Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voitko vielä laittaa kohdat, joista päättelet, että en erota faktaa fiktiosta? Se, että annan mahdollisuuksia muunkinlaisille suhteille kuin perinteisille parisuhteille, ei tarkoita, ettenkö näe faktoja. Olen nähnyt. K on tehnyt kaksi parisuhdelomaa tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Hän meni yksin elämänsä tärkeimpiin juhliin (Linnan juhlat ja Emma-gaala), Seiska on uutisoinut hänen asuvan yhdessä tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Tietty henkilö on vilahdellut myös muilla lomamatkoilla ihan viime kuukausiin asti.

So? Voi olla tyttöystävää, voi olla poikaystävää, voi olla olematta mitään. Tuntuu, että minä tässä ne faktat erotan ja sinulle tämä on vaikeaa.
Ohis. Mulla ei ole mitään polyamoriaa vastaan, mut mulla ei myöskään ole tarvetta pohtia, et onko K sellaisessa.
 
vierailija
Mulla ei vaan ole mitään tarvetta lähteä kiistämään K:n oikeaa yksityiselämää shippauksen takia. Mulle riittää B:n ja K:n ihana ystävyys ja kemia, sen pohjalta sitten shippaan. Ei se banaani muutu omenaksi, vaikka kuinka yrität. Mielikuvituksessa kaikki on toki mahdollista ja mielikuvitusta shippaaminen onkin.
Luetko nyt jotenkin väärin tekstiäni? Kun en yritä mitään. Olen jo todennut, että on siellä banaani ja todennut vain, että omenakin on mahdollista. Siinä kaikki. Luetko aina kaikkea niin kuin pi ru raamattua?
 
vierailija
Mulla ei vaan ole mitään tarvetta lähteä kiistämään K:n oikeaa yksityiselämää shippauksen takia. Mulle riittää B:n ja K:n ihana ystävyys ja kemia, sen pohjalta sitten shippaan. Ei se banaani muutu omenaksi, vaikka kuinka yrität. Mielikuvituksessa kaikki on toki mahdollista ja mielikuvitusta shippaaminen onkin.
Mutta kun sä et nyt tajua, että noi sun "faktat" on yhtä lailla sun omia päätelmiä kuin muutkin. Sä väität noita asioita varmaksi, vaikka et tunne näitä ihmisiä, perustat näkemyksesi satunnaisiin vilahduksiin ja mahdollisesti vielä kaukaisiin sellaisiin. Ei meistä kukaan tiedä totuutta, koska asianomaiset eivät ole halunneet sitä tuoda julkisuuteen eikä heidän tarvitsekaan.
 
vierailija
Minusta ylivoimaisesti epäilyttävin vaihtoehto olisi ollut, jos Kärtsä olisi mennyt salaa Bojanin kanssa lomalle, tai ilmaissut menevänsä lomalle, mutta ei kertonut seurasta, koska hyvin mahdollisesti jotain raportteja olisi kuitenkin tullut. Niinpä jos oletetaan, että he olisivat suhteessa (en siis itse usko tähän, mutta jos oletetaan että tämä olisi tilanne), mutta eivät halua sitä koko maailmalle kuuluttaa, "turvallisin" vaihtoehto olisi ollut juuri nykyisenkaltainen. Katsokaa, olemme poikien lomalla, täällä viina virtaa jne, ihan läpällä myös vähän hempeilemme.
 
vierailija
Mulla ei vaan ole mitään tarvetta lähteä kiistämään K:n oikeaa yksityiselämää shippauksen takia. Mulle riittää B:n ja K:n ihana ystävyys ja kemia, sen pohjalta sitten shippaan. Ei se banaani muutu omenaksi, vaikka kuinka yrität. Mielikuvituksessa kaikki on toki mahdollista ja mielikuvitusta shippaaminen onkin.
Tykkäisin tästä kommentista, jos se täällä olisi mahdollista. ❤
 
vierailija
Voitko vielä laittaa kohdat, joista päättelet, että en erota faktaa fiktiosta? Se, että annan mahdollisuuksia muunkinlaisille suhteille kuin perinteisille parisuhteille, ei tarkoita, ettenkö näe faktoja. Olen nähnyt. K on tehnyt kaksi parisuhdelomaa tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Hän meni yksin elämänsä tärkeimpiin juhliin (Linnan juhlat ja Emma-gaala), Seiska on uutisoinut hänen asuvan yhdessä tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Tietty henkilö on vilahdellut myös muilla lomamatkoilla ihan viime kuukausiin asti.

So? Voi olla tyttöystävää, voi olla poikaystävää, voi olla olematta mitään. Tuntuu, että minä tässä ne faktat erotan ja sinulle tämä on vaikeaa.
Sama henkilö pyörinyt ihan joka paikassa mukana muutenkin alusta asti ja pyörii edelleenkin. Ei ole rajoittunut vain muutamaan ulkomaan-matkaan vaan liki jokaiseen keväistä Fugen reissua ja tätä nykyistä matkaa lukuunottamatta.
 
vierailija
Sama henkilö pyörinyt ihan joka paikassa mukana muutenkin alusta asti ja pyörii edelleenkin. Ei ole rajoittunut vain muutamaan ulkomaan-matkaan vaan liki jokaiseen keväistä Fugen reissua ja tätä nykyistä matkaa lukuunottamatta.
Niinhän tuossa lainaamassasi viestissä todetaan. "on vilahdellut myös muilla lomamatkoilla". Miksi se pitää toistaa aivan kuin olisit keksinyt pyörän?
 
vierailija
Minusta ylivoimaisesti epäilyttävin vaihtoehto olisi ollut, jos Kärtsä olisi mennyt salaa Bojanin kanssa lomalle, tai ilmaissut menevänsä lomalle, mutta ei kertonut seurasta, koska hyvin mahdollisesti jotain raportteja olisi kuitenkin tullut. Niinpä jos oletetaan, että he olisivat suhteessa (en siis itse usko tähän, mutta jos oletetaan että tämä olisi tilanne), mutta eivät halua sitä koko maailmalle kuuluttaa, "turvallisin" vaihtoehto olisi ollut juuri nykyisenkaltainen. Katsokaa, olemme poikien lomalla, täällä viina virtaa jne, ihan läpällä myös vähän hempeilemme.
Ja Seiska olisi voinut kirjoittaa, että "Shokkipaljastus: Käärijä salaisella lemmenlomalla viisuihastuksen kanssa". Nyt mitään sellaista ei voi tehdä, koska ei ole salailtua lemmenlomaa, vaan kaksi kaveria keskenään etelänmatkalla. Tai muuta ei voi todistaa.
 
vierailija
Mutta kun sä et nyt tajua, että noi sun "faktat" on yhtä lailla sun omia päätelmiä kuin muutkin. Sä väität noita asioita varmaksi, vaikka et tunne näitä ihmisiä, perustat näkemyksesi satunnaisiin vilahduksiin ja mahdollisesti vielä kaukaisiin sellaisiin. Ei meistä kukaan tiedä totuutta, koska asianomaiset eivät ole halunneet sitä tuoda julkisuuteen eikä heidän tarvitsekaan.
Tämä on B/K shippiketju. Miksi pitää tunkea K:n yksityiselämää tänne. Huomasin että kompostin puolella fantasioidaan BxKxNM yhdistelmästä ja sinne puolelle se kuuluukin. Ei tarvitse trollailla sillä tai muulla poly kuviolla täällä.
-eri
 
vierailija
Ja Seiska olisi voinut kirjoittaa, että "Shokkipaljastus: Käärijä salaisella lemmenlomalla viisuihastuksen kanssa". Nyt mitään sellaista ei voi tehdä, koska ei ole salailtua lemmenlomaa, vaan kaksi kaveria keskenään etelänmatkalla. Tai muuta ei voi todistaa.
Seiskan toimittajissa on myös seksuaalivähemmistöön kuuluvia sekä muita toimittajia, joita kiinnostaa tällaiset suhteet todella paljon. Seiska toisi B:n ja K:n esiin, jos he epäilisivät jotakin heidän välillään. Jostain syystä Seiskankin toimittajilla on tällä kertaa enemmän järkeä päässä kuin parilla tosi shipparilla.
 
vierailija
Minusta ylivoimaisesti epäilyttävin vaihtoehto olisi ollut, jos Kärtsä olisi mennyt salaa Bojanin kanssa lomalle, tai ilmaissut menevänsä lomalle, mutta ei kertonut seurasta, koska hyvin mahdollisesti jotain raportteja olisi kuitenkin tullut. Niinpä jos oletetaan, että he olisivat suhteessa (en siis itse usko tähän, mutta jos oletetaan että tämä olisi tilanne), mutta eivät halua sitä koko maailmalle kuuluttaa, "turvallisin" vaihtoehto olisi ollut juuri nykyisenkaltainen. Katsokaa, olemme poikien lomalla, täällä viina virtaa jne, ihan läpällä myös vähän hempeilemme.
Mitä epäilyttävää siinä on, että kaksi kaverusta lähtee lomalle?
 
vierailija
Mikäs jankkarella tänne nyt on törmännyt? Kaikilla olisi paljon kivempaa jos ne yksityishenkilökeskustelut ja "realismit" pidettäis siellä kompostissa, jonne ne on tervetulleita, ja täällä shipattais. Eikä holhottais muiden shippaamista.
 
vierailija
Mikäs jankkarella tänne nyt on törmännyt? Kaikilla olisi paljon kivempaa jos ne yksityishenkilökeskustelut ja "realismit" pidettäis siellä kompostissa, jonne ne on tervetulleita, ja täällä shipattais. Eikä holhottais muiden shippaamista.
B ei taatuisi eläisi moniavioisessa suhteessa Kärtsän ja hänen gf:sä kanssa. Kyllä tällaiseen typeryyteen saa täällä puuttua. Enkä usko että myöskään K elää.
 
vierailija
Mikäs jankkarella tänne nyt on törmännyt? Kaikilla olisi paljon kivempaa jos ne yksityishenkilökeskustelut ja "realismit" pidettäis siellä kompostissa, jonne ne on tervetulleita, ja täällä shipattais. Eikä holhottais muiden shippaamista.
Pakko varmaan tuoda jatkossa se realismi tänne, koska K&B shippaajat yrittävät vallata kompostia. Vai vaihdetaanko ketjuja päittäin, koska shipparit ovat jo selvästi valmiiksi kompostissa. Älä siis jaksa olla tekopyhä.
 
vierailija
Mitä epäilyttävää siinä on, että kaksi kaverusta lähtee lomalle?
Ei olekaan mitään, jos sen tekee julkisesti. Sen sijaan jos matkoiltaan normaalisesti aktiivisesti somettava Kärtsä olisi mennyt täysin ei-julkisesti Bojanin (jolle tunnusti rakkauttaan Hesarin videoilla ja jota on jopa telkkarissa nimitetty hänen viisupoikaystäväkseen) kanssa kahdestaan etelänlomalle ja asia olisi tullut ilmi, olisi se voinut monen tahon mielestä vaikuttaa hieman epäilyttävältä.

Pointti siis se, että jos kyseessä olisi suhde, niin minusta mitään sometuksen suhteen ei olisi kannattanut tehdä eri lailla, ts. sometuksesta ei voi päätellä onko se vai ei (vaikka itse en siihen valitettavasti pystykään uskomaan).
 
vierailija
Miksi ihmeessä kaikessa mennään aina ns. ääripäihin ja sitten vielä yleistetään ja ollaan niin varmoja, että juuri näin se on eikä mikään muu vaihtoehto ole mahdollista?

Itse en usko, että K ja B ovat parisuhteessa. Mutta sen verran special tuo heidän suhteensa on, että en rajaisi sitä pelkkään ystävyyteen. Se, keitä pyörii K:n ympärillä, ei tee kuitenkaan parisuhdetta B:n kanssa mahdottomaksi. Moni täälläkin on jo päivitellyt, miten gf voi kestää K:n flirttailut, puheet, of jne. Vaihtoehtoja on monta. Kyseinen henkilö on vain ystävä tai hän on myös jotain special mutta ei kuitenkaan parisuhteen osapuoli tai hän on hyvin avoin ja kokeilunhaluinen. Lisäksi "todisteet" hänen merkityksestään K:lle ovat pelkästään spekulatiivisia. Ei kai kukaan kuvittele Ronyn olevan K:n kumppani, vaikka pyörii matkoilla ja keikoilla mukana? Miksi siis vastakkaista sukupuolta oleva on automaattisesti kumppani?

Jotain huomaavaista tilaa voisi jättää myös K:n sanomisille. Oli hän parisuhteessa tai ei, niin hän ei sitä halua tuoda julki, joten ei väännetä sitä väkisin faktaksi vaan annetaan muille vaihtoehdoille mahdollisuus. Ei se ole meiltä mitenkään pois.
Juuri näin minäkin ajattelen.
 
vierailija
Seiskan toimittajissa on myös seksuaalivähemmistöön kuuluvia sekä muita toimittajia, joita kiinnostaa tällaiset suhteet todella paljon. Seiska toisi B:n ja K:n esiin, jos he epäilisivät jotakin heidän välillään. Jostain syystä Seiskankin toimittajilla on tällä kertaa enemmän järkeä päässä kuin parilla tosi shipparilla.
No eikä toisi, koska eihän he tee sitä Tuiskullekaan. Tai muutamalle muullekaan suomalaiselle näyttelijälle/laulajalle, jotka on tiedetysti edelleen kaapissa.
 

Yhteistyössä