KESÄYRITTÄJÄT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12.6.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa

Rosa81, teillä on varmasti rankkaa käydä kaikkia sairausvaihtoehtoja läpi. Toivottavasti miehesi hoidot onnistuisivat. Onnea matkaan!
Ja Iisa, oman kehon tuntemuksiin kannattaa uskoa, ehkä "jokin" on mennyt kohdilleen raskautumista ajatellen? Tsemppiä!
Sokeriton elämä kuulostaisi periaatteessa hyvältä minullekin ilman lääkärin pakotustakin, mutta kun sitä ilman on vaikea elää. Olen huomannut että sokeri on melkoista myrkkyä keholle, ja koitan vähentää sen käyttöä. Se väsyttää, tekee tehottomaksi, aiheuttaa mielialan heilahteluja jne.

Eka yrityskierto päättyi normaalia runsaampiin menkkoihin. Nyt kp 17 toista kiertoa. Vasemmassa munasarjassa tuntui viikon alussa ovulaation tapaista pientä vihlaisua, mutta ajankohdan perusteella ei pitäisi kai olla vielä sen aika. Ehkä se oli vain kuvittelua.
Lähipiirissäni on tosi moni raskaana tai juuri synnyttänyt. On niitä pieniä ihmisiä mukava katsella :)

Oma elämäntilanne näyttää vaihtuvan tällä hetkellä hurjaa vauhtia. Lisää opiskelua on tiedossa syksystä alkaen ja siinä sivussa uusi osa-aikainen työpaikka sekä entisen työn muuttaminen osa-aikaiseksi. Siitä seuraa parin vuoden suht kiivastahtinen ajanjakso, ja nyt joudumme pohtimaan miehen kanssa onko sopiva vauvan yritysaika vielä nyt. Harmittaa vähän kun juuri vasta pääsimme todellisen vauvahaaveilun alkuun :/ Pitää vielä vähän aikaa miettiä mikä olisi paras vaihtoehto. Tietysti asia selkenisi nopeasti jos tässä kuussa sattuisi tulemaan plussa-uutisia.

Mulla luteaalivaihe on aika lyhyt, n. 10 päivää, ja luget määrättiin pidentämään sitä. Ovulaatioon niillä ei ole käsittääkseni mitään vaikutuksia ja mulla se on tapahtunutkin miltei kellon tarkkuudella.

Tärppiä ei tullut taaskaan lugejenkaan avulla. Tiputtelu alkoi taas jo luge-kuurin aikana ja sitten kuurin loputtua normaalia voimakkaampikin vuoto.

Mies vastustaa tutkimuksia edelleenkin.

Tango; ok, nyt muistinkin että olet maininnut tuosta luteaalivaiheesta aiemminkin. Uh, niin tylsää että sitten taas alkoi vuoto, voimahali sinne :´(!
Täällä mahdollinen ovisvaihe käsillä, tosin niin kuin ehkä muistatte, mulla pco ja ovista ei ehkä tule ollenkaan, joten ei suuria odotuksia.... Onnea Airi odotuksen loppuajalle, kiva kun kävit kuitenkin kertomassa kuulumiset!

Heips!
Tulin ikuisuuksien tauon jälkeen kurkkaamaan mitä meille kuuluu.. Ensiksi onnea plussanneille, varsinkin Riina-K:lle!!! Sitten kysymys: tietääkö kukaan millä nimellä / missä pyörii meidän plussanneiden ketju? En löytäny äityli78 tai muita mistään. Tosin äityli78 on nyt jo synnyttäny, mutta ne muut???? Mulla nyt viikkoja jotain 30 ja olo ihan ok. Tsemppiä ja plussatuulia!!!
t. Lellu

Lellu: Itse kävin jonkin aikaa lukemassa heidän kuulumisiaan, mutta he ovat jokin aika sitten siirtyneet sähköposti rinkiin... :( Olisi ollut itsestäkin niin kiva vanhojen "tuttujen" kuulumisia ja vauva-arjesta lukea...

Nyt muutenn pitkästä aikaa tulin täälläkin käymään. Mies leikattiin tiistaina. Aivan mukavasti on alkanut toipua. Toki on selvä, että mikään "voittaja-olo" ei vielä ole. Kolmen kuukauden päästä uusi simppatesti, mutta pahasti ennusteet viittaa siihen, että siittiöttömyys on synnynnäinen juttu.. :/

Lellu ja Rosa: ollaan tosiaan plussanneiden kanssa siirrytty käyttämään sähköpostia. äitylin jälkeen tosin mukaan ei tullut enää kuin sinä lellu ja minä. kuut plussanneet kesä/kesät/syksy/talvi yrittäjät on jo kadonnut jonnekin. Niistäkin siis masun kanssa enää sinä lellu ja minä (rv 30+5). Omaa sähköpostiosoitettani en pysty tässä antamaan, kun se on mun omalla nimellä, mutta voin kysyä käviskö joku laittamassa omansa, niin voitte tulle kertomaan kuulumisianne ja samalla lukemaan vähän meidän kuulumisia.

Rosa: hyvä että leikkaus on jo takanapäin ja toipumisprosessi on käynnissä. Kaikkea hyvää teille molemmille!

Rosa, kuulostaa tosi ikävältä, mutta pieni toivonkipinä on silti jäljellä. Voimia teille joka tapauksessa, mitä lääkäri sitten kertookaan!

Tässä ketjussa on niin pitkään yrittäneitä, että omat jahkaamiset yrittämisen ajankohdasta tuntuvat typerältä. Luonto päätti sitten kuitenkin puolestani ja testasin tänään kaksi viivaa. Olo on hieman pelokas keskenmenon suhteen, mutta muuten hihkun riemusta!

Toivotan kaikille runsaasti onnea tuleviin tutkimuksiin ja yrityksiin!

Terkut vauva-arjesta pitkästä aikaa! Lellu ja Rosa, olisi tosi mukava saada teidät molemmat mukaan spostirinkiin! Ohjeita liittymiseen löytyy sieltä viimeisestä plussanneiden ketjusta.

Meidän poika syntyi siis 9.6. ja on aivan ihana tapaus!

Kaikille valtavasti onnea ja tsemppiä yritykseen!

Moikka!
Tulin tänne kurkkaamaan ja katsomaan kuulumisia. Meillä on kuukauden ikäinen tyttö ja on mennyt mukavasti. Olimme juuri kesälomareissulla mikä meni oikein hyvin ja alamme pikku-hiljaa oppia elämään viisi henkisenä perheenä. isot veljet hoitavat innolla. Pikku prinsessa nukkuu yöt ihan hyvin syö kyllä muutaman kerran yössä, muuten on välillä vähän masu vaivoja. Olemme myös kohta muuttamassa isompaan kotiin joten tässä nämä meidän kuulumiset pikaisesti. Tulkaa mukaan sinne s-posti rinkiin vaan. Olisi ihanaa kirjoitella teidän muidenkin kanssa.

Kauheasti voimia teille kaikille ja jaksamista arkeen ja vauvan yrittämiseen.

Heipähei!

Tulin minäkin pitkästä aikaa kurkkaamaan kuulumisia tänne. Olen entinen "Katri" nykyinen "Vanilja" ja itse pyörin tuolla tammimammojen ketjussa. En ole liittynyt mihinkään sähköpostirinkiin.

Onnittelut tällä uusille plussanneille ja onnea odotukseen! Sekä peukut ja varpaat pystyssä niille, jotka vielä plussatestiä odottavat. :)

Katri/Vanilja rv 18+6