Hetkeksi tännekkin!
Tänään aamusta alkaen päänsärkyä, mikä kyllä alkoi jo eilisiltana, samoin kauhea janotus, eli vettä mennee. :heart: Päänsärky parani nukkumalla pvunet. :xmas:
Millainen nukkuja olen?
Raskausaikana: Nukahdan noin 21:30-22:30 joka ilta, olen nukkunut pvunet tai en ole nukkunut pvunia, vkloppuisin pe ja la yritän valvoa vähän pidempään. Nukun aamu 6:00 asti, heräten pissalle 2 kertaa yössä, nukahdan heti uudelleen. Iltapvllä ruuan jälkeen nukun melkein aina pvunet 1-2h mittaiset.

Eli raskaana ollessa olen nukkujana taitava, muulloin kaikki asiat kiusaavat valvon ja nukun huonosti(siis en raskaana)
Pikkujouluista: Yhdet olisi tiedossa ensi vkn pe, mutta ilmoitin jo ajoissa, että teen silloin iltavuoron, joten en sinne mene, eli ovat työpaikan "ryyppykemut" :saint:
Plättä:Kiitos ajatuksistasi jälleen kerran! :flower: Se on totta olen aika musta-valkoinen, teen jotain täysillä tai en tee ollenkaan, kuten vauvahaaveilua. :heart:
Tämä kolmas kerta onkin nyt viimeinen kertamme, jos onnistumme saamaan vauvan olemme todella iloisia / onnellisia

:heart: , mutta jos käy tälläkin kerralla huonosti(koko ajan takaraivossa ajatuksia, mitä, jos ja jos???... :headwall: niin eli jos tämä kerta ei tuo meille vauvaa , luovumme haaveilusta kokonaan ja elämme kaksin nykyisten lasten kanssa :heart: ja innolla tietenkin odotamme tyttären vauvaa syntyväksi, tänään hänellä neuvola, rv 16 alkaa huomenna, pikkuinen melskasi niin paljon, ettei sydänääniä kunnolla pystynyt kuulemma paikallistamaan, kun koko ajan karkasi!

Rakenne ultra vauvalla ennen uuttavuotta. :heart:
Onko täällä paikalla RH-verisiä äitejä, miten se on vaikuttanut raskaudessa/vauvan synnyttyä?
Mukavaa vkloppua vaan kaikille tasapuolisesti!
Rva Pikkumyy :heart: :wave: ja