*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

  • Viestiketjun aloittaja doncellamosca
  • Ensimmäinen viesti
Lillamy83: Ei sattunut, onneksi ! Kevari poitsu ajoi kylkeen kolmion takaa, ja sekin loukkas vaan jalkansa... mut meidän auto kyllä meni huonoon kuntoon :( Ja siis meiltä lähti vaan ilmat pihalle ja maha sattu hetken. Mut oli kyllä niin pelottava tilanne, etten oo kyllä hetkeen säihkähtäny noin :(
 
Joo varmasti säikäyttää, ite oon jo kirkunu kurkku suoraa ja sydän tykyttäny ku muutaman kertaa auto on liukkaalla pyörähtäny saati sitten jos joku tulis kylkeen :(

ON: Ei ihmeellistä, ainakaan mitää kivaa. Vatsa kipee ja sekaisen oloinen joten se ei voi tietää ku yhtä asiaa.. Pohdin tässä et laittaisinko siteen jo ennen töihin lähtöä :ashamed: Voihan tää olla vaan muuta vatsakipua mut jotenki tuntuu vaan et täti on tulossa. Lämmöt tosin edelleen kohollla :/ Todennäköisesti en loppuviikkoon kyllä mittaa ku ovat heittelehtineet niin paljon, flunssainen olokin on.. kylmää...
 
Täällä ei kummempia. Mies ollu pikku operaatiossa joten pupuilut jääny vähäiselle. Ensi viikon jos saisi pupuiltua kunnolla niin saumoja tärppiin olisi.

Kävin ekoissa verikokeissa viime viikolla. Kp 23 vielä yksi verikoe ja miehen pitää ne simpat toimittaa tutkittavaksi.
 
:hug: HaLLe ja Kp kyllä teille jo sen vauvan ois suonu. Tsemppiä kovasti!

:hug: kaikille muillekin tyhmän tädin yllättämille.

Täällä ei mitään kummempia. Täti just häippässy ja nyt sitte taas jatketaan etiä päin uutta kiertoa. Jotenkin mulla vähentyny tämä palstailu ja jännäilykin, kun ei ennen tuota taukoakaan tärppi käyny, nii nyt sitte ei oo jotenkin samallalailla sitten ees jaksanu intoilla asiasta. Kaikki ajallaan ja rauhallisin mielin tässä edetään ja katotaan miten käypi. Taisin sillon viime kesänä intoilla ja jännäillä niin kovasti, et nyt sitte ei enää samalla tavalla jaksa. :) Hengessä mukana kuitenki ja käyn aina kurkkimassa miten täällä kaikilla sujuu.
 
Nyt tärisee kädet.

Tein äsken First signal testin, jonka herkkyys on 10. Meni minuutti, niin testi-ikkunaan tuli todella selkeästi erotettavissa oleva haamu. Miten niitä kuvia saa tänne laitettua, tai mikä se on se sivusto, mihin monet kuvat laittaa?

Sitä paitsi mulla tärisee kädet senkin takia, että tein perjantaina sen negan ja oon sen jälkeen ottanut kaksi kertaa aika huolella alkoholia, ja testasin perjantain jälkeen ekan kerran tänään. Onkohan pikkunen enää edes hengissä, jos sellainen mahassa on?

Mä en kyllä usko tätä todeksi ennen kuin olen ostanut kaupasta 25 herkkyyttä olevan testin ja sekin on näyttänyt plussaa.

Älkää vielä onniteltu ennen kuin oon asiasta täysin varma. :)
 
Kiitti haleista!
Teddybear voi kun sä oot jo pitkällä! Toivottavasti kaikki on menny hyvin ja tulee menemään! Mites onkos miehes jo löytäny uusia töitä?

Haylina tsemppiä uuteen kiertoon! Ja hienoa jos pystyt olemaan noin tyynenä asian suhteen! Vaikka ootte jo pitkän tien kulkeneet täin asian kanssa..:)

Elviira onneksi ei käynyt pahemmin..

Dreaming mulla on jussina hedelmälliset päivät..
 
HaLLe kiitti tsempityksistä! Ehkä se onki just sitä ku on sitä aikaa kulunu ja monet soutamiset ja huopaamiset asian kans käyty, nii nyt ku sitte mieski on vihdoin innolla mukana jutussa ja tuntuu jopa intoilevan asiasta enempi ku minä, nii mie sitte voin ottaa rauhallisemmin. Muutenki sitä on jotenki suhteuttanu sen asian sillain et ei se oo nii yksinkertasta tuo tärpin osuminen heti ja ku siellä meijän toisessaki pinossa oon teijän kuulumisia seuraillu ja jännäilly miten teille muille käy, nii tuntuu et ite yrittää nyt vaan katella mitä tuleva mukanaan tuopi... Vielä se turhautus mullekki kerkii iskemään iha varmasti.. Hienoa miten sieki oot jaksanu vaan jatkaa ja olla toiveikas kaikesta huolimatta! :) Mie piän kyllä peukkuja sulle et saisit plussan pian!
 
HaLLe niinpä.. :D vastahan mä plussasin. :D Juu, kaik menny hyvin.. masu kasvaa pikkuhiljaa, paino ku ei ole noussu paljon mitää..:D ens viikolla onkin jo rakenne ultra.. :)
Eipä ole mieheni löytänyt töitä.. :( Kävi kyllä työhaastattelussa ja kuullosti lupaavalta, mut toisin kävi.. Mutta kyllä tää tästä.. :) Mitäs teille sinne? :)

Plussatuulosia puhaltelen teille kaikille.. :whistle:

TB 18+2 :heart:
 
Huh..sainpas siivottua!

Kiitti Haylina! Ihanaa, että miehesikin tuli järkiinsä.. ;)

TB no höh..pitää vaan nyt sit yrittää nauttia kesästä yhdessä..mut niinhän se yleensä menee, et ku on rahaa, ei ole aikaa ja kun on aikaa ei ole rahaa...hyvä, kun kaikki on menny niinku pitää..onnea rakenneultraan!
Ei meille mitää kummempia..mulla on menossa taas joku maanis-vaihe, ku oon niin yltiöposiitivinen..harrastan liikuntaa enemmän ja syön paljon terveellisemmin..eikä alkoholia..saattaa olla, et jotain maistelen jussina, ku sattuu se lauantai olemaan vapaa! Ensviikko onki se peittojenheilutusviikko :D :p ;) Imen kaikki heittämäsi plussatuuloset itseeni..:D
 
HaLLe :D hyviä peittojen heilutusviikkoa.. :p toivottvasti tärppi kävisi.. pidän peukkuja.. b:)d Mulla toimi hyvin se etten juonu alkoholia ollenkaa ennen plussausta, oisko ollu uuten vuoten ku join ja silloinki vähä ja sen jälkeen en mitää.. ja muutenki vähensin juomista koko yritys aikana.. :D ja tehos sekin ettei stressailtu asian kanssa vaan peittoja heiluteltiin sillo ku teki mieli.. ;)
Joo, mulla alkaa kohta kesäloma ja mennään Suomee kiertelee yhdessä, käydään sukulaisten luona jne .. :D ihanaa olla vaan yhdessä.. :)
 



Perjantai 12.6.09

Nanakuu........................kp 70/28-29......................yk5
susku79.........................kp 70/26



MyPoodles......................kp 61/28-58......................yk11



anu84.............................kp 57/30-**......................yk 17
moumou..........................kp 52/29-31......................yk6



Haaveileva-85..................kp 40/26-33.....................yk5



Tinami...............................kp 39/28..........................yk1
Louvre..............................kp 32/32-45......................yk 13




LillaMy83..........................kp28/25-30.......................yk2
HappyFeet........................kp 28/**...........................yk7
Yöperhonen.....................kp 28/28............................yk17
LauraAnnika.....................kp 28/30-37......................yk5
Hukkapätkä.....................kp 25/29............................yk4
elviir-a..............................kp 20/28-31.....................yk4



mely.................................kp 19/30-39
EtanaLilli..........................kp 18/26-31.......................yk 6
kaz...................................kp 15/24-34.....................yk12
Cladoceran......................kp 15/37-42 (-51)..............yk5
Ansku-82.........................kp 13/30-35......................yk7
niiskuneiti-.......................kp 13/30...........................yk3
BabyHope........................kp 12/33-41......................Yk 5
Pieniminä..........................kp 11/28..........................yk3


Pipopi...............................kp 8/26-39......................yk 12
Dreaming86......................kp 8/27-29.....................yk 4
HayLina............................kp 7/29............................yk7?
kiharapää.........................kp 6/28-35......................yk21
HaLLeBeRRy.....................kp 5/23-28.....................yk 19
Siniviuhka.........................kp 3/27-32......................yk18


 

Yhteistyössä