Syysyrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Airi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei pitkästä aikaa!

Oikein paljon onnea Katrille ja Nipsulle! Kyllä antaa itsellekin uskoa onnistumiseen kun täältä lueskelee muiden plussista! Tää syksy näyttää olevan hedelmällistä aikaa :)

Itsellä pitäis olla reilu viikko aikaa menkkoihin, jännäilen tossa 12. päivän tienoilla. Oireista sen verran, että rinnat on vähän turvonneet, alamahaa on kipristellyt ja alaselkää särkee, tiedä sitten mistä johtuu. En kyllä osaa vielä oikeastaan yhtään lukea omaa kroppaani. Alavatsaa nipisteli jatkuvasti kp 12-20 , ehkäpä se ovulaatio silloin oli ja kyllä me niihin aikoihin ahkerasti (joka toinen päivä) touhuiltiinkin sängyssä. Mutta saa nyt sit nähdä. Kaipa toi oireiden esiintyminen on aika yksilöllistä, haastattelin just pari kuukautta sitten plussannutta työkaveriani, joka sanoi ettei ollut huomannut minkäänlaisia oireita ennen kuin teki testin menkkojen ollessa neljä päivää myöhässä. Tissikivut ja huonovointisuus alkoivat sitten vasta myöhemmin.

Ja sit vastauksia gallupkysymyksiin. Itse olen ajatellut elää elämääni ihan normaalisti siihen asti kunnes tiedän olevani raskaana, mikä tarkoitttaa sitä että käyn juhlissa silloin kun niitä on ja otan alkoholia jos siltä tuntuu. Toivon ainakin, että jatkan ihan normaalia elämää myös sen lapsen saamisen jälkeen, eli siis käyn edelleen juhlissa ja otan silloin tällöin alkoholia. Tärkeintä varmaan on, että se lapsi kokee olonsa turvalliseksi eikä vanhemmat ainakaan lapsen nähden vedä mitään räkäkännejä. Jos lapsi on esim. mummolassa hoidossa niin kai nyt vanhemmat voi vaihtaa vapaalle ainakin pari kertaa vuodessa. (Tääkin varmaan on muuten semmonen kysymys jota tulevat isät ei vaivaudu edes pohtimaan...)

Nimi- ja kummiasioita ei olla viitsitty vielä ollenkaan miettiä, tuntuu että se ois vähän nuolasemista ennen kuin tipahtaa. Jotenkin tän vauva-asian kanssa on ihan hassun taikauskoinen, tuntuu että liiallinen haaveilu vois jotenkin aiheuttaa sen ettei se vauva ikinä tulekaan.

Tsemppiä jännäilyyn ja plussaonnea!!

minä täällä taas.

mies oli lasten kanssa ulkoilemassa ja mie siivosin koko kämpän, matot ulos ja oikein kunon puunaus, ihana olo. sisustelin vähän samalla muuttelin järjestystä yms. kuopus ei tykkkää kun eri näköistä=). Mies vielä lähti kauppaan lasten kanssa joten nyt aikaa istua koneella hetki.

Mieheni päivittelee mun juomista, joten itekin ihmettelen että miten mua janottaa koko ajan, vaikka olen kyllä muutenkin tota juomista lisännyt. mutta mulla on selväsi vaan jano koko ajan. No ehkä menee aikaa että elimistö tottuu tähän juomisen määrään.

Oon ihan puhki, rehkin niin kovasti, mutta hyvästä liikunnasta tuo mattojen tamppaaminen käy. Huomenna jumppaan niin kyllä kunto alkaa tässä nousta=).
Joo nyt laitan tän koneen kiinni.
Moips tällä erää.

Onnea katrille ja nipsulle plussista!! Mä olen jännittänyt ja tikuttanut ovista, joka toivottavasti oli nyt sitten kp 18-19. Eli pitkähkö kierto tulossa taas, viime kierto oli 33 päivää (yleensä 29-34). Pari viikkoa vielä ja saa taas jänskäillä toistenlaisten testien kanssa :) Yritystä on tässä kierrossa ollut viimeisimmän viikon ajan ainakin, ettei siihen ainakaan kaadu tämä yrityskierto ;)

JÄNNÄYSLISTA
lokakuu

4. Valo
5. Valo
6. äityli78
7.Ellie, Katri, äityli78
8.Ellie, Katri, äityli78
9.Ellie, Katri,
10.
11.
12. Johanna
13.
14. Rosa, Sunny
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Suvi79
22. Suvi79
23. Suvi79
24.
25.
26.
27.
28.
29. Airi
30. Airi
31. Airi

Otinpa tuota jännäyslistaakin esiin taas... Jahas, huomenna ""tulessa"" on Valo... Peukutan, että menkat ei ala...:)

Käväsinpä sitten pyöräillä jumpassa, 11,5km yhteensä ja jumppailua 1,5h. Aika mukavasti paloi kaloreita (874kcal), kun mittari raksutti koko reissun mukana. No, aiheen vierestä taas... Mutta kiva kertoa välillä muitakin kuulumisia kuin vain vauva-asiaa... Huomisesta alotan sitten taas sen ikihanan kouluviikon:(((

Tapaamisiin ja plussaonnea kaikille tasapuolisesti:D

jännäyslistan päivitys... uskallan minäkin nyt päivittää kun kerran on mahdollisuuksia tässä kierrossa..:)

JÄNNÄYSLISTA
lokakuu

4. Valo
5. Valo
6. äityli78
7.Ellie, Katri, äityli78
8.Ellie, Katri, äityli78
9.Ellie, Katri,
10.
11.
12. Johanna
13.
14. Rosa, Sunny
15.
16.
17.
18.
19.
20. ellinoora
21. Suvi79, ellinoora
22. Suvi79, ellinoora
23. Suvi79
24.
25.
26.
27.
28.
29. Airi
30. Airi
31. Airi

Hurjasti onnea Nipsulle ja Katrille!! Tämä on kyllä ollut tosiaan ihanan plussarikas ketju. Toivottavasti plussia riittää vielä meille muillekin!

Meillä on nyt yritys lähtenyt hyvään vauhtiin ja mies on jotenkin suloinen touhuissaan. Ihana huomata, että hänkin todella toivoo tärpin osuva kohdalle. Asiat kun olivat pitkään niin, etten uskonut hänen lämpenevän perheenlisäykseen lähimpään kymmeneen vuoteen.

Pieni ongelma meille kuitenkin on ilmaantunut... Minulla jumittui selkä perjantaina, josta syystä marssin lääkäriin eilen. No, en sitten tajunnut siellä kertoa, että vauvelia tässä kovasti yritetään saada alkuun.... Nyt siis sain lääkkeet, joita ei saisi syödä raskauden aikana. Ja toisessa mainitaan, ettei sitä suositella edes raskautta suunnitteleville naisille. En nyt sitten uskalla niitä syödä... Täytyy soittaa lääkärille, josko voisin saada jotain korvaavaa valmistetta.

Siivoamisesta vielä. Meillä on tällä hetkellä todella sotkuista. Periaatteessa olen ihan siisti ihminen ja minua häiritsee tämä sotkuisuus kovasti. Nyt on kuitenkin ollut niin, että rakennuspuuhat ovat vieneet aika paljon puhtia kotihommista. Tänne tullaan vain nukkumaan... Ja motivaatio on nollassa kun oma koti vähitellen valmistuu. Nykyinen asunto tuntuu lähinnä loukolta, jossa ollaan jumissa vielä muutama kuukausi. No, motivaatioita tai ei, tänään on siivouspäivä.

Nyt siis hommiin!

Piti tulla kertomaan että näin viime yönä taas mielenkiintoista unta. Tässä tämä uni: ""Kirjoitin tänne ketjuun, että nyt sitten piti mennä testi tekemään jo kun oireita niin paljon ja plussa se sieltä tuli, joo ja sitten selvitin miten päästiin jo seuraavana päivänä ultraan. Se ultraus huone oli yhtä iso kuin synnytys sali. Makasin keskellä huonetta sängyssä, Ultrassa näkyi koko vauva ja pippeli ihan selvästi. No sieltä se vauva sitten syntyi, mutta mies oli sitä mieltä että vauva voisi olla myös tyttö. Ei saatu unessa selville kun oli vaatteet päälle syntyessään=)."" Heräsin ja puoliunessa ajattelin, että erikoista olen siis raskaana...kunnes heräsin kunnolla ja tajusin että enhän mitään testiä ole edes tehnyt, enkä todennäköisesti ole raskaana.

joo hauska uni vaihteeksi =).

No miten on nyt Valon laita ja muiden jännääjien? Itsellä ei ole enää painetta alamahassa eikä olen mekkaoireita juuri ilmaantunut paitsi eilen meni taas pinna siihen malliin, että jotain on vialla siis menkat ne sieltä varmaan tulee jossakin vaiheessa.

JÄNNÄYSLISTA
lokakuu

4. Valo
5. Valo
6. äityli78
7.Ellie, Katri, äityli78
8.Ellie, Katri, äityli78
9.Ellie, Katri,
10.
11. mariam
12. Johanna
13.
14. Rosa, Sunny
15.
16.
17.
18.
19.
20. ellinoora
21. Suvi79, ellinoora
22. Suvi79, ellinoora
23. Suvi79
24.
25.
26.
27.
28.
29. Airi
30. Airi
31. Airi

Heips!
Ajattelinpas itsekin ilmoittautua sitten jännäämään tähän ketjuun, näyttää olevan niin plussarikas ja aktiivinen ketju!:)

Jeps, elikkä eka yrityskierto käynnissä, kp22/28-29.
Oireitahan on tietysti vaikka muille jakaa, taitaa mielikuvitus tehdä tehtävänsä:)
Oikeita oireita on alaselkäkivut ja rinnat ova turvonneet ja hellät. Molemmat oireet tosin voi johtua myös alkavista menkoista... No, katsellaan maltillisesti!
Onnea kaikille plussanneille ja pidetään meille jännääjille peukkuja pystyssä!! Kiva jännätä yhdessä:)

Sellaista piti vielä raportoida että masu on muuten sekaisin ja kivistelee. Ihan löysällä on näin mulla välillä ennen menkkoja ( eli sellainen menkkaoire nyt löytyy). Tietysti pieni toivon kipinä jostakin muustakin...mutta tuskin, harmitta kun ei viime kierrossa saanut kunnolla yrittää, mutta toisaalta hyvä ettei odotukset ole liian korkealla, sieltä on niin kurja tippua.
Itse ei ole tarvinnut vielä juurikaan pettyä, toisilla on kyllä rankka juttu katsoa sitä negaa kierto toisen jälkeen...
Plussaa nyt toivon ertyisesti teille sitkeesti yrittäneille ja paljon tsemppiä.

Heips!

Mä en ole tänne hirveesti kirjotellut vähään aikaan, kun meni kierto pitkäksi ja negaa tuli testistä, ja sit vaan odottelin niitä menkkoja. Noo, tosiaan viikonloppuna se tätsä sit tuli, se oli ihan mukavaa, nyt taas sitten mukana kuvioissa, kun voi vähän jännäillä.

Eli, meillä eka luomukierto nyt sit menossa ja tietty odotukset korkealla! Ja kp:t seuraa kk:n päiviä, eli tänään kp4.

Tsemppiä meille kaikille! Nautitaan jännäilystä ja syksystä!

Tää vielä...

JÄNNÄYSLISTA
lokakuu

4. Valo
5. Valo
6. äityli78
7.Ellie, Katri, äityli78
8.Ellie, Katri, äityli78
9.Ellie, Katri,
10.
11. mariam
12. Johanna
13.
14. Rosa, Sunny
15.
16.
17.
18.
19.
20. ellinoora
21. Suvi79, ellinoora
22. Suvi79, ellinoora
23. Suvi79
24.
25.
26.
27.
28.
29. Airi
30. Airi, Iisa
31. Airi, Iisa

Taas minä äänessä... Huomaa kuka on sairaslomalla :)

Soitin just lääkärille niistä lääkkeistä. Turvallisia vastaavia lääkkeitä ei kuulemma ole, joten saan kestää kivun kuin nainen konsanaan. Paranee kuulemma hiljalleen itsekseen ilman lääkkeitäkin. Panadolia voi kokeilla jos auttaa.

Netistä löytyi todella hyvät lääkelaitoksen sivut, joissa on tietoja kaikista lääkkeistä...
Olin lentää tuolilta kun luin mulle määrätyn tulehduskipulääkkeen vaikuttavan aineen mahdollisia vaikutuksia. Aiheuttaa naisille mm. hedelmättömyyttä. Raskauden ollessa kyseessä alkuraskaudessa saattaa aiheuttaa alkiolle sydämen ja munuaisten kehityshäiriöitä ja paljon muuta, lista oli tosi pitkä. Toisella kolmanneksella syötynä nostaa keskenmenoriskiä ja estää synnytyksen käynnistymistä. Ihme, että tuollaisia myrkkyjä saa edes määrätä!

Lääkäri sanoi, että ennen ovulaatiota voi suht huoletta syödä noita lääkkeitä vaikka raskautta yrittäisikin... Taitaa kuitenkin jäädä minulta syömättä! Onneksi sain viikon sairasloman, niin voin rauhassa parannella itseäni ihan luomusti.

*ottaa itseään niskasta kiinni ja menee siivoamaan!*

Heippa vaan taas.

Täällä ei mitään uutta, menkkoja odottelen (tai siis en odottele) alkaviksi tänään tai huomenna. Oireista sen verran, että rinnat ovat aika kipeät ja alavatsa on kipuillut jo muutaman päivän. Ei jatkuvasti, mutta välillä on ollut menkkakipujen kaltaista kipua ja välillä kohtua on ikäänkuin särkenyt, erilailla kun menkkojen aikaan. Eilen olin kyllä ihan varma että menkat alkaa, mutta vielä ei mitään ole näkynyt. Ai niin ja valkovuoto on aika runsasta.

Toisaalta toiveet on aika korkealla, kun miehen kanssa onnistuttiin ovistestien avulla juuri oikeina päivinä touhuilemaan. Toisaalta taas eihän se mikään tärpin tae ole... mutta vielä siis jaksan toivoa ja uskoa, vaikka viime pe tein sen negan testin. Perjantaina aikaisintaan testailen uudestaan jos ei menkkoja ole ilmaantunut.

Yhden gallupkysymyksen bongasin tuolta vanhoista vastauksista ja sehän oli se kummikysymys. Meillä on molemmilla miehen kanssa sisaruksia, minulla kaksi, ja luultavasti ensimmäisen lapsemme kummeiksi pyytäisimme minun isosiskoani ja hänen miestään. Ehkä myös mieheni siskoa koska olisi ehkä vaikea päättää kumpaa pyytäisimme. Minun pikkuveljeni olisi sitten mahdollisen seuraavan lapsen kummi.

Me ollaankin miehen kanssa jo yhden lapsen kummeja: minun lapsuudenystäväni pyysi meitä lapsensa kummiksi. Pieni paine olisi tietty siihenkin suuntaan, että siis pyytäisimme vuorostamme häntä mahdollisen lapsemme kummiksi. Onko teidän mielestänne muuten niin, että ensimmäisen lapsen kummius on jotenkin kunniallisempi tehtävä kun toisen?

No, näissä mietteissä pitää lopettaa. Kasoittain plussaonnea kaikille!

Heippa,

laitan minäkin hieman kuulumisia kun ""jännäysaika"" lähenee ekassa luomukierrossa. Ei kauheasti kyllä toiveet yllä sillä ollaan hommailtu ruhtinaalliset 2 (!) kertaa tässä kuussa (meillähän on tällä hetkellä vielä se 600 km väliä)..

Oireitakaan ei juuri ole jos ei oteta lukuun vas. puolen alavatsa-kylkikipua..

Palaillaan, ja ohessa päivitys:

JÄNNÄYSLISTA
lokakuu

4. Valo
5. Valo
6. äityli78
7.Ellie, Katri, äityli78
8.Ellie, Katri, äityli78
9.Ellie, Katri,
10.
11. mariam
12. Johanna
13.
14. Rosa, Sunny, BéBé
15.
16.
17.
18.
19.
20. ellinoora
21. Suvi79, ellinoora
22. Suvi79, ellinoora
23. Suvi79
24.
25.
26.
27.
28.
29. Airi
30. Airi, Iisa
31. Airi, Iisa

Tsemiä kaikille!

No niin. Mikäs on tämän päivän tilanne..

Valo???
Äityli78???

Entä muut onko jotain uusia oireita. Pistäkäähän raporttia. En muista onneittelinko jo mutta joka tapauksessa PALJON onnea tuleville (me kaikki tietysti) ja jo plussanneille äideille (Nipsu ja Katri)! Eikös kuulostakin hienolta toi äiti sana. Mä ainakin haluaisin että joku sanoisi minua pian äidiksi.

Olen täällä sairaslomalla ehtinyt kovasti miettiä vauvaprojektia ja meidän parisuhdetta.

Miten teistä muista tuntuu? Onko tällä yhteisellä projektilla ollut vaikutusta teidän ja miehenne keskinäisiin suhteisiin?

Minusta on ollut jotenkin ihanaa alkaa tähän yritykseen. Meillä on yhteinen asia, joka on molemmille hirmu tärkeä. Jollain tapaa se lähentää meitä entisestään.

Lisäksi olen huomannut miehestäni lisää ihania piirteitä. Hän on huolehtivainen minua ja haaveissa olevaa vauvaa kohtaan (toivottavasti ei sitten mahdollisen raskauden aikana mene liiallisuuksiin). Pieni isä alkaa selvästi jo heräilemään hänenkin sisällään...

Voi, voi hän on varmasti ihana isukki sitten kun on sen aika... nyyh!

No, nyt menee herkistelyn puolelle...

Meillä on tietty yrittely ihan alussa. Jos joutuu tulevaisuudessa useampaan kertaan pettymään tädin tullessa, on meilläkin varmaan eri ääni kellossa.

Nyt saisi päivä kuitenkin kulua nopsasti, jotta saisin sen ukkelin kotiin. Ovisoireet ovat selvät (ja yksi niistä juuri tuo herkkämielisyys... itku on herkässä...).

Miten teillä jännääjillä menee? Onko oireita?

No, tilanne täällä on ainakin vielä se että kuukautisista ei ole merkkiäkään. Alavatsan nipistely ja menkkamaiset kivut jatkuneet, viime yönä myös kylkeä kääntäessä sattui välillä. Toisaalta toiveet korkealla, toisaalta sellainen olo että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Katsellaan. Tilasin sitten kuitenkin pari raskaustestiä jotka tulee postissa huomenna. Toivon kovasti, että pääsen sellaisen tekemään! Oviksesta on tänään 15 päivää joten vielä on kuitenkin ihan mahdollista että vaikka vasta huomenna menkat alkaa.

On tämä jännää aikaa. Eilen miehen kanssa juteltiin ja hän sanoi kanssa kovasti toivovansa plussaa. Puhuttiin myös siitä että voi tosiaan mennä ihan hyvin esim puoli vuotta tai pidempään ennen kun tärppää. Hänkin sanoi, että onhan se sitten vaikeeta niellä pettymyksensä joka kuussa ja jaksaa aina vaan yrittää uudestaan. Mutta nyt ollaan onneksi vielä niin alkuvaiheessa (2.yrityskierto menossa) että ei tässä vielä hätää. Mielelläänhän sitäkuitenkin plussaisi jo :)

Mikäs Äityli78:n tilanne on? Se oli muuten hauska se uni jonka olit nähnyt! Ehkä oletkin oikeasti jo raskaana :)

Muillekkin paljon tsemppiä! Airi, kyllä se plussa sieltä vielä tulee!

Heippa! Voi kiitos kysymästä teille, ihan samalla mallilla kaikki ja valo ihana rohkaisu mun unta ajatellen. Olisikin ihanaa olla raskaana, mutta mutta ei kauheasti toivoa.

Mulla ei ole nyt mitään tuntemuksia oikeastaan ainakaan menkkakipuja ei oo. Eilen ja tänään ottanut päikkärit kuopuksen kanssa kun esikoinen oli poissa, joten väsyttää, mutta olen myös valvonut iltaisin...ja pissattaa edelleen ja janottaa, mutta kun juon niin paljon...niin ei niitä oireeksi voi sanoa. Sittenhän se ois epäilyttävää jos juominen ois vähäistä niinkuin aikaisemmin.

Tässä tämä, ei tunnu kyllä että menkatkaan alkaisi.

Voi että Valo tulispa sulle nyt se plussa. TOIVON varpaat ja sormet ristissä.

suvi79, pitipä kommentoida sun ajatuksia, mutta niin vaan viestini lähetin ilman komenttia=). Taitaa tulla tavaksi mulla tämä viesti toisen perään.

Kivoja ajatuksia miehestäsi ja hienoa että teitä lähentänyt tämä projekti.
Kyllä muistan että meilläkin se suhde vielä läheni kun lapset alkoivat tulla ja kyllä arvostan miestäni isänä tosi paljon. Tietenkin ollaan huomattu että pitää muistaa huomioida toista näin kun lapset vievät paljon aikaa ja yhteinen aika on tärkeää.

Mutta minua aina peloteltiin, että on rankkaa kun lapset on pieniä ja parisuhde +seksi on huonoa jne. Mutta ei käynyt meille niin. Tietenkin tässä arjessa on omat rankat aikansa, mutta paljon myös iloa ja minusta meillä ainakin seksin laatu parantunut vaikka määrältään olisikin vähän vähemmän, mutta ei tässä mistään puutteesta kärsitä=). kun toista ottaa huomioon puolin ja toisin niin seksillekin löytyy kummasti aikaa näin lapsiperheessäkin. Jokainen löytää sen oman tavan elää, mutta itse olen onnellinen tästä vaiheesta ja paljon vaikuttaa millaista se suhde oli jo ennen lapsia ja onko se toinen tärkeä ja rakas ihminen, jolle haluaa olla hyvä. Niin kyllä sitä sitten perheenä jatkaa sitä mallia mitä ennenkin.

Tottakai on tärkeää aina panostaa suhteeseen, eihän kukatkaan kasva kastelematta vaan kuolee ,( voih meninpä sunolliselle puolelle=)), mutta hyvä vertaus joskus sen kuullut.

No voikaapa iloisesti ja pitäkää huoli ukoistanne=)!!

Heippa taas ja tervetuloa uudet mukaan.
Hyvä, että porukkaa riittää vaikka kovaa vauhtia täältä siirrytään odotajiin =).

Mulla tää flunssa kuitenkin vielä jatkuu :(. Tänään sain kuurin poskiontelontulehdukseen. Kerroin lääkärille, että raskauden mahdollisuus on, joten hän huomioi sen lääkettä valitessaan. Kuitenkaan en ole vielä lääkettä hakenut. Ajattelin, että pitäisikö vielä koittaa jos tämä menis itsestään ohi. Tuntuu, ettei mikään lääkekuuri ole kauhean ""terveellistä"". Mitäs mieltä olette?

Mä olen ollut tänään ihan hirveä. Olen ollut työharjoittelussa puolikuntoisena, se riuduttaa kun päivän töissä pinnistelee hymyssä suin. Meidän pitäis lähteä konserttiin ja olen niin väsynyt ettei huvita. Aivan kauheaa... Normaalisti olisin onnessani tällaisesta. Mikä mua vaivaa. Kiukuttelin vaatteista, huusin ruokajärjestelyistä ja niuhotin muuten. Ääliö mä olen. Hyvä kun saa tänne tehdä synninpäästönsä.
Saatteko te muut tällaisia skitsokohtauksia?
Nyt sit vartti ennen lähtöä tulikin yhtäkkiä yllättäin tontille tavaraa ja mies joutu lähteen sinne. Päästäänköhän me sinne konserttiin...
Huh,hu.

Onneksi sentään on aivan upea ilma ulkona :).
Toivottavasti teidän muiden päivä on mennyt hieman paremmin.

Poskiontelontulehdus ei varmaan kyllä parane ilman lääkekuuria, eli syö vain kiltisti koko kuuri loppuun, ettei pöpöt jää muhimaan onteloihin.

Jos lääkäri kerran otti mahdollisen raskauden huomioon lääkettä valitessaan, niin kaikki on varmasti ok. Ei kai se äidin sairastelukaan ole raskautumisen tai vauvan edun mukaista...

Skitsokohtauksista... Kyllä mullakin on välillä sellaisia, riippuu vähän hormoneista ja verensokerista. Mies tietääkin jo viedä mut ruokapadan ääreen jos alan turhista kiukuttelemaan :)

Konsertit saa kyllä kyytiä tässä rakennustouhussa. Se on ihme miten ne tavarantoimittajat luulevat voivansa tuodan tavaraa ihan milloin vain ja etukäteen ilmoittamatta! Meille tuli kattotiilet niin, että kuski oli yrittänyt yöllä neljän jälkeen soittaa tuovansa tiilet seuraavana aamuna puoli seitsemän aikaan. No, puoli neljältähän meillä oli tietysti puhelimet kiinni ja aamulla kun mentiin tontille oli piha täynnä autoja ja kauhee kaaos päällä. Talopaketti oli nimittäin sovittu tuotavaksi samana aamuna.... Kyllä oli pienellä pihatiellä vilskettä kun kaksi perävaunullista rekkaa yritti olla parkissa ja toisen kyydistä nosteltiin elementtejä ja toisen kyydistä ajettiin trukilla kattotiiliä varastopaikalle. Välissä tietysti monta miestä näyttämässä ja jeesaamassa... Viimeistään siinä vaiheessa naapurit kirjaimellisesti heräsivät siihen todellisuuteen, että naapuritontille rakennetaan!

Huomenna on uusi päivä Sunny! Toivottavasti ehditte kuitenkin konserttin ja nautitte musiikista!

Sunny, tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu!
Itsekin ollut jo VIIKON kamalassa flunssassa, paro päivää saikulla ja pari päivää töissä. Tosi kiva yrittää palvella asiakkaita kun nenä ja silmät vuotaa minkä ehtii:)
No, tadanpas käydä taas lääkärissä joskos sais sellaiset lääkkeet että pöpöt lähtee... Tosin itselläkin epäilyttää nuo lääkkeet, kun raskauden mahdollisuus on - pieni, mutta kuitenkin:)
Ehkä se on vaan vauvakuume mikä jyllää kropassa...
Sen verran meistä, että mieheni kanssa on nyt siis ensimmäinen yrityskierto, yhdessä ollaan oltu kymmenen ihanaa vuotta. Kyllä tämä on vaan jännää aikaa molemmille:) Mies on jotenkin vaan varma, että juuri hänen siittiönsä ovat niin nopeita ja suurella joukolla aina liikenteessä, että heti eka kerrasta olisi tärpännyt. Hän on olevinaan niin varma, että mä olisin jo raskaana... Tiedä sitten kumpihan pettyy enenmmän jos/kun täti tuleekin vierailulle sit 11.10. siis ensi viikolla...
No, nähtäväksi jää.. Itsellä ne toiveet ei nyt niin kamalan korkealla ole, kun on vasta se eka yritys menossa...
Nyt sohvan nurkka ja peitto näyttää niin houkuttelevalta, että täytynee uppoutua sinne.
Pikaista paranemista Sunnylle! Ja tsemppiä kaikille yrittäjille, jännääjille ja odottajile! :)

Pikaista paranemista vaan ja kannattaa ne lääkket syödä jos lääkäri otti huomioon raskaudenkin.
Mulla kanssa oli tossa kuuri sillon viime kierrossa ja unohdin sanoa että voisi olla raskaana, pieni mahdollisuus sillon kun ei kyllä oltu juuri yritelty kuin pari kertaa ilman ehkäisyä...mutta söin lääkkeet silti. En ollut raskaana, mutta joo joitakin antibiootteja voi syödä ja lääkärit kyllä tietää mitä.

sitä tulin ilmoittamaan että sieltä ne menkat näyttäsi alkavan ihan täysin ajallaan, nimittäin äsken kävin vessassa ja verta tuli paperiin ja vähän pönttöönkin( kyllä ihan vaalea valkkarin seassa, mutta kuitenkin) huomenna kp28 joten silloin varmaan alkaa kunnolla vuotomaan. No kiva se että tosi tarkka kierto nyt...joten uutta yritystä kehiin sitten taas.
Tsemppiä Valo nyt sulla jännät päivät tässä.

Vähän harmittaa, kun äsken just, ennen vessaan menoa huomasin, että palelen kauheesti ja painetta alamahassa ja vihloo ohimoa, vähän erilaista kun yleensä ennen menkkoja eikä alamaha kipuja siis tyyppillisiä menkkaoireita ollenkaan, mutta pitää hyväksyä=). Eka kierto vasta...joten tästä se jatkuu. Eipä mulla koskaan kovia menkkaoireita ees oo. Joo se siitä.

Niin että onnea muille.=) hymyä huuleen.