40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mahdotontako Haluatko RKTT-listalle? Peukutuksia ihan satasella, ett pikkuinen saisi alkunsa ja isoksi kasvaisi :heart:.

I-K Onnea matkaan tiedät kyllä kuinka paljon. Peukuttelen :heart:!
 
Ottis, (ja oliko Muumimammallakin Clomit?) toivottavasti et/ette saa noita muita Clomi-oireita! Mulle ne on aiheuttaneet aika sekavaa oloa, ei aina oikein tunne itseän kiukuttelulta - tosin tuolloin otin 4 per päivä, nyt vaan 2 per päivä. Päätettiin dieetin takia siirtää vikan ICSI-yrityksemme helmikuulle, vetäisen yhden Clomi-kierron tässä välissä.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp6/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp7/26-29.....yk7.....4./2.yht.
mur-mur (45)..............kp9/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
liiza (44).....................kp13/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp13/28-36.......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp13/23-29......yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp14/29............yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp15/27-32.......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp17/24-26.......yk11....................3./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp20/30...........yk?................?
tetu68 (42)..................kp24/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp24/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp25/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010(41)............kp29/23-29.....yk18..............1.
Viidenmamma (40)......kp34/25-30......yk7(10/10) 6. :heart::heart::heart:
haave2010 (44)...........kp47/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mahdotontako (46)........dpo0
Iida-Karoliina (46).........dpo1
putunen (41).................dpo5
Hysteria (42).................pp11
Rominas (40).................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako, sinä onnekas! Meillä on parisuhde joutunut kovalle koetukselle Clomien takia. Onneksi mies ymmärtää, saan olla Clomeissani, ainakin toistaiseksi. Onhan se vähän hupaisaa jälkeenpäin, kun tajuaa, miten on kiukutellut kuin pieni lapsi (esimerkiksi kerran kun en saanut jäätelöö). Kummasti ovat pistäneet nupin sekaisin. Eipä kai noitakaan voi enää montaa kiertoa syödä.

Niin te, jotka vasta aloittelette Clomeja, niin miestä kannattaa ihan oikeasti varoittaa etukäteen! Tai voihan se olla, että 1-2 tabua päivässä ei vielä saa ihan seinille hyppimään. Mulla oli viime kierrossa 2 per päivä, oli kyllä vähän helpompaa, mutta tunnistin kyllä, että tää on taas tätä. Muutama ystävä kärsii loppukierrosta kiukkuoireista, mulla ei ole koskaan ollut sellaista harmia(siis muuta kuin nyt näistä Clomeista).

Mur-mur, voi hitsi kun oliskin pysyneet poissa, mutta negaa näyttää ja huomiseksi menkkoja odottelen. Ei kyllä ole mitään oireita, että olis alkamassa. Toivottavasti alkavat, joka kierrossa käy mielessä, että jokohan tämä oli se viimeinen kierto...

Nyt syömään, mies laittoi fetatomaattimunakkaan =)
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas kaikille ja hyvää vuoden alkua! =) ja kaikille plussapuhureita tälle vuodelle :heart:

Teillä on usealla vähän väsyneitä miehiä - mitenkä niihin saisi vähän puhtia lisää... : / mutta taitaa tämä vuodenaikakin tehdä osansa, kun on niin pimeää.

Minulla on nyt lomaviikko edessä - pitäisi tehdä vähän suursiivoustakin sekä lasten kanssa kaikenlaista puuhailla.

Tuossa listauksessa minulta on jäänyt pari kp -päivää pois jossain välissä, eli seuraavaan päivitykseen tiedoksi, että nyt olisi kp 17. Hiilaridieetti vaikuttaa toimivan, vaikka uudenvuodenaattona pidinkin välipäivän. Nyt on puolitoista kiloa lähtenyt viikossa :O :)

Hysterialle ja Rominakselle peukutuksia kovasti, jotta plussa pärähtäisi vielä tähän kiertoon :heart:

Sointu, harmitus, jos nyt täti saapuukin, mutta toivoa on vielä, vaikka negaa olisikin näyttänyt tähän mennessä :heart: Peukutukset!!!
 
sointu mulla nyt clomit toista kiertoa käytössä ja melkoisia kiukunpuuskia nuo aiheuttaa vaikka vain 1per päivä niitä syön,ei uskalla kuvitellakkaan mitä tapahtuis suuremmalla annoksella:LOL:
Onneksi ei muita oireita ainakaan vielä ole ilmaantunut!Sulle kovasti nyt peukkuja ettei se täti nyt saapuis:heart:
 
Heissan! Mahtuuko mukaan ihanaan seuraanne yksi kuumeilija lisää?
Toista lapsosta yritämme ukkelin kanssa, yritetty jo koht 3v.
Tyttönen ihanainen pian 3v. Keskenmenoja hurumykke ja viimesin joulukuussa.
Lueskellu olen "salaa" jo kauan ja nyt rohkaisin mieleni, että jospa minäkin...
Olen ihan käsi näissä tietsikka hommissa, mutta eiköhän se tästä.
 
muumimamma-71 Kiitoksia toivotuksista, samaa toivon itselleni.
Sekä kaikille jotka tällä palstalla kuumeilee. Tuokoon tämä vuosi 2011, Paljon plussia ja ihania vauvoja joka taloon!
Tervetuloa kuumeilemaan myös Mami41 Kiva saada uusia mukaan. Pitkä on teidänkin tie tällä saralla, mutta me emme luovuta kovin helpolla.=)
 
Iltoja Arvon Ladyt!

Työpäivä takana...
Testing testing jäi aamulla tekemättä, kun ei kertakaikkiaan fiilistä ollut.
Katotaan aamusella josko huomenna olis mielekäs päivä. Itsellä kyllä sellanen tunne, että IHAN TURHAAN mutta katotaan mitä mieli aamulla sanoo. Naisella ON oikeus muuttaa mieltään!! :whistle::whistle:
 
Kiitos kaikille peukutuksista, mutta kyllä ne menkat sieltä vaan tulevat, nyt alkoi muniksia nipistellä. Ihmeellisesti nännit on arat ja näpöttävät, mutta olen jo tehnyt monta testiä ja kaikki näyttää puhtaasti negaa, ei haamulaisen haamulaistakaan.

Rominas, peukutan sulle aamuksi, voi kun tulisi plussa!! Mäkin löysin korvalehdestä pienen patin. Joskus silloin tällöin niitä on pompsahdellut jo viikkoa ennen menkkoja.
 
Miulla jo tuntui hetken kunnon oviskipuisia illasta: selkää ja mahaa jomotteli, huonoakin oloista.:x
..saattapi ovis olla tällä kiertoa aiemmin, kiertohan oli sen 28 sijasta 25..

I-K siut RKTT-listalle laittelin - Onnea matkaan:heart:

Mami-41 Oikein lämpimästi tervetuloa joukoomme kuumeilemaan, kiva saada uusia mukaan!!:wave::flower:
Laittelen huomenissa tietosi päälistalle, kunhan ne ilmoittelet.

Rominas mie peukuttelen d=)b ylläri pyllärin puolesta:heart:

Soinnulle peukutukset myöskin d=)b myöskin:heart:
.."älä tule paha täti, tule ihuna raskaus"!!

ON..simojahdissa tuossa äskettäin:rolleyes:..varuilta olen liikenteessä jo nyt jos ovis tuleehin aemmin.

Mukavaista illan jatkoa ja kauniita unosia kun unten maille menette:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiitos sinulle päivityksistä =) ja onnea tulevaan ovikseen ja sen hyödyntämiseen.

Iida-Karoliina ja Mahdotontako, toivon teille ihan hirmuisesti plussaa kahden viikon päähän :heart:

Mami41, toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi palstalle!! Täältä onkin porukasta muutama siirtynyt odottajiin, niin lisäväkeä kaivataankin :)

Rominas, kovasti plussatuulta huomisaamun mahdolliseen testiisi :heart: PUUUHHHH :heart:

Hysterialtakin olisi pian kiva kuulla uutisia :heart:

ON: olen tuntemuksiani tutkaillut, muttei mitään erityistä ole ainakaan vielä havaittavissa nyt dpo 5 kohdalla.
 
Hei vaan kaikki ihanaiset!!! Koko ajan oon täällä taustalla lueskellut ja haaveillut ja monesti on tehnyt mieli kommentoida tai onnea toivotella(super paljon onnea vaan Viidenmammalle) vaan en oo tohtinut...silloin n.kk sittenhän kirjoittelin kuinka minä vielä haluaisin pientä ja miehelle taas tämä yksi yhteinen riittää...ajan ehkäisytädillekin varasin keskusteluun hormonikierukasta tahi peräti sterilisaatiosta ja se aika ois huomenna!!!(juuh..perun JAHUU!!!:D) Koko ajan olen miestä koittanut lempeällä tavalla ympäri puhua ja tänään..viimeisenä iltana, hän nyt sitten sanoi että tee nyt ihan miltä susta tuntuu(kysymykseen oisko se ok että peruisin sen ehkäsyneuvola ajan...). Noh..ehän se lause ollut ihan sellainen kuin olin haaveillut, mutta yhtä kaikki..lupa ehkäsyttömyyteen on saatu ja se taas ainakin mun naisen aivoilla tarkottaa että vauva saa tulla, jos on tullakseen..joten täällä ollaan!!!:wave:=)
Nyt naiset ihanaiset APUVA!! Tuossa miehen "suostuttelussa" sanoin hälle että jos 1 vuosi annettais tälle haaveelle aikaa..ois helpompi (ehkä) hyväksyä se ettei "luoja enää suo" kun se että toinen sanoo ei.. eli siis vuosi aikaa!!! Se gynehän silloin joulukuun alussa(kun itse vielä oletin että vauva ok..) anto reseptin teroluteille, mutta en niitä sitten silloin alkanut syömään(syystä tästä että mies sanoi ei vauva haaveille..)..syyskuussa jätin pillerit (minipillerit olisko ollu cerasette) pois ja n.viikonpäästä tunsin ihan selkeesti oviksen oikealla puolella..lokakuussa en tuntenut mitään, vaan marraskuussa tunsin taas oikealla tuttua ovis kipuilua..joulukuu hiljais eloa ilman tuntemuksia ja silloin joulukuun alussahan kävin siellä gynellä joka ultras ja anto sen terolut reseptin ja sanoi että oikeapuoli näyttäis siltä että lähtis "käyntiin", vasemmasta ei puhunut mitään ja jotenkin oletan ettei siellä mitään tapahdukkaan, kun ei mitään tunnu...rytmi on muutoin tuntunut säännölliseltä, menkatkin on tullu(tosin minimaalisena), ja nyt viime lauantaina tuli täti ja vuodin eniten koko aikana, vaikka vieläkään vuotoa ei voi kovin runsaaksi sanoa...kysymys kuuluukin että alotanko niitä teroja nyt syömään??? Tässä kierrossahan olisi ikäänkuin oikean muniksen "vuoro" jonka koen että vois toimia luomunakin...aikaa kumminkin vaan tää vuosi...mitäpä siis kannattais tehdä???
Kiva että tänne on tullu paljon uusia, hassua sanoa että tervetuloa, olenhan itsekkin täällä vaan viimeaikoina taustaillut, mutta joskos nyt sitten minäkin pääsisin liittymään joukkoonne..kokoajan on mielessä ollut (olisko Ottiksen tai mur-murin) sanat että tervetuloa joukkoon jos tilanne muuttuu..täältä meidet löytää....
Plussa puhureita teille ja meille kaikille täältä puhaltelee tää pikkutirri:wave:Ja HYVÄÄ TÄTÄ UUTTA VUOTTA kaikille!!!
 
Täällä yx yökyöpel konetta just sulkemassa..;)

Oi miten ihanaa ja mahtavaa Pikkutirri, upeasti siulla v. 2011 alkoi - Tervetuloa lämpimästi takaisin kuumeilemaan!!!!


Entäpä jos pirautat soitella lääkärille huomenna heti ja kysyt, miten toimia Terojen suhteen?!

Ilmoitteletkos vielä kiertopäiväsi ja pituuden, iän, yrityskerran ja monesko lapsonen, niin laittelen siut huomenna listalle!:)


..vaan, jutustellaanpa paremmalla ajalla huomispäivänä(tai siis tänään jo) - Heips!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä