Vihdoin pääsin tännekkin kirjottelemaan
Melkein menny aika aina tuolla naamakirjan puolella, nyt kun siellä heilutaan ja tietysti töitä tehdessä (yllätysyllätys
)...
LauraAnnika Onneaonnea plussasta :heart: Teillä kävi sitten kerrassaan hyvin! Paljon tarrasukkia sinne, jotta pikkuinen pysyy matkassa
Jessie Tervetuloa joukkoon
Hih, pientä oveluutta voi aina käyttää
Eihän sen sinu miehen nyt ihan välttämättä tarvii niistä ovulaatiotesteistä tietää jos se tekee siulle itelles paremman mielen sen ovulaation tikuttaminen
Miun avokki tietää, että tikutan ovulaatiota, mutta ei tiiä, että teen vielä sylkitestilläkii ja limoja tutkin ja greippimehua vedän limojen takia ja vielä vitamiinejakii ja kohdunnapukkaakin tarkkailen
Johan se naurais ittensä kipeeks jos kertosin miten hullu olen tuon ovulaation kanssa
Mutta tsemppiä yritykseen
:heart:
milean mitä jos kyse onkin stressistä? Voithan silti varmuuden vuoks testata vielä uudestaan raskaustestillä omaa mieltä helpotamaan
:heart: Miäkin olen kovin roikkunu tuolla naamakirjan puolella
Voi
bubunenmurunen, oon pahoillani isukkis puolesta :hug: Ikävää, että noin kävi
Aina saa tulla avautumaan oli hyvää tai huonoa kerrottavaa :hug: Se helpottaa, kun saa purkaa mieltä painavat asiat
:heart:
manuliina älä heitä kirvestä kaivoon, toivotaan parasta :heart:
HH toivotaan niin kovasti, että siellä päässä vihdoin plussaisit :heart:
siili toivottavasti pystytte pitämään kissan, luulisi, et se tottuu lapseen kun tavallaan ns. kasvaa siihen asiaan lapsen mukana
Olipa taas selkeää
bubunen Toivottavasti teidänkin kissa-asia ratkeaa parhain päin :heart: :hug: Tuollaset päätökset on aina isoja ja vaikeita! Voimia :heart:
ON: Huh tätä valkovuodon määrää
Ovulaatioon olis vielä viikko ja nyt jo tulee valkovuotoa niin paljon ettei mitään järkeä koko hommassa
On se kyllä jännä miten tää kroppa reagoi vitamiineihin ja greippimehuun
Niin ja hei muruset, miä tilasin netistä piikkimaton
Lueskelin kaikkia mielipiteitä mitä ihmiset on niistä kirjottanu ja alko tekee itelleenkin mieli sellasta :heart: Kun oon aina niin stressaantunu ja niskahartiavaivoja kutomisesta ja epäergonomisesta työympäristöstä johtuen, niin josko tuo auttas livittää stressiä ja omalta osaltaan edistäs raskautumista
Pötzi-Möhkiäinen Turska Sartsa murunen :heart: :heart: :heart: Paaaaljon haleja :heart: :heart: