vierailija
Seinä usein pitelee lattiaaPitele minua seinä, pitele lattia
Seinä usein pitelee lattiaaPitele minua seinä, pitele lattia
Mikä?Ei kai se päällepäin näy?
Voi heitä Kummassakin kuvassa katsotaan niin kauniisti kuvaajaa 🥹
Spot on analysis! Stylewise they truly have been all over the place. The simpler clothes and black and white photos seem to suit them at this point and it's certainly a step or two away from the abundant aesthetics of their ESC eraI like the final version of the song but I absolutely love the photo! I like JO wearing anything, they could wear potato sacks, and I'd still think they look great, but this look and style fits them so well! I feel like that visually, they've been all over the place lately, clothes, the video, stage art, covers... I hope this photoshoot is the first sign of the direction they want to go to because I think it fits them so well!
Minusta tuo valokuva on vähän kliseinen ja kukaan ei näytä siinä erityisen edustavalta, siis ei missään nimessä huonoltakaan, mutta ei ole aivan parhaimmillaan minusta). Mutta on se tosiaan paljon parempi kuin heidän useimmat promokuvansa outoine vaatteineen jne.Spot on analysis! Stylewise they truly have been all over the place. The simpler clothes and black and white photos seem to suit them at this point and it's certainly a step or two away from the abundant aesthetics of their ESC era
Mites sitten bi-seksuaalisuus? Joka tapauksessa kyseessä on täysin normaali luonnossa esiintyvä ilmiö, ei mikään häiriö. Paljon on eläimistäkin havaintoja sutinoista/parinmuodostuksesta samaa sukupuolta olevien välillä. Ja evoluution kannalta se on mitä ilmeisimmin ollut hyödyllinen asia, kun on säilynyt.Homous on sikiöaikainen kehityshäiriö, jossa INAH-3 kohdassa aivoja ei synny tarpeeksi testosteronia.
No suuntaus.Mikä?
Voi luoja
Holy fuck ...Voi luoja
Sinä riehuit jo vauvalla samasta asiasta ja mikähän sun motiivi on täällä olla? Homohommat kummasti kuitenkin tuntuu sua kiinnostavan.Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Heitehuimausta? Kutsukaa Anders!Pitele minua seinä, pitele lattia
Aika paljon näkyy.Ei kai se päällepäin näy?
Mä en tän kaiken jälkeen enää ihmettelisi sitäkään.Mitä jos he ilmoittaskin reissun jälkeen et ovat yhdessä.
Vieläkö sä jaksat? Sun fanitus on niin outoa, mutta meitähän on moneen junaan. Rakkaimmalla lapsella on monta lempinimeä, on kyllä huomattu, kuka sua kiinnostaa eniten ja miksi. Ihailusi tosin lähenee jo pakkomiellettä. Vedä joskus vähän happea ja myönnä itsellesi, että olet ihan riittävä, vaikka et ylläkään fanituksen kohteesi tasolle.Miettikää jos siellä KyRpoksella ollutkin koko nelikko ekaa kertaa yhdessä. K&B ja maatuska & Sadie Sink. Kärppä päässyt edustaan Suomea ja vetään rallienkkuaan Hollywood-tähden kanssa.
No sitäkin kyllä kieltämättä on välilläHeitehuimausta? Kutsukaa Anders!
En usko mihinkään julkistukseen, vaikka yhdessä olisivatkin. Itseasiassa musta tuntuu et ne on ollut koko ajan yhdessä, etäsuhteessa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, että näkyykö mitään muutosta missään reissun jälkeen.Mä en tän kaiken jälkeen enää ihmettelisi sitäkään.
Entä gf? Hänhän on olemassa ollut koko ajan.En usko mihinkään julkistukseen, vaikka yhdessä olisivatkin. Itseasiassa musta tuntuu et ne on ollut koko ajan yhdessä, etäsuhteessa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, että näkyykö mitään muutosta missään reissun jälkeen.