TALVIYRITTÄJÄT 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, hiljaista näyttää täällä olleen.

Mulla on sitten puolestaan ollut hiljaista oireiden suhteen. Rinnat on vain aavistuksen verran arat, eikä mitään muita nippailuja tai vihlaisuja ole nyt ollut. Pari päivää olen kyllä luullut että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta vielä ei ole mitään näkynyt. Varmaan sitten ensi yönä...

Jotenkin tässä kierrossa olen ollut paljon levollisempi näiden vauva-ajatusten suhteen. En ole jaksanut niin jännäillä ja taitaa olla ensimmäinen yrityskierta, jossa maltan todella odottaa testaamisen kanssa menkkojen mahdolliseen poisjääntiin asti. En tiedä mistä tällainen yht´äkkinen rauhallisuus johtuu.

Ehkä siitä kun yritystä on nyt puoli vuotta takana ja olen pitänyt puolen vuoden yritystä kai jonkinlaisena rajapyykkinä... Jos olisi tärpännyt ennen sitä, olisin kokenut tärpänneen aika pian. Ja nyt tästä eteenpäin koen sitten, että tärppiin on kulunut pidempi aika kuin olisin toivonut tai kuvitellut. Ehkä se rauhoittaa kun on myöntänyt itselleen, että tärppiin saattaa todella kulua vaikka kuinka kauan.

No, toivo kuitenkin elää... Saa nähdä tuoko viikonloppu tädin tullessaan vai maanantai sitten vaikka plussan...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hyvältä kuulostaa Rosa, nyt peukut pystyyn ja plussaa toivotaan.
Samoin Suvi 79 ja olikohan vielä muita jännääjiä tässä lähipäivinä.

Mutta mulla täällä peukut pystyssä.

Kaikki ok omassa mahassa.
Aurinkoista kevättä teille kaikille ja toivotaan niitä plussia!!!!!