhteen?
Mulla kun on ensimmäistä kertaa kyseiset pillerit käytössä niin en tiedä niistä vielä mitään:ashamed:

iida-karoliina Nyt sulle kovasti täällä peukkuja pitelen ja toivon että talletukset tuovat sen kovasti kaivatun tuloksen:heart:

sarppav ihana että sulla on ollut hyvä uus vuosi=)

Rominas Oon tullu siihen tulokseen että me naiset ollaan kato huomattavasti vahvempia kuin miehet;)Vaikka ollaan väsyneitä niin ei tehdä siitä numeroa koska ei se mitään auta,vaan hommat on hoidettava siitä huolimatta:)
eli täältä jaksu:hug:sulle,samassa veneessä ollaan:)
 
muumimamma-72 pari "neuvoa antavaa" ja saunan pehmeä lämpö - Avot, mitä tekevätkään!!;)
..hyvä, että mieli hieman jo parempi:heart:..eloahan se vain on, kaikkine ylä&alamäkineen..:)
Clomeista:
hermostuneisuutta, unettomuutta ja masentuneisuutta on myös havaittu..
..näin luin käyttöohjeista.

..ja KYLLÄPÄ KYLLÄ mm-72, me naiset ei niin herkästä valiteta väsyä kuin miehet - olen huomannut..miehet ovat herkempiä nääs, Woe Woe


Miun ukko kulta(ko?)läksi mamminaan hyvän lemmiskelyn päätteheksi:)
..mie nappasin lopun punkusta, onpa taas hetken hyväinen&pehmyt olla mur-murilla:rolleyes:
Kyllähän se "iho vasten ihoa", aina lähentää:kiss:..vaikka hetkeksi vain, ollaanhan me seksuaalisia olentoja.

Mie flikat elin TOOOO-SI pitkään ihan selibaatissa ja kun makuun alkuun pääsin - se oli menoa!!!!;)(mies oli helisemässä välillä)
..nyt kyllä tasoittunut tahti, ehkä 2-4krt/kk riittäis miulle hyvin ja lähinnä oviksen alla, silloin tekee ihan mielhin!:p

Nukkukaatte makiaisesti ihanaiset:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Vielä..

Fiialiia
kiitos siulle vinkistä:wave:
.. miehelle jo puhelinhin, että työterveyslääkärille varailisi arjen tullen aikaa.

Hän nimen omaan nukahtaa helposti, mutta heräilee yöllä ja ei meinaa saada unen päästä sitten kiinni heti..kello soi aamuisin monasti ennen 05.00!

:heart:Onnekasta&hedelmällistä v.2011 siulle!!:heart:
..kunpa pienen siekin saisit syliisi asti..jaksuja&voimasia:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet kaikille tasapuolisesti!

Millaisia huonoja uutisia Mafinka ajattelet? Missä vaiheessa kiertosi on? Plussatuulia sinulle raskaustestiä varten!:wave:

Kaikille parempaa Onnea miestensä kanssa , keillä vaikeuksia on ollut!:heart:

nyt sitten talletuksia tehty perjantai iltayöllä , lauantai aamuna ja vielä tänä aamuna, eilen illalla dippasin viiemisen ovistestin, ja ei enää ollut niin vahvana kakkosviivanen..ja ei enää niitä muniskipujakaan ole, joten ehkä se jo irtosi? Oisikohan tänään dpo 0??

Kukas seuraavaksi testejä tekeekin, niin PlussausOnnea hänelle/heille!

Ihanaa Vuoden 2011 tosita päivää jokaiselle:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viidenmamma, en huomannutkaan plussaasi, paljon onnea!

Minullakin alkaa Clomit viikolla: kuumat aallot, päänsärky, mielialanvaihtelut, hermoilut, kiukuttelut, yleinen heikotus ja vitutus. Niin ja heräilen yöllä vähän väliä :kieh: Meillä jo kaikki huono menee Clomien piikkiin, mies vaan tuumaa, ai sä oot Clomeissa. Osataan kyllä välillä nauraakin mun kiukuttelulle.

Dieetillä olo on ollut helppoa, tämähän on jopa mukavaa :cool:
 
Ottis
Auts, en arvannutkaan, ett Clomeista voi olla tuollaisia sivuvaikutuksia. Mulla eka kierrolla vain särki päätä niin maan perusteellisesti koko ajan eikä mitään muuta.

mur-mur Otin sitten vielä toisenkin lasillisen viiniä ja illemmalla saunoessa join sidukan. Jotenkin mulla toi rajoitin toimii silleen, ett vaikka saisinkin juoda, niin halut loppuu siinä vaiheessa, kun alkaa humaltua.

Onnistuneita pupuiluja teille :heart:! Minäkin voisin kai sanoa tallettelut aloittaneeni, sillä pupuiltiin aamulla. Mies halusi ja niin viime sunnuntainakin, joten nyt luulisi simppasten olevan vireessä, ku eivät ole pitkään pusseissa viruneet.

Tasapuolisesti kaikille leppoisaa sunnuntaita! t. Ottis
 

Yhteistyössä